Too many wordsquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb gezegd dat dit niet de normale gang van zaken is dat de omgeving faciliteert dat zij lekker kan switchen tussen plekken. Dat begreep ze niet gelijk.
Nou, het is meer zodat ik wat uit kan trekken. Ik loop eigenlijk tot het vriest zo ongeveer in korte mouwen, maar bij wind en regen is het vooral aan het begin wel lekker om nog íets aan te hebben. Maar halverwege de training sterf ik dan van de warmte bij lange mouwen, dus laagjes!quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je in dat soort gevallen niet weg met een long sleef shirt? Of is dat heel raar wat ik nu zeg?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar weer verwijten op als ze terugkomt. Gelijk korte metten mee maken joh.
Modpowers jonge.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Hoe kan het dat buda altijd door kan posten als een topic al dicht is?
Modpowerrrrrquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Modskillsquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Dat klinkt lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb toch iets te veel gedaan gister in de sportschool. Hamstrings voelen nog steeds helemaal verkrampt aan na een kort fiets ritje terug van de Uni
Dit jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En een "nee, daar begin ik niet aan, koop maar plastic" lijkt me prettiger dan "JE HEBT MIJN PLANTEN VERMOORD".
Een van de dingen die ik m'n vrijwilligersklusje heel dankbaar ben, ik heb er geleerd nee te zeggen.quote:
Ja dat idd. Rustig, zonder overbodige emoties, zeggen dat je het niet gaat doen. Geen excuses of uitlegquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon, simpel nee, zonder er meteen honderd excuses bij te willen maken.
Toch zoals ik het in gedachte had en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, het is meer zodat ik wat uit kan trekken. Ik loop eigenlijk tot het vriest zo ongeveer in korte mouwen, maar bij wind en regen is het vooral aan het begin wel lekker om nog íets aan te hebben. Maar halverwege de training sterf ik dan van de warmte bij lange mouwen, dus laagjes!
Excuses moet je sowieso niet gaan maken. Gewoon 'Nee, dat kan ik niet doen voor je'quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon, simpel nee, zonder er meteen honderd excuses bij te willen maken.
Klopt wel, dat laatste. En het is vaak makkelijker om uit de wind te blijven, want je kan meer binnen een kleinere straal als je een uur gaat trainen. (Ik kan mezelf prima een uur in een parkje vermaken al lopend, fietsend lijkt me dat minder geslaagd).quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zoals ik het in gedachte had en begrijpelijk.
Met fietsen heb ik vanaf het moment dat het kouder word vrijwel altijd lange pakken aan en een regen jack bij me voor het eerste gedeelte tot ik warm gedraaid ben. In mijn hoofd heb je als hardloper minder last van regen/wind omdat je minder snel beweegt (in pure km/u) dan op een fiets.
Nee zeggen. Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat idd. Rustig, zonder overbodige emoties, zeggen dat je het niet gaat doen. Geen excuses of uitleg
Mja, aangeleerd gedrag afleren is best lastig soms.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excuses moet je sowieso niet gaan maken. Gewoon 'Nee, dat kan ik niet doen voor je'
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, mijn moeder heeft koorts en griep. Dat lijkt me niet goed onder deze omstandigheden
Ah dat is narigheid iddquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, mijn moeder heeft koorts en griep. Dat lijkt me niet goed onder deze omstandigheden
Hardlopen lijkt mij (wederom in mijn hoofd) warmer omdat je het makkelijk in stedelijk gebied kan doen. Maar herfst/winter weer blijft per definitie koud en guur als je een buitensport beoefend en indoor diezelfde sport doen heeft ook weer haar nadelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt wel, dat laatste. En het is vaak makkelijker om uit de wind te blijven, want je kan meer binnen een kleinere straal als je een uur gaat trainen. (Ik kan mezelf prima een uur in een parkje vermaken al lopend, fietsend lijkt me dat minder geslaagd).
Maar die herfstige wind blijft ook zonder de extra snelheid bij verplaatsing koud hoor.
Bagger ditquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja. Was wel te verwachten. Weerstand is nul.
Ja, precies, beschut lopen gaat makkelijker dan beschut fietsen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hardlopen lijkt mij (wederom in mijn hoofd) warmer omdat je het makkelijk in stedelijk gebied kan doen. Maar herfst/winter weer blijft per definitie koud en guur als je een buitensport beoefend en indoor diezelfde sport doen heeft ook weer haar nadelen.
In de randstad vind ik het overigens wel kut om te fietsen omdat er geen pijl te trekken is op hoe de wind waait, letterlijk. In Limburg kon ik nog relatief snel uitvinden op welke routes je wind mee of tegen had maar hier is dat schijnbaar totaal random
In grotere steden is tegenwoordig windmanagement bij de aanleg van stukken stad en gebouwen. En dat is nodig ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies, beschut lopen gaat makkelijker dan beschut fietsen.
En check. Sowieso is wind een asshole, maar er zijn ook echt trechters als je bijvoorbeeld tussen hoge gebouwen zit. Komt de hele tijd de wind uit west, maar wordt je op bepaalde plekken door hoe de gebouwen staan alsnog de andere kant op geblazen.
Moet nu aan je andere UI denkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, een van de crossfit-boxen biedt ook fitnessabo's. Zal ik die óók nog gaan proberen?
Al doen die ook bodybuilding, ik weet niet hoeveel zin ik heb in die lui.
Ben je er nu ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja. Was wel te verwachten. Weerstand is nul.
Uhuh. Ik moet ook meteen weer denken aan wat stormfilmpjes van vorig jaar ofzo, fietsertjes in Den Haag die gewoon weer terugwaaiden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
In grotere steden is tegenwoordig windmanagement bij de aanleg van stukken stad en gebouwen. En dat is nodig ook.
Weleens in Den Haag onderuit gegaan met de fiets door zo'n onhandige harde wind door verkeerd geplaatste gebouwen.
Moet je nagaan wat voor kracht er dan ook op die panden staat en wat voor belasting van constructies dat met zich meebrengt
Bij het strijkijzer hier. Kan soms niet eens overstekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
In grotere steden is tegenwoordig windmanagement bij de aanleg van stukken stad en gebouwen. En dat is nodig ook.
Weleens in Den Haag onderuit gegaan met de fiets door zo'n onhandige harde wind door verkeerd geplaatste gebouwen.
Moet je nagaan wat voor kracht er dan ook op die panden staat en wat voor belasting van constructies dat met zich meebrengt
Ja echt hoor, horror daarquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh. Ik moet ook meteen weer denken aan wat stormfilmpjes van vorig jaar ofzo, fietsertjes in Den Haag die gewoon weer terugwaaiden.
Och, ik verwonder me er niet meer over. Iets met bruggen die verzakken omdat ze genegeerd hebben dat de walkant niet sterk genoeg is en een instortend voetbalstadium.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij het strijkijzer hier. Kan soms niet eens overstekenTurfmarkt ook zon kut plek en bij CS bij flinke windkracht zetten ze het tegenwoordig af omdat er glasplaten naar beneden kunnen komen
![]()
Begrijp ik nou niet he
quote:
Heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde eigenlijk die enge oranjebruine bodybuilder
quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog steeds lolleren om die kop.
Tussen die ministeries bij CS is het idd soms dramatischquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Survival of the fittest The Hague stylequote:Op dinsdag 26 november 2019 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen die ministeries bij CS is het idd soms dramatisch
Please, for the love of god don'tquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, een van de crossfit-boxen biedt ook fitnessabo's. Zal ik die óók nog gaan proberen?
Al doen die ook bodybuilding, ik weet niet hoeveel zin ik heb in die lui.
Wat, fitness? Crossfit is sowieso mijn ding niet, heb ik al eens geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Please, for the love of god don't
Fitness is goed, maar Crossfit van wat ik ervan gezien heb gaat het om snelheid en hoeveel reps je kan doen in een bepaalde tijd. Niet om hoe goed je oefeningen doet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, fitness? Crossfit is sowieso mijn ding niet, heb ik al eens geprobeerd.
Nou, bij een goede(!) box letten ze wél op uitvoering. Punt is alleen dat er ik weet niet hoeveel van die schooltjes op komen zetten die niet perse dezelfde kwaliteit training kunnen bieden. (Er zijn wel keurmerken, maar dan is je abo ook meteen 50 euro per maand duurder)quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fitness is goed, maar Crossfit van wat ik ervan gezien heb gaat het om snelheid en hoeveel reps je kan doen in een bepaalde tijd. Niet om hoe goed je oefeningen doet.
Ja, Haisuli mag wel weer terug.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jij bent hetIk herkende je even niet. Thanks, IJs!
Beterquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Haisuli mag wel weer terug.
Er zitten sowieso goede fitness routines tussen, maar dan heb je idd wel een goede school nodig. Mijn zusje heeft dat ooit geprobeerd om relatief snel terug op conditie te komen maar is toen vrij snel terug gegaan op een oude routine van fitness en cardio werk omdat het voor haar niet werkte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, bij een goede(!) box letten ze wél op uitvoering. Punt is alleen dat er ik weet niet hoeveel van die schooltjes op komen zetten die niet perse dezelfde kwaliteit training kunnen bieden. (Er zijn wel keurmerken, maar dan is je abo ook meteen 50 euro per maand duurder)
Da's ook meteen het nadeel van die wildgroei, hoe weet je dat je een beetje een goeie te pakken hebt als je er geen ervaring mee hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zitten sowieso goede fitness routines tussen, maar dan heb je idd wel een goede school nodig. Mijn zusje heeft dat ooit geprobeerd om relatief snel terug op conditie te komen maar is toen vrij snel terug gegaan op een oude routine van fitness en cardio werk omdat het voor haar niet werkte.
absolutely useless..quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meteen het nadeel van die wildgroei, hoe weet je dat je een beetje een goeie te pakken hebt als je er geen ervaring mee hebt.![]()
Maar deze is ook dicht in het weekend na een uur of 14, dus laat maar.
Precies dat inderdaad. Als je niet weet wat goed is kun je er moeilijk een pijl op trekken wat goed is of werkt voor jou.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook meteen het nadeel van die wildgroei, hoe weet je dat je een beetje een goeie te pakken hebt als je er geen ervaring mee hebt.![]()
Maar deze is ook dicht in het weekend na een uur of 14, dus laat maar.
Gelukkig weet ik ondertussen aardig goed wat ik zoek, dat helpt wel bij de zoektocht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies dat inderdaad. Als je niet weet wat goed is kun je er moeilijk een pijl op trekken wat goed is of werkt voor jou.
Leuk dat Blender. Ik had het eerst ook, maar werd duizelig van de leercurve. Ik besloot dat traditionele kunsten voor mij aantrekkelijker waren om in te duiken.quote:
Al die verschillende toetsencombinaties kon ik ook niet meer onthouden. Maar soms nog wel beetje erin spelen als ik wat props nodig heb voor spelletje of zo.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat Blender. Ik had het eerst ook, maar werd duizelig van de leercurve. Ik besloot dat traditionele kunsten voor mij aantrekkelijker waren om in te duiken.
Heb wel eens met het sculpten gespeeld, maar mijn comp trok de rendering niet
Ja ik kan helemaal niet tekenen dus zo kan ik nog iets in elkaar flansen zonder talentquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat Blender. Ik had het eerst ook, maar werd duizelig van de leercurve. Ik besloot dat traditionele kunsten voor mij aantrekkelijker waren om in te duiken.
Heb wel eens met het sculpten gespeeld, maar mijn comp trok de rendering niet
Ik wist niet dat je die weer in spelletjes kon laden. Handig!quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al die verschillende toetsencombinaties kon ik ook niet meer onthouden. Maar soms nog wel beetje erin spelen als ik wat props nodig heb voor spelletje of zo.
Ik vermoed dat ik de oude had en op mijn vorige laptopje was het drama. Misschien dat deze het beter trekt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik kan helemaal niet tekenen dus zo kan ik nog iets in elkaar flansen zonder talent![]()
Maar met de vorige blender uitvoering duurde een simpele render soms 2 dagen non stop, nu met die 2.8 gaat het zoveel sneller. Maar mijn pc heeft het ook regelmatig moeilijk
Thnxquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die weer in spelletjes kon laden. Handig!
[..]
Ik vermoed dat ik de oude had en op mijn vorige laptopje was het drama. Misschien dat deze het beter trekt.
Je maakt leuke dingen!
Dat is idd tof en het mooie van internet tegenwoordig. Er zijn altijd mensen die anderen willen leren hoe het gedaan wordtquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx
Het toffe vind ik dat je alles via internet kan leren. Zo veel filmpjes en sites die je kan vinden waar ze stap voor stap uitleggen wat je moet doen om iets te krijgen. En alles gratis. Al heb ik nu wel een abbo voor een online database met textures en zo voor 50 dollar per jaar aangeschaft
Je kan online ook van die cursussen aanschaffen maar die kosten per onderdeel vaak paar honderd euro.
Ja bizar wel. Sommige tutorials duren echt uren en dat doen ze dan gewoon gratis.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is idd tof en het mooie van internet tegenwoordig. Er zijn altijd mensen die anderen willen leren hoe het gedaan wordt
Wat ik traditionele kunst tutorials vaak zie, is dat ze openbare content hebben en content als je patreon wordt. Er zijn ook mensen die inderdaad zo vrijgevig zijn in het delen van hun kennis. Mooi vind ik dat. Goede tijd leven we in wdbt. Kennis ligt zo voor het oprapen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Sommige tutorials duren echt uren en dat doen ze dan gewoon gratis.
Das met die digi programma's ook. Maar er zijn genoeg mensen nog die echt hele mooie dingen gratis beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat ik traditionele kunst tutorials vaak zie, is dat ze openbare content hebben en content als je patreon wordt. Er zijn ook mensen die inderdaad zo vrijgevig zijn in het delen van hun kennis. Mooi vind ik dat. Goede tijd leven we in wdbt. Kennis ligt zo voor het oprapen.
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das met die digi programma's ook. Maar er zijn genoeg mensen nog die echt hele mooie dingen gratis beschikbaar stellen.
En voor sommige dingen wil ik ook best betalen.
Nee hobby.. Probeer nu voldoende te leren zodat ik mijn volgend leven er mijn werk van kan makenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
ZekerAl ben ik online nog niet wat tegen gekomen. Dus dan boeken ( teveel, want mooi
)
Doe je het gewoon om te hobbyen of is onderdeel van groter plan/eventuele studie?
Nee die is een verdieping hoger en dan de 2e deur links.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Is dit de SC van de hitsige aantrekkelijke kunstenaressen?
Geen kunstenares, niet hitsig noch aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Dus wat ben je dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kunstenares, niet hitsig noch aantrekkelijk.
Strak plan welquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hobby.. Probeer nu voldoende te leren zodat ik mijn volgend leven er mijn werk van kan maken
Bitterbal zei het al. Staat bordje Crea boven de deurquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Een koffiedrinker.quote:
Klopt voorzichtig op de deurquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bitterbal zei het al. Staat bordje Crea boven de deur
De BBC ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bitterballotagecommissie is
Portret van Voxs?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Vos krijgt vorm. Half uur bezig geweest omdat de kleur van de vacht van het hoofd niet wilde veranderen.
1 vinkje ergens over het hoofd gezien
Te druk met penselen voor bezoek!quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bitterballotagecommissie is
quote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Post een pik als het klaar is!
Jij eet altijd wel lekkere dingen zie ikquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:35 schreef Karzai het volgende:
Vandaag hoef ik ook niet te koken, ik heb nog boerenkool, oja ik moet wel even de braadworst bakken
Nee krijg meestal zon hamburger van zon homp vlees :pquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze geen lekker eten op het werk? je werkt ook 's avonds natuurlijk
Ja kan toch niet elke dag sla eten :pquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:54 schreef Karzai het volgende:
Ow lekker, dat zou ik wel lusten hoor![]()
Maar je kan toch een bakkie sla maken thuis en dat meenemen?
kan wel, maar daar wordt niemand blij vanquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan toch niet elke dag sla eten :p
sla =/= saladequote:Op dinsdag 26 november 2019 15:57 schreef Karzai het volgende:
Tuurlijk wel, ene keer pasta of couscous salade, dan weer met kip, biefstuk of garnaaltjes
Je hebt een heleboel verschillende groentes, kan makkelijk
ik moet het zelf allemaal meenemen op het werkquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet allemaal hoor op werk :p
klopt, maar het ging over sla..quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef Karzai het volgende:
Bij mij is een salade een koude maaltijd, hoeft geen sla in te zitten
quote:bakkie sla
het ging uitdrukkelijk over slaquote:elke dag sla eten
ja maar je het toch ook dingen zoals andijvie nodig en zo.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Karzai het volgende:
Maar zelf eet ik best veel sla, beetje tomaat, komkommer en feta erop, wat spekjes
Lekker hoor
ik heb nog nooit echt andijvie nodig gehadquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je het toch ook dingen zoals andijvie nodig en zo.
Voor de vezels en zo niet? Dacht dat in sla nooit zoveel zat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit echt andijvie nodig gehad
genoeg andere groentes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de vezels en zo niet? Dacht dat in sla nooit zoveel zat?
En in peulvruchten ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:18 schreef Karzai het volgende:
Geen idee, in fruit en brood zitten geloof ik veel vezels
Bij ons op de afdeling. Maar dat komt op dinsdag en is vaak de volgende dag op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef Karzai het volgende:
Kantine heeft wel vaak gratis fruit, daar neem ik soms wat mee
Perenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:25 schreef Karzai het volgende:
Soms is de bak leeg, maar vandaag weer een appeltje en een peer gescoord
Nee geen uur. Denk 10 min per render maar veel kans dat hij crashedquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:34 schreef Karzai het volgende:
Ik zou daar gek van worden, nu moet je een uur wachten tot hij klaar is?
Ik werk voor de ICT-afdeling bij de overheid...quote:
Veilig en vertrouwd, inventumquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oude weegschaal was van Inventum, de nieuwe van Brabantia. Die bedrijven hebben niks met elkaar te maken. En toch is mijn nieuwe weegschaal bijna een kopie van de oude. Allemaal zooi uit China waar een merkje op wordt geplakt
Hm, batterijtje leeg, weegschaal kapot. Maar goed, nu gekozen voor een ander Nederlands merk, dat dus blijkbaar zijn zooi inkoopt bij dezelfde Chinese weegschalenfabriekquote:
*trekt haren uit hoofd*quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen uur. Denk 10 min per render maar veel kans dat hij crashed
We gaan er niet op vooruit neequote:Op dinsdag 26 november 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Las het een stukje over de vrouw anno 2019, wil niet werken en wil geen seks.
Goed geslaagde beer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:40 schreef bitterbal het volgende:
We moeten het hier mee doen
[ afbeelding ]
echt? kort zegquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Beestjes worden trouwens maar 2 a 3 jaar
Nadruk op was,quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Washamsters?
Waskonijnen?
Wasratten?
Hekel aan dat soort mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen schaffen dieren aan en dan ineens hup weg ermee
Eigenlijk niet. Maar niemand wil de moeite doen want ze daadwerkelijk van de berenlijst schrappen is een ontbering.quote:
Gebeurd vooral in de zomervakantie's hond aan boomquote:
Doe ik ook en ik ben toch geen wasman?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasbeer heet zo omdat die zijn/haar voedsel eerst wast
Dat zouden ze eigenlijk met mensen moeten doen...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd vooral in de zomervakantie's hond aan boom
Tijd voor mannen en vrouwen aan de boom.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebeurd vooral in de zomervakantie's hond aan boom
Maar mijn wasmachine wast geen machines.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wasbeer heet zo omdat die zijn/haar voedsel eerst wast
Nee jij bent een mens/man..quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik ook en ik ben toch geen wasman?
Nee maar is wel een machine die wastquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar mijn wasmachine wast geen machines.
Vette mi dit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar mijn wasmachine wast geen machines.
Ik maakte ergens een denkfout.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar is wel een machine die wast
Nou. Daar zeg je wat. Ik ben nu bezig om de oven weer in elkaar te zetten. Ik hoop dat daar de draadjes daar niet omgekeerd zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren niks om je druk over te maken
Ojee, waarom heb je die uit elkaar gehaald dan? Had je misschien van te voren even foto van moeten maken hoe de draadjes vast zaten enz..quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou. Daar zeg je wat. Ik ben nu bezig om de oven weer in elkaar te zetten. Ik hoop dat daar de draadjes daar niet omgekeerd zitten.
Als er brand is post ik het wel.
Het was een grapje. Om de oven maak ik me geen zorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, waarom heb je die uit elkaar gehaald dan? Had je misschien van te voren even foto van moeten maken hoe de draadjes vast zaten enz..
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
De oven doet het weer. Tot nu toe geen brand.
Zwabber is gewoon goed!quote:
quote:
Jezus Zwabquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar niemand wil de moeite doen want ze daadwerkelijk van de berenlijst schrappen is een ontbering.
Waar las je dat??quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Las het een stukje over de vrouw anno 2019, wil niet werken en wil geen seks.
In zijn dagboek?quote:
Tsja, dat als voornaamste nieuwsbron gebruiken werkt dan ook voor geen meterquote:
Hoe sta je tegenover het gebruik van een parachute?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef Fogel het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik vanaf Noorwegen, via Nijmegen naar Parijs kan, op dezelfde dag en zonder idioot vroeg op te moeten staan. Ben er nog niet helemaal uit
Kleedjes. Veel kleedjes.quote:
Moet onderweg ook een kind droppen, dat wil ik op zich dan niet al te letterlijk doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover het gebruik van een parachute?
Neuh, ik haak niet zo veel.quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik haak niet zo veel.
Gelukkig vriest het niet.
Bijna tijd voorquote:
Ik kan het wel, maar doe het niet super graagquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit weekend!
Ben je ook een schaatser?
Gemberthee met honing is lekker! En een halve citroen erin ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na de koffie ga ik over op gemberthee met honing
Ja, die vergeet ik steeds. Maar zonder helpt het ook tegen keelpijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gemberthee met honing is lekker! En een halve citroen erin ook.
Hopelijk heb ik dan weer een levende kachel.quote:
Wat is er met je kachel aan de hand danquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik dan weer een levende kachel.
Ventilator dood, dus ketel doet niks. Nieuwe is onderweg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er met je kachel aan de hand dan![]()
Dat is wel naar met dit weer. Vooral als je niet warm kunt douchen na het sporten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ventilator dood, dus ketel doet niks. Nieuwe is onderweg.
Jep. Gelukkig gisteravond net gedoucht, dus tot morgen moet het wel te doen zijn. En al geregeld dat ik in bad ga bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel naar met dit weer. Vooral als je niet warm kunt douchen na het sporten.
Goed geregeld wel!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig gisteravond net gedoucht, dus tot morgen moet het wel te doen zijn. En al geregeld dat ik in bad ga bij mijn ouders.
Ik kom er net uit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een bad zou hebben, lag ik er nu in
Lekker, deed ik vroeger ook vaak. Althans, het luierenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kom er net uit.
Heerlijk gesport en daarna geluierd in bad.
Netflix en bad hier meestal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker, deed ik vroeger ook vaak. Althans, het luierenLekker met een boek in bad. Kopje koffie erbij
Een keer of één keer?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet onderweg ook een kind droppen, dat wil ik op zich dan niet al te letterlijk doen
Ikzelf wil best een keer parachute proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Jongens!! Ik heb een zelfportret gemaaktLekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je iets anders verwacht?quote:
Jongens!! Ik heb een zelfportret gemaaktJe ziet een beetje groen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je semi-hard doenquote:
Ja kom je wat minder gestoord overquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je semi-hard doen![]()
Zo beter?
Die tentakels vind je niet zo raar?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je ziet een beetje groen..
Die horen gewoon bij jou.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die tentakels vind je niet zo raar?
Minder gestoord ook echtquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kom je wat minder gestoord over
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Op mn andere vaste stekkie: bokt.nl
Ik zou dat ook niet volhouden hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 07:40 schreef Karzai het volgende:
Mja niet zo'n zin in, wil even naar de markt wat lekkere dingetjes kopen
Ik morgenquote:
Dank. En voor jou: geniet lekker van je vrije dag.quote:
Wow, Bizzey en Boef. Kan het nog ergerquote:
ja, ronnie flex zou ook nog mee kunnen doenquote:Op woensdag 27 november 2019 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, Bizzey en Boef. Kan het nog erger
En vergeet Femke Louise nietz die hoort er dan ook wel bijquote:Op woensdag 27 november 2019 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ronnie flex zou ook nog mee kunnen doen
gelukkig kom ik vrij weinig in contact met deze muziek.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet Femke Louise nietz die hoort er dan ook wel bij
letterlijk niet?quote:
goedemorgenquote:
Ik ga niet klikken op die video... maar het niveau past dus wel bij iemand die 'lame' in zijn gebruikersnaam heeft?quote:Op woensdag 27 november 2019 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, Bizzey en Boef. Kan het nog erger
Ik weet niet hoe ze er irl uit ziet, dus kan ik dat niet zeggenquote:
Jongens!! Ik heb een zelfportret gemaaktTentakels altijd +1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
kennelijk vinden vooral dames die Nizzey nogal hotquote:Op woensdag 27 november 2019 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken op die video... maar het niveau past dus wel bij iemand die 'lame' in zijn gebruikersnaam heeft?
Hmm, ik snap 'm wel denk ik, maar niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk vinden vooral dames die Nizzey nogal hot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |