Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is..quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb je al plan B in gedachten? Een land waar je geen soa test hoeft te doen om te trouwen?
😂😂😂 succes met je groomzilla! Die van mij ontpopte zich ook zo... ze mogen blij zijn dat we nog met ze willen trouwen 😉, ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt bij jullie!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is..dus daar moeten we dan OOK weer over nadenken.. gelukkig hebben we pas 2021 in de planning.. zo snel als hilzillah het gaat regelen zal bij ons toch echt niet lukken..
Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
Anders had ik je zo in mijn jurk gezet... moeten m alleen ff innemen denk 😂quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...
Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.
Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
Jezus, wat een figurenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
Dat geld moet waarschijnlijk nog steeds besteedt worden op de door hun gewenste manierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.
Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...
Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.
Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.
Zal zo even graven voor linkjes. Heb ze verwijderd want het mag écht niet van m’n moeder 🙈
Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?quote:
Nope, nog niet. Wel op zoek naar een naaiatelier dat mee kan denken over hoe we een jumpsuit of andere kantoor outfit om kunnen toveren naar bruidsjurk.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?
Haha, op zich.. ik vind zulke broeken echt niet mooi. Maar de overjas in deze vind ik echt geweldigquote:Op zondag 5 januari 2020 12:36 schreef Barreltje het volgende:
Oh! Ik dacht dat je ook zo'n jumpsuit wilde..
Ik denk dat niemand ervan opkijkt als je zonder witte jurk op je denkbeeldige bruiloft verschijnt meidquote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Mahra het volgende:
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
Deze jurkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen.
[ afbeelding ]
Ik ga toch echt trouwen, lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ervan opkijkt als je zonder witte jurk op je denkbeeldige bruiloft verschijnt meid
Dus de bruiloft is net zo real als de zwangerschap?quote:
https://www.instagram.com/p/B3HiQ2Uj5KH/?igshid=r87cf55kwsby Dit niks voor je?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Wel op zoek naar een naaiatelier dat mee kan denken over hoe we een jumpsuit of andere kantoor outfit om kunnen toveren naar bruidsjurk.
Ik zoek een hele simpele, niet-witte versie van dit:
[ afbeelding ]
Dus bijvoorbeeld zo'n overjas (of alleen het rokgedeelte) voor over een simpel tijdloos kantoor outfit.
Haha, nopequote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B3HiQ2Uj5KH/?igshid=r87cf55kwsby Dit niks voor je?
Mijn trouwjurkplandinges staat op de kop nu, 20 weken zwanger tegen de tijd dat we gaan trouwenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef Barreltje het volgende:
Hoe gaat het met de voorbereidingen hier??
Ik heb me vandaag eens gedompeld in de wondere wereld van papierwerk ( kaartjes etc), bedankjes en aankleding
wij zijn nog een beetje aan het twijfelen over ALLES.. het zou zomaar kunnen dat we toch met iedereen op het strand trouwen
Maar jij mag niet meer in wit na je miskraam neem ik aanquote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Mahra het volgende:
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
Ze trouwt met Montelly.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dus de bruiloft is net zo real als de zwangerschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |