quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nek breken is ook zo vervelend
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Opsporing verzocht.
[ afbeelding ]
Oehh, hij is wel knap zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Opsporing verzocht.
[ afbeelding ]
Wat je knapt noemt. Tis een griezel innerlijk en uiterlijkquote:
das wel een heel gunstige foto van hem, geen boevenkopquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Opsporing verzocht.
[ afbeelding ]
Mooie ogen en een baardjequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat je knapt noemt. Tis een griezel innerlijk en uiterlijk
Owno hij heeft geen mooie ogenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooie ogen en een baardje
Ikhoudervan![]()
dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooie ogen en een baardje
Ikhoudervan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
nou een stemming op de markt, ik had het niet verwachtquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Shit, ik ben die misselijke zooi daar spuugzat.. en geen enkele zicht op iets van creatieve input van Achter..
Ja.ik mis zelfs het communiceren met de camera, deed Huubske altijd zo leukquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Shit, ik ben die misselijke zooi daar spuugzat.. en geen enkele zicht op iets van creatieve input van Achter..
Dat is geen creativiteit, dat was wanhoop.. eenmalig ook ivm totale mislukkingquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou een stemming op de markt, ik had het niet verwacht
haha okequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is geen creativiteit, dat was wanhoop.. eenmalig ook ivm totale mislukking
gerrit gaat nog over iets, jessie lult over auto'squote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Godver , Ger met Fran of Jessie met Mylene
Mijn moeder spaarde vroeger van die karakteristieke gips koppen voor aan de muur.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een karakteristieke kop hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn moeder spaarde vroeger van die karakteristieke gips koppen voor aan de muur.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn moeder spaarde vroeger van die karakteristieke gips koppen voor aan de muur.....Krijg nu zin in vissticksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja me 2.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef lorrie03 het volgende:
nou wat gaat fran doen met de stemmingen?
Stemmen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef lorrie03 het volgende:
nou wat gaat fran doen met de stemmingen?
ik hoop hetquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja me 2.
Moet zeggen dat ik wel de indruk heb dat ze zich ook aan het afzonderen is van Jessie en Merel?
Ja sttt zeg waar moet ik nu naar luisteren, Gerrit en Frann is nu ook leuk om te luisterenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie en merel in bed over gerrit
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef Laysa het volgende:
Leugens worden opgehelderd bij Ger en Fran
dat verhaal van jessie ken ik inmiddels welquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja sttt zeg waar moet ik nu naar luisteren, Gerrit en Frann is nu ook leuk om te luisteren
blijf maar op de gerrit streamquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja sttt zeg waar moet ik nu naar luisteren, Gerrit en Frann is nu ook leuk om te luisteren
ja die blijft ind e repeat stand staanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat verhaal van jessie ken ik inmiddels wel
cies datquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat verhaal van jessie ken ik inmiddels wel
Ja heb ik ook nog gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:35 schreef lorrie03 het volgende:
blijf maar op de gerrit stream
[..]
blijf maar op de gerrit stream
Dat zou prachtig zijn maar dat gaat niet gebeuren, Jess en Merel zullen wel op 1 persoon ook gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jessie dat wordt 'n slapeloze nacht voor je, met je berekenen van wie wat en hoe
op de bank.![]()
Ik gun je wel 'n plekje op de bank.......... trouwens Merel ook wel
Ow make my dayquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
laat die hele merel en jessie lekker links liggen des te eerder zijn ze thuis
maar wie gaan er nou daadwerkelijk op jessie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat zou prachtig zijn maar dat gaat niet gebeuren, Jess en Merel zullen wel op 1 persoon ook gaan.
Ja dat weet ik dus nog niet, hoop dat er nu meer mensen opstaan met lef en voor zichzelf op gaan komenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar wie gaan er nou daadwerkelijk op jessie?
Mariska, Gerrit, Mylenequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar wie gaan er nou daadwerkelijk op jessie?
Mylene en Gerrit hebben na de markt 'n complotje gesmeed, en Mariska is ook helemaalquote:
mooi zo! en franny is die te vertrouwen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mylene en Gerrit hebben na de markt 'n complotje gesmeed, en Mariska is ook helemaal
klaar met Jessie
Oww echt dat had ik dus niet mee gekregen, wel dat die 3 hem steeds meer doorkrijgen, dat zou dan mooi zijn als die stemmen. dan gaat die nog woester worden, hij verdiend de finale namelijk zonder ooit 1 stem te krijgen.....zijn woordenquote:
Enige wat ik weet is dat er een afspraak is gemaakt tussen Merel en Frann die Jess ook niet weet? wat hij precies inhoud weet ik nog niet goedquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
mooi zo! en franny is die te vertrouwen?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Grapje. Ik heb geen idee. Ik hoop het wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat er een afspraak is gemaakt tussen Merel en Frann die Jess ook niet weet? wat hij precies inhoud weet ik nog niet goed
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de liefhebbers in de cos![]()
[ afbeelding ]
Fran zit te diep in de aars van Jessie en Merel, die vertrouw ik voor geen meter.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
mooi zo! en franny is die te vertrouwen?
ben ik dus niet de enigequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fran zit te diep in de aars van Jessie en Merel, die vertrouw ik voor geen meter.
Ja ik vind haar ook overloper. Maar het lijkt dat ze een beetje wakker geschud is. OOK Mylene zei tegen haar, omdat Frann zegt niets te horen met de markt. Dat Frann bekend staat als dubbelpersoon, die alles door lult aan Jess en Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]vertrouw die fran echt voor geen meter
ik hoop dat haar ogen zijn geopendquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook overloper. Maar het lijkt dat ze een beetje wakker geschud is. OOK Mylene zei tegen haar, omdat Frann zegt niets te horen met de markt. Dat Frann bekend staat als dubbelpersoon, die alles door lult aan Jess en Merel
Ja als ik nu dit gesprek hoor lijkt dat bij haar ook steeds meer te gebeurenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik hoop dat haar ogen zijn geopend
volgens mij zegt hij: ik wil tostiequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zit hij aan de pruimtabak zijn wangetjes zijn zo vol?
zat brood te etenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zit hij aan de pruimtabak zijn wangetjes zijn zo vol?
Ik ook niet. Dat is een geslepen dame.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]vertrouw die fran echt voor geen meter
Yes, de tosti jostiquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij zegt hij: ik wil tostie
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is een geslepen dame.
zo doet ze zich helaas vaker voorquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja als ik nu dit gesprek hoor lijkt dat bij haar ook steeds meer te gebeuren
Mylene 3 op Jessie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit gaat er 3 op Jessie zetten!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit zegt
wat mij betreft jessie 3
ik hoop hetquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat Franny echt wel wakker aan het worden is.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit zegt
wat mij betreft jessie 3
Ja dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mits Frann nu het verhaal van nu beaamd dat het zo zit zoals Merel verteld heeft en zij. daar humde en knikte ze bevestigend op ja
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit gaat er 3 op Jessie zetten!![]()
![]()
![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Laysa het volgende:
gerrit heeft het zelf al gezegd tegen Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Franny gaat nog wel doorlullen aan Merel over de 3 stemmen van Gerrit op Jessie![]()
Dat ze elkaar tot het einde zullen steunen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef DaniqueV het volgende:
Maar wat is die precieze afspraak eigenlijk tussen Merel en Frann?
Vooral Jessie heeft ze door.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mits Frann nu het verhaal van nu beaamd dat het zo zit zoals Merel verteld heeft en zij. daar humde en knikte ze bevestigend op ja
Bennieuwd naar ja.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Franny gaat nog wel doorlullen aan Merel over de 3 stemmen van Gerrit op Jessie![]()
Nee, dat denk ik niet.......quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is de ultieme testcase.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
hele dikke primaquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit is zelf een dikke prima
Oké, nou hopelijk gaat dat nu flink wankelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ze elkaar tot het einde zullen steunen.
Zou ze Jessie boven Gerrit stellen??quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Hiske gaat nooit op Jessie stemmen want hj heeft heel veel bepaald
dat is al een hele overwinning voor hemquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit is zelf een dikke prima
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze Jessie boven Gerrit stellen??
Jessie is de man van de centenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze Jessie boven Gerrit stellen??
Jawel hoor ze sprak Jessie laats aan en zei Laat Gerrit met rustquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Hiske gaat nooit op Jessie stemmen want hj heeft heel veel bepaald
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Jawel hoor ze sprak Jessie laats aan en zei Laat Gerrit met rust
En we kunnen zien dat het niet heeft geholpenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Hiske zit in een afwachtende houding en kan zien aankomen dat ze er strak uit wordt gekickt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik zeg een hele dikke prima!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef DaniqueV het volgende:
Zou mooi zijn als de kijker dit keer de bank mag samenstellen, stemmen op wie je op de bank wilt hebben.En dan Merel en Jessie erop
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie op de bank met Mylene, Mylene gaat naar huis....dikke fittie in de tent, kan niet wachten!
ik ga dan op merel zou tof zijn maar denk niet dat ze dat gaan doen geeft nl al te veel blootquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef DaniqueV het volgende:
Zou mooi zijn als de kijker dit keer de bank mag samenstellen, stemmen op wie je op de bank wilt hebben.En dan Merel en Jessie erop
ships, zit ook wat in jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ga dan op merel zou tof zijn maar denk niet dat ze dat gaan doen geeft nl al te veel bloot
Franny lult met iedereen meequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Franny verzwijgt ook steeds tegenover Gerrit wat ze allemaal doet hoor, die is echt niet te vertrouwen als je het mij vraagt.
Zo heeft ze dat zelf verzonnen dat Gerrit haar opgehaald heeft voor de foto's die hij verwijderd had.
En na een lang gesprek met Gerrit over Jessie en Merel loog ze ook tegen Merel dat Gerrit het over hun toekomst had gehad.
De fout die ze daarbij maakt is dat ze dat dan weer niet tegen Gerrit zegt wat ze heeft verteld.
Ja verbaas mij over de vele blaadjes nogquote:
Geen egeltjes opgeveegd?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja verbaas mij over de vele blaadjes nog![]()
Ik heb gisteren een container vol aan blad geveegd in mijn tuin
wow, lekker bezig!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja verbaas mij over de vele blaadjes nog![]()
Ik heb gisteren een container vol aan blad geveegd in mijn tuin
Vergeet niet dat Merel veel verdraaid rond Franny.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Franny verzwijgt ook steeds tegenover Gerrit wat ze allemaal doet hoor, die is echt niet te vertrouwen als je het mij vraagt.
Zo heeft ze dat zelf verzonnen dat Gerrit haar opgehaald heeft voor de foto's die hij verwijderd had.
En na een lang gesprek met Gerrit over Jessie en Merel loog ze ook tegen Merel dat Gerrit het over hun toekomst had gehad.
De fout die ze daarbij maakt is dat ze dat dan weer niet tegen Gerrit zegt wat ze heeft verteld.
Nee heb voorzichtig geveegdquote:
Maar het wordt volgens mij wel heter onder haar voeten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]ben echt benieuwd wat ze morgen tegen merel zegt
Ja snoeien had ik al gedaan 2 weken terug.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow, lekker bezig!ik moet nog hoop doen, snoeien zelfs
gelukkig aankomende dagen geen vorst in de grond
Weet ik maar Franny hangt verhalen op die ze niet meer verteld aan de persoon zelf dus dan kom je een keer in de problemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Merel veel verdraaid rond Franny.Het komt niet eens vanuit Franny, maar vanuit Merel zelf, om Gerrit zwart te maken.
Ach, die paar dagen kunnen best wel zonder hem......quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie is de man van de centen
Achter alles zoekt hij wat, en in plaats hij dat nu denkt, maar moet het zeggen zodat mensen gaan denken die Jessie heeft gelijk......quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit komt na aankloppen op de boot de telefoon ophalen, die had Jess dus mee genomen, hij gaat weer en Jess zegt weltruste.hij krijgt niets te horen terug.
Daar mopperen ze nu over, aankloppen op de deur terwijl hij normaal binnen kwam, weg gaan zonder welterusten te zeggen.
Wat gaat die doen zegt Merel met die telefoon?
Jess : denk Remco bellen.hij zal wel denken als ik mail lezen anderen mijn mail, en als ik ze verwijder hebben ze door dat ik iets heb verwijderd, daarom gaat die vast bellen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit haalde de telefoon op in de boot. Jessie: trusten. Gerrit:.......Jessie: zelfs dat krijgt hij zijn strot niet meer uit. Als je geen fatsoenswaarden meer hebt, ben je verloren.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Achter alles zoekt hij wat, en in plaats hij dat nu denkt, maar moet het zeggen zodat mensen gaan denken die Jessie heeft gelijk......![]()
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijjn gastenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Achter alles zoekt hij wat, en in plaats hij dat nu denkt, maar moet het zeggen zodat mensen gaan denken die Jessie heeft gelijk......![]()
Juist, zegt meer over Jessie dan over Gerrit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijjn gasten
Nou iemand die mij achter mijn rug ook van alles flikt gun ik geen goede slaap, die gun je dan onrustige nachten. Dus in deze geef ik Gerrit gelijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
Nou ja, het is ook een piepkleine moeite om even welterusten te zeggen. Kost ook geen cent.
Geen idee, op wie dan Hiske, Mylene?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
maar op wie gaat brandon stemmen dan?
mariska denk ik
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hier omdat jullie allemaal zo van Gerrit houden...ze hebben nog geld nodig https://getfunded.nl/camp(...)igbanner-boven-laren
Dat is nou ook weer overdreven. Maar wel leuk om dat gezicht van Merel en Jessie te zien dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hier omdat jullie allemaal zo van Gerrit houden...ze hebben nog geld nodig https://getfunded.nl/camp(...)igbanner-boven-laren
alleen een hoge bloeddrukquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:33 schreef Lelie68 het volgende:
Nou Merel.. daar lig je dan met je lieffie.. hij is niets meer... nada, noppes.. en Jessie daar lig je dan met je 26 maanden Utopia ervaring. Het heeft je niets opgeleverd..
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Precies..quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijjn gasten
Wel en die waren op dus kon ie de kut van 80 niet krabben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
Nou ja, het is ook een piepkleine moeite om even welterusten te zeggen. Kost ook geen cent.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel en die waren op dus kon ie de kut van 80 niet krabben.
Daar wil toch niemand aan krabbenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel en die waren op dus kon ie de kut van 80 niet krabben.
wel met jeukquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het leven van een 80 jarige gaat niet over rozen
haha lachen ik wil die koppen van jes en merel wel zien dag meneer de vliegtuigquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geld is zo te lezen ook al bij elkaar gesprokkeld
kleine donatie kerstvakantie inclusiefquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:38 schreef DaniqueV het volgende:
Vliegtuigje, was dat niet iets van 400 euro dacht ik om te laten vliegen?
Ze kunnen er zo 2 voor Gerrit laten vliegen dan
Ja, denk ik ff goud waard hahahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
haha lachen ik wil die koppen van jes en merel wel zien dag meneer de vliegtuig
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kleine donatie kerstvakantie inclusief
Gewoon de trossen los en laat maar afdrijven richting open zeequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:40 schreef Flow3r het volgende:
Mylene gaat bij Brandon en Franny wonen?
Dan hebben we mariska, Hiske en Ger in het andere huisje
Als Jessie of Merel weggestemd wordt, ligt die dan wel erg eenzaam in de boot
De boot staat te koop.......quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wel dronken pony`s meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Over apelazarus. Mylene; Wat is lazarus bezopen toch, maar apen zijn nooit dronken.
Lol in sommige gebieden zijn die dieren om de haverklap bezopen.
hebben ze dat wel gedaan dan?quote:
Wat gaat hij eigenlijk hard in zijn boek.....de vorige deed hij dagen over een blaadje.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist, zegt meer over Jessie dan over Gerrit.
Korter dan kort moeten ze.......
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel dronken pony`s meegemaakt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat gaat hij eigenlijk hard in zijn boek.....de vorige deed hij dagen over een blaadje.....
misschien hoopt Gerrit wel dat Jessie vannacht slecht inslaapt of zoiets dergelijks, je weet het allemaal niet héquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
Het is al bij elkaar zie ik.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Schapen en paddo`s is ook zoiets.quote:
Ja, hij had ook stennis kunnen maken wat die tel daar doet......quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
Oww verhip. heb daar nooit bij stilgestaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schapen en paddo`s is ook zoiets.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij had ook stennis kunnen maken wat die tel daar doet......
Boot word verkochtquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:40 schreef Flow3r het volgende:
vliegtuigje voor Gerritquote:
Weet niet, zit te luisteren.quote:
Ach, en Jessie doet zo zijn best nu hij ruzie heeft met Gerrit.....hij is zo lief tegen Brandon en betrekt hem bij veel dingen.....quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had Mylene dus wel degelijk gelijk
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft negatieve dingen gehoord die Jessie over hem gezegd had
Ik heb het gesprek net gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft negatieve dingen gehoord die Jessie over hem gezegd had
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek net gemist.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of iedereen ineens tegen Jessie en merel is
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]Misschien komt het omdat Jessie de invloed van Gerrit heeft onderschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of iedereen ineens tegen Jessie en merel is
2 uurtjes terug ongeveerquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer heeft Tranny met Ger vanavond gesproken ?
Ah thnx! Ik was ineens in slaap gevallen na de koffiequote:
Krijg je als je ouder wordquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah thnx! Ik was ineens in slaap gevallen na de koffie
Ja en dat gebeurde dan ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar is best wel lekker zo eventjes.....soms moet je er gewoon aan toegeven.....
dat meen je nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Vind het toch wel zielig voor jessie en merel nu
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Er was helemaal niemand in de silo
keesjequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Gerrit nu ook nog Keessie aan zijn kant krijgt, dan zijn Merel en Jessie nergens meer![]()
[ afbeelding ]
Keesjequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als Gerrit nu ook nog Keessie aan zijn kant krijgt, dan zijn Merel en Jessie nergens meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die heeft normen en waarde......
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Lelie68 het volgende:
Ik gooi een stream aan en zie die platte reet vol in beeld.. the horror
Was niet op de streamquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:13 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand het telf gesprek ger en remco meegekregen??
Hebben die ook met elkaar gesproken ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:13 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand het telf gesprek ger en remco meegekregen??
bitcoinstekkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
jes vindt zichzelf de betere rapper.. koekoek
Klopt , dat is wat ik weet van eerder op de avondquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie heeft met remco gebeld, gerrit niet, hij zou een mail ontvangen?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ze zijn ook wel de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of iedereen ineens tegen Jessie en merel is![]()
Volgens Mariska is Jessie bang. En ze zien dat Gerrit geliefd is.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , dat is wat ik weet van eerder op de avond
Alweer?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah thnx! Ik was ineens in slaap gevallen na de koffie
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Flow3r het volgende:
Er was helemaal niemand in de silo
Gerrit heeft wel gebeld met Remco daarom zocht hij de telefoonquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt , dat is wat ik weet van eerder op de avond
Keesje was dol op Shelly.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wel een beetje sneu voor Keesje volgens Brandon was erg gesteld op Alexandra en nu is ze weg.
koekieloekiequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:14 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie vindt zichzelf de betere rapper van de 2
Echt he zoooo jammer anders vediende his het echttt om te winnenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
hiske gaat echt niet merel of jessie stemmen. slappe akela
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Keesje was dol op Shelly.Vanaf dag 1 al.
ah oke, dat gerrit de telefoon haalde klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:17 schreef Poesjuh het volgende:
Gerrit haalde de telf bij jessie. Mylene zei vlak voor de sl dat ger aan de telf zit met Remco
Hoeft niet.......Mylene Gerrit Mariska Brandon Frannyquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
Rapper iktrekaanmeshirtquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
jes vindt zichzelf de betere rapper.. koekoek
ik snap keesje welquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Brandon nog niet, op maris denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft niet.......Mylene Gerrit Mariska Brandon Franny
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft niet.......Mylene Gerrit Mariska Brandon Franny
Ze waren er even uit om te roken, toen liep Merel de silo in en zei dat er helemaal niemand wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Huh?Ze liggen toch in de boot?
Ook en Shelly zou Keesje mee naar huis nemen. Na vertrek Shelly zei Hiske: "Keesje is steeds vaker bij Alexandra."quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwww dat bedoel je.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze waren er even uit om te roken, toen liep Merel de silo in en zei dat er helemaal niemand was
let dan toch op![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ook en Shelly zou Keesje mee naar huis nemen. Na vertrek Shelly zei Hiske: "Keesje is steeds vaker bij Alexandra."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |