abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190849515
Daar zijn we nog een beetje over aan het puzzelen.
Omdat ik heel erg weinig familie heb en veel echte vrienden, vent vrij veel familie heeft en maar een paar vrienden leek het ons leuk om 1 groot feest te maken waarbij iedereen de hele dag bij aanwezig kan zijn.

Maar dat zal denk ik flink boven budget gaan uitkomen. Daar zijn we nog een beetje mee aan het puzzelen.

Maar verder een ‘los’ alles mag niets moet gebeuren.
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:43:11 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_190849573
Ik werd op 1 januari gevraagd en we trouwden eind augustus. Was goed te doen qua planning. Absoluut niet te weinig tijd.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 januari 2020 @ 00:49:10 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190851239
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

*O*

Heb je al plan B in gedachten? Een land waar je geen soa test hoeft te doen om te trouwen? :+
Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is.. }:| dus daar moeten we dan OOK weer over nadenken.. gelukkig hebben we pas 2021 in de planning.. zo snel als hilzillah het gaat regelen zal bij ons toch echt niet lukken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190851747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is.. }:| dus daar moeten we dan OOK weer over nadenken.. gelukkig hebben we pas 2021 in de planning.. zo snel als hilzillah het gaat regelen zal bij ons toch echt niet lukken..
😂😂😂 succes met je groomzilla! Die van mij ontpopte zich ook zo... ze mogen blij zijn dat we nog met ze willen trouwen 😉, ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt bij jullie!
pi_190851755
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:46:45 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190852542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190853055
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...

Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.

Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
pi_190857906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...

Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.

Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
Anders had ik je zo in mijn jurk gezet... moeten m alleen ff innemen denk 😂
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:13:00 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Jezus, wat een figuren :+ . Eigenlijk zielig dat ze zo zijn.

En herkenbaar, maar op een andere manier. Mijn ouders zijn ook heel genereus naar mijn broer en zussen zodat die op stand kunnen leven. Ik neem zelf geen cent meer van ze aan. Ze hebben via mijn broer vernomen dat we in ondertrouw waren. Via via weten ze dat wij hopen een kindje te krijgen. Het is gewoon gezellig met kerst en verjaardagen, ze krijgen gewoon een uitnodiging voor onze dag enzo. Maar daarbuiten heb ik geen behoefte aan contact (want dat leidt onherroepelijk tot afwijzing en afkeuring). Ik reageer wel, maar ik neem zelf geen initiatief meer.

En die totale onafhankelijkheid is een enorme bevrijding, kan ik je vertellen.
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:14:13 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871074
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.
Dat geld moet waarschijnlijk nog steeds besteedt worden op de door hun gewenste manier ;) .
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:16:49 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:

Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen :+ .

_O-
Resistance is futile.
pi_190877490
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen :+ .

[ afbeelding ]

_O-
Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.

Zal zo even graven voor linkjes. Heb ze verwijderd want het mag écht niet van m’n moeder 🙈
  zondag 5 januari 2020 @ 11:36:11 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190887231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.

Zal zo even graven voor linkjes. Heb ze verwijderd want het mag écht niet van m’n moeder 🙈
Ik ben benieuwd *)
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:18:51 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190887752
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd *)
Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?
  zondag 5 januari 2020 @ 12:26:08 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190887844
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?
Nope, nog niet. Wel op zoek naar een naaiatelier dat mee kan denken over hoe we een jumpsuit of andere kantoor outfit om kunnen toveren naar bruidsjurk.

Ik zoek een hele simpele, niet-witte versie van dit:

Dus bijvoorbeeld zo'n overjas (of alleen het rokgedeelte) voor over een simpel tijdloos kantoor outfit.

:+
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:36:19 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190887945
Oh! Ik dacht dat je ook zo'n jumpsuit wilde.. :+
  zondag 5 januari 2020 @ 12:48:10 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190888084
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:36 schreef Barreltje het volgende:
Oh! Ik dacht dat je ook zo'n jumpsuit wilde.. :+
Haha, op zich.. ik vind zulke broeken echt niet mooi. Maar de overjas in deze vind ik echt geweldig O+ .
Resistance is futile.
pi_191016546
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
  maandag 13 januari 2020 @ 22:39:35 #49
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191017313
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Mahra het volgende:
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
Ik denk dat niemand ervan opkijkt als je zonder witte jurk op je denkbeeldige bruiloft verschijnt meid
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_191017703
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
Deze jurk O+ Was helemaal in toen ik trouwde (2014). Je zag (de foto van) deze jurk destijds óóóveral.
Protège moi de mes désirs.
pi_191017806
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand ervan opkijkt als je zonder witte jurk op je denkbeeldige bruiloft verschijnt meid
Ik ga toch echt trouwen, lieverd.
  maandag 13 januari 2020 @ 23:10:46 #52
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191017944
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 23:02 schreef Mahra het volgende:

[..]

Ik ga toch echt trouwen, lieverd.
Dus de bruiloft is net zo real als de zwangerschap?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_191019749
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nope, nog niet. Wel op zoek naar een naaiatelier dat mee kan denken over hoe we een jumpsuit of andere kantoor outfit om kunnen toveren naar bruidsjurk.

Ik zoek een hele simpele, niet-witte versie van dit:

[ afbeelding ]

Dus bijvoorbeeld zo'n overjas (of alleen het rokgedeelte) voor over een simpel tijdloos kantoor outfit.

:+
https://www.instagram.com/p/B3HiQ2Uj5KH/?igshid=r87cf55kwsby Dit niks voor je? :P
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:10:24 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191030073
quote:
Haha, nope ;) ging me meer om de overjas dan het doorschijnende pakje eronder.
Resistance is futile.
  zondag 2 februari 2020 @ 18:04:29 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191312507
Hoe gaat het met de voorbereidingen hier??

Ik heb me vandaag eens gedompeld in de wondere wereld van papierwerk ( kaartjes etc), bedankjes en aankleding :P

wij zijn nog een beetje aan het twijfelen over ALLES.. het zou zomaar kunnen dat we toch met iedereen op het strand trouwen _O-
  zondag 2 februari 2020 @ 18:19:09 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191312924
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef Barreltje het volgende:
Hoe gaat het met de voorbereidingen hier??

Ik heb me vandaag eens gedompeld in de wondere wereld van papierwerk ( kaartjes etc), bedankjes en aankleding :P

wij zijn nog een beetje aan het twijfelen over ALLES.. het zou zomaar kunnen dat we toch met iedereen op het strand trouwen _O-
Mijn trouwjurkplandinges staat op de kop nu, 20 weken zwanger tegen de tijd dat we gaan trouwen :P . Met wat geluk wordt het een gender reveal taart!

Mijn aanstaande heeft een plan voor de tent, verder heeft hij een leuke cateraar gevonden maar dat moeten we nog even met chef catering en chef versiering overleggen (onze/zijn pubers). Ik laat het lekker aan hun over ;) .

Mijn yogalerares/ambtenaar is langs geweest, onze woning is goedgekeurd als trouwlocatie. Alles volgens schema.

En twijfelkonten zijn jullie! :D
Komt dat omdat jullie nog zo lang de tijd hebben?
Resistance is futile.
  zondag 2 februari 2020 @ 19:17:15 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191314271
komt omdat ik een groomszilla heb..
die ineens toch weer z'n ouders er bij wil hebben..
maar dan heb ik weer zoiets van : dan kunnen we het ook gewoon allemaal op 1 dag doen..

de tent waar we het feest/ de borrel willen geven staat wel voor 95 % vast .. alleen nog bedenken of het een borrel blijft of toch een feest wordt..
van mij hoeft er niet echt persee keihard gedanst te worden.. maar helemaal niks ( nouja wel hapjes en drankjes) vind ik dan ook weer net niks.. dus .. "entertainment " moet ook op het lijstje..

oh.. en hoe tof zijn cottonbird.nl en bedankjes.nl en weddingdeco.nl _O_ ik wil ALLES!!
pi_191314479
Wij hebben vandaag ons huwelijk aangemeld bij de gemeente O+
pi_191318230
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Mahra het volgende:
Maar jij mag niet meer in wit na je miskraam neem ik aan :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_191344058
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dus de bruiloft is net zo real als de zwangerschap?
Ze trouwt met Montelly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')