Tim is geen mooie jongen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Frank draait zich om in zijn graf.
Een Oscar Sevilla. Of anders Mosquera reanimeren. Misschien wil Isidro Nozal nog wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Kan Corendon Circus niet nog gauw even een Spanjaard aantrekken ofzo? Ik noem een Vicente Garcia De Mateos.
Maar die Catalanen hebben toch weinig tot niets van doen met Unipublic?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat ie in Catalunya rijdt in plaats van Vlaanderen. Het zou wel moeten voor een kansje op de Vuelta.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar die Catalanen hebben toch weinig tot niets van doen met Unipublic?
ASO heeft volgens mij weer aandelen in Unipublic (49%?) en de ASO organiseert dan weer mede Catalonië.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar die Catalanen hebben toch weinig tot niets van doen met Unipublic?
100% zelfs, maar ik bedoel meer dat die wildcards geen directe link hebben. Catalonië heeft door een overdaad aan wildcards al vaker minder voor de hand liggende ploegen uitgenodigd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:12 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
ASO heeft volgens mij weer aandelen in Unipublic (49%?) en de ASO organiseert dan weer mede Catalonië.
FunvicGodenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
100% zelfs, maar ik bedoel meer dat die wildcards geen directe link hebben. Catalonië heeft door een overdaad aan wildcards al vaker minder voor de hand liggende ploegen uitgenodigd.
Ik bedoel maar. Mannetje inleveren per ploeg zou voor Guillen wel een zegen zijn, heeft Nairo ook nog iets te doen na juli.quote:
Ik snap het ook niet helemaal. Je zou zeggen meer focus op mtb wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:11 schreef Evertjan het volgende:
Wel weer een apart programma voor MVP. Ben bang dat hij helemaal is opgerookt is tijdens de OS
Teveel belangen willen pleasen? Die belangen zijn steeds groter geworden gezien Mathieu topfavoriet is voor mountainbike en klassiekers. Daarnaast lijkt hij te loeren op mogelijk rondewerk te proberen gezien het afvallen en klimwerk wat hij wil doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Je zou zeggen meer focus op mtb wedstrijden.
De weg wordt wel zijn toekomst, waarschijnlijk na 2020 niet meer mountainbiken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Teveel belangen willen pleasen? Die belangen zijn steeds groter geworden gezien Mathieu topfavoriet is voor mountainbike en klassiekers. Daarnaast lijkt hij te loeren op mogelijk rondewerk te proberen gezien het afvallen en klimwerk wat hij wil doen.
Heeft na PR (al wil hij zelf ook nog graag AGR en WP doen) wel wat flink wat rust toch? Daarna gaat de focus volledig op het mountainbiken.. en sowieso is z’n veldritseizoen ook minder druk geweest dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De weg wordt wel zijn toekomst, waarschijnlijk na 2020 niet meer mountainbiken.
Maar hij praat al jaren over Tokio dus had toch wel verwacht dat dat dit jaar prioriteit zou krijgen.
Algarve als 1e koers op de weg ja, stopt na het WK met veldrijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
Misschien zelfs LBL? Hij begint al in Februari in de Algarve
twitter:laflammerouge16 twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 19:12:41According to Bicisport, Froome left the INEOS training camp earlier due to recover times from injury being longer than expected. This is why the team picked Bernal for TDF moving also Thomas there, leaving Carapaz as the only leader for Girohttps://t.co/nl2bFz3tvQ reageer retweet
twitter:Cyclingnewsfeed twitterde op maandag 06-01-2020 om 16:59:55Kristoff: 2019 Tour de France may have been my last Norwegian says being 'slightly too heavy' helped in Classics but that team nutrition errors saw him gain 6kg in first week of Tourhttps://t.co/7ICS9kp48u https://t.co/hkDMW6JjmL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |