Ja maar zijn arrogante rotkarakter zit hem nu in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk he
Hij heeft niet in de gaten dat hij zich totaal belachelijk maakt
Hij wordt uitgescheten in en buiten Utopia
de yurt is toch ook al verkocht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Als je als 1ste zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen, dat doe je gewoon niet.
Nope, Jessie wil de hutjes verkopen. Minimale bod is ¤250 en vervoer voor eigen rekeningquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat is anders, niet zijn huis en zow.
Nu is er toch ook iets met huisjes verkopen of las ik dat vanmiddag nou verkeerd?
Ik zit met verbazing te luisteren, die Jessie is nog erger dan ik dacht. waar blijft Boyd verdoriequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal der maar mee getrouwd zijn bah bah
Ja, en doordat de pispaaltjes weg zijn gaat het de anderen un ook opvallenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar zijn arrogante rotkarakter zit hem nu in de weg.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.
Gaat om de boot.quote:
Ja echt die mag binnen komen, en............... iemand naar huis sturenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te luisteren, die Jessie is nog erger dan ik dacht. waar blijft Boyd verdorie
Ah zie je wel, maar aan zijn boot mag niemand komen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nope, Jessie wil de hutjes verkopen. Minimale bod is ¤250 en vervoer voor eigen rekening
Nou dan mag je wel heel hard schuddenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie is echt ongelooflijk. Je zou hem bijna even wakker schudden. Het ligt nooit aan hem
was toch ook niet eerlijk?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat om de boot.
Gerrit heeft gezegd dat hij zijn boot maar moet verkopen omdat het al niet eerlijk was dat hij met een huis binnenkwam.
Ik weet het niet meer precies, maar zoiets was het.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en doordat de pispaaltjes weg zijn gaat het de anderen un ook opvallen
Vieze hond is hetquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef DaniqueV het volgende:
Oww die Jess, Maris kan niet op mij stemmen dat kan niet, wij delen de situatie met Cees hé
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan mag je wel heel hard schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |