Echt een ongezond goor dier ben je dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer gescheten vandaag.
Oh, ik dacht juist dat mijn darmflora goed werkt.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een ongezond goor dier ben je dan.
Voor iemand met 9 magen lijkt me dat normaalquote:Op woensdag 27 november 2019 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer gescheten vandaag.
De eerste keer was om 05.45, de tweede 07.00 en de derde lading om half 9.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor iemand met 9 magen lijkt me dat normaal
Netjesquote:Op woensdag 27 november 2019 11:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De eerste keer was om 05.45, de tweede 07.00 en de derde lading om half 9.
Oke dan wil ik modseks met je.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja was even vergeten dat je dat ook kan zien. :s
Hahahaha erg grappigquote:Op woensdag 27 november 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor iemand met 9 magen lijkt me dat normaal
Had niet verwacht dat jij zou weten hoe je zo'n lastige kwestie moest afhandelen.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BLIJF MET JE POTUH VAN MIJN VBL AF!!!!!!
Waarschijnlijk omdat je die zelf veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij zou weten hoe je zo'n lastige kwestie moest afhandelen.
Als er een typo in een TT staat schakel ik jou in
Leukquote:Op woensdag 27 november 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je die zelf veroorzaakt.
Dus jij bent nergens voor nodig doeiquote:Op woensdag 27 november 2019 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
Het is weer erg druk in de topics
Ja ik ging net weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent nergens voor nodig doei
Lijkt wel op je exquote:Op woensdag 27 november 2019 13:06 schreef Solotovski het volgende:
Wat een lelijke neppe barbiehoer in de op joh
Ik ben tjacka en ik ben kinderachtig miemiemiequote:
Goede comebackquote:Op woensdag 27 november 2019 13:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben tjacka en ik ben kinderachtig miemiemie
Koekoekquote:Op woensdag 27 november 2019 13:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben tjacka en ik ben kinderachtig miemiemie
wtfquote:Op woensdag 27 november 2019 13:06 schreef Solotovski het volgende:
Wat een lelijke neppe barbiehoer in de op joh
Gefeliciteerd met deze prestatie Niekquote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Voor het eerst sinds vier jaar weer een opdracht binnen gehengeld waarbij ik mijn fenomenale muziekkennis betaald mag etaleren.
Toch jammer, bedenk ik mij nu, dat ik dit jaar de Leo Blokhuis-award niet kan prolongeren, omdat hij buiten de awardverkiezing is gehouden.
Bedankt Hans Worst.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prestatie Niek
Hoeveel schuift tquote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Voor het eerst sinds vier jaar weer een opdracht binnen gehengeld waarbij ik mijn fenomenale muziekkennis betaald mag etaleren.
Toch jammer, bedenk ik mij nu, dat ik dit jaar de Leo Blokhuis-award niet kan prolongeren, omdat hij buiten de awardverkiezing is gehouden.
Ongeveer een meier inleggen op Tottenham Hotspur terwijl ze 2-0 achter staan in de returnwedstrijd van de halve finales Champions League.quote:
Leuk voor je. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |