Fout is my middle name.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout is my middle name.
Nee, leugens, ik heb geen tweede naam.
ik wel. en een derde ook nogquote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout is my middle name.
Nee, leugens, ik heb geen tweede naam.
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zoals een goed Limburger betaamt is één van die namen Maria?
Eh, geen gelovige achtergrond en m'n ouders vonden één naam wel zat. Maar goed ook, mijn zus d'r handschrift neemt zoveel ruimte in beslag dat het anders nooit zou passen op formulieren.quote:
Volgens mij hebben veel LImburgers zelfs 4 namenquote:Op woensdag 27 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zoals een goed Limburger betaamt is één van die namen Maria?
Idem hier. Behalve die zusquote:Op woensdag 27 november 2019 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, geen gelovige achtergrond en m'n ouders vonden één naam wel zat. Maar goed ook, mijn zus d'r handschrift neemt zoveel ruimte in beslag dat het anders nooit zou passen op formulieren.
k ga dan voor Met.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HubertusAls ik me ooit nog laat dopen, neem ik dat al twee naam aan. Buda Hubertus
Mijn beide ouders zijn katholiek opgevoed en hebben ook geen doopnamen. Alleen een langere versie van hun roepnaamquote:Op woensdag 27 november 2019 09:51 schreef Bos81 het volgende:
Gelovige ouders, check
Rooms-Katholieke basischool. Check
Communie en Vormsel, Check
Doopnamen.. Nee
Nee mijn eerste naam is toch al Bitterbalquote:Op woensdag 27 november 2019 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je als eerste naam Portie aanneemt
Ik zat gewoon op een openbare school. Daar doe je dat gelukkig nietquote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet religieus ben opgevoed. Wel op de basisschool elke dag uit de bijbel lezen en bidden![]()
Zou verboden moeten worden.
Dat zijn er toch gewoon 2? Eerst twee in het Limburgs en daarna de Nederlandse vertaling van die namenquote:Op woensdag 27 november 2019 09:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben veel LImburgers zelfs 4 namen
Ja beter. Hou dat lekker thuis die onzin.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op een openbare school. Daar doe je dat gelukkig niet
Klinkt goed.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HubertusAls ik me ooit nog laat dopen, neem ik dat al twee naam aan. Buda Hubertus
bidden elke dag deden we ook op de basisschool.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet religieus ben opgevoed. Wel op de basisschool elke dag uit de bijbel lezen en bidden![]()
Zou verboden moeten worden.
Ik heb maar 1 naam en dat is mijn roepnaam. Dus ook geen langere versie. Geen Hendrikus, die je wel vaker ziet bij mensen met mijn voornaam. Mijn ouders hebben/hadden wel doopnamen. Ieders drie namen. Van mijn vader waren het naast zijn eigen naam, de namen van zijn peetouders. Dus 1 vrouwelijke naam. Van mijn moeder weet ik het niet en navragen gaat dus niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn beide ouders zijn katholiek opgevoed en hebben ook geen doopnamen. Alleen een langere versie van hun roepnaam
Ik heb op een zéér katholieke middelbare school gezeten (verbonden aan een Jezuīeten-orde) maar dagopeningen deden we niet aan. Gelukkigquote:Op woensdag 27 november 2019 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Mijn enige gelovige achtergrond was de middelbare school, maar na de eerste twee jaar was godsdienst meer een wereldreligie-vak. En die dagopening, tsja. Paar zinnetjes onzin het eerste uur.
Waar merkte het je wel aan dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op een zéér katholieke middelbare school gezeten (verbonden aan een Jezuīeten-orde) maar dagopeningen deden we niet aan. Gelukkig
Ach, één naam is wel zo praktisch. Minder gedoe bij het invullen van formulieren en zo.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 naam en dat is mijn roepnaam. Dus ook geen langere versie. Geen Hendrikus, die je wel vaker ziet bij mensen met mijn voornaam. Mijn ouders hebben/hadden wel doopnamen. Ieders drie namen. Van mijn vader waren het naast zijn eigen naam, de namen van zijn peetouders. Dus 1 vrouwelijke naam. Van mijn moeder weet ik het niet en navragen gaat dus niet.
Oh, die dagopening stelde echt niets voor hoor. In de eerste twee klassen één bijbelversje en daarna stukjes uit een of ander tijdschrift, de korrel ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op een zéér katholieke middelbare school gezeten (verbonden aan een Jezuīeten-orde) maar dagopeningen deden we niet aan. Gelukkig
Mijn godsdienstleraar was een Jezuīetenpater. Maar verder nergens aan. Vrijwel alle middelbare scholen in Brabant zijn katholiek en de meeste leerlingen zijn dat niet. Dingen als kerstfeest en zo werden erg algemeen gehouden. Alleen als je wilde, kon je meedoen aan de hardcore reli-activiteitenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar merkte het je wel aan dan?
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:05 schreef Koen66 het volgende:
wow Jezuīeten klinkt wel erg..... gelovig
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]volgens mij geselen Jezuīeten zichzelf.
ieder geloof geselt zichzelf sowiesoquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]volgens mij geselen Jezuīeten zichzelf.
Stuutjequote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het was ook een Christelijke school, grootste ding was dat ze een fatsoenlijk gymnasium hadden en het was maar 5 minuten fietsen.
Mja, ik heb vroeger een paar gesprekken gehad met een vrijzinnige dominee. Haar kijk op de wereld sprak me wel aan. Maar haar geloof was eerder new age dan Christelijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder geloof geselt zichzelf sowieso
Goed geheugen vooral. Leren deed ik niet.quote:
ik vind het Boeddhisme ook redelijk relaxed, al hebben ze daar ook rare dingen, zo mocht mijn vrouw destijds een tempel niet in in Thailand, deze was 'men only'quote:Op woensdag 27 november 2019 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb vroeger een paar gesprekken gehad met een vrijzinnige dominee. Haar kijk op de wereld sprak me wel aan. Maar haar geloof was eerder new age dan Christelijk.
Vrouwen mogen de monnik ook niet aanrakenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het Boeddhisme ook redelijk relaxed, al hebben ze daar ook rare dingen, zo mocht mijn vrouw destijds een tempel niet in in Thailand, deze was 'men only'
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed geheugen vooral. Leren deed ik niet.
dat zou dan Jean zijn als officiele naamquote:
Gemakzuchtig, dus ik had een pakket met economie en statistiek-gerichte wiskunde. Natuurkunde kostte moeite.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet. En gemakzuchtig, dus ik deed havo
De "monnik"?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrouwen mogen de monnik ook niet aanraken
Waar komt Manfred vandaan?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou dan Jean zijn als officiele naam
kutvak Natuurkunde, had het alleen maar omdat ik piloot wilde worden. Was ook mijn enige onvoldoende op Havo eindlijstquote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemakzuchtig, dus ik had een pakket met economie en statistiek-gerichte wiskunde. Natuurkunde kostte moeite.
En nu heb ik een baan waarbij natuurkunde verdraaide makkelijk is. Gelukkig ben ik er niet echt slecht in verder.
Mensen aanraken.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrouwen mogen de monnik ook niet aanraken
Het woord klopt, Molo is Molo aan het zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm heb ik het verkeerd geschreven? Twijfelde al..
Engels is Monk.. Maar Nederlands?
Boeddhistisch gedachtegoed spreekt me ook wel aan.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het Boeddhisme ook redelijk relaxed, al hebben ze daar ook rare dingen, zo mocht mijn vrouw destijds een tempel niet in in Thailand, deze was 'men only'
Nee helemaal goed geschreven hoor, maar ken het ook als andere naam voor penorquote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm heb ik het verkeerd geschreven? Twijfelde al..
Engels is Monk.. Maar Nederlands?
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het woord klopt, Molo is Molo aan het zijn.
Ohquote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee helemaal goed geschreven hoor, maar ken het ook als andere naam voor penor
Ken er twee uit Limburg, maar bedoelde dus van welke doopnaam. Maar dat weet jij zo te horen ook nietquote:
Sjeng Schalken heet volgens mij gewoon Sjeng als officiele voornaam..quote:Op woensdag 27 november 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou dan Jean zijn als officiele naam
Jochen (met een N) vind ik zo'n debiele naamquote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat een rare Duitse naam is.
Wolfgang.
Wolfgangbangquote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Wolfgang.
Ja moet gewoon Jochem zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jochen (met een N) vind ik zo'n debiele naam
ik ken alleen Duitsers die zo heten.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken er twee uit Limburg, maar bedoelde dus van welke doopnaam. Maar dat weet jij zo te horen ook niet
Detlev vind ik nog raarderquote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Wolfgang.
Oh ken ook iemand die zo heet jaquote:
Mijn grootste probleem ermee is dat ze het eigenlijk te laat introduceerden als vak. Wat eerder (liefst basisschool) wat meer kennismaken ermee had bij mij denk ik wel gescheeld.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kutvak Natuurkunde, had het alleen maar omdat ik piloot wilde worden. Was ook mijn enige onvoldoende op Havo eindlijst
klopt, maar het is een verbastering van Jean. zoals Sjaak van Jacquesquote:Op woensdag 27 november 2019 10:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjeng Schalken heet volgens mij gewoon Sjeng als officiele voornaam..
Ik geloof dat ik mijn harde g ineens extra waardeer. Sjir.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar het is een verbastering van Jean. zoals Sjaak van Jacques
zoals Sjang van Johannes
Sjir van Gerard
nog erger is als ze hem dan Dikkie gaan noemenquote:
Of als hij ook dik is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog erger is als ze hem dan Dikkie gaan noemen
Mannyquote:Op woensdag 27 november 2019 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken alleen Duitsers die zo heten.
En in mijn beleving is dat juist de lange naam voor Manny.
dan sta je wel al 1-0 achter in het leven.quote:
de Manny's die ik ken zijn ook zonder die naam niet heel lustopwekkendquote:
Kennen jullie GLenn Medeiros nog, die van dat vreselijke zwijmel nummer. Nothing's gonna changequote:
Vooral kat-associaties gelukkig.quote:
Lekker sjorren met Sjirquote:Op woensdag 27 november 2019 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn harde g ineens extra waardeer. Sjir.
Kak. Kutnummer in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kennen jullie GLenn Medeiros nog, die van dat vreselijke zwijmel nummer. Nothing's gonna change
my love for you"
die heeft zijn kinderen de namen Chord en Lyric gegeven. Ergens wel humor, maar dan toch ook weer vreselijke namen..
My godquote:Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kennen jullie GLenn Medeiros nog, die van dat vreselijke zwijmel nummer. Nothing's gonna change
my love for you"
die heeft zijn kinderen de namen Chord en Lyric gegeven. Ergens wel humor, maar dan toch ook weer vreselijke namen..
Die staat op anoniem toch inmiddels hier?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Bij Lola heb ik altijd een spannende vrouw in mijn hoofd.
Ken ook een Lola, niet heel aantrekkelijk maar wel makkelijk.
Ja. Al heet die IRL geen Lola.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die staat op anoniem toch inmiddels hier?
Nee dat zal nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Al heet die IRL geen Lola.
Ik weet niet of ik dit een verbetering vind.quote:
Ze woont 5 minuten fietsen bij me vandaan geloof ik.quote:
nee, lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Al heet die IRL geen Lola.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit een verbetering vind.
Dat was toch de afkorting van LovelyLady?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die staat op anoniem toch inmiddels hier?
Dezelfde man zong ook over Mandy...quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit een verbetering vind.
Ik heb een Bin Go gekend, broer genaamd Tan... I kid you notquote:Op woensdag 27 november 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
Of redelijk normale voornamen die icm de achternaam de naam in een hele andere dimensie zetten.
Zo hoorde ik laatst van iemand van de begeleiding dat hij in de klas zat bij ene Lilly Putters..
![]()
![]()
Dan denken ouders echt niet na..
Ik had een collega die Bas van der Heijden heette. Ik denk dat hij blij is dat die supermarkt inmiddels anders heetquote:Op woensdag 27 november 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
Of redelijk normale voornamen die icm de achternaam de naam in een hele andere dimensie zetten.
Zo hoorde ik laatst van iemand van de begeleiding dat hij in de klas zat bij ene Lilly Putters..
![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 27 november 2019 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was toch de afkorting van LovelyLady?
Bij de verloskundigenpraktijk hingen een paar jaar geleden meerdere geboortekaartjes van kinderen die Jaxx zijn genoemd... ik zou dat uitspreken als 'Jakkes'.quote:
Broertje van een klasgenootje van me heette Peter Celie....quote:Op woensdag 27 november 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Broertje van een klasgenootje van me heette Peter Celie....
Jeksksquote:Op woensdag 27 november 2019 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de verloskundigenpraktijk hingen een paar jaar geleden meerdere geboortekaartjes van kinderen die Jaxx zijn genoemd... ik zou dat uitspreken als 'Jakkes'.
Ik zat bij een Jeanette Celie in de klas en die had ook een broer die Peter heettequote:Op woensdag 27 november 2019 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Broertje van een klasgenootje van me heette Peter Celie....
net als die gestoorde namen die die BN-ners die arme kinderen geven . Hoe heette dat kind van die Jolante ook alweerquote:Op woensdag 27 november 2019 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de verloskundigenpraktijk hingen een paar jaar geleden meerdere geboortekaartjes van kinderen die Jaxx zijn genoemd... ik zou dat uitspreken als 'Jakkes'.
Sons of Anarchy-fans?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Saszava of zoquote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als die gestoorde namen die die BN-ners die arme kinderen geven . Hoe heette dat kind van die Jolante ook alweer
was dat iets van xess xavi of zo?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als die gestoorde namen die die BN-ners die arme kinderen geven . Hoe heette dat kind van die Jolante ook alweer
Xes Xavaquote:Op woensdag 27 november 2019 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe bekender hoe gestoorderquote:Op woensdag 27 november 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar nog altijd beter dan Blanket van Michael Jackson
Dat is een hele prestatiequote:Op woensdag 27 november 2019 10:39 schreef Bos81 het volgende:
Splinter CHabot is ook zo iets. Gast is nog irritanter dan zijn vader.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:39 schreef DaMart het volgende:
En dan heb je ook mensen die op zich normale namen hanteren, maar niet nadenken over de gevolgen van het niet hebben van een tweede naam (en initiaal).
Oud-collega had 2 zoons wiens naam met een M. begon, hijzelf had ook een voornaam met een M. Allemaal maar 1 voornaam.
Toen ik vroeg hoe ze de post voor "M. nogwat" uit elkaar gaan houden, keek hij me even meewarig aan en zei toen dat ze daar niet bij stil hadden gestaan.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn initialen passen dan wel weer bij Wesley Sneijder: XXS.
Pehehehe.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn initialen passen dan wel weer bij Wesley Sneijder: XXS.
Had hij ook een zus die Lieke heet?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:44 schreef Koen66 het volgende:
sommige voor en achternamen spreek je ook slecht achter elkaar uit, op de HBO zat ik ooit in de klas bij iemand die Mark Keur heette. Lijkt normaal maar wordt al snel 1 naam
Die zou ik dan wel weer grappig hebben gevondenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had hij ook een zus die Lieke heet?
En dan een zusje hebben dat Kutg heet, ooh nee.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:44 schreef Koen66 het volgende:
sommige voor en achternamen spreek je ook slecht achter elkaar uit, op de HBO zat ik ooit in de klas bij iemand die Mark Keur heette. Lijkt normaal maar wordt al snel 1 naam
Heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Bij mij in de familie zijn jongensnamen voor meisjes en meisjesnamen voor jongens helemaal in zwang
Van die unisexnamen als Beverly of Lesley?quote:Op woensdag 27 november 2019 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Bij mij in de familie zijn jongensnamen voor meisjes en meisjesnamen voor jongens helemaal in zwang
quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
UitStraling zijn echte naam schijnt Sylvia te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beverly. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die unisexnamen als Beverly of Lesley?
Beverly is 100% een vrouwennaam toch?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die unisexnamen als Beverly of Lesley?
Nope, Beverly was oorspronkelijk een mannennaam en pas later een vrouwennaamquote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beverly is 100% een vrouwennaam toch?
Maar genoeg namen die zowel voor mannen als voor vrouwen kunnen worden gebruikt ja. Best vervelend als je die een mail stuurt aan "de heer Nogwat" en Adri in de reactie zet "Mevrouw Adri Nogwat".
Ik heb een naam die zowel voor mannen als vrouwen gebruikt kan worden, maar gelukkig schrijf je hem voor beiden wel andersquote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beverly is 100% een vrouwennaam toch?
Maar genoeg namen die zowel voor mannen als voor vrouwen kunnen worden gebruikt ja. Best vervelend als je die een mail stuurt aan "de heer Nogwat" en Adri in de reactie zet "Mevrouw Adri Nogwat".
Kim konijnquote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een naam die zowel voor mannen als vrouwen gebruikt kan worden, maar gelukkig schrijf je hem voor beiden wel anders
Bunny en Bennie?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een naam die zowel voor mannen als vrouwen gebruikt kan worden, maar gelukkig schrijf je hem voor beiden wel anders
In België geven ze het ook aan jongens. Hier in NL zeldenquote:Op woensdag 27 november 2019 11:24 schreef Karzai het volgende:
Een had een collega die kim heette, dat is toch ook een vrouwen naam?
Ik heb hem volgens mij op dezelfde schrijfwijze bij zowel mannen als vrouwen gezien.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Renée is meestal wel een leuke meidquote:Op woensdag 27 november 2019 11:39 schreef Molo het volgende:
Ik kwam een keer een Tolanda tegen
Crea ouders![]()
Vind Renée ook vreselijk trouwens, of Roelf
Meestal?quote:Op woensdag 27 november 2019 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Renée is meestal wel een leuke meid
steekproef onder de Renees die ik kenquote:
vrouwen dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken maar één Renée. Die was inderdaad best leuk, maar de mannen zijn kansloos bij d'r geloof ik.
quote:Op woensdag 27 november 2019 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken maar één Renée. Die was inderdaad best leuk, maar de mannen zijn kansloos bij d'r geloof ik.
True, maar over het algemeen is de kortere versie het meest gebruikt voor mannen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij op dezelfde schrijfwijze bij zowel mannen als vrouwen gezien.
Ik doe er wel nog eentje voor ik de stad in ga.quote:
Zijn die niet per definitie kansloosquote:
Zekerquote:Op woensdag 27 november 2019 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie kansloos
Dat sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie kansloos
Anne ook is sommige delen van het landquote:Op woensdag 27 november 2019 12:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Senna kan ook man of vrouw zijn blijkbaar.
Bij mannen die zich als Anne voorstellen moet ik altijd denken dat ze Arne verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anne ook is sommige delen van het land
Bij mannen die zich als Arne voorstellen moet ik altijd denken dat ze Arno verkeerd schrijvenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mannen die zich als Anne voorstellen moet ik altijd denken dat ze Arne verkeerd schrijven
Ik moet altijd denken aan Arnie.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mannen die zich als Arne voorstellen moet ik altijd denken dat ze Arno verkeerd schrijven
Ik ken meer Arne's dan Arno'squote:Op woensdag 27 november 2019 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mannen die zich als Arne voorstellen moet ik altijd denken dat ze Arno verkeerd schrijven
ik ken helemaal geen Arne's eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 12:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Adrie/Adri was al langsgekomen zeker?
Tonny ookquote:Op woensdag 27 november 2019 12:33 schreef Arch-Indar het volgende:
Teun ken ik ook als man en vrouw.
Maakt Ttony chocolonely wel weer begrijpelijker als er een vrouw achter zitquote:Op woensdag 27 november 2019 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja idd. Die ook.
als is het wel vaak Teun/teunie en Ton/Tonny.
ook zo'n geslachtslozequote:Op woensdag 27 november 2019 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Als we dan toch de oubollige toer op gaan: Wil/Willie.
Arne Jansenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken helemaal geen Arne's eigenlijk.
Wel een mannelijke Anne
Senna, brrrrr. Net als Romyquote:Op woensdag 27 november 2019 12:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Senna kan ook man of vrouw zijn blijkbaar.
Tonny Chocolonnyquote:Op woensdag 27 november 2019 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maakt Ttony chocolonely wel weer begrijpelijker als er een vrouw achter zit
Don’t we allquote:Op woensdag 27 november 2019 13:30 schreef Karzai het volgende:
Hij stond als ruige bink bekend
maar 's avonds streelde hij stiekum zijn gitaar
Ben jij niet meer van de dwarsfluit? Of klarinet?quote:
heb een achternichtje dat Romy heetquote:Op woensdag 27 november 2019 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Senna, brrrrr. Net als Romy
Paupernamen
Monteiro?quote:Op woensdag 27 november 2019 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een achternichtje dat Romy heet
quote:Op woensdag 27 november 2019 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan die voormalige F1 coureur denkenquote:
Ach, elke familie heeft wel een zwart schaap in de gelederenquote:Op woensdag 27 november 2019 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo ver heeft ze het nooit gehaald hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan die voormalige F1 coureur denken
Haar moeder is mooier trouwensquote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo ver heeft ze het nooit gehaald hoor
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oort-jumbo-racedagen
Koen is zelf zwart....:Pquote:Op woensdag 27 november 2019 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, elke familie heeft wel een zwart schaap in de gelederen.
Tiago is ook alleen een pay driver geweest twee jaarquote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo ver heeft ze het nooit gehaald hoor
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oort-jumbo-racedagen
Bij een kneusjesteam ook nog toch?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tiago is ook alleen een pay driver geweest twee jaar
Jordan en Spykerquote:Op woensdag 27 november 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een kneusjesteam ook nog toch?
Hij was beter in een seat.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, lol. Dat podium voor Jordan in 2005 was van hem.
Arniequote:Op woensdag 27 november 2019 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij was beter in een seat.
En jouw UI is verwarrend. Denk elke keer in eerste instantie dat het een ienie mini muis is.
De Ligt komt eindelijk beetje los daar in Italie.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:35 schreef Karzai het volgende:
ik verveel me, zit even de samenvattingen van de championsleague van gister te kijken
Jordan en het jaar erna Midland wat een voortzetting van Jordan was.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een kneusjesteam ook nog toch?
ja hij kreeg applaus, komt wel goed met hem hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De Ligt komt eindelijk beetje los daar in Italie.
Paar goeie ingrepen.
Ja, kneusjesteam dus.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jordan en het jaar erna Midland wat een voortzetting van Jordan was.
In 2007 is hij vervangen door Sutil omdat die volgens mij Colin Collis als manager had die ook sport directeur bij Spyker werd.quote:
Adriaantje!!quote:Op woensdag 27 november 2019 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In 2007 is hij vervangen door Sutil omdat die volgens mij Colin Collis als manager had die ook sport directeur bij Spyker werd.
ik was het hele bestaat van die man alweer vergetenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vergeet altijd dat Sutil een van de Duitsers is. Ieder quizje weer.
Yep. Dochter heeft wel meer pornohoofd jaquote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vind je?
https://www.nu.nl/achterk(...)en-bij-huwelijk.html
LOLquote:Op woensdag 27 november 2019 14:28 schreef Karzai het volgende:
Moeder-dochter combootje, mogen ze uitmaken wie de beste is
Vader en zoon porno is er idd een stuk minder ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Ik snap daar toch weinig van. Maar veel porno van te vinden dus zal wel algemener een ding zijn voor mannen
Misschien zijn sommige mensen gewoon gevoelig voor 2 halen 1 betalen aanbiedingen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Ik snap daar toch weinig van. Maar veel porno van te vinden dus zal wel algemener een ding zijn voor mannen
Meer tetten?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige mensen gewoon gevoelig voor 2 halen 1 betalen aanbiedingen.
Snelle zoektocht bevestigt dit iddquote:Op woensdag 27 november 2019 14:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vader en zoon porno is er idd een stuk minder ja.
Je inner Hollander. Lekker voordeligquote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige mensen gewoon gevoelig voor 2 halen 1 betalen aanbiedingen.
Nou, iddquote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Die Witzier heeft ook een ouwe kop gekregen zeg.
https://www.nu.nl/media/6(...)n-wie-is-de-mol.html
Het is hoe dan ook geen geweldige foto. Ik ging googlen omdat ik even twijfelde of ik de goeie persoon in m'n hoofd had.quote:
allebei opgespotenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Dochter heeft wel meer pornohoofd ja
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen geweldige foto. Ik ging googlen omdat ik even twijfelde of ik de goeie persoon in m'n hoofd had.
Niet lachend op de foto doet ook een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja normaal ziet ze er wel prima uit eigenlijk, dit is echt wat ongelukkig
als ze er maar plezier aan hebben gehadquote:
De makers van Total Recall waren visionairs.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan me daar in ieder geval wel in vinden, meer tetten.
Is er ook een film met 3 billen?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De makers van Total Recall waren visionairs.
[ afbeelding ]
kwalitiet boven kwantitietquote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien als ze een broek heel, heel hoog optrekt kan je net doen alsof.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er ook een film met 3 billen?
Ik ben meer een billen man...
Ja nee, gaat niet werken, dat gezicht dan zo dichtbij... het klopt niet dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien als ze een broek heel, heel hoog optrekt kan je net doen alsof.
Dat hoop ik voor ze jaquote:Op woensdag 27 november 2019 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze er maar plezier aan hebben gehad
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Net zo klassiek als de Sint.quote:
Vind Koos voor een meisje wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koos voor een meisje, Lorčn Jo voor een jongen bijvoorbeeld.
Ik las eten voor in bad regelen...quote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, net wat langer blijven plakken leverde me een pakketje op, dus dat kwam mooi uit. Nu even eten en iets voor in bad regelen en klaar.
Soepquote:Op woensdag 27 november 2019 15:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik las eten voor in bad regelen...
Vond het al raar.
We hebben ook een Loet en een Bootje.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Koos voor een meisje wel leuk eigenlijk![]()
Ik ken een vrouwelijke Pim
Wijn doet het altijd wel goedquote:Op woensdag 27 november 2019 15:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In een warm bad moet je juist iets kouds nemen denk ik.
Bad vol soepquote:Op woensdag 27 november 2019 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het in bad laat vallen wel.
Zit die eerste in de horeca?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ook een Loet en een Bootje.
Mijn vaders derde naam is Jacoba. Vernoemd naar zijn tante Koosquote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Koos voor een meisje wel leuk eigenlijk![]()
Ik ken een vrouwelijke Pim
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vaders derde naam is Jacoba. Vernoemd naar zijn tante Koos
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens ooit een vrouwelijke Marco ontmoet
ik ben Nederlander en ik snap deze constructie niet eens.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mooi man
Buitenlanders snappen ook echt niks van Nederlandse ouderwetse namen en dit soort constructies. Heerlijk
Jij bent Limburger. Dat is toch andersquote:Op woensdag 27 november 2019 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben Nederlander en ik snap deze constructie niet eens.
Gewoon vol op de bek pakken volgende keer, dat snappen ze allemaal.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:30 schreef Molo het volgende:
Ik ging dit weekend nog wel de mist in door een paar buitenlanders drie zoenen te geven ipv twee
Pffff, verwarrend altijd
Als je er vroeg genoeg in gaat zitten geen bouillon nodig ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Bad vol soep
Nooit meer het idee dat je knoeit
talg en huidschilfer bouillonquote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je er vroeg genoeg in gaat zitten geen bouillon nodig ook.
Dit advies neem ik mee naar de stuurgroepquote:Op woensdag 27 november 2019 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon vol op de bek pakken volgende keer, dat snappen ze allemaal.
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je er vroeg genoeg in gaat zitten geen bouillon nodig ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Biefstuk?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar vader heeft een restaurant.
Nee, taffes drukquote:Op woensdag 27 november 2019 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer een beetje gewend aan het werkzame leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |