Tja, dan is het lastig te zeggen. Heb op dit moment een enorme overwaarde op het huis, maar dat over een paar jaar ook weer minder zijn.quote:
Houd oud ben je en was je toen?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:02 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Tja, dan is het lastig te zeggen. Heb op dit moment een enorme overwaarde op het huis, maar dat over een paar jaar ook weer minder zijn.
Bij ons is onze eerste ton denk ik gedurende de bouw van ons huis gekomen. Dat was na oplevering een stuk meer waard dan toen we het kochten
comfortabel leven lange termijn voor je geliefdee.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor wat? Zekerheid heb je toch ook met 20k?
Ik vind vooral jouw aannames verbazend.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Houd oud ben je en was je toen?
Vind je sommige reacties hier verbazend?
Welke doel je op?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:31 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik vind vooral jouw aannames verbazend.
Ben je joods/ashkenazisch?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:34 schreef mossad_agent het volgende:
37e en nu nog steeds.. uiteraard iets meer inmiddels.. zo'n 135.000,-
De reacties waar in je ofwel doet alsof je wereldvreemd bent of waarin je duidelijk wereldvreemd bent.quote:
is een onderwerp waar je je veelvuldig sterk over uitlaat dus ben benieuwd naar je mening.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
Wil je kappen met mij te mentionen, dank.
Zou je iets specifieker willen zijn?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
De reacties waar in je ofwel doet alsof je wereldvreemd bent of waarin je duidelijk wereldvreemd bent.
Nou, als je dat weet dan weet je mijn mening ook, dus geen nut om mij te mentionen.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
is een onderwerp waar je je veelvuldig sterk over uitlaat dus ben benieuwd naar je mening.
deze casus heeft een verschil van belang tov rest.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, als je dat weet dan weet je mijn mening ook, dus geen nut om mij te mentionen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-anderhalve-ton.htmlquote:Op woensdag 27 november 2019 14:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou je iets specifieker willen zijn?
Als 't echt zo wereldvreemd is waarom staat er in iedere stad en dorp een hele wijk vol met nieuwbouwwoningen van 4/6+ ton bijvoorbeeld?
Nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zijn migrant maar is niet echt relevant omdat ik nooit iets heb aangenomen van hen.
Hoeveel is modaal bruto/netto en wat is normaal leven?
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het modaal inkomen wordt elk jaar geïndexeerd en wordt vastgesteld door het CPB, Centraal Plan Bureau. In 2018 is het modaal jaarinkomen geschat op ¤37.000 (voor 1 persoon). Dit is ¤2.855 bruto per maand, netto een dikke ¤2.100.
Hij heeft je verzocht te stoppen met mentionen dus bij deze.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
deze casus heeft een verschil van belang tov rest.
1-persoonshuishouden heb je weinig aan omdat dat niet representatief is voor 't gemiddelde gezin.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollenAntwoorden en statistieken zijn al gegeven.
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/inkomensverdelingquote:Op woensdag 27 november 2019 15:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
1-persoonshuishouden heb je weinig aan omdat dat niet representatief is voor 't gemiddelde gezin.
Nee, dankje.quote:
20 op betaal, rest is spaarsaldo (waarvan nog zo'n 10 gereserveerd voor bruiloft over een half jaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben je joods/ashkenazisch?
Is dat puur spaarsaldo?
Verwacht uiteraard geen antwoord van je op de vraag die gesteld word in de TT maar ben wel benieuwd hoe je naar de situatie kijkt die word geschetst. Zijn die vragen echt zo wereldvreemd en is het dus niet aan te raden om te gaan studeren omdat je daarmee niet hetzelfde gaat verdienen als nu? Wil uiteindelijk deze man achterna.quote:
dus je zat al veel eerder op dat vermogen neem ik aan, maar niet liquide?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
20 op betaal, rest is spaarsaldo (waarvan nog zo'n 10 gereserveerd voor bruiloft over een half jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |