Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hele brieven vind ik wel een stapje verder nog.
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is allemaal stiekem gegaan neem ik aan?
En met Gerrit en Franny over willen blijven. koekoek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Poesjuh het volgende:
Liegen dat ze nooit op ger zal stemmen ook
Achterbakse Merel aan het woordtquote:
welke regels ? De Febo bepaald en beslist en zijn hierin ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ach dat woord gebruikte Jessie vanmorgen ook al: Ik heb uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderdquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn grafische kaart zo slecht?
Ik open niet
Die heeft Merel dus ook in haar bezit en meerderen, maar die praten er niet over.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Van die aanverwanten weten we sowieso het fijne niet.
Een brief vol info die je keer op keer kunt lezen is van een andere orde.
Das toch geen vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Merel die zegt dat ze er niet aan mee doet
Maar als ze stemmen krijgt van iemand gaat die persoon een zwaar leven krijgen en pakt ze die persoon dubbel terug zegt ze altijd
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderd
VOOR vrouwen onderdrukking/mishandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |