SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik had zo gehoopt dat niemand dit zou posten...quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Toe, ga mee naar Brotherland, in de diepe zee
En beleef de avonturen van de Brothers mee.
Damn, ze kunnen daar ook wel tevees gaan verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat niemand dit zou posten...
Het waterleidingbedrijf is vandaag hier de leidingen aan het spoelen. Kondig dat ff aan ofzo
quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Toe, ga mee naar Brotherland, in de diepe zee
En beleef de avonturen van de Brothers mee.
die hangt ze ook niet zelf opquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor water uit de kraan![]()
Hier ben ik weer wat aan het wijzigen in de woonkamer. Het echte verslepen doen we samen, maar het voorbereiden kan ik wel in mijn uppie. Tvmeubel en dressoir omwisselen en dan moeten we de twee delen van de bank nog een keer aan elkaar vast monteren en het kleed wat opschuiven. Oh ja, met de lampen loopt het ook nog niet helemaal voorspoedig. Zouden we John Williams eens kunnen bellen?
quote:19:00 - 21:00 Brother52 heeft weer water
New Musik - This World Of Waterquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef brother52 het volgende:
Als niemand anders plannen heeft:
[..]
sssst....quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
New Musik - This World Of Water
Dat is veel beter dan de herrie die ik draaiquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:12 schreef just me het volgende:
Ik heb wel plannen, ik ga naar De Staat
Je mag mijn setlist van een paar jaar geleden wel gebruiken...quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef brother52 het volgende:
Als niemand anders plannen heeft:
[..]
Ik heb zo het vage vermoeden dat die van mij compleet anders isquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag mijn setlist van een paar jaar geleden wel gebruiken...
Ongetwijfeld, ik lees het wel als ik terug ben vanavond...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb zo het vage vermoeden dat die van mij compleet anders is
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik lees het wel als ik terug ben vanavond...
Dire Straits?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef brother52 het volgende:
Ik begin zo met 2 liedjes voor de nieuwe tv
Dat niet maar die komen later wel voorbij.quote:
Ik moest inderdaad ook best wel vaak op de ''play'' knop drukken voordat die uiteindelijk begon.quote:
De 2e keer erop drukken is pauzeren he?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad ook best wel vaak op de ''play'' knop drukken voordat die uiteindelijk begon.
Bij mij ging het gewoon ineen keer goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad ook best wel vaak op de ''play'' knop drukken voordat die uiteindelijk begon.
Vind ik niet zo gek met al die storingen hier de laatste tijdquote:
Iemand uit het Top2000 topic gaat ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar het Concertgebouw voor een Tribute to N.W.A., de befaamde 80's hiphop groep uit Compton, LA, met vanavond achter de draaitafel origineel lid DJ Yella.
Leden: Ice Cube, Eazy-E, Dr. Dre, MC Ren, DJ Yella, The D.O.C., Arabian Prince
Niggaz With Attitudes. Dat kon toen nog...
Ben niet zo into hiphop, maar wil dit wel eens zien...
Ja, wij hadden de problemen al voor je opgelost.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij ging het gewoon ineen keer goed.
Ik kan wel raden wie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iemand uit het Top2000 topic gaat ook
Pas maar op voor je weet heb je zelf een storing.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek met al die storingen hier de laatste tijd
Vorige week internet, vandaag water... ben benieuwd of ik morgen nog stroom of gas heb.
Giro 49 - Help brother52 de winter doorquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek met al die storingen hier de laatste tijd
Vorige week internet, vandaag water... ben benieuwd of ik morgen nog stroom of gas heb.
Hij zou zijn naam moeten wijzigen naar brother555quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Giro 49 - Help brother52 de winter door
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wij hadden de problemen al voor je opgelost.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zou zijn naam moeten wijzigen naar brother555
Of gewoon Giro 52quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zou zijn naam moeten wijzigen naar brother555
Toch fijn dat een uitgestorven soort niet meer uitgestorven isquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Duveltje had eergisteren weer een ei gelegd, de dodo.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch fijn dat een uitgestorven soort niet meer uitgestorven is
Ja, wel jammer dat er verder niet naar dat ei wordt omgekekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch fijn dat een uitgestorven soort niet meer uitgestorven is
Te moeilijk. Ik haak alweer af. Sorry brother...quote:
Beetje boter in de pan, bakken, beetje zout en peper erover.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat er verder niet naar dat ei wordt omgekeken
Cash is ook goedquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Te moeilijk. Ik haak alweer af. Sorry brother...
Ik heb per ongeluk 100.000 euro gestort op NL21 INGB 0000 0000 0053quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Te moeilijk. Ik haak alweer af. Sorry brother...
Kan niet, daar zaten nog 2 nullen te veel inquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 100.000 euro gestort op NL21 INGB 0000 0000 0053
Kan idd niet. Zoveel geld heb ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan niet, daar zaten nog 2 nullen te veel in
Grönloh?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:15 schreef brother52 het volgende:
Ik grijp elk excuus aan om iets van Anneke te draaien
Dank je welquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 100.000 euro gestort op NL21 INGB 0000 0000 0053
In principe staat alles al klaar maar ik loop toch al uit. Als ik hem heb, kan hij er wel bij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je ruimte voor verzoekjes? Of staat alles al klaar?
Jaquote:
Water genoeg vanavond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat brandende zand moet wel geblust worden.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat brandende zand moet wel geblust worden.
Nieuwe romance?quote:
Water, water everywhere and all the boards did shrinkquote:
Nee ik ben al verliefd op zorro...... oh wacht, dat ben jij.quote:
Coleridgequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Water, water everywhere and all the boards did shrink
Water, water everywhere nor any drop to drink
Nee hoor, ik doequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Sailing home van Piet Veerman dan. Water genoeg.
DDM doet een, gok ik
Oh is dat zo?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik ben al verliefd op zorro...... oh wacht, dat ben jij.
Dat heb ik voor de Engelse leeslijst op de middelbare school gelezen.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de Engelse leeslijst op de middelbare school gelezen.
Leraar: "Goh, vind je Iron Maiden goede muziek?"
quote:
Ik val überhaupt niet op mannenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nou ja ik val niet op oudere mannen, haha
Sorry brother
zorro is stiekem man en 73. Just saying.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nou ja ik val niet op oudere mannen, haha
Sorry brother
De 28 is een verwijzing naar mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
zorro is stiekem man en 73. Just saying.
Wie stuurde hij dan naar de Eftelingquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
zorro is stiekem man en 73. Just saying.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De 28 is een verwijzing naar mijn geboortejaar
Die heet toch Extince?quote:
Potato... eggplant...quote:
0 punten voor mijquote:
Wat is de rest van het recept?quote:
Iedereen hier, behalve Cindy die punten behaalde in de pubquiz?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pssst. ik weet nog iemand met 0 punten....
Water, veel waterquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is de rest van het recept?
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen hier, behalve Cindy die punten behaalde in de pubquiz?
Een soepje dus. Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen hier, behalve Cindy die punten behaalde in de pubquiz?
Pub in Groningen, zegt genoegquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar daar kan Cindy niks aan doen, die rare pub heeft regels waarbij je punten kan halen.
En nog een soepele puntentelling ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar daar kan Cindy niks aan doen, die rare pub heeft regels waarbij je punten kan halen.
Gekkigheid idd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel punten heb je binnengesleept dan? Zou toch geen probleem moeten zijn voor jou met Radio49 als leerschoolquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
En nog een soepele puntentelling ookIn de meeste gevallen moesten we artiest + titel + jaartal raden. Dat helemaal goed is 3 punten. Een ding is goed 1 punt, twee dingen is 2 punten
Geen idee, dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je binnengesleept dan? Zou toch geen probleem moeten zijn voor jou met Radio49 als leerschool
Ah, flink gezopen dus. Ook wel een goede optiequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik niet meegekregen
Zat water gehad?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik niet meegekregen
Gedestilleerd waterquote:
Neuh, ze hebben het niet verteld bij de eindstand.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, flink gezopen dus. Ook wel een goede optie
Volgens mij kan je water niet destilleren, heel veel andere dingen welquote:
Toch welquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij kan je water niet destilleren, heel veel andere dingen wel
Jazeker kan dat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgens mij kan je water niet destilleren, heel veel andere dingen wel
Beidequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik heb vandaag een half uurtje onbedoeld overgewerkt (zou de trein toch al missen, dus dan nog maar even doorgaan). Zal ik morgen een half uur later beginnen of een half uur eerder naar huis?
Half uur eerder naar huis.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik heb vandaag een half uurtje onbedoeld overgewerkt (zou de trein toch al missen, dus dan nog maar even doorgaan). Zal ik morgen een half uur later beginnen of een half uur eerder naar huis?
Uitslapenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef CindieY het volgende:
Mits geen moeite met opstaan eerder naar huis.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef CindieY het volgende:
Half uur langer lunchpauze!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
Brother52 bedankt voor de muziek tot op heden maar ik ben weer vandoor.
Voor de rest nog een fijne avond
Fijne avondquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Koffie met Cake. Lijkt verdorie wel een begrafenis..
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Koffie met Cake. Lijkt verdorie wel een begrafenis..
Veel onbekende artiesten weer, brother.quote:
Komt straks wel weer wat bekends voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel onbekende artiesten weer, brother.
Je hebt de begrafenis gemist.quote:
Ah, daar ben ik niet rouwig om.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt de begrafenis gemist.
Vandaag was het High Water bij jou.. morgen weer Hell?quote:
De koffie is prima, en Cake klonk ook goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vandaag was het High Water bij jou.. morgen weer Hell?
Waterway to hellquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik een kraan open had laten staan... Dan was het hier zeker high water geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Engelstalige versie van Waterdrager draagt het water naar de zeequote:
Dan ben je nu toch wel echt ziek als je moet spugenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik ben al een week niet lekker. Net niet echt ziek, maar ik heb al een paar keer avondeten overgeslagen, sowieso weinig eetlust, moe, soms opeens heel warm en als ik nu beweeg dan heb ik een emmer nodig, denk ik
Deze is iets zwaarder aangezetquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Engelstalige versie van Waterdrager draagt het water naar de zee
Ik kan heel slecht spugen, het zit er zoals gewoonlijk net tegenaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ben je nu toch wel echt ziek als je moet spugen
Het heerst, ik heb er ook een beetje last van al ruim een week niet helemaal fit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik ben al een week niet lekker. Net niet echt ziek, maar ik heb al een paar keer avondeten overgeslagen, sowieso weinig eetlust, moe, soms opeens heel warm en als ik nu beweeg dan heb ik een emmer nodig, denk ik
Boudewijn droeg gewoon water, Pantera draagt zwaar water.quote:
Ja, ik hoor allemaal verhalen over kotsen enzo, hele gezinnen platquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heerst, ik heb er ook een beetje last van al ruim een week niet helemaal fit.
Nou, zet even door dan. Óf helemaal ziek worden (en dan binnen een paar dagen ervan af zijn) óf gewoon weer beter worden. Dit geklungel schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordat we allemaal zeeziek wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
Hierna weer iets rustiger vaarwater.
Kan me herinneren dat m'n ouders een keer een bedrijfstripje naar Hull aangeboden kregen, inclusief ferry dus. Met het hele bedrijf van mijn vader daar naartoe. Zwaar weer. Driekwart van het bedrijf+aanhang was kotsmisselijk en het bedrijf heeft 3 dagen stilgelegen na het uitje wegens personeelstekortquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordat we allemaal zeeziek worden
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat m'n ouders een keer een bedrijfstripje naar Hull aangeboden kregen, inclusief ferry dus. Met het hele bedrijf van mijn vader daar naartoe. Zwaar weer. Driekwart van het bedrijf+aanhang was kotsmisselijk en het bedrijf heeft 3 dagen stilgelegen na het uitje wegens personeelstekort
Daar waar de wilde rozen groeien?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
Nick Cave And The Bad Seeds - Water's Edge
Als je buurman aan de deur kwam uit bezorgdheid is het nog wel okee, maar als hij aan je vroeg om even wat stiller te zijn dan is het wat minder leukquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik hier net woonde kwam de bovenbuurman ook aan de deur. Ik kan dus ook niet normaal overgeven. en dat ging toen dus een beetje erg luidruchtig. Leuk joh ziek worden van stress
Geef je over aan de muziek!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
Bijzonder nummer wel
* livelink negeert verhalen over overgeven
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
Bijzonder nummer wel
* livelink negeert verhalen over overgeven
Zat er een beetje tussenin, kijken of ik geen rare tic had.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je buurman aan de deur kwam uit bezorgdheid is het nog wel okee, maar als hij aan je vroeg om even wat stiller te zijn dan is het wat minder leuk
En nu doet ie zijn deur standaard op slot?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zat er een beetje tussenin, kijken of ik geen rare tic had.
In de verhalen over overgeven?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
De dreiging die er in zit vind ik geweldig.
Erg fijn trouwens 's ochtends als je je hondsberoerd voelt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zat er een beetje tussenin, kijken of ik geen rare tic had.
Jaquote:
Klopt, kwam dit in een lijstje van bands tegen die de moeite waard waren wanneer je het wachten op nieuwe album van Tool te lang vond duren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dit zit wel heel goed in het hoekje van Tool en co
Dat is wel een niche-lijstje, hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, kwam dit in een lijstje van bands tegen die de moeite waard waren wanneer je het wachten op nieuwe album van Tool te lang vond duren.
Was ook een vrij kort lijstje maar er stonden wel een paar erg leuke bands in.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is wel een niche-lijstje, hoor
Fijne avond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Sorry brother, ik moet alweer weg. Ik moet een fiets op gaan halen.
Als je erg uitloopt krijg ik het laatste deel nog mee. Anders alvast bedankt
Ik heb nog voor zo'n 45 minuten muziekquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Sorry brother, ik moet alweer weg. Ik moet een fiets op gaan halen.
Als je erg uitloopt krijg ik het laatste deel nog mee. Anders alvast bedankt
Er zit water in de titel, verder ben ik niet zo kritischquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
Waterloo heeft weinig met water te maken, volgens mij.
Het woord water zit erin, en loo wat wc is in het Engels.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
Ieder excuus om Abba te draaien is goedquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zit water in de titel, verder ben ik niet zo kritisch
quote:
quote:
En hoe bevalt je tv tot nu toe?quote:
Voor mij ook... vandaag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit hoor
Maar het beeld is bij een tv zeker zo belangrijk.quote:
Brother heeft de webcam niet aan staan, dus dat kunnen ze niet testenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het beeld is bij een tv zeker zo belangrijk.
Dat wil je ook helemaal niet zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brother heeft de webcam niet aan staan, dus dat kunnen ze niet testen
Beeld is ook erg goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het beeld is bij een tv zeker zo belangrijk.
Daarom doe je de kraan dicht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:52 schreef brother52 het volgende:
Parquet Courts - Before the Water Gets Too High
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beeld is ook erg goed.
Beetje klein, maar goed
De ene zegt te groot. De ander zegt te klein.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja lach maar, het is echt te groot. Daarom gaan we de tv nog wat verder van mij af neerzetten
Te laat...quote:
Gemiddeld precies goed dusquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
De ene zegt te groot. De ander zegt te klein.
Jullie vullen elkaar goed aan.
Het is allemaal relatiefquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij wilde ook niet zo’n grote tv hoor, maar ja, qua reflecties scheelt het enorm en dit type is er helaas alleen vanaf 55 inch. Vanuit de keuken is de kijkafstand trouwens primaquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wilde ook niet zo’n grote tv hoor, maar ja, qua reflecties scheelt het enorm en dit type is er helaas alleen vanaf 55 inch. Vanuit de keuken is de kijkafstand trouwens prima
Je kan ook twee kastjes aan weerszijden neerzetten die het scherm overlappen, dan lijkt de tv wat kleinerquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wilde ook niet zo’n grote tv hoor, maar ja, qua reflecties scheelt het enorm en dit type is er helaas alleen vanaf 55 inch. Vanuit de keuken is de kijkafstand trouwens prima
Serieus?quote:
Is niet erg, maar ik ga na deze plaat wel afhaken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef brother52 het volgende:
Ik loop nog iets meer uit dan ik dacht...
Welterusten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Is niet erg, maar ik ga na deze plaat wel afhaken.
Ik ga dan maar eens plat.
Deze pak ik dan toch weer even meequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef brother52 het volgende:
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Lood.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef brother52 het volgende:
Nine Black Alps - Heavier than water
Ja ditquote:
Er is vast wel water a million miles awayquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
Wat deze met water te maken heeft... geen idee (hij dronk het waarschijnlijk wel eens) maar na Joe Bonamassa wil ik altijd weer horen hoe het echt moet.
Rory Gallagher - A million miles away
Er schijnt water te zijn op Titan, en die is waarschijnlijk wel een million miles away van de Aarde. #denkeninoplossingenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
Wat deze met water te maken heeft... geen idee (hij dronk het waarschijnlijk wel eens) maar na Joe Bonamassa wil ik altijd weer horen hoe het echt moet.
Ja zegquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is vast wel water a million miles away
Jij bent echt een eind afgedreven op je luchtbedjequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
Dat leek vanochtend wel zo....quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is vast wel water a million miles away
Als het golft, golft het goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat leek vanochtend wel zo....
Alhoewel, zit hier op nog geen kilometer van het IJsselmeer.
Fixedquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat leek vanochtend wel zo....
Alhoewel, zit hier inmiddels een kilometer in het IJsselmeer.
Ja, dat vroeg ik me ook al af, net als bij de volgende.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
Hoe kon je deze toch bijna vergeten?
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Katzenjammer - Wading in deeper
Frank & Mirella - De verzonken stad
Die heb ik allemaal nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Maggie McNeal - Terug naar de kust
Ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Peter Fox - Haus im See dan? Ja, de titel is een beetje aangepast
The roof, the roof, the roof is on firequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
De plaat en z’n verhaal van deze is wel echt gaaf
Die hebben we al gehad, in de versie van Panteraquote:
Nee, nooit!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Brandend zand van Gert Timmerman (of de Sjonnies)
Je krijgt daarvoor wel een notitie bij HR.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:43 schreef brother52 het volgende:
Vond het al heel dapper van mezelf dat ik iets van ABBA draaide.
Hoofd Radio?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt daarvoor wel een notitie bij HR.
Jep.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nooit!
Vond het al heel dapper van mezelf dat ik iets van ABBA draaide.
That's the spirit. Draaien tot je er bij neervalt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
Heb er nog 2 bij gepropt, dan zal ik de 3 uur vol maken ook.
Dat deed ik al bijna voordat ik begonquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
That's the spirit. Draaien tot je er bij neervalt.
Of totdat het water je aan de lippen staat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
That's the spirit. Draaien tot je er bij neervalt.
Welterusten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik brei er nu een eind aan. Dank u, meneer de snorkelende DJ
Snaveltjes toe en oogjes dicht, lieve kijkbuiskinderen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik brei er nu een eind aan. Dank u, meneer de snorkelende DJ
Hij kan straks onder een verfrissende waterstraal gaan staan natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of totdat het water je aan de lippen staat.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Talking Heads - Television Man
03. White Lies - Big TV
04. Agua de Annique - Ice Water
05. Zita Swoon - Sad Water
06. Seven Mary Three - Water's Edge
07. Existence - Spraakwater
08. Soundgarden - Holy Water
09. Aerosmith - Walk On Water
10. Dizzy Mizz Lizzy - Waterline
11. PJ Harvey - Down by the Water
12. Ben Howard - These waters
13. Jonathan Wilson - Waters Down
14. Cake - You Part The Waters
15. Mucky Pup - Hippies hate water
16. The Answer - Memphis Water
17. AC/DC - Hell Or High Water
18. Pantera - Drag The Waters
19. The Bloodhound Gang - Fire Water Burn
20. Nick Cave And The Bad Seeds - Water's Edge
21. Rishloo - The Water Is Fine
22. The Afghan Whigs - Turn On The Water
23. The Stone Roses - Waterfall
24. ABBA - Waterloo
25. Ane Brun - Still Waters
26. New Musik - This World Of Water
27. Parquet Courts - Before the Water Gets Too High
28. Joe Bonamassa - High Water Everywhere
29. Dire Straits - Water Of Love
30. Kinks - Waterloo Sunset
31. Level 42 - Hot Water
32. Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
33. Nine Black Alps - Heavier than water
34. REM - Horse To Water
35. Rory Gallagher - A million miles away
36. Deep Purple - Smoke on the water
37. Simple Minds - Waterfront
38. Claw Boys Claw - Under Water
39. Tim Christensen - Watery Eyes
40. Tracy Bonham - Oh, McKenzie Silver Water
41. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |