Je uitgavenpatroon, de andere belangrijke dingen in je leven enzovoort enzovoort. Maar als je het nu zo gemakkelijk bij elkaar gespaard hebt lukt dat heus nog wel een keer.quote:
Verbaas me over 't feit dat iedereen hier lijkt te denken dat 't gemakkelijk was terwijl ik meermaal anders heb gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:17 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Je uitgavenpatroon, de andere belangrijke dingen in je leven enzovoort enzovoort. Maar als je het nu zo gemakkelijk bij elkaar gespaard hebt lukt dat heus nog wel een keer.
Er zijn makkelijker manieren om snel veel te verdienen dan kinderarbeid.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Verbaas me over 't feit dat iedereen hier lijkt te denken dat 't gemakkelijk was terwijl ik meermaal anders heb gezegd.
Zoals? Waarom doet niet iedereen dat?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Er zijn makkelijker manieren om snel veel te verdienen dan kinderarbeid.
Wat voor werk doe je en is dat ook de bron van die eerste? Vind je sommige reacties hier dus overtrokken?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:33 schreef 20100 het volgende:
Ik had mijn eerste ton rond mijn 28ste, nu op 38 heb ik er 7
Ik ben CFO, en salaris is inderdaad de bron van het eerste ton.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:48 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en is dat ook de bron van die eerste? Vind je sommige reacties hier dus overtrokken?
Denk eens even na. Je lijkt niet erg slim. Beter had je gewoon naar school gegaan ipv werken vanaf je 12e.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zoals? Waarom doet niet iedereen dat?
Heb 't louter over eerste ton gehad, wat erna eventueel kwam is niet ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
Als je geen lasten hebt zoals een woning en geen vakanties hebt gehad.
Dan vraag ik mij af waar je al dat geld aan uitgegeven hebt als je nu maar een ton op je rekening hebt staan
O, dat is wel van belang om te melden, heb maar één echte vriendin gehad.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:11 schreef Anton91 het volgende:
Maar TS, wat vind jij een normale leeftijd om een ton te hebben en hoeveel vind je dat normaal is voor iemand van 30 jaar? Iemand met een redelijke baan, vriendin en een hbo opleiding?
Zie ik eruit alsof ik een glazen bol hebquote:Op woensdag 27 november 2019 10:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dat verklaart 't een en ander maar voor je 35e zit je er ruim boven toch?
Schatting.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik een glazen bol heb
Mijn doel is het niet om een ton te verzamelen.quote:
Waarom vraag je aan anderen hoe oud ze waren (neem aan dat jij dat bedoelt met 'wanneer') en geef je wel je huidige leeftijd maar niet wanneer jij zelf je eerste ton had?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Heb 't louter over eerste ton gehad, wat erna eventueel kwam is niet ter sprake gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |