Ja echt en Gerrit moet dat maar begrijpen .. Tis haar dingquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:26 schreef sjampoeh het volgende:
merel met haar shownieuws, over de rug van haar vriendin
Mes in de rug, zonder moeite.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:27 schreef Shambles het volgende:
Showtje maken over de rug van je vriendin. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
twas mijn debuut ger, en weet je hoe sappig het hierbinnen is .werkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en Gerrit moet dat maar begrijpen .. Tis haar ding
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel AUB, vertel de waarheid en lul geen onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Je doet het goed topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Klopt, kwam er net achter, kreeg het even niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Merel over de relatie Gerrit met Franny ....
Klopt.. Neuke Only, geen relatie maar wil pik als ze jeuk heeft .. Merel zit te liegen dat ze Oranje zietquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
fran is niet verliefd, zei ze laatst nog
Komt door de botox en die dikke laag make up, mimiek zie je niet meer. En ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Liegen met een stalen gezicht. Moet je ook wel kunnen.
Dat Ger het toelaatquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar bemoeit Merel zich eigenlijk mee?
Precies!quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel en Jessie zijn trending topic buiten. Misschien dat ze daar eens over met beginnen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef Shambles het volgende:
Merel die relatieadvies geeft.
Ze zou even haar eigen relatie onder de loep moeten weten.
Met dingen die haar niet aangaan en die ze nog verdraait ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar bemoeit Merel zich eigenlijk mee?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt door de botox en die dikke laag make up, mimiek zie je niet meer. En ook
het blozen komt niet door die laag pancake door
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Merels Echte naam Carrot is
Jip Ger heeft het uitgemaaktquote:
Yep,dat is een soort van over,quote:
En vise versa, als het moet Trapt Merel Jessie onder 'n rijdende treinquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is een aanname wat ik nu aanhaal, maar gebruikt Jessie Merel ook niet om de pot te winnen?
Maar zowel Merel als Jessie hebben een plaat voor de kop.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met dingen die haar niet aangaan en die ze nog verdraait ook.![]()
Gerrit zegt dat ze er maar buiten moet blijven.
Echt belachelijk. Ze vond het prachtig om iedereen erover te interviewen en nu is het zo erg voor Franny, want zij huilt elke ochtend bij Merel.quote:
Dat geloof ik graag, bij wijze van dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vise versa, als het moet Trapt Merel Jessie onder 'n rijdende trein
Welnee, dat spelletje hebben ze al 3x eerder gespeeld, toen 'ie "Musketier" was en vele malen daarna.. ruzie maakt TV en ze lebberen allemaal mee.. rls maken omdat ze geen idee hebben wat Achter wil met die resterende weken…quote:
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat er nu besproken wordt, gaat binnen 10 minuten bij Jessie terechtkomen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, morgen gaan ze verlovingsringen kopen
Onvoorstelbaar eigenlijk. Ik zou helemaal niet meer in gesprek gaan met haar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Maar ze bemoeit zich er niet mee.
Dat zou het programma spannend maken. Gaat dus never gebeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa kom gooi er een stemming in nu en dan per direct zonder overleg stemmen
Gaat niet gebeuren. Het moet eerst weer goed zijn tussen Gerrit en Jessie. Dit suddert nog wel een paar dagen door.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa kom gooi er een stemming in nu en dan per direct zonder overleg stemmen
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:39 schreef Amputalent het volgende:
Het moet niet gekker worden.
Dit staat of FB
[ afbeelding ]
Mensen zijn echt stapelgek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:39 schreef Amputalent het volgende:
Dit staat of FB
[ afbeelding ]
Dit staat op FB
[ afbeelding ]
Jezus he...quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:39 schreef Amputalent het volgende:
Dit staat op FB
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor dat soort onzin kan je denk ik opgepakt worden ....
Dit staat op FB
[ afbeelding ]
Van wie komt dat berichtquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:39 schreef Amputalent het volgende:
Dit staat op FB
[ afbeelding ]
Smerig he?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:41 schreef zodeju het volgende:
Oh, nu wordt ff Hiske erbij betrokken dat die ook vindt dat Gerrit verandert .
Met haar persoonlijke Zweetvoetenlijm?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens Gerrit is het kapot. Merel zit daar alleen maar om te lijmen.
Graag even namen verwijderen als je zoiets post.quote:
Of ze doen het ff voor de spanning en draait hij straks weer als blad aan de boom omquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie is dus niet terug te lullen naar Team De Baas en zijn Vrouw..
Team Schapen dreigt de overhand te krijgen..
Welneequote:Op dinsdag 26 november 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie kwam helemaal niet ½huilend naar Merel..
Sorry maar nog steeds niet duidelijkquote:
Jemig, die sporen niet ppfffquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:44 schreef zodeju het volgende:
Zo, Is Jessie ook al aan het huilen dat de vriendschap over is>??
Ik geloof dat ook, die twee spelen het prima.. als het over hun "nummers: gaat zijn ze ineens weer normaal in overleg.. natuurlijk spelen BSquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze doen het ff voor de spanning en draait hij straks weer als blad aan de boom om
Ik denk ene Billydepalmaquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry maar nog steeds niet duidelijk
Gooi die social media meuk in het juiste topic aub.quote:
Ze staat er wel van te kijken dat Jessie het niet overlegd heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Shambles het volgende:
Nee Merel, volgens Jessie gunde Gerrit hem dat nummer voor Cees niet.
Dat kind blijft liegen.
Nee, volgens mij op een site van Merel Utopia2.....raar.....je zou zeggen dat doe je dan op Lex haar site.....(niet dat je dit ooit moet doen want het is niet normaal meer)quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En die post dat uit naam van Merel Utopia-2?
IK ook niet, die kut merelquote:
ditquote:
Hoop echt dat Ger dit volhoudt zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit
merel mot opbokken. denkt alleen maar hun eigen.. dat ze geen stemmen krijgen. zo doorzichtig
Jessie ook niet heeft hij vertelt aan Hiske niet deze Gerrit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Gerrit ook nog steeds niet.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ook niet......laten ze maar een paar week zweten.....
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Gerrit ook nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit
merel mot opbokken. denkt alleen maar hun eigen.. dat ze geen stemmen krijgen. zo doorzichtig
Mijn mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:39 schreef Amputalent het volgende:
Dit staat op FB
[ afbeelding ]
voorlopig houdt Gerrit het goed volquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kwam net half huilend naar Merel toe dat de vriendschap over is.![]()
Gerrit zei het mooi: ik hou van die gozer, maar niet meer hier. Ik ben er klaar mee, niet meer lijmen, geen compromis. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha Ger kan Jes niet meer uitstaan en hij gaat hem ook niet meer goedkomen
Wilde net tikken zenuwwleijers met die sl steedsquote:
Yup!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:02 schreef zodeju het volgende:
Liegebeest......Jessie zit er alleen maar mee dat Gerrit niet meer doet wat hij wil en hem door heeft met zijn dwingende narcistische meningen.
en is bang voor de gevolgen ivm stemmingen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:02 schreef zodeju het volgende:
Liegebeest......Jessie zit er alleen maar mee dat Gerrit niet meer doet wat hij wil en hem door heeft met zijn dwingende narcistische meningen.
Tuurlijk......quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en is bang voor de gevolgen ivm stemmingen.
Hij schijnt 7 kleuren stront johquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en is bang voor de gevolgen ivm stemmingen.
Hij moet even volhouden en zich aan het script houden de komende dagen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit blijft bij zijn standpunt....
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij schijnt 7 kleuren stront joh
Dat tongetje van hem maakt overuren
Dat zal idd de tijd leren.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet even volhouden en zich aan het script houden de komende dagen.
Krijg zomaar het idee dat Merel nog gaat switchen, ze weet hoe een dwingeland het is en altijd zijn plas ergens overheen moet doen.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Merel hierover met Jessie gaat babbelen...
Niet heel lang. Ik ben wel benieuwd hoe ze verslag gaat doen en hoe Jessie zal reageren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Merel hierover met Jessie gaat babbelen...
Zou het? Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg zomaar het idee dat Merel nog gaat switchen, ze weet hoe een dwingeland het is en altijd zijn plas ergens overheen moet doen.....
Ook de manier waarop ze het zal brengen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet heel lang. Ik ben wel benieuwd hoe ze verslag gaat doen en hoe Jessie zal reageren.
Weet het niet, het verhoogd haar kans natuurlijk als ze bij een groter groepje aansluit dan alleen maar bij hem blijft hangen die zijn eigen glazen ingooid......En Merel wil winnen.quote:
We zullen verslag doen voor je.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook de manier waarop ze het zal brengen....Heb ik straks een vergadering, dus zal het dan wel weer missen.
Het flitste ook even door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet, het verhoogd haar kans natuurlijk als ze bij een groter groepje aansluit dan alleen maar bij hem blijft hangen die zijn eigen glazen ingooid......En Merel wil winnen.
aansluiten bij een grotere groep is nu niet zinvol meer denk ik. Want ook bij die grotere groep hangt ze onderaan de lijst.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet, het verhoogd haar kans natuurlijk als ze bij een groter groepje aansluit dan alleen maar bij hem blijft hangen die zijn eigen glazen ingooid......En Merel wil winnen.
Tegen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Smerig naar ventje zeg die Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel: hij is bij Ger door de mand gevallenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Smerig naar ventje zeg die Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
We zullen verslag doen voor je.![]()
Wel lezen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dat denk ik ook. Er moet nog wel tv gemaakt worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet even volhouden en zich aan het script houden de komende dagen.
Niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
1 voordeel: hij is bij Ger door de mand gevallen
Weet het niet, ligt eraan wat Gerrit gaat doen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
aansluiten bij een grotere groep is nu niet zinvol meer denk ik. Want ook bij die grotere groep hangt ze onderaan de lijst.
Welnee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg zomaar het idee dat Merel nog gaat switchen, ze weet hoe een dwingeland het is en altijd zijn plas ergens overheen moet doen.....
Gerrit houdt het anders wel een tijd vol.quote:
Ik denk dat het klaar is voor daarquote:
We zullen het merken......en beste uitbarsting tussen Jessie en Merel zie ik ook nog wel gebeuren.quote:
[Corry Konings kom maar weer "huilen is voor jouw te laat"quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gerrit houdt het anders wel een tijd vol.
Ok, ze praten af en toe met elkaar , kort (Gerrit) en dan loopt Gerrit weer weg.
Jessie is wel heel erg verdrietig![]()
![]()
Is het eigenlijk nog goed gekomen tussen Gerrit en Tim??quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ok, ze praten af en toe met elkaar , kort (Gerrit) en dan loopt Gerrit weer weg.
![]()
punt pastaquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaar is voor daar
het MOET klaar zijn voor daar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog goed gekomen tussen Gerrit en Tim??
Geen idee. Dat was van de zomer toen het leven nog goed was (hoe vind je diequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog goed gekomen tussen Gerrit en Tim??
Het enige waar Jessie verdrietig om is, is dat hij een puppet on a string kwijt is en dus een eerste echte kandidaat winnaar is opgestaan. Hij berekent zijn winkansen nu op 50% in plaats van 100%.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Jessie daar helemaal niet zit om te winnen. Hij zit daar met een opdracht.denk ik. Anders was hij er al lang uitgeknikkerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het enige waar Jessie verdrietig om is, is dat hij een puppet on a string kwijt is en dus een eerste echte kandidaat winnaar is opgestaan. Hij berekent zijn winkansen nu op 50% in plaats van 100%.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
We zullen verslag doen voor je.![]()
Wel lezen dan.
Zal het, waarschijnlijk niet 50 50 want hij denk nog steeds dat hij veel meer heeft gedaan al die vijf en twintig maanden. Maar weet wel dat zijn kans iets kleinder is geworden en vergeet Brandon niet als die er nog steeds inzit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het enige waar Jessie verdrietig om is, is dat hij een puppet on a string kwijt is en dus een eerste echte kandidaat winnaar is opgestaan. Hij berekent zijn winkansen nu op 50% in plaats van 100%.
Ik geloof er niets van en als het zo is, is het een beroerde opdracht en is hij knettergek dat hij het uitvoert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie daar helemaal niet zit om te winnen. Hij zit daar met een opdracht.denk ik. Anders was hij er al lang uitgeknikkerd.
We weten het over een paar wekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van en als het zo is, is het een beroerde opdracht en is hij knettergek dat hij het uitvoert.
Als dat zo is had dit al lang duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie daar helemaal niet zit om te winnen. Hij zit daar met een opdracht.denk ik. Anders was hij er al lang uitgeknikkerd.
Ook nog in waar inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het, waarschijnlijk niet 50 50 want hij denk nog steeds dat hij veel meer heeft gedaan al die vijf en twintig maanden. Maar weet wel dat zijn kans iets kleinder is geworden en vergeet Brandon niet als die er nog steeds inzit.
En als die opdracht nou winnen is?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde over Hiske.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat zo is had dit al lang duidelijk geweest.
Dan heeft hij een probleem.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En als die opdracht nou winnen is?
![]()
Fijn jou weer te lezenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Merel heeft geen zin om de afwasmachine uit te ruimen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef zodeju het volgende:
En wie gaat de boel opruimen......als laatste haal je toch de tafel even leeg??
Talpa kan gewoon iedereen laten winnen er is geen enkele controle.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En als die opdracht nou winnen is?
![]()
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.quote:
Zouden ze dat erop wagen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef goldback het volgende:
[..]
Talpa kan gewoon iedereen laten winnen er is geen enkele controle.
Jes is er binnen gekomen met het idee "Ik run de boel hier en iedereen doet wel wat ik zeg want ik ben beter dan iedereen hier"quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.
Jes is misschien gevraagd, heeft de boot en wat privileges meegekregen en zal (denk ik) gedacht hebben dat hij deze klus wel even zou klaren, net zoals Ivan heeft gedaan in Uto 1. Dit liep goed, en volgens zijn plan, behalve de laatste week, nu valt zijn plan een beetje in het water. en daar heeft hij flink moeite mee.
En Merel gauw zeggen dat ze het ook over haar en Gerrit heeft gehad. Braaf hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jij mediator vraagt Jes aan Merel.
Owee als je het ook met Ger eens bent hoor Merel dat kan Jesje niet hebben.
En ik duld geen tegenspraak moet er nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jes is er binnen gekomen met het idee "Ik run de boel hier en iedereen doet wel wat ik zeg want ik ben beter dan iedereen hier"
Ja, dat idee heb ik ook al een poosje. Dat met die boot vond ik ook al zo vreemd. Vanwaar die privileges? En dan nog het feit dat de andere bewoners hem toch zien als 'de baas' daar. Dat maakt me zeer wantrouwig. Maar goed, we komen er binnenkort achter want de eindstrijd is nabijquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske is volgens mij wel gewoon als een bewoner binnen gekomen, helemaal het geklit met Kristel in dat hutje. Daarna kreeg ze van de febo wat leuke brokken toegeworpen om te organiseren, vijverspelen enzo.
Jes is misschien gevraagd, heeft de boot en wat privileges meegekregen en zal (denk ik) gedacht hebben dat hij deze klus wel even zou klaren, net zoals Ivan heeft gedaan in Uto 1. Dit liep goed, en volgens zijn plan, behalve de laatste week, nu valt zijn plan een beetje in het water. en daar heeft hij flink moeite mee.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En ik duld geen tegenspraak moet er nog ergens tussen.
Is altijd zo met die vogel, vies mensquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Op de manier hoe Merel het nu brengt naar Jessie is heel anders dan hoe ze net met Gerrit communiceerde......
Knabbel en Babbel zeker dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Mohitah het volgende:
Ik ga stuk om Mylene, staat lekker af te luisteren
Jessie kent alleen zijn eigen waarheid.....Dat is Jessie...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef zodeju het volgende:
Jessie begint zich alweer te verdedigen.......
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Druilerig. Pas goed bij de stemming daar
Dank jequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn jou weer te lezen
Nou zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja dat jij geen tegenspraak duld weten we wel.....
Zie je dat dacht ik ook al, maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? Gerrit heeft helemaal niet gezegd dat hij zijn moeder mee wil nemen.![]()
Hij had het over Lex.![]()
Maar hij noemt het wel even.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef zodeju het volgende:
Gerrit mag van Jessie niet over zijn moeder weer beginnen want dat doet Jessie ook niet.
En Jessie wil alles weten en Merel moet luisteren hoe hij erover denkt....lulhannes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Ja hoor, Merel, je bent in beeld.
Merel raakt geïrriteerd. Jessie: mag ik dan mijn mening niet geven? Merel: ik doe alleen verslag.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank jeen fijn om weer te posten ook
Hey kerelquote:
Maar dat hij altijd zijn zin doordrukt is onzin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Hij blijft het laatste woord willen houden.....niks is Jessie zijn schuld.
Hij wil helemaal geen verslag. Hij wil weer een podium om zijn bullshit te droppen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Hij draait alles zo dat alles bij een ander ligt en nooit bij Jessiequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Narcist eerste klasquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kent geen zelfkritiek. Hij zal gelijk krijgen, als iets echt wit is en hij zegt dat het groen is, dan is het groen. Vreselijke gast.
Dus dat. Vreselijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
Ja walgelijk figuur inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kent geen zelfkritiek. Hij zal gelijk krijgen, als iets echt wit is en hij zegt dat het groen is, dan is het groen. Vreselijke gast.
echt ... maar tis prima zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij draait alles zo dat alles bij een ander ligt en nooit bij Jessie
Jessie denkt niet die weet zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:41 schreef Laysa het volgende:
Jessie denkt als hij een hoger stemmetje opzet dan hij dan wel geloofwaardig overkomt.
Duidelijk een ventje die nooit tegen is gesproken en altijd zijn zin heeft gekregen thuisquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft alles aan zichzelf te danken, niets komt vanuit Jessie![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan welquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Als je als 1ste zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen, dat doe je gewoon niet.
Kiek 'm staan met z'n bontmutsje alsof die in Siberië leeft en het 30 graden vriestquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft alles aan zichzelf te danken, niets komt vanuit Jessie![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar praat Jess niet overr....het gaat nu om hem en datmag niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan wel
Je zal der maar mee getrouwd zijn bah bahquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Duidelijk een ventje die nooit tegen is gesproken en altijd zijn zin heeft gekregen thuis
Ja dat is anders, niet zijn huis en zow.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dat de tent verkocht moest worden dat mag dan wel
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Als je als 1ste zegt dat ik mijn huis maar moet verkopen, dat doe je gewoon niet.
Hoe is het mogelijk hequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij heeft het echt aan zichzelf te danken dit is niet mijn fout.
Ik dacht dat hij zich niet diepen in de ongeloofwaardigheid kon begraven, maar hij flikt het toch. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.
Ik begin ook steeds meer te begrijpen waarom Boyd klaar is met hemquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie zoekt excuses. Wat een kerel is het ook. Ik snap heel goed dat Boyd hem losgelaten heeft.
Ja maar zijn arrogante rotkarakter zit hem nu in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk he
Hij heeft niet in de gaten dat hij zich totaal belachelijk maakt
Hij wordt uitgescheten in en buiten Utopia
de yurt is toch ook al verkocht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nope, Jessie wil de hutjes verkopen. Minimale bod is ¤250 en vervoer voor eigen rekeningquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat is anders, niet zijn huis en zow.
Nu is er toch ook iets met huisjes verkopen of las ik dat vanmiddag nou verkeerd?
Ik zit met verbazing te luisteren, die Jessie is nog erger dan ik dacht. waar blijft Boyd verdoriequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal der maar mee getrouwd zijn bah bah
Ja, en doordat de pispaaltjes weg zijn gaat het de anderen un ook opvallenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar zijn arrogante rotkarakter zit hem nu in de weg.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij maakt zich steeds minder populair en kan er niet eens mee stoppen.....die man in het publiek had zo gelijk, hij heeft de hele sfeer daar verpest met zijn binnenkomst.
Gaat om de boot.quote:
Ja echt die mag binnen komen, en............... iemand naar huis sturenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te luisteren, die Jessie is nog erger dan ik dacht. waar blijft Boyd verdorie
Ah zie je wel, maar aan zijn boot mag niemand komen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nope, Jessie wil de hutjes verkopen. Minimale bod is ¤250 en vervoer voor eigen rekening
Nou dan mag je wel heel hard schuddenquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie is echt ongelooflijk. Je zou hem bijna even wakker schudden. Het ligt nooit aan hem
was toch ook niet eerlijk?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat om de boot.
Gerrit heeft gezegd dat hij zijn boot maar moet verkopen omdat het al niet eerlijk was dat hij met een huis binnenkwam.
Ik weet het niet meer precies, maar zoiets was het.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en doordat de pispaaltjes weg zijn gaat het de anderen un ook opvallen
Vieze hond is hetquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef DaniqueV het volgende:
Oww die Jess, Maris kan niet op mij stemmen dat kan niet, wij delen de situatie met Cees hé
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan mag je wel heel hard schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |