Narcist eerste klasquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kent geen zelfkritiek. Hij zal gelijk krijgen, als iets echt wit is en hij zegt dat het groen is, dan is het groen. Vreselijke gast.
Dus dat. Vreselijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Hij blijft het laatste woord willen houden.....niks is Jessie zijn schuld.
Ja walgelijk figuur inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kent geen zelfkritiek. Hij zal gelijk krijgen, als iets echt wit is en hij zegt dat het groen is, dan is het groen. Vreselijke gast.
echt ... maar tis prima zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij draait alles zo dat alles bij een ander ligt en nooit bij Jessie
Jessie denkt niet die weet zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef Laysa het volgende:
Jessie denkt als hij een hoger stemmetje opzet dan hij dan wel geloofwaardig overkomt.
Duidelijk een ventje die nooit tegen is gesproken en altijd zijn zin heeft gekregen thuisquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft alles aan zichzelf te danken, niets komt vanuit Jessie![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan welquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Als je als 1ste zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen, dat doe je gewoon niet.
Kiek 'm staan met z'n bontmutsje alsof die in Siberië leeft en het 30 graden vriestquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft alles aan zichzelf te danken, niets komt vanuit Jessie![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar praat Jess niet overr....het gaat nu om hem en datmag niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan wel
Je zal der maar mee getrouwd zijn bah bahquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Duidelijk een ventje die nooit tegen is gesproken en altijd zijn zin heeft gekregen thuis
Ja dat is anders, niet zijn huis en zow.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan wel
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Als je als 1ste zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen, dat doe je gewoon niet.
Hoe is het mogelijk hequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dit is niet mijn fout.
Ik dacht dat hij zich niet diepen in de ongeloofwaardigheid kon begraven, maar hij flikt het toch. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.
Ik begin ook steeds meer te begrijpen waarom Boyd klaar is met hemquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie zoekt excuses. Wat een kerel is het ook. Ik snap heel goed dat Boyd hem losgelaten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |