wat verder bijna standaard gebeurd, kandidaten terughalen of de groep maar bij elkaar houden. Dit was vrij zeldzaamquote:Op woensdag 27 november 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige seizoenen vloog er niet meteen de eerste aflevering er iemand uit en ze hadden hem nog terug kunnen halen....wat ze niet deden, dat maakt het een beetje extra zuur....
Ja okee......ik zou het hem gunnen in elk geval, maar het zal inderdaad niet gebeurenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat verder bijna standaard gebeurd, kandidaten terughalen of de groep maar bij elkaar houden. Dit was vrij zeldzaam
Je bedoelt...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:56 schreef Legoblokje het volgende:
Kandidaten terug laten keren doen ze niet, heeft de regisseur zelf een keer gezegd.
Sowieso is de 10e kandidaat een vrouw, aangezien er 5 mannen en 4 vrouwen bekend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bedoelt...Dat is Sylvana Simons, die draagt altijd allerlei rare pruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ladies night, is net begonnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:37 schreef Gutanoth het volgende:
Wanneer wordt nou die laatste bekend gemaakt?
Ah ja, dat ga ik niet kijken. Zie wel wie het wordtquote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Bij ladies night, is net begonnen.
Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef I het volgende:
[..]
Met "best friends"? Of hoorde ik dat verkeerd.
Dat was briljant jaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Patrick in de bus in de 1e aflevering
Dat riep die vent die het doosje aangaf. Dacht ik.quote:
Aaargh, flashbacks naar 'oh de final wordt een week later uitgezonden.. op St Patrick's Day.. het is Patrick!!'. Wat dan weer geen hint wasquote:
*googlet*quote:Op woensdag 27 november 2019 22:39 schreef Legoblokje het volgende:
Tina de Bruin is de 10e deelnemer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |