ik ga zo lekker slapen dankzij je postquote:
Kon beter.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga zo lekker slapen dankzij je post
Werd geslacht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:41 schreef superniger het volgende:
Eric Karton speelt toch ook in Penoa?
ik heb al een complimentje gehad, dus mijn dag kan niet meer stukquote:
die gaat weer een open deur intrappen, in de trant van dat penoza niet echt is en zolang de acteurs maar weten waar ze aan beginnen, dat het allemaal wel kanquote:
ff binge, heb je wel in een weekendje gedaanquote:
Ja, maar de kwaliteit neemt wel af met de seizoenen.quote:
Wordt wel flink binge kijken....quote:
Hoeveel delen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ff binge, heb je wel in een weekendje gedaan
6 dacht ik.quote:
Nee, npo.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah oke zal eens opzoeken waar dat te vinden is videoland of zo?
60 afleveringen van een half uurtjequote:
Ah ruk dat heb ik niet de betaalde.quote:
quote:
Is nogal een verschilquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
60 afleveringen van een half uurtje
Driekwart werkweek daar doe ik minimaal een maand over hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
60 afleveringen van een half uurtje
5 seizoenen bedoelt iequote:
Ja dat sowieso.quote:
Volgens mij is staan er in ieder geval een aantal directe links in het penoza topic. Die had Flitskikker altijd al 3 dagen van te voren. Geen idee van hoeveel seizoenen en of die link het nog doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ruk dat heb ik niet de betaalde.
JONGEEEquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef 2dope het volgende:
Altijd moeite gehad met Nederlandstalige 'actieseries' serieus nemen
Seizoenen en afleveringen.quote:
Cool ty.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Volgens mij is staan er in ieder geval een aantal directe links in het penoza topic. Die had Flitskikker altijd al 3 dagen van te voren. Geen idee van hoeveel seizoenen en of die link het nog doen.
Morgen The Irishman op Netflix, die is sickquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.![]()
Is ook weinig wat er in de buurt komt.
Ik keek als kind wel altijd Vrouwenvleugel en Medisch Centrum West omdat mama dat keekquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
JONGEEE
Unit 13 was de beste serie ooit, fuck IMDB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |