Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsors via de marketingman gaat en dat is Mark geweest als CD.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt ook maar Opel was dacht ik de laatste die hij heeft binnen gehaald
ik dacht er iemand anders achter zatquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsor via de marktingman gaat en dat is Mark geweest als CD.
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/quote:Inmiddels weten we dat zowel de directeur Richard Klatten van Qurrent als de grote man achter de loterij-business en de Stichting Doen, de multimiljonair en filantroop Boudewijn Poelmann, beiden supporter zijn van Feyenoord. Ze zullen elkaar ongetwijfeld kennen van een skybox in de Kuip. Ik ben er tamelijk zeker van dat Klatten voor het afsluiten van de sponsordeal een vinkje heeft gehaald bij Poelmann. Verstandig: stel je voor dat het gratis geld van Stichting Doen voor Qurrent op het spel komt te staan!
https://www.voetbalprimeu(...)-bij-feyenoord-.htmlquote:'Na Qurrent dient ook Droomparken als stroman voor Postcode Loterij bij Feyenoord'
Zoals ik voorafgaande aan dit seizoen al zei is AZ ons daadwerkelijk op alle fronten voorbij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze club is echt verdoemd.
ALLES KOMT GOEDquote:Feyenoord wil, nadat het jaren geleden de boot had gemist, alsnog toetreden tot de voetbalpiramide. Dat geeft Mark Koevermans aan. Momenteel komt Jong Feyenoord uit in de beloftencompetitie, maar daar is weinig weerstand. De Rotterdammers en de KNVB zijn momenteel in gesprek.
"We hebben de ambitie om zo snel mogelijk toe te treden in de voetbalpiramide om in de Keuken Kampioen Divisie terecht te komen,'' vertelt Koevermans. ''We zijn met de KNVB in gesprek. We moeten nog even afwachten, maar onze ambitie is om met het tweede elftal toe te treden tot de voetbalpiramide.''
Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Jammer dat wij nét weer die ene td hadden die hier niets in zag.
Yess mee doen aan een competitie waar zelfs Sparta van af ziet, alles is goedgekomenquote:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
We hebben een doel en het belangrijkste is geld. Als dat je plan is... Begin eens met een professionele organisatie andersquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).
Dat zal moeten blijken tijdens die stemming volgende maand. Een nieuwe competitie zonder die 3 clubs kun je ook niet bepaald serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...
Je hebt gelijk, Jong Volendam (quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:58 schreef Elan het volgende:
En alleen Vitesse, Sparta en Groningen hebben hun Jong team toch teruggetrokken?
Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Jong Volendam () heeft nu de tweede plek in de tweede divisie (en staat dik onderaan, waardoor er twee plekken vrijkomen in de tweede divisie), terwijl Jong Ado en Jong Almere in de derde divisie spelen.
In de huidige opzet hebben we hier gewoon geen ene reet aan. Feyenoord en de KNVB die in discussie gaan over toetreding in de voetbalpyramide, dat is als klaasweetalles en GenerationAlpha die een discussie hebben over het beleid van FOK!
Ik kan ook wel een financiële injectie gebruiken, waar haal ik die?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit.
Koude acquisitie in de haven. Aanbellen bij havenbedrijven. "Hallo, Koef hier"quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een financiële injectie gebruiken, waar haal ik die?
Klop even bij alle kantoren en wolkenkrabbers aan op de Weena en Blaak. Anders lekker bij de haven aankloppen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een financiële injectie gebruiken, waar haal ik die?
Waardoor het zo bizar is dat de KNVB er nog moeilijk over doet. Ze willen twee jong-elftallen in de tweede divisie volgend seizoen, ze hebben er vooralsnog nul.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.
Volgens mij is er ook nog zo'n regel van minimaal aantal spelers in dat elftal. Daarover struikelen de meeste clubs want die vullen het eigenlijk aan met A-junioren maar die moeten dan betaald worden oid.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waardoor het zo bizar is dat de KNVB er nog moeilijk over doet. Ze willen twee jong-elftallen in de tweede divisie volgend seizoen, ze hebben er vooralsnog nul.
Die promotie/degradatie gaat hopelijk in seizoen 2021/2022 van start.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waardoor het zo bizar is dat de KNVB er nog moeilijk over doet. Ze willen twee jong-elftallen in de tweede divisie volgend seizoen, ze hebben er vooralsnog nul.
Verder heb ik bijzondere twijfels of een plek in de tweede divisie lonend is voor Feyenoord ten opzichte van de beloftencompetitie in huidige vorm als er geen mogelijkheden zijn tot promotie.
Precies.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.
Ik heb mij nog een jaartje geleden ingelezen, maar ook voor Feyenoord is het momenteel totaal nutteloos om in te stappen. De tegenstand voor de jongere spelers zal inderdaad iets verbeteren en er is in ieder geval sprake van een vast schema, maar in ruil vervalt een optie voor spelers die reserve staan bij het eerste of die net terug komen van een blessure om ritme op te doen. Daarnaast zal Feyenoord een hoop meer extra spelers bij de selectie moeten houden, zullen spelers die normaal verhuurd kunnen worden aan een Eredivisie/KKD-club uit pure noodzaak aan het tweede divisie elftal toegevoegd moeten worden om een representatief elftal neer te kunnen zetten (waardoor eerdergenoemde spelers juist een stuk minder weerstand zullen krijgen) en zullen de kosten voor Feyenoord ook veel hoger zijn. Als er voor Jong Feyenoord dan direct de mogelijkheid bestaat om zonder afhankelijk te zijn van andere ploegen te promoveren naar de KKD, dán kan het voordelig zijn, omdat Feyenoord dan kan toewerken naar een vaste plek op het tweede niveau waar de voordelen van een jong-elftal in de pyramide zwaarder wegen dan de nadelen. Momenteel is het echter niets meer dan een dure grap.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog zo'n regel van minimaal aantal spelers in dat elftal. Daarover struikelen de meeste clubs want die vullen het eigenlijk aan met A-junioren maar die moeten dan betaald worden oid.
Ben eigenlijk al tijdje afgehaakt in deze materie.
Daar lijkt het allesbehalve op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die promotie/degradatie gaat hopelijk in seizoen 2021/2022 van start.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar lijkt het allesbehalve op.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-tweede-divisie.html
Zeker. Open deuren intrappen, dat hoort bij voetbal. En voetbal blijft voetbal. Dat is het leuke aan voetbal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef fetX het volgende:
Er zijn in ieder geval genoeg open deuren ingetrapt vanmorgen.
Ja er zijn spelers die er nadeel van ondervinden maar spelers zoals Malacia, Geertruida, Kokcu enz doen zo wel belangrijke minuten op. Zij leren in KKD ook om het spel te gaan bepalen. Ik weet niet precies hoe Feyenoord het doet in hun jeugdopleiding maar bij Ajax spelen vrijwel alle teams in zelfde systeem of op z'n minst filosofie waardoor het makkelijker wordt om door te schuiven. Je merkt dat de spelers bij Jong Ajax niet verhuurd willen worden omdat 1. zij al in KKD zitten en 2. zij door te blijven dichterbij eerste team zitten en zo kansen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij nog een jaartje geleden ingelezen, maar ook voor Feyenoord is het momenteel totaal nutteloos om in te stappen. De tegenstand voor de jongere spelers zal inderdaad iets verbeteren en er is in ieder geval sprake van een vast schema, maar in ruil vervalt een optie voor spelers die reserve staan bij het eerste of die net terug komen van een blessure om ritme op te doen. Daarnaast zal Feyenoord een hoop meer extra spelers bij de selectie moeten houden, zullen spelers die normaal verhuurd kunnen worden aan een Eredivisie/KKD-club uit pure noodzaak aan het tweede divisie elftal toegevoegd moeten worden om een representatief elftal neer te kunnen zetten (waardoor eerdergenoemde spelers juist een stuk minder weerstand zullen krijgen) en zullen de kosten voor Feyenoord ook veel hoger zijn. Als er voor Jong Feyenoord dan direct de mogelijkheid bestaat om zonder afhankelijk te zijn van andere ploegen te promoveren naar de KKD, dán kan het voordelig zijn, omdat Feyenoord dan kan toewerken naar een vaste plek op het tweede niveau waar de voordelen van een jong-elftal in de pyramide zwaarder wegen dan de nadelen. Momenteel is het echter niets meer dan een dure grap.
Wellicht kan er vanuit de KNVB een soort vrijstelling komen om met je team in de KKD te spelen. Aangezien er nu door vertrek van o.a. Sparta ook plaatsen vrij komen, en sommige clubs er niet in willen en andere(n) (Feyenoord) juist wel...quote:
Helemaal mee eens hoor! Ik ben zelf ook enorm voorstander van een jong elftal in de KKD natuurlijk, daarvan hoef je niemand op de wereld behalve vGeel te overtuigen denk ik. Echter, ik denk dat het alles bij elkaar de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen om een jong elftal toe te laten in de tweede divisie als er geen mogelijkheden zijn om (zonder afhankelijk te zijn van andere clubs) te promoveren naar de KKD.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja er zijn spelers die er nadeel van ondervinden maar spelers zoals Malacia, Geertruida, Kokcu enz doen zo wel belangrijke minuten op. Zij leren in KKD ook om het spel te gaan bepalen. Ik weet niet precies hoe Feyenoord het doet in hun jeugdopleiding maar bij Ajax spelen vrijwel alle teams in zelfde systeem of op z'n minst filosofie waardoor het makkelijker wordt om door te schuiven. Je merkt dat de spelers bij Jong Ajax niet verhuurd willen worden omdat 1. zij al in KKD zitten en 2. zij door te blijven dichterbij eerste team zitten en zo kansen kunnen krijgen.
ik weet niet hoe het financieel is met de clubs in de KKD maar een licentie kopen van een club die op sterven na dood is lijkt me de beste/snelste optiequote:Op dinsdag 26 november 2019 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor! Ik ben zelf ook enorm voorstander van een jong elftal in de KKD natuurlijk, daarvan hoef je niemand op de wereld behalve vGeel te overtuigen denk ik. Echter, ik denk dat het alles bij elkaar de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen om een jong elftal toe te laten in de tweede divisie als er geen mogelijkheden zijn om (zonder afhankelijk te zijn van andere clubs) te promoveren naar de KKD.
Als je wil weten hoe de jeugdopleiding van Feyenoord het doet raad ik je aan te kijken hoe je plaatselijke amateurclub het 10 jaar geleden deed, dat komt aardig overeen.
Er was sprake van dat Feyenoord op de licentie van Sparta de KKD in zou kunnen gaan. Geen idee of dat plan nog leeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het financieel is met de clubs in de KKD maar een licentie kopen van een club die op sterven na dood is lijkt me de beste/snelste optie
Lijkt me dat je zonder bezwaar een team kan toevoegen aan de derde divisie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het financieel is met de clubs in de KKD maar een licentie kopen van een club die op sterven na dood is lijkt me de beste/snelste optie
Daar heeft Feyenoord niets aan zolang er geen promotieregeling bestaat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me dat je zonder bezwaar een team kan toevoegen aan de derde divisie?
Sparta, hoe dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was sprake van dat Feyenoord op de licentie van Sparta de KKD in zou kunnen gaan. Geen idee of dat plan nog leeft.
Alles beter dan deze oefenpotjes op maandagmiddag 14:00. Het kan geen toeval zijn dat de afgelopen 4 seizoenen niemand fatsoenlijk is doorgebroken bij Feyenoord 1. De laatste is denk ik Rick Karsdorp in 2014.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord niets aan zolang er geen promotieregeling bestaat.
Denk dat topamateurs prima is qua niveau.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord niets aan zolang er geen promotieregeling bestaat.
Tweede divisie excuus.quote:
Schiet Feyenoord dus ook niets mee op. Welke club uit de KKD denk jij aan eigenlijk?quote:,,De reden van Feyenoord ken ik niet, maar kijkend naar het sportieve succes van de teams in de Eerste Divisie, kun je concluderen dat Feyenoord dat ook had moeten doen, dat was heel goed geweest.” Eerder werd gesuggereerd dat Feyenoord wellicht via de licentie van stadgenoot Sparta, dat aankondigde na dit seizoen de Tweede Divisie te willen verlaten, wellicht alsnog in de piramide kon worden geplaatst.
https://tweededivisie.nl/stand/quote:
geen idee, ik volg het niet zo maar er zijn wellicht clubs die het niet bolwerken en dat jong teams meedoen is ook uit armoede geborenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede divisie excuus.
[..]
Schiet Feyenoord dus ook niets mee op. Welke club uit de KKD denk jij aan eigenlijk?
Maar je wil juist naar die KKD zodat je jonge spelers kunnen wedijveren met de toptalenten en reserves van Ajax en PSV. Die kunnen veel meer weerstand bieden dan je ooit in zo'n Tweede Divisie zult krijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
https://tweededivisie.nl/stand/
Promotie vanuit de Derde Divisie, wel de pyramide ingestapt natuurlijk.
Tegenwoordig middenmoot Tweede Divisie, valt dus wel mee.
het gaat er bij die jong elftallen juist meer om dat ze tegen volwassenen spelen en dat op een redelijk niveauquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je wil juist naar die KKD zodat je jonge spelers kunnen wedijveren met de toptalenten en reserves van Ajax en PSV. Die kunnen veel meer weerstand bieden dan je ooit in zo'n Tweede Divisie zult krijgen.
Mocht Feyenoord de licentie overnemen van Jong Sparta, dan zal dat avontuurtje in de Tweede Divisie wel beperkt blijven tot een seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat we niet zouden promoveren naar de KKD, al ligt de kwaliteit van Varkenoord op zijn gat nu.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je wil juist naar die KKD zodat je jonge spelers kunnen wedijveren met de toptalenten en reserves van Ajax en PSV. Die kunnen veel meer weerstand bieden dan je ooit in zo'n Tweede Divisie zult krijgen.
Je kunt dus niet promoveren, daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord de licentie overnemen van Jong Sparta, dan zal dat avontuurtje in de Tweede Divisie wel beperkt blijven tot een seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat we niet zouden promoveren naar de KKD, al ligt de kwaliteit van Varkenoord op zijn gat nu.
dat zou nog best eens tegen kunnen vallen, zijn toch wel de top amateurclubs die ook aardig betalen trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord de licentie overnemen van Jong Sparta, dan zal dat avontuurtje in de Tweede Divisie wel beperkt blijven tot een seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat we niet zouden promoveren naar de KKD, al ligt de kwaliteit van Varkenoord op zijn gat nu.
dan is het ook zinloosquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dus niet promoveren, daar ligt het probleem.
https://www.knvb.nl/downl(...)lijk-seizoen-2018-19quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt dus niet promoveren, daar ligt het probleem.
Die hele opzet om profclubs en amateurclubs meer samen te laten smelten is sowieso compleet mislukt. Profclubs blijven halsstarrig vasthouden aan de bestaande opzet en licentie-eisen en willen geen water bij de wijn doen en de amateurs kunnen/willen niet mee in dat soort contracteisen.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
https://www.knvb.nl/downl(...)lijk-seizoen-2018-19
TL;DR: https://www.hetamsterdams(...)-twee-jaar-bevroren/
Tot het seizoen 2020/2021 iig, alles daarna ligt in het ongewis. Mag hopen dat we in 2021 al een Jong-team met licentie klaar hebben staan. Moet ook wel als ik zo naar Arnesen's visie op de jeugd kijk.
Sterker nog, mag hopen dat we in 2021 nog bestaan.![]()
Dus jaquote:De KNVB wil tot en met het seizoen 2022/2023 geen promotie- en degradatieplicht tussen de Keuken Kampioen Divisie en de Tweede Divisie, zo blijkt uit de agenda voor de najaarsvergadering.
De ledenraad van het amateurvoetbal zal tijdens de vergadering op 30 november over dat verzoek van de KNVB stemmen, maar dat lijkt slechts een formaliteit. In het najaar van 2021 wordt bepaald of er na het seizoen 2022/2023 wel zo'n plicht kan komen.
Heb ff gegoogled en ik zie 't, ja.quote:
Wat een financiële ramp kan zijn voor Feyenoord om dat te bewerkstelligen, tegenover een nauwelijks voordeel omdat we ook de mogelijkheid verliezen voor reservespelers/spelers die terugkomen van een blessure om ritme op te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:07 schreef Elan het volgende:
Enige optie is structureel topTweede divisie spelen en hopen op versoepeling van die regels. Sowieso al een verbetering dan die waardeloze potjes op maandag tegen compleet nietszeggende teams.
Top Tweede Divisie zal nog een hele kluif worden, ben ik met Tarado eens.
Heb je wel eens een wedstrijd van Jong bekeken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een financiële ramp kan zijn voor Feyenoord om dat te bewerkstelligen, tegenover een nauwelijks voordeel omdat we ook de mogelijkheid verliezen voor reservespelers/spelers die terugkomen van een blessure om ritme op te doen.
Feyenoord zou zonder al te veel problemen voor één seizoen een elftal kunnen opzetten wat bovenin de tweede divisie eindigt, maar daar zijn wel financiële investeringen voor nodig. Als een plek bovenin niks oplevert, dan heeft Feyenoord daar dus geen ene reet aan. Dan kun je letterlijk beter doen wat Feyenoord nu doet: de beste spelers direct bij het eerste laten aansluiten, de spelers met potentie verhuren en de rotzooi als opvulling bij het nietszeggende beloftenelftal zetten of gewoon wegsturen.
Alsof Jong Feyenoord nu een supercruciale rol heeft in het herstel van geblesseerde spelers. Dat valt echt wel mee. Jan-Arie heeft 10 wedstrijden op maandag gespeeld en Jorgensen af en toe een helft, poe poe.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een financiële ramp kan zijn voor Feyenoord om dat te bewerkstelligen, tegenover een nauwelijks voordeel omdat we ook de mogelijkheid verliezen voor reservespelers/spelers die terugkomen van een blessure om ritme op te doen.
Feyenoord zou zonder al te veel problemen voor één seizoen een elftal kunnen opzetten wat bovenin de tweede divisie eindigt, maar daar zijn wel financiële investeringen voor nodig. Als een plek bovenin niks oplevert, dan heeft Feyenoord daar dus geen ene reet aan. Dan kun je letterlijk beter doen wat Feyenoord nu doet: de beste spelers direct bij het eerste laten aansluiten, de spelers met potentie verhuren en de rotzooi als opvulling bij het nietszeggende beloftenelftal zetten of gewoon wegsturen.
Echt lachwekkend dat ze in Nederland geen fatsoenlijke voetbalpiramide kunnen opzetten.quote:
Zo te zien onderschat je de nadelen van een beloftenelftal in de piramide enorm, denk niet dat je je goed inleest. Het is geen 'beter dan niks' gevalletje. Vergeet niet dat je dan spelers als Summersville en Vente dan ook niet zomaar meer kan verhuren aan Eredivisie/KKD-clubs; die moet je om geld te besparen dan ook gooien in een waardeloos tweede divisie elftal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Jong Feyenoord nu een supercruciale rol heeft in het herstel van geblesseerde spelers. Dat valt echt wel mee. Jan-Arie heeft 10 wedstrijden op maandag gespeeld en Jorgensen af en toe een helft, poe poe.
Het lijkt me zaak zo snel mogelijk toe treden tot de voetbalpiramide, daarna kijken of het mogelijk is toe te treden tot de KKD. Als je gaat wachten tot alle steentjes precies goed vallen kan je wachten tot je een ons weegt. Tweede Divisie is beter dan niks. Overigens waag ik te betwijfelen of de kosten van deelname aan de voetbalpiramide echt zoveel hoger liggen.
Er is geen enkele reden om niet deel te nemen aan de voetbalpiramide. Alle tegenstand in de beloftencompetitie is verdwenen en je speelt nergens meer om. Er wordt geen enkele speler slechter van een wedstrijd in een uitverkochte Vijverberg, wel van 2 wedstrijden per maand op maandagavond waarbij met veel moeite twee elftallen aan de aftrap verschijnen.
Waarom zou je niet kunnen verhuren?quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo te zien onderschat je de nadelen van een beloftenelftal in de piramide enorm, denk niet dat je je goed inleest. Het is geen 'beter dan niks' gevalletje. Vergeet niet dat je dan spelers als Summersville en Vente dan ook niet zomaar meer kan verhuren aan Eredivisie/KKD-clubs; die moet je om geld te besparen dan ook gooien in een waardeloos tweede divisie elftal.
Ik denk het juist niet. Daarom is Koevermand vandaag ook begonnen over die financiële injectie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
De Amerikaanse investeerders zijn naar de achtergrond verdwenen?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
De Amerikaanse investeerders zijn naar de achtergrond verdwenen?
Volgens de NOSquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet. Daarom is Koevermand vandaag ook begonnen over die financiële injectie.
quote:Het verhaal van de Amerikanen, die met hun miljoeneninjectie ook zeggenschap wilden afdwingen binnen de club, is van de baan. "We zijn geenszins van plan de club te verkopen. Feyenoord moet Feyenoord blijven."
Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken lucht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat kloptquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:02 schreef fetX het volgende:
De komende jaren moeten we hopen op Kokcu, Azarkan, Summerville en eventueel Hendriks en Burger. Misschien die Johnston al is die ook alweer 21 volgens mij. Verder zit er niet veel aan te komen. Zit pas weer in O17 waarvan het ook altijd maar afwachten is.
Gebakken luncht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken luncht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat klopt
Oh, vandaar! @GGMM en ik snapten er al niets van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Typo, gebakken lucht. Ik FOK! mobiel
FM zit vaak genoeg goed dus laten we ‘t hopenquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken lucht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat klopt
Feyenoord kan geen honderd spelers onder contract hebben. Een volwaardige selectie hebben op tweede divisie niveau en spelers voor ervaring verhuren aan de KKD en de Eredivisie zit er natuurlijk niet in.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen verhuren?
PSV kan Obispo ook verhuren aan Vitesse terwijl ze een KKD team hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord kan geen honderd spelers onder contract hebben. Een volwaardige selectie hebben op tweede divisie niveau en spelers voor ervaring verhuren aan de KKD en de Eredivisie zit er natuurlijk niet in.
Het verschil tussen enkele spelers, zoals bij Ajax, PSV en AZ het geval is (buiten de categorie Magallan/Luckassen natuurlijk), en heel veel spelers is natuurlijk groot. Je kan als Feyenoord zijnde echt niet een hoop spelers verhuren aan de eredivisie én de KKD én dan een representatief elftal op de been brengen in de tweede divisie. Of naja, het kan wel, maar of dat verstandig is? Je zult dan continu de keuze moeten maken bij spelers of je ze gaat verhuren aan een KKD (of Eredivisie)-club omdat ze daar meer tegenstand krijgen, of dat je ze in het tweede elftal zet waarin ze minder weerstand krijgen, maar waar je ze wel nodig hebt omdat er anders een zelfde bullshitploeg staat zoals nu in de beloftencompetitie speelt als de reserves van het eerste team niet beschikbaar zijn (oftewel: dan degradeert Jong Feyenoord gewoon).quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV kan Obispo ook verhuren aan Vitesse terwijl ze een KKD team hebben
Het is niet zo erg om spelers die te goed zijn voor de KKD nog even in Jong Feyenoord te laten. Ervaring als dragende speler in een volwaardig elftal met betere tegenstand dan de O19 is ook waardevol.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verschil tussen enkele spelers, zoals bij Ajax, PSV en AZ het geval is (buiten de categorie Magallan/Luckassen natuurlijk), en heel veel spelers is natuurlijk groot. Je kan als Feyenoord zijnde echt niet een hoop spelers verhuren aan de eredivisie én de KKD én dan een representatief elftal op de been brengen in de tweede divisie. Of naja, het kan wel, maar of dat verstandig is? Je zult dan continu de keuze moeten maken bij spelers of je ze gaat verhuren aan een KKD (of Eredivisie)-club omdat ze daar meer tegenstand krijgen, of dat je ze in het tweede elftal zet waarin ze minder weerstand krijgen, maar waar je ze wel nodig hebt omdat er anders een zelfde bullshitploeg staat zoals nu in de beloftencompetitie speelt als de reserves van het eerste team niet beschikbaar zijn (oftewel: dan degradeert Jong Feyenoord gewoon).
Zolang er geen mogelijkheden zijn om directe promotie af te dwingen naar de KKD zodat je op de lange termijn een tweede team op het tweede niveau kan houden, moet je denk ik de verder compleet geflopte piramide gewoon negeren. Kost klauwen met geld, en het levert gewoon echt weinig op. Beter kan je zaken oplossen die nu wel in de hand van Feyenoord liggen, zoals meer oefenwedstrijden voor het tweede team en de A1.
quote:Sofyan Amrabat kan verkassen naar Napels. Napoli heeft volgens Sky Italia tien miljoen euro geboden aan Hellas Verona, dat de middenvelder momenteel huurt van Club Brugge. Amrabat staat naar verluidt ook in de belangstelling van Internazionale en Fiorentina. Hellas Verona heeft bij de huurdeal met Club Brugge een optie tot koop van 3,5 miljoen afgedwongen.
Napoli houdt de verrichtingen van Amrabat al een tijdje in de gaten en nu zou de club uit Napels de interesse hebben geconcretiseerd. Napoli hoopt de voormalig speler van onder meer FC Utrecht en Feyenoord volgend jaar zomer in huis te halen.
Mocht Hellas Verona de optie tot koop lichten, dan kan men Amrabat dus meteen doorverkopen aan Napoli. De achtvoudig Marokkaans international heeft dit seizoen reeds voor twee clubs gespeeld, waardoor Napoli de focus heeft verlegd naar een zomerse transfer.
Amrabat heeft tot op heden dertien wedstrijden gespeeld in de Serie A. De middenvelder staat met Hellas Verona op de negende plek in Italië, nadat de club drie van de laatste vier duels in winst wist om te zetten.
Het Algemeen Dagblad meldde in oktober al dat Fiorentina aast op Amrabat. De krant verzekerde een maand geleden dat Amrabat 'in de nadrukkelijke belangstelling staat van meerdere Italiaanse clubs en dat Fiorentina de interesse inmiddels zelfs al concreet heeft gemaakt'.
De middenvelder ligt overigens nog tot medio 2022 vast bij Club Brugge.
Oké, misschien heb je gelijk. De kans om toe te treden tot de KKD lijkt me alleen kleiner als je überhaupt niet deelneemt aan de voetbalpiramide.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verschil tussen enkele spelers, zoals bij Ajax, PSV en AZ het geval is (buiten de categorie Magallan/Luckassen natuurlijk), en heel veel spelers is natuurlijk groot. Je kan als Feyenoord zijnde echt niet een hoop spelers verhuren aan de eredivisie én de KKD én dan een representatief elftal op de been brengen in de tweede divisie. Of naja, het kan wel, maar of dat verstandig is? Je zult dan continu de keuze moeten maken bij spelers of je ze gaat verhuren aan een KKD (of Eredivisie)-club omdat ze daar meer tegenstand krijgen, of dat je ze in het tweede elftal zet waarin ze minder weerstand krijgen, maar waar je ze wel nodig hebt omdat er anders een zelfde bullshitploeg staat zoals nu in de beloftencompetitie speelt als de reserves van het eerste team niet beschikbaar zijn (oftewel: dan degradeert Jong Feyenoord gewoon).
Zolang er geen mogelijkheden zijn om directe promotie af te dwingen naar de KKD zodat je op de lange termijn een tweede team op het tweede niveau kan houden, moet je denk ik de verder compleet geflopte piramide gewoon negeren. Kost klauwen met geld, en het levert gewoon echt weinig op. Beter kan je zaken oplossen die nu wel in de hand van Feyenoord liggen, zoals meer oefenwedstrijden voor het tweede team en de A1.
Volgens mij moeten ze nog tegen Ajax en PSV. Dus die kampioenspoule kan je vergetenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Oldground het volgende:
Ondertussen staat O19 0-3 achter tegen Utrecht.
Het is wel een goed signaal naar Arnesen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze nog tegen Ajax en PSV. Dus die kampioenspoule kan je vergeten
Welke speler ontwikkelt zich überhaupt bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef Maastoren het volgende:
Sofyan Amrabat kan Inter en Napoli. Hebben wij het allemaal zo verkeerd gezien of heeft hij zo'n stormachtige ontwikkeling doorgemaakt?
Jong Feyenoord kan zich ook totaal niet staande houden in de JL.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef yats het volgende:
Leuk dat gepraat over toetreding tot de KKD, maar dat is regeltechnisch niet mogelijk. Toetreding kan maximaal tot de 2e divisie. Mocht Feyenoord nu wel toegelaten worden breekt de pleuris uit bij de overige clubs en heeft de KNVB iets uit te leggen.
Van Beek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke speler ontwikkelt zich überhaupt bij Feyenoord?
Ik ben nog nooit zo boos geweest op mensen die nu toch geen invloed meer (kunnen) hebben.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:37 schreef satecl het volgende:
Je hoort Koevermans nu ook al terug krabbelen over het nieuwe stadion. Ik heb het altijd gezegd, en krijg het gevoel steeds meer: Het nieuwe stadion gaat er never nooit komen. Gelukkig hebben journalisten als VI en FollowTheMoney daar ook een belangrijke rol in gespeeld naar de supporters toen.
Mijn voorspelling: De Kuip verbouwen.
(filmpje van alweer 5 jaar oud.)
Hij zegt gewoon precies hetzelfde als zijn voorgangers. Als de financiering rond komt gaat het door.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:37 schreef satecl het volgende:
Je hoort Koevermans nu ook al terug krabbelen over het nieuwe stadion. Ik heb het altijd gezegd, en krijg het gevoel steeds meer: Het nieuwe stadion gaat er never nooit komen. Gelukkig hebben journalisten als VI en FollowTheMoney daar ook een belangrijke rol in gespeeld naar de supporters toen.
Mijn voorspelling: De Kuip verbouwen.
(filmpje van alweer 5 jaar oud.)
Zelfs bij Brugge, waar Ruudje Vormer een superster is, kwam hij niet aan de bak.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo boos geweest op mensen die nu toch geen invloed meer (kunnen) hebben.
Godverdomme, kut Gio.
Dit vormt wel een hele goede basis voor een goede domme Belgenmop.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij Brugge, waar Ruudje Vormer een superster is, kwam hij niet aan de bak.
Komen een Nederlander en een Marokkaan samen op het middenveld te spelen bij een Belgische voetbalclubquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit vormt wel een hele goede basis voor een goede domme Belgenmop.
Dat is begrijpelijk, want Feyenoord kan alleen maar dromen van een selectie zoals Club Brugge.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij Brugge, waar Ruudje Vormer een superster is, kwam hij niet aan de bak.
zag boetius en Sjuste het ook al goed doen in een samenvatting.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan bij ons/bij Gio?
maar wel met een deadline toch, of was die er al?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon precies hetzelfde als zijn voorgangers. Als de financiering rond komt gaat het door.
Die is er inmiddels wel ja. Geloof rond mei/juni van volgend jaar moet de financiering rond zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel met een deadline toch, of was die er al?
@GGMMquote:Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef fetX het volgende:
Die deadlines worden toch continue opgeschoven.
quote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
Die Zeefuik lijkt me wel wat, Karsdorp kan echt niet meer.
Deyovaisio (quote:Op woensdag 27 november 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genero Zeefuik kan er ook niks van joh.
Jup, dat is de sterke kant van een back als Karsdorp!quote:Op woensdag 27 november 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Deyovaisio () is wel een aardig backje toch? Karsdorp is verdedigend nog wel aardig en redelijk snel, maar aan de bal is het echt een drama. Geen schim meer van de speler die het was tijdens het kampioensjaar. Er gaat zoveel mis qua passing en opbouw bij die jongen.
Ik bedoel daarmee dat hij amper duels op een knullige manier verliest. Maar aanvallend en in de opbouw gaat het totaal niet lekker. Ook conditioneel blijft het een wrak.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, dat is de sterke kant van een back als Karsdorp!
Maar Karsdorp is toch gehuurd?quote:Op woensdag 27 november 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat hij amper duels op een knullige manier verliest. Maar aanvallend en in de opbouw gaat het totaal niet lekker. Ook conditioneel blijft het een wrak.
Van het gouden tandem Berghuis - Karsdorp is eigenlijk niets meer over.
het tandemquote:Op woensdag 27 november 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat hij amper duels op een knullige manier verliest. Maar aanvallend en in de opbouw gaat het totaal niet lekker. Ook conditioneel blijft het een wrak.
Van het gouden tandem Berghuis - Karsdorp is eigenlijk niets meer over.
Ja daarom eens kijken wat er zoal rondloopt voor volgend seizoen. Mag toch hopen dat ze niet weer terugvallen op Nieuwkoop.quote:
Hoe doet Nieuwkoop het bij Willem II @Lenny_Leonard ?quote:Op woensdag 27 november 2019 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom eens kijken wat er zoal rondloopt voor volgend seizoen. Mag toch hopen dat ze niet weer terugvallen op Nieuwkoop.
Karsdorp hoef je iig niet te kopen of zelfs voor niets over te nemenquote:Op woensdag 27 november 2019 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom eens kijken wat er zoal rondloopt voor volgend seizoen. Mag toch hopen dat ze niet weer terugvallen op Nieuwkoop.
Wil het nog heel even de tweede seizoenshelft afwachten, maar Karsdorp valt mij wel écht tegen, terwijl ik hem ook in 15/16 en 16/17 altijd wel wat overschat vond (alhoewel hij in zijn rol wel een cruciale schakel was in het kampioensjaar, natuurlijk). Zoals ie nu speelt hoeft ie inderdaad niet te komen.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Karsdorp hoef je iig niet te kopen of zelfs voor niets over te nemen
hij heeft nog tot 2022 zie ik, dan laten ze hem ook niet voor een stuiver gaan, hun probleem zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil het nog heel even de tweede seizoenshelft afwachten, maar Karsdorp valt mij wel écht tegen, terwijl ik hem ook in 15/16 en 16/17 altijd wel wat overschat vond (alhoewel hij in zijn rol wel een cruciale schakel was in het kampioensjaar, natuurlijk). Zoals ie nu speelt hoeft ie inderdaad niet te komen.
Lijkt me een realistische man.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vond het een puinhoop bij Feyenoord (lol) .
Hij zit meestal op de bank. In de pikorde staat ie achter Saddiki. Saddiki kan er echt geen reet van. Ik zou liever Nieuwkoop zien. Maar niet omdat hij nou zo geweldig is.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe doet Nieuwkoop het bij Willem II @:Lenny_Leonard ?
Als ie dat niet had gevonden zou hij van mij niet hoeven komen, dan was ie nog dommer dan Rick geweestquote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk de beste man een XXL-contract aanbieden tot 2026.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef satecl het volgende:
Van Ginkel is ook deze zomer transfervrij. Een typische Feyenoord aankoop. Samen met Janmaat
Janmaat zou prima zijn. Komt niks aan op rechtsback dus even 2 jaar overbruggen met Janmaat is niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het middenveld mag ook wel eea gebeuren. Wat we daar rond hebben lopen![]()
Lees ik daar dat we verdedigers nodig hebben?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef fetX het volgende:
Op het middenveld mag ook wel eea gebeuren. Wat we daar rond hebben lopen
Martin, ben jij het?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lees ik daar dat we verdedigers nodig hebben?
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef satecl het volgende:
Van Ginkel is ook deze zomer transfervrij. Een typische Feyenoord aankoop. Samen met Janmaat
zou nog niet verkeerd zijn ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee, die kocht ieder jaar 20 middenvelders. Ondanks dat we tussen 2011 en 2019 gerouleerd hebben tussen letterlijk maar zes middenvelders (Clasie, Bakkal, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers)quote:
Kocht inderdaad spelers die wequote:Op woensdag 27 november 2019 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, die kocht ieder jaar 20 middenvelders. Ondanks dat we tussen 2011 en 2019 gerouleerd hebben tussen letterlijk maar zes middenvelders (Clasie, Bakkal, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers)
Wat betreft het middenveld is het sowieso wel grappig, als je bedenkt hoe lang sommige middenvelders in de basis hebben gestaan in die periode. Alleen in het eerste halfjaar van 15/16 heeft Gio het heel even met een ander middenveld geprobeerd (El Ahmadi-Gustafson-Vejinovic). Het is echt bizar dat we acht seizoenen hebben uitgehouden met vrijwel dezelfde spelers op het middenveld, alhoewel El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en in zijn eerste periode ook Clasie wel prima spelers waren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Kocht inderdaad spelers die we
1. Niet nodig hadden
2. Vaak niet goed genoeg waren
(klauw)Hamer tegen de joden?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu ik er over nadenk, heeft een jeugdspeler van Feyenoord in de 7 jaar tussen Vilhena en Kökcu zijn basisdebuut gemaakt bij ons op het middenveld? Volgens mij niet namelijk. Enkel Nieuwkoop heeft een wedstrijdje op het middenveld gespeeld tegen Ajax volgens mij, maar die heeft verder enkel als rechtsback gespeeld en had al een anderhalf jaar ervoor in de basis gestaan.
Edit: even opgezocht: tussen JPB (Feyenoord - Ajax 2-2, oktober 2012) en Orkün Kökcü (Feyenoord - Fortuna Sittard 0-2, december 2018) hebben er sowieso geen jeugdspelers van Feyenoord hun basisdebuut op serieus niveau gemaakt bij ons op het middenveld of de voorhoede. Enkel een handjevol verdedigers en Bijlow.
Oh, in mijn beleving stond ‘ie er toen in met sowieso een gemankeerd middenveld.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is toen in de 90e minuut ingevallen als rechtsback.
Nee dat was dus Nieuwkoop. Vilhena was geschorst en toen speelde Nieuwkoop daar, waardoor Ajax ons middenveld volledig overliep die wedstrijd. Bij rust viel Karsdorp uit, waardoor Nieuwkoop als rechtsback kwam te spelen en Tapia naar het middenveld ging.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, in mijn beleving stond ‘ie er toen in met sowieso een gemankeerd middenveld.
Wat is je ondergrens qua "serieus niveau"?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu ik er over nadenk, heeft een jeugdspeler van Feyenoord in de 7 jaar tussen Vilhena en Kökcu zijn basisdebuut gemaakt bij ons op het middenveld? Volgens mij niet namelijk. Enkel Nieuwkoop heeft een wedstrijdje op het middenveld gespeeld tegen Ajax volgens mij, maar die heeft verder enkel als rechtsback gespeeld en had al een anderhalf jaar ervoor in de basis gestaan.
Edit: even opgezocht: tussen JPB (Feyenoord - Ajax 2-2, oktober 2012) en Orkün Kökcü (Feyenoord - Fortuna Sittard 0-2, december 2018) hebben er sowieso geen jeugdspelers van Feyenoord hun basisdebuut op serieus niveau gemaakt bij ons op het middenveld of de voorhoede. Enkel een handjevol verdedigers en Bijlow.
Vente was ik vergeten! December 2017 was het dus. Touré, Bannis (sowieso pas dit seizoen) en El Hankouri hebben nooit in de basis gestaan op ‘serieus niveau’ (laten we zeggen een officiële wedstrijd tegen een Eredivisieclub of Europees). Inmiddels is natuurlijk ook weer Burger doorgekomen, het is meer dat er een lange tijd een totaal gebrek was aan doorstroom van jeugdspelers.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is je ondergrens qua "serieus niveau"?
Kom uit m'n hoofd op Touré, Bannis, Vente en El Hankouri. Zijn wel allemaal aanvallers natuurlijk.
Oh en Nigel Robertha
Wat een bak ellende bij elkaar zeg, koekoekquote:Op woensdag 27 november 2019 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de verdediging valt het wel mee, met Karsdorp, vBeek, Ramsteijn, vHuijgevoort, vDaelen, Kongolo, Malacia en Dammers volgens mij.
Achahbarquote:Op woensdag 27 november 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef satecl het volgende:
Maar de verlosser loopt inmiddels bij de o19, en dan bedoel ik niet Pastoor Dirk.Als hij niet zo'n kapsel had dan had hij maar de helft van de aandacht gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat er meer om dat het zo’n vreemde eend in de bijt isquote:Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n kapsel had dan had hij maar de helft van de aandacht gehad.
Vormer is niet geflopt, Vormer werd gewoon niet opgesteld.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat betreft het middenveld is het sowieso wel grappig, als je bedenkt hoe lang sommige middenvelders in de basis hebben gestaan in die periode. Alleen in het eerste halfjaar van 15/16 heeft Gio het heel even met een ander middenveld geprobeerd (El Ahmadi-Gustafson-Vejinovic). Het is echt bizar dat we acht seizoenen hebben uitgehouden met vrijwel dezelfde spelers op het middenveld, alhoewel El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en in zijn eerste periode ook Clasie wel prima spelers waren natuurlijk.
Verder hebben we met Vejinovic, Gustafson, Amrabat, Ayoub en Vormer al een hoop geld aan geflopte middenvelders verdampt, en met Kuyt en vPersie ook nog een paar spitsen op 10 gezet. Tapia heeft dit seizoen zijn waarde maar het is in principe onbegrijpelijk dat ie nog bij Feyenoord speelt, zijn eerste drie seizoenen heeft ie enkel een korte periode wat toegevoegd toen hij een tijdje noodgedwongen centrale verdediger was. En dan niet te vergeten dat er tussen Vilhena (januari 2012) en Kökcu (december 2018) geen enkele jeugdspeler van Feyenoord op het middenveld heeft gedebuteerd die ook maar íéts van potentie heeft laten zien
Denk dat we hebben onderschat hoeveel jaren Feyenoord heeft geteerd op het afbraak-middenveld van Toornstra, El Ahmadi en Vilhena.
Als Michiel Kramer geen kroketje mocht eten dan lijkt Zeefuik me geen goed plan.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
Die Zeefuik lijkt me wel wat, Karsdorp kan echt niet meer.
Je vraagt überhaupt af of je wel over een opleiding kan spreken. Bijna elke speler mankeert wel wat, de een heb een bochel, dan ander is een lilliputter, ze hebben bijna allemaal een gebrek aan basistechniek. Je vraag je echt af wat ze die gasten bijbrengen en waar er eigenlijk op gelet wordt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Achahbar
Manu
Robertha (1 wedstrijd)
Hansson
El Hankouri
Vente
Toure (1 wedstrijd)
Burger
Oke, nu ik dit zie weet ik het zeker: Onze opleiding is heel erg overschat![]()
![]()
![]()
Komen allen tekort voor het linkerrijtje Eredivisie.
Onze Vormer uit de eigen jeugd.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
Een kijktip voor iedereen ( @:kapiteintje )
Geen jiskefet, overigens. En dat zit dan elke dag tussen ‘straattuig’ op varkenoord
Ik hoop zo erg dat ie alsnog gaat doorbreken. Het liefste nog als aanvoerder. Stel je de interviews met hem voor, dat wordt genieten.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
Geen jiskefet, overigens. En dat zit dan elke dag tussen ‘straattuig’ op varkenoord
Dit is een jaar geleden al eens voorbij gekomen hier.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
Johquote:Op donderdag 28 november 2019 09:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is een jaar geleden al eens voorbij gekomen hier.
Die hele lichting valt wederom enorm tegen.
Weet nog hoe er best wat grote clubs achter dat backje aanzaten, die blijkt er ook geen klote van te kunnen.quote:
als m'n tante enz.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Als Ajax Lille in Lille pakt, dan pakken jullie echt wel Rangers in Rotterdam onder Advocaat hoor. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.
Totaal irrelevante vergelijking.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Als Ajax Lille in Lille pakt, dan pakken jullie echt wel Rangers in Rotterdam onder Advocaat hoor. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
geen idee hoe goed Rangers is maar je kan van Feyenoord wel zeggen dat het nog niet echt lekker loopt al zijn die Europese avondjes in de Kuip altijd wel speciaalquote:
Eensquote:
Soms krijg ik echt het idee dat jij niet weet hoe voetbal werkt.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens
Alleen kom op zeg. Als je je om dit duel zorgen moet maken. Ajax speelde zonder Blind, Veltman en Neres in Frankrijk, en denk dat niemand zich echt zorgen maakte. Dit zijn wedstrijden die je onder een ervaren coach als Dick gewoon easy wint thuis. Ook al heb je nog zo'n matige ploeg. Die vent heeft 4 jaar lang bij Rangers gewerkt en kent de club van binnen en buiten.
Snap nog steeds niet wat dit van doen heeft met de wedstrijd van vanavond.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens
Alleen kom op zeg. Als je je om dit duel zorgen moet maken. Ajax speelde zonder Blind, Veltman en Neres in Frankrijk, en denk dat niemand zich echt zorgen maakte. Dit zijn wedstrijden die je onder een ervaren coach als Dick gewoon easy wint thuis. Ook al heb je nog zo'n matige ploeg. Die vent heeft 4 jaar lang bij Rangers gewerkt en kent de club van binnen en buiten.
Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat Feyenoord dit vrijwel altijd moet winnen, maar dit seizoen niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens
Mja. Tegen Young Boys was die avond in alles een teleurstelling.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoe goed Rangers is maar je kan van Feyenoord wel zeggen dat het nog niet echt lekker loopt al zijn die Europese avondjes in de Kuip altijd wel speciaal
Heeft er ook niets mee te maken, wil alleen duidelijk maken dat je je geen zorgen hoeft te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat dit van doen heeft met de wedstrijd van vanavond.
Feyenoord thuis is nou niet echt een onneembare veste geweest de afgelopen maanden. Dick pakt iets meer punten dan Gio tegen laagvliegers, maar het voetbal is toch nog steeds niet om aan te gluren?
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
ja hoor die zullen er van onder de indruk zijn, heb je het daar weleens gezien?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft er ook niets mee te maken, wil alleen duidelijk maken dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Dick speelt resultaat voetbal. Om naar te kijken is het niet leuk en interessant, maar zolang er maar resultaten komen. Die jongens van Rangers zullen onder de indruk zijn van een bom volle kuip.
Vraag me altijd af of dat soort nette clubs ook tegen agressieve tokkieploegen spelen en hoe dat er dan aan toe gaat.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
Heb een tijd rondgelopen in de voetbal wereld, en weet redelijk hoe het werkt ^^. Kom op, Europees avondje thuis tegen Rangers...daar moet je vertrouwen in hebben. Publiek erachter. Jullie hebben betere voetballers + Fer en Karsdorp oa voor de stootkracht.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms krijg ik echt het idee dat jij niet weet hoe voetbal werkt.
Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwds publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor die zullen er van onder de indruk zijn, heb je het daar weleens gezien?
GGMM is geen Feyenoorder. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb een tijd rondgelopen in de voetbal wereld, en weet redelijk hoe het werkt ^^. Kom op, Europees avondje thuis tegen Rangers...daar moet je vertrouwen in hebben. Publiek erachter. Jullie hebben betere voetballers + Fer en Karsdorp oa voor de stootkracht.
dan weet je toch dat ze van een volle kuip niet van slag raken, wat een onzin allemaalquote:Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwen publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.
Gelachen hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb een tijd rondgelopen in de voetbal wereld, en weet redelijk hoe het werkt ^^. Kom op, Europees avondje thuis tegen Rangers...daar moet je vertrouwen in hebben. Publiek erachter. Jullie hebben betere voetballers + Fer en Karsdorp oa voor de stootkracht.
Wat een inzichten zeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwds publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.
GwaiLow is ook een Ajacied.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
GGMM is geen Feyenoorder. Gelukkig maar.
GGMM heeft een pijnvermijdende persoonlijkheidquote:Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
GGMM is geen Feyenoorder. Gelukkig maar.
Gelachen om deze redenatie.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens
Misschien niet direct van slag raken, maar ze spelen echt zeer matig in andermans huis hoor. In eigen competitie winnen ze dan uiteindelijk nog wel natuurlijk. Maar bv bij Young Boys en Porto, was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan weet je toch dat ze van een volle kuip niet van slag raken, wat een onzin allemaal
Dat zou geen geheel onverstandige keuze zijn 😊quote:Op donderdag 28 november 2019 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Koevermans out
Gwailow in
#voetbalverstandindetop
Eens, ben toch bij best wat clubs geweest inmiddels maar het volume bij de Rangers was regelmatig toch wel van een heel ander niveau.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan weet je toch dat ze van een volle kuip niet van slag raken, wat een onzin allemaal
Schenken ze daar ook whisky in t stadion?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, ben toch bij best wat clubs geweest inmiddels maar het volume bij de Rangers was regelmatig toch wel van een heel ander niveau.
Klopt, kom ook uit Amsterdam.quote:
Bedankt Jomandaquote:Op donderdag 28 november 2019 11:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, kom ook uit Amsterdam.
Alleen ik gun de Nederlandse clubs alles in Europa. En ondanks de rare nederlagen van Feyenoord dit seizoen heb ik vertrouwen in het resultaatvoetbal van Dick. Trust me, dit gaat een goede zege worden. Niet altijd even mooi misschien, maar gewoon degelijk.
Precies, dit heb ik in Glasgow ook een paar keer ervaren. Ze kunnen niet goed voetballen, maar vooral thuis enorm vechten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, ben toch bij best wat clubs geweest inmiddels maar het volume bij de Rangers was regelmatig toch wel van een heel ander niveau.
Ja, maar qua voetbal en prestaties op dit moment 10e.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kom op man, Feyenoord, tweede grootste club van Nederland. Beetje vetrouwen.
Zeker weten, alleen je vergeet dat je nu Dick hebt, en die begint zijn manier van voetbal er steeds meer in te slijpen bij de jongens.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar qua voetbal en prestaties op dit moment 10e.
Een Feyenoorder kan heden ten dage alleen maar hopen, niet vertrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kom op man, Feyenoord, tweede grootste club van Nederland. Beetje vetrouwen.
Ach Liverpool was veel beter, 9 vd 10 keer winnen ze die partij. Net als Feyenoord 8 vd 10 keer thuis van Rangers zal winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Als Liverpool al niet van Napoli kan winnen gaan jullie vanavond nog een lastige pot tegemoet.
Hoe is dit relevant?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Als Liverpool al niet van Napoli kan winnen gaan jullie vanavond nog een lastige pot tegemoet.
Mooi uitgelegd kameraadquote:Op donderdag 28 november 2019 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Feyenoorder kan heden ten dage alleen maar hopen, niet vertrouwen.
Denk dat hij wil zeggen dat jullie zo ongeveer als Liverpool spelen, en dat het spel van Rangers op die van de mannen uit Napels lijkt.quote:
Vertrouwen in onze club heb ik dit seizoen allang niet meer. Alle goede resultaten zullen buiten mijn verwachtingen zijn, want zelfs winnen van Emmen of Fortuna is al te veel gevraagd. En natuurlijk hoop ik op niets anders dan succes.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij het kader van Feyenoord dat maar niet alleen doen
Gedraag je.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef Caland het volgende:
Verbeek overleden.
Pim, niet Gert-Jan helaas.
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef Caland het volgende:
Verbeek overleden.
Verbeek overleden.
Het is natuurlijk waar dat Feyenoord in Europa totaal niet serieus wordt genomen. Zullen mensen zijn die Feyenoord helemaal niet kennen, of alleen de naam. Juist hier schuilt het gevaar voor die ploegen. Komen ze opeens in een tof stadion terecht vol met fanatieke aanhang. En als Feyenoord een goede dag heeft kunnen ze ook gewoon echt goed voetbal spelen en ploegen die met onderschatting spelen totaal wegblazen.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vertrouwen in onze club heb ik dit seizoen allang niet meer. Alle goede resultaten zullen buiten mijn verwachtingen zijn, want zelfs winnen van Emmen of Fortuna is al te veel gevraagd. En natuurlijk hoop ik op niets anders dan succes.
Maar realistisch gezien kunnen we dit seizoen beter ons bek houden, geen verwachtingen hebben, terugtrekken en het volgend seizoen na een goede transferzomer opnieuw proberen.
Dat laatste idd, dat probeer ik ze hier steeds duidelijk te maken😄quote:Op donderdag 28 november 2019 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de Rangers weten ze precies wie Feyenoord is hoor.
Overigens kan zo’n stadion wel degelijk indrukwekkend werken, verschil tussen 50.000 man voor je of tegen je is gigantisch.
Moest lachenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef Caland het volgende:
Verbeek overleden.
Verbeek overleden.
Vanavond voor de aftrap worden er geluidsfragmenten van Van Vliet afgespeeldtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 28-11-2019 om 12:58:56Wat een pleurisweer hier... 🙄Of, zoals Hans van Vliet ooit zei: 'Ik zou Flipper laten warmlopen...' (Geluid aan)#feyran #UEL https://t.co/hhlItpf1uM reageer retweet
Verbeek overleden.
Domste post van 2019. Netjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Niet zo lekkerlijk nemen. Ik probeer een beetje vertrouwen te kweken hier, maar dat blijkt erg lastig te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Domste post van 2019. Netjes.
[ afbeelding ]
Geniet ervan ! Denk dat je een mooie avond tegemoet gaatquote:Op donderdag 28 november 2019 15:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Klaar met werk. Straks naar De Kuip, vakkie S dit keer. Ook ff langs het Legioenzaal
Dit moet toch wel goed komen, Lerra is helemaal uit Engeland gekomen!quote:Op donderdag 28 november 2019 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geniet ervan ! Denk dat je een mooie avond tegemoet gaat
Was dat tegen Stuttgart ?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:01 schreef Caland het volgende:
Vanavond voor de aftrap worden er geluidsfragmenten van Van Vliet afgespeeldtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 28-11-2019 om 12:58:56Wat een pleurisweer hier... 🙄Of, zoals Hans van Vliet ooit zei: 'Ik zou Flipper laten warmlopen...' (Geluid aan)#feyran #UEL https://t.co/hhlItpf1uM reageer retweet
Onze bank is ook om te janken.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:
Vermeer geblesseerd. Marshont in de kool.
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Sinisterra, Larsson.
Leuk, van de 5 (incl. keeper) in de verdediging zijn er 4 onwennig en de 5e loopt op z'n laatste benen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Sinisterra, Larsson.
Ik ga vanavond voor een vette bek, dan heb ik in ieder geval nog van iets van gegarandeerd genot.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:55 schreef fetX het volgende:
Zaadopstelling weer.
Ongelooflijk hoeveel blessures wij toch steeds hebben
Wie spelen er bij het eerste vanavond?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:
Wat een naar leven moet jij hebbenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is die kanjerstoere Fer wel fit, die kunnen we echt niet missen!
TR gemachtquote:Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is die kanjerstoere Fer wel fit, die kunnen we echt niet missen!
Gelukkig op ‘t bankje vanavond. Zondag maar weer naar de Kuip.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor een vette bek, dan heb ik in ieder geval nog van iets van gegarandeerd genot.
Mis je dit? Matigjes hoor. Ik zit er gewoon weer met het schijtweerquote:Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig op ‘t bankje vanavond. Zondag maar weer naar de Kuip.
Heb geen passe partout genomen. Kon die andere twee keer niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mis je dit? Matigjes hoor. Ik zit er gewoon weer met het schijtweer
Ah, begrijpelijk. Hopen op een wonder en alsnog een volgende rondequote:Op donderdag 28 november 2019 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb geen passe partout genomen. Kon die andere twee keer niet.
De top? Welke top?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Jiyar86 het volgende:
Ajax is mijn leven maar vanavond sta ik achter Feyenoord. Ik hoop echt dat ze weer de top bereiken.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Top 3 eredivisie? Gewoon op Ajax niveau van nu.
De top? Welke top?
Wat mij betreft hier makker.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Waar bespreken we de wedstrijd boys?
Geblesseerd.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef aTypisch het volgende:
ik schakel net in en heb alles gemist
aardige opstelling, daar kun je wel potten mee breken europees
watskeburt met Vermeer en Bijlow?
als speler sure, maar wordt er niet warm of koud van dat hij daar langs de lijn staatquote:
Ja echt een drama die man, gaat ook nooit meer wat wordenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fer loopt weer bijna 1 op 1 wat betreft balverlies en minuten.
Had Tapiaatje sws wel verwacht. Maar goed. Die haalt ook altijd een lekker gemidddelde.
grote wedstrijden beter met tapia beginnen.quote:
ga gewoon wegquote:Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppa lekker boys, begin is al lekker fel. Zei het toch! Denk aan mn woorden.
Enjoy!
Alles beter dan dit iddquote:Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
grote wedstrijden beter met tapia beginnen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet genoeg in de hoek
geen dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |