abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190129456

pi_190129484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat klopt ook maar Opel was dacht ik de laatste die hij heeft binnen gehaald
Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsors via de marketingman gaat en dat is Mark geweest als CD.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 09:16:34 ]
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:17:33 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190129506
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:15 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsor via de marktingman gaat en dat is Mark geweest als CD.
ik dacht er iemand anders achter zat

quote:
Inmiddels weten we dat zowel de directeur Richard Klatten van Qurrent als de grote man achter de loterij-business en de Stichting Doen, de multimiljonair en filantroop Boudewijn Poelmann, beiden supporter zijn van Feyenoord. Ze zullen elkaar ongetwijfeld kennen van een skybox in de Kuip. Ik ben er tamelijk zeker van dat Klatten voor het afsluiten van de sponsordeal een vinkje heeft gehaald bij Poelmann. Verstandig: stel je voor dat het gratis geld van Stichting Doen voor Qurrent op het spel komt te staan!
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/

quote:
'Na Qurrent dient ook Droomparken als stroman voor Postcode Loterij bij Feyenoord'
https://www.voetbalprimeu(...)-bij-feyenoord-.html
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:17:45 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_190129508
Stromannetje Mark gaat nog 5 jaar doen over het stadiondossier en wordt dan weggestuurd.

FeyenoordGoden _O_
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:20:41 #5
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_190129543
Makkelijk eerste
pi_190129704
Onze club is echt verdoemd.
pi_190130139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze club is echt verdoemd.
Zoals ik voorafgaande aan dit seizoen al zei is AZ ons daadwerkelijk op alle fronten voorbij.
Totaal geen sportieve of financiële visie als hem om de BVO gaat, alleen wat stromannen die dat stadion er koste wat koste door moeten drammen.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:28:31 #8
268491 fetX
pi_190130300
quote:
Feyenoord wil, nadat het jaren geleden de boot had gemist, alsnog toetreden tot de voetbalpiramide. Dat geeft Mark Koevermans aan. Momenteel komt Jong Feyenoord uit in de beloftencompetitie, maar daar is weinig weerstand. De Rotterdammers en de KNVB zijn momenteel in gesprek.

"We hebben de ambitie om zo snel mogelijk toe te treden in de voetbalpiramide om in de Keuken Kampioen Divisie terecht te komen,'' vertelt Koevermans. ''We zijn met de KNVB in gesprek. We moeten nog even afwachten, maar onze ambitie is om met het tweede elftal toe te treden tot de voetbalpiramide.''
ALLES KOMT GOED
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:29:28 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190130310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:28 schreef fetX het volgende:

[..]

ALLES KOMT GOED
Logische stap toch?
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:36:30 #10
268491 fetX
pi_190130395
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Logische stap toch?
Ja natuurlijk. Jammer dat wij nét weer die ene td hadden die hier niets in zag.
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:39:15 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190130432
Betekent dit dat Koevermans de AD is voor de komende jaren? Of alleen dit seizoen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_190130507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Jammer dat wij nét weer die ene td hadden die hier niets in zag.
Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).
blablablabla
pi_190130574
dat missen van de voetbalpiramide is toch wel van geels grootste blunder

al hadden we dan denk ik geen budget gehad voor het kampioenselftal
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:52:14 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:28 schreef fetX het volgende:

[..]

ALLES KOMT GOED
Yess mee doen aan een competitie waar zelfs Sparta van af ziet, alles is goedgekomen
Makkelijk eerste
pi_190130580
MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31 Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190130599
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31 Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
We hebben een doel en het belangrijkste is geld. Als dat je plan is... Begin eens met een professionele organisatie anders :')
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:55:02 #18
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).
Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...
Makkelijk eerste
pi_190130639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...
Dat zal moeten blijken tijdens die stemming volgende maand. Een nieuwe competitie zonder die 3 clubs kun je ook niet bepaald serieus nemen.
blablablabla
pi_190130644
En alleen Vitesse, Sparta en Groningen hebben hun Jong team toch teruggetrokken?
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:05:27 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:58 schreef Elan het volgende:
En alleen Vitesse, Sparta en Groningen hebben hun Jong team toch teruggetrokken?
Je hebt gelijk, Jong Volendam ( :') ) heeft nu de tweede plek in de tweede divisie (en staat dik onderaan, waardoor er twee plekken vrijkomen in de tweede divisie), terwijl Jong Ado en Jong Almere in de derde divisie spelen.

In de huidige opzet hebben we hier gewoon geen ene reet aan. Feyenoord en de KNVB die in discussie gaan over toetreding in de voetbalpyramide, dat is als klaasweetalles en GenerationAlpha die een discussie hebben over het beleid van FOK! :')
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:05:56 #22
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190130709
Mee doen om de prijzen, meer geld en Feijenoord blijft van Feijenoord. Mooi man, gras is groen.
pi_190130733
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 11:08:26 ]
pi_190130751
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Jong Volendam ( :') ) heeft nu de tweede plek in de tweede divisie (en staat dik onderaan, waardoor er twee plekken vrijkomen in de tweede divisie), terwijl Jong Ado en Jong Almere in de derde divisie spelen.

In de huidige opzet hebben we hier gewoon geen ene reet aan. Feyenoord en de KNVB die in discussie gaan over toetreding in de voetbalpyramide, dat is als klaasweetalles en GenerationAlpha die een discussie hebben over het beleid van FOK! :')
Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:09:33 #25
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130755
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit. :')
Ik kan ook wel een financiële injectie gebruiken, waar haal ik die?
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:10:45 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190130770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Koude acquisitie in de haven. Aanbellen bij havenbedrijven. "Hallo, Koef hier"
pi_190130800
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Klop even bij alle kantoren en wolkenkrabbers aan op de Weena en Blaak. Anders lekker bij de haven aankloppen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:12:52 #28
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130803
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.
Waardoor het zo bizar is dat de KNVB er nog moeilijk over doet. Ze willen twee jong-elftallen in de tweede divisie volgend seizoen, ze hebben er vooralsnog nul.

Verder heb ik bijzondere twijfels of een plek in de tweede divisie lonend is voor Feyenoord ten opzichte van de beloftencompetitie in huidige vorm als er geen mogelijkheden zijn tot promotie.
Makkelijk eerste
pi_190130824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Waardoor het zo bizar is dat de KNVB er nog moeilijk over doet. Ze willen twee jong-elftallen in de tweede divisie volgend seizoen, ze hebben er vooralsnog nul.
Volgens mij is er ook nog zo'n regel van minimaal aantal spelers in dat elftal. Daarover struikelen de meeste clubs want die vullen het eigenlijk aan met A-junioren maar die moeten dan betaald worden oid.

Ben eigenlijk al tijdje afgehaakt in deze materie.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:18:34 #30
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190130896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Verder heb ik bijzondere twijfels of een plek in de tweede divisie lonend is voor Feyenoord ten opzichte van de beloftencompetitie in huidige vorm als er geen mogelijkheden zijn tot promotie.
Die promotie/degradatie gaat hopelijk in seizoen 2021/2022 van start.
pi_190130949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Precies.
Het is gewoon cruciaal dat Feyenoord een Jong elftal heeft in een competitie waarin ook Ajax en PSV en AZ actief zijn.

Al wist MarkGOD nog niet hoeveel dat allemaal precies moest gaan kosten :')
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:24:46 #32
474254 GurneyIsBestOke
pi_190130993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Volgens mij is er ook nog zo'n regel van minimaal aantal spelers in dat elftal. Daarover struikelen de meeste clubs want die vullen het eigenlijk aan met A-junioren maar die moeten dan betaald worden oid.

Ben eigenlijk al tijdje afgehaakt in deze materie.
Ik heb mij nog een jaartje geleden ingelezen, maar ook voor Feyenoord is het momenteel totaal nutteloos om in te stappen. De tegenstand voor de jongere spelers zal inderdaad iets verbeteren en er is in ieder geval sprake van een vast schema, maar in ruil vervalt een optie voor spelers die reserve staan bij het eerste of die net terug komen van een blessure om ritme op te doen. Daarnaast zal Feyenoord een hoop meer extra spelers bij de selectie moeten houden, zullen spelers die normaal verhuurd kunnen worden aan een Eredivisie/KKD-club uit pure noodzaak aan het tweede divisie elftal toegevoegd moeten worden om een representatief elftal neer te kunnen zetten (waardoor eerdergenoemde spelers juist een stuk minder weerstand zullen krijgen) en zullen de kosten voor Feyenoord ook veel hoger zijn. Als er voor Jong Feyenoord dan direct de mogelijkheid bestaat om zonder afhankelijk te zijn van andere ploegen te promoveren naar de KKD, dán kan het voordelig zijn, omdat Feyenoord dan kan toewerken naar een vaste plek op het tweede niveau waar de voordelen van een jong-elftal in de pyramide zwaarder wegen dan de nadelen. Momenteel is het echter niets meer dan een dure grap.
Makkelijk eerste
pi_190130998
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Die promotie/degradatie gaat hopelijk in seizoen 2021/2022 van start.
Daar lijkt het allesbehalve op.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-tweede-divisie.html
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:25:54 #34
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190131007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar lijkt het allesbehalve op.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-tweede-divisie.html
:(
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:26:41 #35
268491 fetX
pi_190131016
Er zijn in ieder geval genoeg open deuren ingetrapt vanmorgen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:27:46 #36
474254 GurneyIsBestOke
pi_190131032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef fetX het volgende:
Er zijn in ieder geval genoeg open deuren ingetrapt vanmorgen.
Zeker. Open deuren intrappen, dat hoort bij voetbal. En voetbal blijft voetbal. Dat is het leuke aan voetbal.
Makkelijk eerste
pi_190131041
De directeur die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
BFF met GGMM
pi_190131058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik heb mij nog een jaartje geleden ingelezen, maar ook voor Feyenoord is het momenteel totaal nutteloos om in te stappen. De tegenstand voor de jongere spelers zal inderdaad iets verbeteren en er is in ieder geval sprake van een vast schema, maar in ruil vervalt een optie voor spelers die reserve staan bij het eerste of die net terug komen van een blessure om ritme op te doen. Daarnaast zal Feyenoord een hoop meer extra spelers bij de selectie moeten houden, zullen spelers die normaal verhuurd kunnen worden aan een Eredivisie/KKD-club uit pure noodzaak aan het tweede divisie elftal toegevoegd moeten worden om een representatief elftal neer te kunnen zetten (waardoor eerdergenoemde spelers juist een stuk minder weerstand zullen krijgen) en zullen de kosten voor Feyenoord ook veel hoger zijn. Als er voor Jong Feyenoord dan direct de mogelijkheid bestaat om zonder afhankelijk te zijn van andere ploegen te promoveren naar de KKD, dán kan het voordelig zijn, omdat Feyenoord dan kan toewerken naar een vaste plek op het tweede niveau waar de voordelen van een jong-elftal in de pyramide zwaarder wegen dan de nadelen. Momenteel is het echter niets meer dan een dure grap.
Ja er zijn spelers die er nadeel van ondervinden maar spelers zoals Malacia, Geertruida, Kokcu enz doen zo wel belangrijke minuten op. Zij leren in KKD ook om het spel te gaan bepalen. Ik weet niet precies hoe Feyenoord het doet in hun jeugdopleiding maar bij Ajax spelen vrijwel alle teams in zelfde systeem of op z'n minst filosofie waardoor het makkelijker wordt om door te schuiven. Je merkt dat de spelers bij Jong Ajax niet verhuurd willen worden omdat 1. zij al in KKD zitten en 2. zij door te blijven dichterbij eerste team zitten en zo kansen kunnen krijgen.
pi_190131095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

:(
Wellicht kan er vanuit de KNVB een soort vrijstelling komen om met je team in de KKD te spelen. Aangezien er nu door vertrek van o.a. Sparta ook plaatsen vrij komen, en sommige clubs er niet in willen en andere(n) (Feyenoord) juist wel...
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:31:30 #40
474254 GurneyIsBestOke
pi_190131098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ja er zijn spelers die er nadeel van ondervinden maar spelers zoals Malacia, Geertruida, Kokcu enz doen zo wel belangrijke minuten op. Zij leren in KKD ook om het spel te gaan bepalen. Ik weet niet precies hoe Feyenoord het doet in hun jeugdopleiding maar bij Ajax spelen vrijwel alle teams in zelfde systeem of op z'n minst filosofie waardoor het makkelijker wordt om door te schuiven. Je merkt dat de spelers bij Jong Ajax niet verhuurd willen worden omdat 1. zij al in KKD zitten en 2. zij door te blijven dichterbij eerste team zitten en zo kansen kunnen krijgen.
Helemaal mee eens hoor! Ik ben zelf ook enorm voorstander van een jong elftal in de KKD natuurlijk, daarvan hoef je niemand op de wereld behalve vGeel te overtuigen denk ik. Echter, ik denk dat het alles bij elkaar de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen om een jong elftal toe te laten in de tweede divisie als er geen mogelijkheden zijn om (zonder afhankelijk te zijn van andere clubs) te promoveren naar de KKD.

Als je wil weten hoe de jeugdopleiding van Feyenoord het doet raad ik je aan te kijken hoe je plaatselijke amateurclub het 10 jaar geleden deed, dat komt aardig overeen.
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:36:50 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor! Ik ben zelf ook enorm voorstander van een jong elftal in de KKD natuurlijk, daarvan hoef je niemand op de wereld behalve vGeel te overtuigen denk ik. Echter, ik denk dat het alles bij elkaar de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen om een jong elftal toe te laten in de tweede divisie als er geen mogelijkheden zijn om (zonder afhankelijk te zijn van andere clubs) te promoveren naar de KKD.

Als je wil weten hoe de jeugdopleiding van Feyenoord het doet raad ik je aan te kijken hoe je plaatselijke amateurclub het 10 jaar geleden deed, dat komt aardig overeen.
ik weet niet hoe het financieel is met de clubs in de KKD maar een licentie kopen van een club die op sterven na dood is lijkt me de beste/snelste optie
pi_190131239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het financieel is met de clubs in de KKD maar een licentie kopen van een club die op sterven na dood is lijkt me de beste/snelste optie
Er was sprake van dat Feyenoord op de licentie van Sparta de KKD in zou kunnen gaan. Geen idee of dat plan nog leeft.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:39:43 #43
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190131244
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me dat je zonder bezwaar een team kan toevoegen aan de derde divisie?
pi_190131250
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Lijkt me dat je zonder bezwaar een team kan toevoegen aan de derde divisie?
Daar heeft Feyenoord niets aan zolang er geen promotieregeling bestaat.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:40:24 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Er was sprake van dat Feyenoord op de licentie van Sparta de KKD in zou kunnen gaan. Geen idee of dat plan nog leeft.
Sparta, hoe dan?
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:41:31 #46
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190131265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Alles beter dan deze oefenpotjes op maandagmiddag 14:00. Het kan geen toeval zijn dat de afgelopen 4 seizoenen niemand fatsoenlijk is doorgebroken bij Feyenoord 1. De laatste is denk ik Rick Karsdorp in 2014.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:43:08 #47
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190131288
Overigens denk ik dat ze moeten stoppen met die leeftijdsgrens. Alleen dat spelers die in het eerste spelen in principe niet in het tweede kunnen spelen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:44:02 #48
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190131302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk dat topamateurs prima is qua niveau.
pi_190131312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sparta, hoe dan?
Tweede divisie excuus.

quote:
,,De reden van Feyenoord ken ik niet, maar kijkend naar het sportieve succes van de teams in de Eerste Divisie, kun je concluderen dat Feyenoord dat ook had moeten doen, dat was heel goed geweest.” Eerder werd gesuggereerd dat Feyenoord wellicht via de licentie van stadgenoot Sparta, dat aankondigde na dit seizoen de Tweede Divisie te willen verlaten, wellicht alsnog in de piramide kon worden geplaatst.

Schiet Feyenoord dus ook niets mee op. Welke club uit de KKD denk jij aan eigenlijk?
blablablabla
pi_190131323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sparta, hoe dan?
https://tweededivisie.nl/stand/

Promotie vanuit de Derde Divisie, wel de pyramide ingestapt natuurlijk.

Tegenwoordig middenmoot Tweede Divisie, valt dus wel mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 11:46:38 ]
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:46:37 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Tweede divisie excuus.
[..]

Schiet Feyenoord dus ook niets mee op. Welke club uit de KKD denk jij aan eigenlijk?
geen idee, ik volg het niet zo maar er zijn wellicht clubs die het niet bolwerken en dat jong teams meedoen is ook uit armoede geboren
pi_190131357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:45 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

https://tweededivisie.nl/stand/

Promotie vanuit de Derde Divisie, wel de pyramide ingestapt natuurlijk.

Tegenwoordig middenmoot Tweede Divisie, valt dus wel mee.
Maar je wil juist naar die KKD zodat je jonge spelers kunnen wedijveren met de toptalenten en reserves van Ajax en PSV. Die kunnen veel meer weerstand bieden dan je ooit in zo'n Tweede Divisie zult krijgen.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:52:51 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar je wil juist naar die KKD zodat je jonge spelers kunnen wedijveren met de toptalenten en reserves van Ajax en PSV. Die kunnen veel meer weerstand bieden dan je ooit in zo'n Tweede Divisie zult krijgen.
het gaat er bij die jong elftallen juist meer om dat ze tegen volwassenen spelen en dat op een redelijk niveau
pi_190131431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Mocht Feyenoord de licentie overnemen van Jong Sparta, dan zal dat avontuurtje in de Tweede Divisie wel beperkt blijven tot een seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat we niet zouden promoveren naar de KKD, al ligt de kwaliteit van Varkenoord op zijn gat nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 11:54:40 ]
pi_190131453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:54 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mocht Feyenoord de licentie overnemen van Jong Sparta, dan zal dat avontuurtje in de Tweede Divisie wel beperkt blijven tot een seizoen. Ik kan mij niet voorstellen dat we niet zouden promoveren naar de KKD, al ligt de kwaliteit van Varkenoord op zijn gat nu.
Je kunt dus niet promoveren, daar ligt het probleem.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:56:03 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:54 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

dat zou nog best eens tegen kunnen vallen, zijn toch wel de top amateurclubs die ook aardig betalen trouwens
  dinsdag 26 november 2019 @ 11:56:39 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190131472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]

dan is het ook zinloos
pi_190131550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]

https://www.knvb.nl/downl(...)lijk-seizoen-2018-19

TL;DR: https://www.hetamsterdams(...)-twee-jaar-bevroren/

Tot het seizoen 2020/2021 iig, alles daarna ligt in het ongewis. Mag hopen dat we in 2021 al een Jong-team met licentie klaar hebben staan. Moet ook wel als ik zo naar Arnesen's visie op de jeugd kijk.

Sterker nog, mag hopen dat we in 2021 nog bestaan. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 12:03:42 ]
pi_190131568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan is het ook zinloos
Die hele opzet om profclubs en amateurclubs meer samen te laten smelten is sowieso compleet mislukt. Profclubs blijven halsstarrig vasthouden aan de bestaande opzet en licentie-eisen en willen geen water bij de wijn doen en de amateurs kunnen/willen niet mee in dat soort contracteisen.
blablablabla
pi_190131589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:02 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

https://www.knvb.nl/downl(...)lijk-seizoen-2018-19

TL;DR: https://www.hetamsterdams(...)-twee-jaar-bevroren/

Tot het seizoen 2020/2021 iig, alles daarna ligt in het ongewis. Mag hopen dat we in 2021 al een Jong-team met licentie klaar hebben staan. Moet ook wel als ik zo naar Arnesen's visie op de jeugd kijk.

Sterker nog, mag hopen dat we in 2021 nog bestaan. :')
quote:
De KNVB wil tot en met het seizoen 2022/2023 geen promotie- en degradatieplicht tussen de Keuken Kampioen Divisie en de Tweede Divisie, zo blijkt uit de agenda voor de najaarsvergadering.

De ledenraad van het amateurvoetbal zal tijdens de vergadering op 30 november over dat verzoek van de KNVB stemmen, maar dat lijkt slechts een formaliteit. In het najaar van 2021 wordt bepaald of er na het seizoen 2022/2023 wel zo'n plicht kan komen.

Dus ja :{
blablablabla
pi_190131632
Enige optie is structureel topTweede divisie spelen en hopen op versoepeling van die regels. Sowieso al een verbetering dan die waardeloze potjes op maandag tegen compleet nietszeggende teams ofc.

Top Tweede Divisie zal nog een hele kluif worden, ben ik met Tarado eens.
blablablabla
pi_190131658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:04 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Heb ff gegoogled en ik zie 't, ja. :{

Fijn die onzekerheid. Dan zou ik het voorlopig uberhaupt niet meer over de voetbalpyramide hebben als alles al vastgelegd is.

Ben met jou en Tarado eens dat het niet zo makkelijk is als dat het lijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 12:09:27 ]
  dinsdag 26 november 2019 @ 12:15:14 #63
474254 GurneyIsBestOke
pi_190131733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:07 schreef Elan het volgende:
Enige optie is structureel topTweede divisie spelen en hopen op versoepeling van die regels. Sowieso al een verbetering dan die waardeloze potjes op maandag tegen compleet nietszeggende teams.

Top Tweede Divisie zal nog een hele kluif worden, ben ik met Tarado eens.
Wat een financiële ramp kan zijn voor Feyenoord om dat te bewerkstelligen, tegenover een nauwelijks voordeel omdat we ook de mogelijkheid verliezen voor reservespelers/spelers die terugkomen van een blessure om ritme op te doen.

Feyenoord zou zonder al te veel problemen voor één seizoen een elftal kunnen opzetten wat bovenin de tweede divisie eindigt, maar daar zijn wel financiële investeringen voor nodig. Als een plek bovenin niks oplevert, dan heeft Feyenoord daar dus geen ene reet aan. Dan kun je letterlijk beter doen wat Feyenoord nu doet: de beste spelers direct bij het eerste laten aansluiten, de spelers met potentie verhuren en de rotzooi als opvulling bij het nietszeggende beloftenelftal zetten of gewoon wegsturen.
Makkelijk eerste
pi_190131817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat een financiële ramp kan zijn voor Feyenoord om dat te bewerkstelligen, tegenover een nauwelijks voordeel omdat we ook de mogelijkheid verliezen voor reservespelers/spelers die terugkomen van een blessure om ritme op te doen.

Feyenoord zou zonder al te veel problemen voor één seizoen een elftal kunnen opzetten wat bovenin de tweede divisie eindigt, maar daar zijn wel financiële investeringen voor nodig. Als een plek bovenin niks oplevert, dan heeft Feyenoord daar dus geen ene reet aan. Dan kun je letterlijk beter doen wat Feyenoord nu doet: de beste spelers direct bij het eerste laten aansluiten, de spelers met potentie verhuren en de rotzooi als opvulling bij het nietszeggende beloftenelftal zetten of gewoon wegsturen.
Heb je wel eens een wedstrijd van Jong bekeken?
Die reservecompetitie is een speeltuin (letterlijk). Je kunt beter tegen volwassenen spelen die op amateurniveau, het is natuurlijk geen toeval dat onze spelers die uit de jeugd doorkomen vaak nog halve kinderen zijn :+

Ik ben van mening dat je als topclub , kuch .... beide moet hebben, dus een reserven-team en een Jong team. Net als Ajax. Volgens mij is dat ook waar men nu naar wil streven.
blablablabla
  dinsdag 26 november 2019 @ 12:27:41 #65
268491 fetX
pi_190131892
Is een voordeel niet ook dat je in zo’n tweede divisie wel bijna wekelijks een pot speelt)? Dat Jong Feyenoord slaat nu nergens op en lijkt nergens op.
  dinsdag 26 november 2019 @ 12:34:55 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_190131956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Alsof Jong Feyenoord nu een supercruciale rol heeft in het herstel van geblesseerde spelers. Dat valt echt wel mee. Jan-Arie heeft 10 wedstrijden op maandag gespeeld en Jorgensen af en toe een helft, poe poe.

Het lijkt me zaak zo snel mogelijk toe treden tot de voetbalpiramide, daarna kijken of het mogelijk is toe te treden tot de KKD. Als je gaat wachten tot alle steentjes precies goed vallen kan je wachten tot je een ons weegt. Tweede Divisie is beter dan niks. Overigens waag ik te betwijfelen of de kosten van deelname aan de voetbalpiramide echt zoveel hoger liggen.

Er is geen enkele reden om niet deel te nemen aan de voetbalpiramide. Alle tegenstand in de beloftencompetitie is verdwenen en je speelt nergens meer om. Er wordt geen enkele speler slechter van een wedstrijd in een uitverkochte Vijverberg, wel van 2 wedstrijden per maand op maandagavond waarbij met veel moeite twee elftallen aan de aftrap verschijnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Merkie op 26-11-2019 12:40:58 ]
2000 light years from home
pi_190132099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:04 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Echt lachwekkend dat ze in Nederland geen fatsoenlijke voetbalpiramide kunnen opzetten.

Ze janken altijd over dat de beloften voor spek en bonen meedoen in de KKD maar omdat er geen degradatie is doet de helft daar sowieso al voor spek en bonen mee :')
Oh.
  dinsdag 26 november 2019 @ 12:50:22 #68
474254 GurneyIsBestOke
pi_190132133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alsof Jong Feyenoord nu een supercruciale rol heeft in het herstel van geblesseerde spelers. Dat valt echt wel mee. Jan-Arie heeft 10 wedstrijden op maandag gespeeld en Jorgensen af en toe een helft, poe poe.

Het lijkt me zaak zo snel mogelijk toe treden tot de voetbalpiramide, daarna kijken of het mogelijk is toe te treden tot de KKD. Als je gaat wachten tot alle steentjes precies goed vallen kan je wachten tot je een ons weegt. Tweede Divisie is beter dan niks. Overigens waag ik te betwijfelen of de kosten van deelname aan de voetbalpiramide echt zoveel hoger liggen.

Er is geen enkele reden om niet deel te nemen aan de voetbalpiramide. Alle tegenstand in de beloftencompetitie is verdwenen en je speelt nergens meer om. Er wordt geen enkele speler slechter van een wedstrijd in een uitverkochte Vijverberg, wel van 2 wedstrijden per maand op maandagavond waarbij met veel moeite twee elftallen aan de aftrap verschijnen.
Zo te zien onderschat je de nadelen van een beloftenelftal in de piramide enorm, denk niet dat je je goed inleest. Het is geen 'beter dan niks' gevalletje. Vergeet niet dat je dan spelers als Summersville en Vente dan ook niet zomaar meer kan verhuren aan Eredivisie/KKD-clubs; die moet je om geld te besparen dan ook gooien in een waardeloos tweede divisie elftal.
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 12:52:44 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_190132172
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zo te zien onderschat je de nadelen van een beloftenelftal in de piramide enorm, denk niet dat je je goed inleest. Het is geen 'beter dan niks' gevalletje. Vergeet niet dat je dan spelers als Summersville en Vente dan ook niet zomaar meer kan verhuren aan Eredivisie/KKD-clubs; die moet je om geld te besparen dan ook gooien in een waardeloos tweede divisie elftal.
Waarom zou je niet kunnen verhuren?
  Moderator dinsdag 26 november 2019 @ 13:01:19 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190132264
De Amerikaanse investeerders zijn naar de achtergrond verdwenen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 26 november 2019 @ 13:28:20 #71
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190132586
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 november 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk het juist niet. Daarom is Koevermand vandaag ook begonnen over die financiële injectie.
  dinsdag 26 november 2019 @ 14:02:51 #72
268491 fetX
pi_190132988
De komende jaren moeten we hopen op Kokcu, Azarkan, Summerville en eventueel Hendriks en Burger. Misschien die Johnston al is die ook alweer 21 volgens mij. Verder zit er niet veel aan te komen. Zit pas weer in O17 waarvan het ook altijd maar afwachten is.
  Moderator dinsdag 26 november 2019 @ 14:16:48 #73
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190133146
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 november 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 13:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik denk het juist niet. Daarom is Koevermand vandaag ook begonnen over die financiële injectie.
Volgens de NOS
quote:
Het verhaal van de Amerikanen, die met hun miljoeneninjectie ook zeggenschap wilden afdwingen binnen de club, is van de baan. "We zijn geenszins van plan de club te verkopen. Feyenoord moet Feyenoord blijven."
pi_190133289
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:02 schreef fetX het volgende:
De komende jaren moeten we hopen op Kokcu, Azarkan, Summerville en eventueel Hendriks en Burger. Misschien die Johnston al is die ook alweer 21 volgens mij. Verder zit er niet veel aan te komen. Zit pas weer in O17 waarvan het ook altijd maar afwachten is.
Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken lucht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat klopt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 14:31:38 ]
pi_190133295
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken luncht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat klopt :D
Gebakken luncht? :?
pi_190133304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Gebakken luncht? :?
Typo, gebakken lucht. Ik FOK! mobiel :P
pi_190133318
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:31 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Typo, gebakken lucht. Ik FOK! mobiel :P
Oh, vandaar! @GGMM en ik snapten er al niets van.
  dinsdag 26 november 2019 @ 14:35:58 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190133370
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:16 schreef Slobeend het volgende:

[..]

[..]

Volgens de NOS
[..]

cowboy verhaal dus :)
  dinsdag 26 november 2019 @ 14:56:54 #79
268491 fetX
pi_190133643
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Op FIFA 20 Managerscarriere en FM2020 hebben Kokcu en Summerville een zieke potentie. Gebaseerd op gebakken lucht natuurlijk, maar laten we hopen dat dat klopt :D
FM zit vaak genoeg goed dus laten we ‘t hopen :+
  dinsdag 26 november 2019 @ 15:02:18 #80
474254 GurneyIsBestOke
pi_190133705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 12:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom zou je niet kunnen verhuren?
Feyenoord kan geen honderd spelers onder contract hebben. Een volwaardige selectie hebben op tweede divisie niveau en spelers voor ervaring verhuren aan de KKD en de Eredivisie zit er natuurlijk niet in.
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 15:45:01 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_190134142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Feyenoord kan geen honderd spelers onder contract hebben. Een volwaardige selectie hebben op tweede divisie niveau en spelers voor ervaring verhuren aan de KKD en de Eredivisie zit er natuurlijk niet in.
PSV kan Obispo ook verhuren aan Vitesse terwijl ze een KKD team hebben
  dinsdag 26 november 2019 @ 16:01:13 #82
474254 GurneyIsBestOke
pi_190134340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

PSV kan Obispo ook verhuren aan Vitesse terwijl ze een KKD team hebben
Het verschil tussen enkele spelers, zoals bij Ajax, PSV en AZ het geval is (buiten de categorie Magallan/Luckassen natuurlijk), en heel veel spelers is natuurlijk groot. Je kan als Feyenoord zijnde echt niet een hoop spelers verhuren aan de eredivisie én de KKD én dan een representatief elftal op de been brengen in de tweede divisie. Of naja, het kan wel, maar of dat verstandig is? Je zult dan continu de keuze moeten maken bij spelers of je ze gaat verhuren aan een KKD (of Eredivisie)-club omdat ze daar meer tegenstand krijgen, of dat je ze in het tweede elftal zet waarin ze minder weerstand krijgen, maar waar je ze wel nodig hebt omdat er anders een zelfde bullshitploeg staat zoals nu in de beloftencompetitie speelt als de reserves van het eerste team niet beschikbaar zijn (oftewel: dan degradeert Jong Feyenoord gewoon).

Zolang er geen mogelijkheden zijn om directe promotie af te dwingen naar de KKD zodat je op de lange termijn een tweede team op het tweede niveau kan houden, moet je denk ik de verder compleet geflopte piramide gewoon negeren. Kost klauwen met geld, en het levert gewoon echt weinig op. Beter kan je zaken oplossen die nu wel in de hand van Feyenoord liggen, zoals meer oefenwedstrijden voor het tweede team en de A1.
Makkelijk eerste
  dinsdag 26 november 2019 @ 16:03:27 #83
262211 hhh38
pi_190134373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het verschil tussen enkele spelers, zoals bij Ajax, PSV en AZ het geval is (buiten de categorie Magallan/Luckassen natuurlijk), en heel veel spelers is natuurlijk groot. Je kan als Feyenoord zijnde echt niet een hoop spelers verhuren aan de eredivisie én de KKD én dan een representatief elftal op de been brengen in de tweede divisie. Of naja, het kan wel, maar of dat verstandig is? Je zult dan continu de keuze moeten maken bij spelers of je ze gaat verhuren aan een KKD (of Eredivisie)-club omdat ze daar meer tegenstand krijgen, of dat je ze in het tweede elftal zet waarin ze minder weerstand krijgen, maar waar je ze wel nodig hebt omdat er anders een zelfde bullshitploeg staat zoals nu in de beloftencompetitie speelt als de reserves van het eerste team niet beschikbaar zijn (oftewel: dan degradeert Jong Feyenoord gewoon).

Zolang er geen mogelijkheden zijn om directe promotie af te dwingen naar de KKD zodat je op de lange termijn een tweede team op het tweede niveau kan houden, moet je denk ik de verder compleet geflopte piramide gewoon negeren. Kost klauwen met geld, en het levert gewoon echt weinig op. Beter kan je zaken oplossen die nu wel in de hand van Feyenoord liggen, zoals meer oefenwedstrijden voor het tweede team en de A1.
Het is niet zo erg om spelers die te goed zijn voor de KKD nog even in Jong Feyenoord te laten. Ervaring als dragende speler in een volwaardig elftal met betere tegenstand dan de O19 is ook waardevol.

Alleen de spelers die echt tussen de wal en het schip vallen omdat hun positie toevallig heel goed bezet is ofzo kan je dan verhuren
pi_190134681
Sofyan Amrabat kan Inter en Napoli. Hebben wij het allemaal zo verkeerd gezien of heeft hij zo'n stormachtige ontwikkeling doorgemaakt?
pi_190135049
Koeverkut heel snel optaffen.
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 26 november 2019 @ 18:20:31 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190136602
quote:
Sofyan Amrabat kan verkassen naar Napels. Napoli heeft volgens Sky Italia tien miljoen euro geboden aan Hellas Verona, dat de middenvelder momenteel huurt van Club Brugge. Amrabat staat naar verluidt ook in de belangstelling van Internazionale en Fiorentina. Hellas Verona heeft bij de huurdeal met Club Brugge een optie tot koop van 3,5 miljoen afgedwongen.

Napoli houdt de verrichtingen van Amrabat al een tijdje in de gaten en nu zou de club uit Napels de interesse hebben geconcretiseerd. Napoli hoopt de voormalig speler van onder meer FC Utrecht en Feyenoord volgend jaar zomer in huis te halen.

Mocht Hellas Verona de optie tot koop lichten, dan kan men Amrabat dus meteen doorverkopen aan Napoli. De achtvoudig Marokkaans international heeft dit seizoen reeds voor twee clubs gespeeld, waardoor Napoli de focus heeft verlegd naar een zomerse transfer.

Amrabat heeft tot op heden dertien wedstrijden gespeeld in de Serie A. De middenvelder staat met Hellas Verona op de negende plek in Italië, nadat de club drie van de laatste vier duels in winst wist om te zetten.

Het Algemeen Dagblad meldde in oktober al dat Fiorentina aast op Amrabat. De krant verzekerde een maand geleden dat Amrabat 'in de nadrukkelijke belangstelling staat van meerdere Italiaanse clubs en dat Fiorentina de interesse inmiddels zelfs al concreet heeft gemaakt'.

De middenvelder ligt overigens nog tot medio 2022 vast bij Club Brugge.

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:00:14 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_190138709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Oké, misschien heb je gelijk. De kans om toe te treden tot de KKD lijkt me alleen kleiner als je überhaupt niet deelneemt aan de voetbalpiramide.
pi_190138958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar is het misgegaan bij ons/bij Gio?
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:10:54 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_190138960
Leuk dat gepraat over toetreding tot de KKD, maar dat is regeltechnisch niet mogelijk. Toetreding kan maximaal tot de 2e divisie. Mocht Feyenoord nu wel toegelaten worden breekt de pleuris uit bij de overige clubs en heeft de KNVB iets uit te leggen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_190139177
Ondertussen staat O19 0-3 achter tegen Utrecht.
Van alles is weer waardeloos.
pi_190140096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Oldground het volgende:
Ondertussen staat O19 0-3 achter tegen Utrecht.
Volgens mij moeten ze nog tegen Ajax en PSV. Dus die kampioenspoule kan je vergeten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190140238
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij moeten ze nog tegen Ajax en PSV. Dus die kampioenspoule kan je vergeten
Het is wel een goed signaal naar Arnesen. :)
pi_190140272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef Maastoren het volgende:
Sofyan Amrabat kan Inter en Napoli. Hebben wij het allemaal zo verkeerd gezien of heeft hij zo'n stormachtige ontwikkeling doorgemaakt?
Welke speler ontwikkelt zich überhaupt bij Feyenoord?
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:16:04 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190140273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef yats het volgende:
Leuk dat gepraat over toetreding tot de KKD, maar dat is regeltechnisch niet mogelijk. Toetreding kan maximaal tot de 2e divisie. Mocht Feyenoord nu wel toegelaten worden breekt de pleuris uit bij de overige clubs en heeft de KNVB iets uit te leggen.
Jong Feyenoord kan zich ook totaal niet staande houden in de JL.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190140498
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Welke speler ontwikkelt zich überhaupt bij Feyenoord?
Van Beek. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_190140534
Mourinho wil Amrabat _O-
pi_190140731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
Mourinho wil Amrabat _O-
Ik ben nog nooit zo boos geweest op mensen die nu toch geen invloed meer (kunnen) hebben.

Godverdomme, kut Gio.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2019 21:34:51 ]
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:37:04 #98
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190140783
Je hoort Koevermans nu ook al terug krabbelen over het nieuwe stadion. Ik heb het altijd gezegd, en krijg het gevoel steeds meer: Het nieuwe stadion gaat er never nooit komen. Gelukkig hebben journalisten als VI en FollowTheMoney daar ook een belangrijke rol in gespeeld naar de supporters toen.

Mijn voorspelling: De Kuip verbouwen.

(filmpje van alweer 5 jaar oud.)
pi_190140875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:37 schreef satecl het volgende:
Je hoort Koevermans nu ook al terug krabbelen over het nieuwe stadion. Ik heb het altijd gezegd, en krijg het gevoel steeds meer: Het nieuwe stadion gaat er never nooit komen. Gelukkig hebben journalisten als VI en FollowTheMoney daar ook een belangrijke rol in gespeeld naar de supporters toen.

8)7
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:44:25 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190140926
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:37 schreef satecl het volgende:

Hij zegt gewoon precies hetzelfde als zijn voorgangers. Als de financiering rond komt gaat het door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:45:07 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190140946
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo boos geweest op mensen die nu toch geen invloed meer (kunnen) hebben.

Godverdomme, kut Gio.
Zelfs bij Brugge, waar Ruudje Vormer een superster is, kwam hij niet aan de bak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:45:28 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190140954
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190141183
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs bij Brugge, waar Ruudje Vormer een superster is, kwam hij niet aan de bak.
Dit vormt wel een hele goede basis voor een goede domme Belgenmop.
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:00:10 #104
474254 GurneyIsBestOke
pi_190141350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dit vormt wel een hele goede basis voor een goede domme Belgenmop.
Komen een Nederlander en een Marokkaan samen op het middenveld te spelen bij een Belgische voetbalclub
Makkelijk eerste
pi_190141716
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is begrijpelijk, want Feyenoord kan alleen maar dromen van een selectie zoals Club Brugge.
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:21:53 #106
268260 Dr.Mikey
pi_190141905
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Waar is het misgegaan bij ons/bij Gio?
zag boetius en Sjuste het ook al goed doen in een samenvatting.
R.I.P DTS.
  woensdag 27 november 2019 @ 09:11:58 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190146088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij zegt gewoon precies hetzelfde als zijn voorgangers. Als de financiering rond komt gaat het door.
maar wel met een deadline toch, of was die er al?
  woensdag 27 november 2019 @ 09:50:21 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190146547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar wel met een deadline toch, of was die er al?
Die is er inmiddels wel ja. Geloof rond mei/juni van volgend jaar moet de financiering rond zijn.

En verder gebruikt hij precies dezelfde semi-harde woorden als zijn voorgangers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 november 2019 @ 10:45:23 #109
268491 fetX
pi_190147550
Die deadlines worden toch continue opgeschoven.
pi_190147562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef fetX het volgende:
Die deadlines worden toch continue opgeschoven.
@GGMM
@onlogisch
@Lenny_Leonard
pi_190148237
Die Zeefuik lijkt me wel wat, Karsdorp kan echt niet meer.
blablablabla
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 11:36:17 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190148291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_190148689
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is z'n broer.
blablablabla
pi_190148961
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is z'n broer.
Never forget.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 27-11-2019 12:15:00 ]
pi_190149172
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is z'n broer.
Genero Zeefuik kan er ook niks van joh.
Oh.
pi_190149362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Genero Zeefuik kan er ook niks van joh.
Deyovaisio ( :') ) is wel een aardig backje toch? Karsdorp is verdedigend nog wel aardig en redelijk snel, maar aan de bal is het echt een drama. Geen schim meer van de speler die het was tijdens het kampioensjaar. Er gaat zoveel mis qua passing en opbouw bij die jongen.
blablablabla
pi_190149448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Deyovaisio ( :') ) is wel een aardig backje toch? Karsdorp is verdedigend nog wel aardig en redelijk snel, maar aan de bal is het echt een drama. Geen schim meer van de speler die het was tijdens het kampioensjaar. Er gaat zoveel mis qua passing en opbouw bij die jongen.
Jup, dat is de sterke kant van een back als Karsdorp! :)
pi_190149508
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jup, dat is de sterke kant van een back als Karsdorp! :)
Ik bedoel daarmee dat hij amper duels op een knullige manier verliest. Maar aanvallend en in de opbouw gaat het totaal niet lekker. Ook conditioneel blijft het een wrak.

Van het gouden tandem Berghuis - Karsdorp is eigenlijk niets meer over.
blablablabla
  woensdag 27 november 2019 @ 12:51:02 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190149567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee dat hij amper duels op een knullige manier verliest. Maar aanvallend en in de opbouw gaat het totaal niet lekker. Ook conditioneel blijft het een wrak.

Maar Karsdorp is toch gehuurd?
pi_190149609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:47 schreef Elan het volgende:

[..]

het tandem :')

Maar eensch. Karsdorp was op dat moment ook wel érg goed, gewoon gepiekt dat jaar. En die knieblessures zullen hem ook geen goed hebben gedaan. Vlaar werd gewoon één blok beton om zijn blessures te compenseren, dat kan Karsdorp niet doen op zijn positie.
pi_190149644
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:14 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Never forget.

[ afbeelding ]
Wat de fuk.
pi_190149850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar Karsdorp is toch gehuurd?
Ja daarom eens kijken wat er zoal rondloopt voor volgend seizoen. Mag toch hopen dat ze niet weer terugvallen op Nieuwkoop.
blablablabla
  woensdag 27 november 2019 @ 13:14:21 #123
474254 GurneyIsBestOke
pi_190149904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja daarom eens kijken wat er zoal rondloopt voor volgend seizoen. Mag toch hopen dat ze niet weer terugvallen op Nieuwkoop.
Hoe doet Nieuwkoop het bij Willem II @Lenny_Leonard ?
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 13:16:00 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190149923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Karsdorp hoef je iig niet te kopen of zelfs voor niets over te nemen
  woensdag 27 november 2019 @ 13:21:48 #125
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190149986
Janmaat komt.
  woensdag 27 november 2019 @ 13:22:45 #126
474254 GurneyIsBestOke
pi_190149995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Karsdorp hoef je iig niet te kopen of zelfs voor niets over te nemen
Wil het nog heel even de tweede seizoenshelft afwachten, maar Karsdorp valt mij wel écht tegen, terwijl ik hem ook in 15/16 en 16/17 altijd wel wat overschat vond (alhoewel hij in zijn rol wel een cruciale schakel was in het kampioensjaar, natuurlijk). Zoals ie nu speelt hoeft ie inderdaad niet te komen.
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 13:28:45 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190150080
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wil het nog heel even de tweede seizoenshelft afwachten, maar Karsdorp valt mij wel écht tegen, terwijl ik hem ook in 15/16 en 16/17 altijd wel wat overschat vond (alhoewel hij in zijn rol wel een cruciale schakel was in het kampioensjaar, natuurlijk). Zoals ie nu speelt hoeft ie inderdaad niet te komen.
hij heeft nog tot 2022 zie ik, dan laten ze hem ook niet voor een stuiver gaan, hun probleem zou ik zeggen.
pi_190150085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:21 schreef satecl het volgende:
Janmaat komt.
Zou tof zijn
pi_190150224
quote:
Janmaat komt.
Die vond het een puinhoop bij Feyenoord (lol) .
blablablabla
  woensdag 27 november 2019 @ 13:52:21 #130
268491 fetX
pi_190150359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt me een realistische man.
pi_190150759
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hoe doet Nieuwkoop het bij Willem II @:Lenny_Leonard ?
Hij zit meestal op de bank. In de pikorde staat ie achter Saddiki. Saddiki kan er echt geen reet van. Ik zou liever Nieuwkoop zien. Maar niet omdat hij nou zo geweldig is.
  woensdag 27 november 2019 @ 15:08:22 #132
474254 GurneyIsBestOke
pi_190151364
quote:

[..]

Als ie dat niet had gevonden zou hij van mij niet hoeven komen, dan was ie nog dommer dan Rick geweest :')
Makkelijk eerste
pi_190151449
quote:

[..]

Gelijk de beste man een XXL-contract aanbieden tot 2026.
  woensdag 27 november 2019 @ 15:27:43 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190151570
Van Ginkel is ook deze zomer transfervrij. Een typische Feyenoord aankoop. Samen met Janmaat :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2019 @ 15:29:26 #135
268491 fetX
pi_190151595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef satecl het volgende:
Van Ginkel is ook deze zomer transfervrij. Een typische Feyenoord aankoop. Samen met Janmaat :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janmaat zou prima zijn. Komt niks aan op rechtsback dus even 2 jaar overbruggen met Janmaat is niet erg.

Op het middenveld mag ook wel eea gebeuren. Wat we daar rond hebben lopen :')
  woensdag 27 november 2019 @ 15:31:14 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_190151622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:29 schreef fetX het volgende:

Op het middenveld mag ook wel eea gebeuren. Wat we daar rond hebben lopen :')
Lees ik daar dat we verdedigers nodig hebben?
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 15:32:32 #137
268491 fetX
pi_190151643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Lees ik daar dat we verdedigers nodig hebben?
Martin, ben jij het?
  woensdag 27 november 2019 @ 15:33:20 #138
268260 Dr.Mikey
pi_190151659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:27 schreef satecl het volgende:

SPOILER
zou nog niet verkeerd zijn ook.
R.I.P DTS.
  woensdag 27 november 2019 @ 15:35:48 #139
474254 GurneyIsBestOke
pi_190151687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Martin, ben jij het?
Nee, die kocht ieder jaar 20 middenvelders. Ondanks dat we tussen 2011 en 2019 gerouleerd hebben tussen letterlijk maar zes middenvelders (Clasie, Bakkal, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers) :D
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 15:49:14 #140
268491 fetX
pi_190151858
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nee, die kocht ieder jaar 20 middenvelders. Ondanks dat we tussen 2011 en 2019 gerouleerd hebben tussen letterlijk maar zes middenvelders (Clasie, Bakkal, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers) :D
Kocht inderdaad spelers die we

1. Niet nodig hadden
2. Vaak niet goed genoeg waren
  woensdag 27 november 2019 @ 16:51:54 #141
474254 GurneyIsBestOke
pi_190153028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Kocht inderdaad spelers die we

1. Niet nodig hadden
2. Vaak niet goed genoeg waren
Wat betreft het middenveld is het sowieso wel grappig, als je bedenkt hoe lang sommige middenvelders in de basis hebben gestaan in die periode. Alleen in het eerste halfjaar van 15/16 heeft Gio het heel even met een ander middenveld geprobeerd (El Ahmadi-Gustafson-Vejinovic). Het is echt bizar dat we acht seizoenen hebben uitgehouden met vrijwel dezelfde spelers op het middenveld, alhoewel El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en in zijn eerste periode ook Clasie wel prima spelers waren natuurlijk.

Verder hebben we met Vejinovic, Gustafson, Amrabat, Ayoub en Vormer al een hoop geld aan geflopte middenvelders verdampt, en met Kuyt en vPersie ook nog een paar spitsen op 10 gezet. Tapia heeft dit seizoen zijn waarde maar het is in principe onbegrijpelijk dat ie nog bij Feyenoord speelt, zijn eerste drie seizoenen heeft ie enkel een korte periode wat toegevoegd toen hij een tijdje noodgedwongen centrale verdediger was. En dan niet te vergeten dat er tussen Vilhena (januari 2012) en Kökcu (december 2018) geen enkele jeugdspeler van Feyenoord op het middenveld heeft gedebuteerd die ook maar íéts van potentie heeft laten zien :')

Denk dat we hebben onderschat hoeveel jaren Feyenoord heeft geteerd op het afbraak-middenveld van Toornstra, El Ahmadi en Vilhena.
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 16:58:03 #142
474254 GurneyIsBestOke
pi_190153144
Nu ik er over nadenk, heeft een jeugdspeler van Feyenoord in de 7 jaar tussen Vilhena en Kökcu zijn basisdebuut gemaakt bij ons op het middenveld? Volgens mij niet namelijk. Enkel Nieuwkoop heeft een wedstrijdje op het middenveld gespeeld tegen Ajax volgens mij, maar die heeft verder enkel als rechtsback gespeeld en had al een anderhalf jaar ervoor in de basis gestaan.

Edit: even opgezocht: tussen JPB (Feyenoord - Ajax 2-2, oktober 2012) en Orkün Kökcü (Feyenoord - Fortuna Sittard 0-2, december 2018) hebben er sowieso geen jeugdspelers van Feyenoord hun basisdebuut op serieus niveau gemaakt bij ons op het middenveld of de voorhoede :'). Enkel een handjevol verdedigers en Bijlow.

[ Bericht 18% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 27-11-2019 17:10:43 ]
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 17:11:47 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190153362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu ik er over nadenk, heeft een jeugdspeler van Feyenoord in de 7 jaar tussen Vilhena en Kökcu zijn basisdebuut gemaakt bij ons op het middenveld? Volgens mij niet namelijk. Enkel Nieuwkoop heeft een wedstrijdje op het middenveld gespeeld tegen Ajax volgens mij, maar die heeft verder enkel als rechtsback gespeeld en had al een anderhalf jaar ervoor in de basis gestaan.

Edit: even opgezocht: tussen JPB (Feyenoord - Ajax 2-2, oktober 2012) en Orkün Kökcü (Feyenoord - Fortuna Sittard 0-2, december 2018) hebben er sowieso geen jeugdspelers van Feyenoord hun basisdebuut op serieus niveau gemaakt bij ons op het middenveld of de voorhoede :'). Enkel een handjevol verdedigers en Bijlow.
(klauw)Hamer tegen de joden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 november 2019 @ 17:12:14 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190153369
Met al die geblesseerden in het kampioensjaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 november 2019 @ 17:13:08 #145
474254 GurneyIsBestOke
pi_190153382
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:11 schreef Caland het volgende:

[..]

(klauw)Hamer tegen de joden?
Die is toen in de 90e minuut ingevallen als rechtsback.
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 17:15:59 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190153416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die is toen in de 90e minuut ingevallen als rechtsback.
Oh, in mijn beleving stond ‘ie er toen in met sowieso een gemankeerd middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 november 2019 @ 17:18:30 #147
474254 GurneyIsBestOke
pi_190153456
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, in mijn beleving stond ‘ie er toen in met sowieso een gemankeerd middenveld.
Nee dat was dus Nieuwkoop. Vilhena was geschorst en toen speelde Nieuwkoop daar, waardoor Ajax ons middenveld volledig overliep die wedstrijd. Bij rust viel Karsdorp uit, waardoor Nieuwkoop als rechtsback kwam te spelen en Tapia naar het middenveld ging.
Makkelijk eerste
  woensdag 27 november 2019 @ 19:14:56 #148
262211 hhh38
pi_190155525
quote:

Wat is je ondergrens qua "serieus niveau"?

Kom uit m'n hoofd op Touré, Bannis, Vente en El Hankouri. Zijn wel allemaal aanvallers natuurlijk.

Oh en Nigel Robertha :')
  woensdag 27 november 2019 @ 19:19:44 #149
474254 GurneyIsBestOke
pi_190155627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is je ondergrens qua "serieus niveau"?

Kom uit m'n hoofd op Touré, Bannis, Vente en El Hankouri. Zijn wel allemaal aanvallers natuurlijk.

Oh en Nigel Robertha :')
Vente was ik vergeten! December 2017 was het dus. Touré, Bannis (sowieso pas dit seizoen) en El Hankouri hebben nooit in de basis gestaan op ‘serieus niveau’ (laten we zeggen een officiële wedstrijd tegen een Eredivisieclub of Europees). Inmiddels is natuurlijk ook weer Burger doorgekomen, het is meer dat er een lange tijd een totaal gebrek was aan doorstroom van jeugdspelers.

In de verdediging valt het wel mee, met Karsdorp, vBeek, Ramsteijn, vHuijgevoort, vDaelen, Kongolo, Malacia en Dammers volgens mij.
Makkelijk eerste
pi_190155708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

In de verdediging valt het wel mee, met Karsdorp, vBeek, Ramsteijn, vHuijgevoort, vDaelen, Kongolo, Malacia en Dammers volgens mij.
Wat een bak ellende bij elkaar zeg, koekoek
pi_190156323
quote:
Janmaat komt.
JAN. MAAT. KOMT. NIET.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 27 november 2019 @ 19:50:40 #152
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190156328
quote:

Achahbar
Manu
Robertha (1 wedstrijd :') )
Hansson
El Hankouri
Vente
Toure (1 wedstrijd :') )
Burger

Oke, nu ik dit zie weet ik het zeker: Onze opleiding is heel erg overschat :D :D :D :D Komen allen tekort voor het linkerrijtje Eredivisie.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:00:26 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190156487
Maar de verlosser loopt inmiddels bij de o19, en dan bedoel ik niet Pastoor Dirk.

SPOILER
pi_190157566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef satecl het volgende:
Maar de verlosser loopt inmiddels bij de o19, en dan bedoel ik niet Pastoor Dirk.

SPOILER
Als hij niet zo'n kapsel had dan had hij maar de helft van de aandacht gehad.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:55:22 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190157620
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als hij niet zo'n kapsel had dan had hij maar de helft van de aandacht gehad.
Gaat er meer om dat het zo’n vreemde eend in de bijt is

Zit ook meestal op de bank trouwens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190157629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat betreft het middenveld is het sowieso wel grappig, als je bedenkt hoe lang sommige middenvelders in de basis hebben gestaan in die periode. Alleen in het eerste halfjaar van 15/16 heeft Gio het heel even met een ander middenveld geprobeerd (El Ahmadi-Gustafson-Vejinovic). Het is echt bizar dat we acht seizoenen hebben uitgehouden met vrijwel dezelfde spelers op het middenveld, alhoewel El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en in zijn eerste periode ook Clasie wel prima spelers waren natuurlijk.

Verder hebben we met Vejinovic, Gustafson, Amrabat, Ayoub en Vormer al een hoop geld aan geflopte middenvelders verdampt, en met Kuyt en vPersie ook nog een paar spitsen op 10 gezet. Tapia heeft dit seizoen zijn waarde maar het is in principe onbegrijpelijk dat ie nog bij Feyenoord speelt, zijn eerste drie seizoenen heeft ie enkel een korte periode wat toegevoegd toen hij een tijdje noodgedwongen centrale verdediger was. En dan niet te vergeten dat er tussen Vilhena (januari 2012) en Kökcu (december 2018) geen enkele jeugdspeler van Feyenoord op het middenveld heeft gedebuteerd die ook maar íéts van potentie heeft laten zien :')

Denk dat we hebben onderschat hoeveel jaren Feyenoord heeft geteerd op het afbraak-middenveld van Toornstra, El Ahmadi en Vilhena.
Vormer is niet geflopt, Vormer werd gewoon niet opgesteld.
pi_190157661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
Als Michiel Kramer geen kroketje mocht eten dan lijkt Zeefuik me geen goed plan.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:58:05 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190157691

Een kijktip voor iedereen ( @kapiteintje )

Geen jiskefet, overigens. En dat zit dan elke dag tussen ‘straattuig’ op varkenoord _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190160951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Achahbar
Manu
Robertha (1 wedstrijd :') )
Hansson
El Hankouri
Vente
Toure (1 wedstrijd :') )
Burger

Oke, nu ik dit zie weet ik het zeker: Onze opleiding is heel erg overschat :D :D :D :D Komen allen tekort voor het linkerrijtje Eredivisie.
Je vraagt überhaupt af of je wel over een opleiding kan spreken. Bijna elke speler mankeert wel wat, de een heb een bochel, dan ander is een lilliputter, ze hebben bijna allemaal een gebrek aan basistechniek. Je vraag je echt af wat ze die gasten bijbrengen en waar er eigenlijk op gelet wordt.
#12 is not for sale!
  woensdag 27 november 2019 @ 23:30:37 #160
268491 fetX
pi_190161187
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Caland het volgende:

Een kijktip voor iedereen ( @:kapiteintje )

Geen jiskefet, overigens. En dat zit dan elke dag tussen ‘straattuig’ op varkenoord _O-
Onze Vormer uit de eigen jeugd.
  donderdag 28 november 2019 @ 01:17:29 #161
474254 GurneyIsBestOke
pi_190162191
quote:

Ik hoop zo erg dat ie alsnog gaat doorbreken. Het liefste nog als aanvoerder. Stel je de interviews met hem voor, dat wordt genieten.
Makkelijk eerste
pi_190162538
OP NAAR HET SPLINTER DE MOOIJTOPIC
pi_190163987
quote:

Dit is een jaar geleden al eens voorbij gekomen hier.
Die hele lichting valt wederom enorm tegen.
blablablabla
pi_190163996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit is een jaar geleden al eens voorbij gekomen hier.
Die hele lichting valt wederom enorm tegen.
Joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190164030
Succes vanavond!
pi_190164049
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Joh
Weet nog hoe er best wat grote clubs achter dat backje aanzaten, die blijkt er ook geen klote van te kunnen.
blablablabla
pi_190164053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef PicoMMP het volgende:
Succes vanavond!
Bedankt, we zullen het nodig hebben :)
blablablabla
  donderdag 28 november 2019 @ 09:39:02 #168
268491 fetX
pi_190164293
Advocaat lekker indekken tegen Rangers. Genot.
pi_190164603
Mestday.
pi_190165095
Dit wordt zo’n lekkere anticlimax vanavond. 1-2 verliezen ofzo, links en rechts vechtpartijen op de tribunes, vuurwerk, etc.

Ik moet nog even zin maken..
#12 is not for sale!
  donderdag 28 november 2019 @ 11:09:39 #171
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190165352
Als Ajax Lille in Lille pakt, dan pakken jullie echt wel Rangers in Rotterdam onder Advocaat hoor. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:13:56 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Als Ajax Lille in Lille pakt, dan pakken jullie echt wel Rangers in Rotterdam onder Advocaat hoor. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.
als m'n tante enz.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:14:22 #173
268491 fetX
pi_190165400
quote:
Totaal irrelevante vergelijking.
  Forum Admin donderdag 28 november 2019 @ 11:15:59 #174
35723 crew  GGMM
pi_190165421
quote:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:19:42 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef fetX het volgende:

[..]

geen idee hoe goed Rangers is maar je kan van Feyenoord wel zeggen dat het nog niet echt lekker loopt al zijn die Europese avondjes in de Kuip altijd wel speciaal
  donderdag 28 november 2019 @ 11:20:36 #176
179002 GwaiLow
pi_190165480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens

Alleen kom op zeg. Als je je om dit duel zorgen moet maken. Ajax speelde zonder Blind, Veltman en Neres in Frankrijk, en denk dat niemand zich echt zorgen maakte. Dit zijn wedstrijden die je onder een ervaren coach als Dick gewoon easy wint thuis. Ook al heb je nog zo'n matige ploeg. Die vent heeft 4 jaar lang bij Rangers gewerkt en kent de club van binnen en buiten.
  Forum Admin donderdag 28 november 2019 @ 11:22:17 #177
35723 crew  GGMM
pi_190165495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Eens

Alleen kom op zeg. Als je je om dit duel zorgen moet maken. Ajax speelde zonder Blind, Veltman en Neres in Frankrijk, en denk dat niemand zich echt zorgen maakte. Dit zijn wedstrijden die je onder een ervaren coach als Dick gewoon easy wint thuis. Ook al heb je nog zo'n matige ploeg. Die vent heeft 4 jaar lang bij Rangers gewerkt en kent de club van binnen en buiten.
Soms krijg ik echt het idee dat jij niet weet hoe voetbal werkt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_190165497
quote:

[..]

Eens

Snap nog steeds niet wat dit van doen heeft met de wedstrijd van vanavond.

Feyenoord thuis is nou niet echt een onneembare veste geweest de afgelopen maanden. Dick pakt iets meer punten dan Gio tegen laagvliegers, maar het voetbal is toch nog steeds niet om aan te gluren?
  donderdag 28 november 2019 @ 11:22:52 #179
268491 fetX
pi_190165503
quote:

[..]

Eens

Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat Feyenoord dit vrijwel altijd moet winnen, maar dit seizoen niet.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:23:42 #180
268491 fetX
pi_190165513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

geen idee hoe goed Rangers is maar je kan van Feyenoord wel zeggen dat het nog niet echt lekker loopt al zijn die Europese avondjes in de Kuip altijd wel speciaal
Mja. Tegen Young Boys was die avond in alles een teleurstelling.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:25:06 #181
179002 GwaiLow
pi_190165531
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Snap nog steeds niet wat dit van doen heeft met de wedstrijd van vanavond.

Feyenoord thuis is nou niet echt een onneembare veste geweest de afgelopen maanden. Dick pakt iets meer punten dan Gio tegen laagvliegers, maar het voetbal is toch nog steeds niet om aan te gluren?
Heeft er ook niets mee te maken, wil alleen duidelijk maken dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Dick speelt resultaat voetbal. Om naar te kijken is het niet leuk en interessant, maar zolang er maar resultaten komen. Die jongens van Rangers zullen onder de indruk zijn van een bom volle kuip.
pi_190165557
quote:
:')
  donderdag 28 november 2019 @ 11:28:06 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:25 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Heeft er ook niets mee te maken, wil alleen duidelijk maken dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Dick speelt resultaat voetbal. Om naar te kijken is het niet leuk en interessant, maar zolang er maar resultaten komen. Die jongens van Rangers zullen onder de indruk zijn van een bom volle kuip.
ja hoor die zullen er van onder de indruk zijn, heb je het daar weleens gezien?
pi_190165569
quote:

Vraag me altijd af of dat soort nette clubs ook tegen agressieve tokkieploegen spelen en hoe dat er dan aan toe gaat. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 11:28:51 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 11:28:25 #185
179002 GwaiLow
pi_190165571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Soms krijg ik echt het idee dat jij niet weet hoe voetbal werkt.
Heb een tijd rondgelopen in de voetbal wereld, en weet redelijk hoe het werkt ^^. Kom op, Europees avondje thuis tegen Rangers...daar moet je vertrouwen in hebben. Publiek erachter. Jullie hebben betere voetballers + Fer en Karsdorp oa voor de stootkracht.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:29:22 #186
179002 GwaiLow
pi_190165582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja hoor die zullen er van onder de indruk zijn, heb je het daar weleens gezien?
Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwds publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:29:35 #187
268491 fetX
pi_190165584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Heb een tijd rondgelopen in de voetbal wereld, en weet redelijk hoe het werkt ^^. Kom op, Europees avondje thuis tegen Rangers...daar moet je vertrouwen in hebben. Publiek erachter. Jullie hebben betere voetballers + Fer en Karsdorp oa voor de stootkracht.
GGMM is geen Feyenoorder. Gelukkig maar.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:30:24 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwen publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.
dan weet je toch dat ze van een volle kuip niet van slag raken, wat een onzin allemaal
pi_190165596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Gelachen hoor
pi_190165603
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zeker, ben er een aantal keer geweest. Alleen daar hebben ze hun eigen vertrouwds publiek erachter staan. Dan zijn ze echt een stukje beter.
Wat een inzichten zeg. _O_
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 11:31:30 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190165607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef fetX het volgende:

[..]

GwaiLow is ook een Ajacied.
pi_190165611
Koevermans out
Gwailow in

#voetbalverstandindetop

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 11:32:22 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 11:32:00 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165620
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Gwailow is ook een Ajacied.
je kan dat de club niet kwalijk nemen
pi_190165631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:29 schreef fetX het volgende:

[..]

GGMM heeft een pijnvermijdende persoonlijkheid

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 11:32:55 ]
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 11:33:06 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190165635
quote:

[..]

Eens

Gelachen om deze redenatie.
pi_190165648
Spelers van grote clubs met een vergelijkbare zeer fanatieke fanbase als Rangers, Celtic, Liverpool, Dortmund enzovoorts zullen nooit Kuipvrees hebben gezien hun eigen thuisstadions. Dus thuis spelen kan geen argument zijn waarom we gaan winnen.

Naast het gebroken vertrouwen dit seizoen natuurlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2019 11:35:02 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 11:34:04 #197
179002 GwaiLow
pi_190165657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan weet je toch dat ze van een volle kuip niet van slag raken, wat een onzin allemaal
Misschien niet direct van slag raken, maar ze spelen echt zeer matig in andermans huis hoor. In eigen competitie winnen ze dan uiteindelijk nog wel natuurlijk. Maar bv bij Young Boys en Porto, was verschrikkelijk.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:34:54 #198
179002 GwaiLow
pi_190165668
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:31 schreef kapiteintje het volgende:
Koevermans out
Gwailow in

#voetbalverstandindetop
Dat zou geen geheel onverstandige keuze zijn 😊
pi_190165670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eens, ben toch bij best wat clubs geweest inmiddels maar het volume bij de Rangers was regelmatig toch wel van een heel ander niveau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190165685
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens, ben toch bij best wat clubs geweest inmiddels maar het volume bij de Rangers was regelmatig toch wel van een heel ander niveau.
Schenken ze daar ook whisky in t stadion?
  donderdag 28 november 2019 @ 11:37:03 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190165692
is er al een GwaiLow parodie topic?
  donderdag 28 november 2019 @ 11:38:07 #202
179002 GwaiLow
pi_190165709
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

GwaiLow is ook een Ajacied.
Klopt, kom ook uit Amsterdam.

Alleen ik gun de Nederlandse clubs alles in Europa. En ondanks de rare nederlagen van Feyenoord dit seizoen heb ik vertrouwen in het resultaatvoetbal van Dick. Trust me, dit gaat een goede zege worden. Niet altijd even mooi misschien, maar gewoon degelijk.
pi_190165711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
is er al een GwaiLow parodie topic?
Je post er nu in
pi_190165721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:38 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Klopt, kom ook uit Amsterdam.

Alleen ik gun de Nederlandse clubs alles in Europa. En ondanks de rare nederlagen van Feyenoord dit seizoen heb ik vertrouwen in het resultaatvoetbal van Dick. Trust me, dit gaat een goede zege worden. Niet altijd even mooi misschien, maar gewoon degelijk.
Bedankt Jomanda
  donderdag 28 november 2019 @ 11:41:46 #205
179002 GwaiLow
pi_190165757
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, dit heb ik in Glasgow ook een paar keer ervaren. Ze kunnen niet goed voetballen, maar vooral thuis enorm vechten.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:42:30 #206
268491 fetX
pi_190165768
We zien het wel. Het kan alle kanten op. De bal is rond, het is 11 tegen 11, etc.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:44:52 #207
179002 GwaiLow
pi_190165794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bedankt Jomanda
Kom op man, Feyenoord, tweede grootste club van Nederland. Beetje vetrouwen.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:47:52 #208
268491 fetX
pi_190165835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja, maar qua voetbal en prestaties op dit moment 10e.
  donderdag 28 november 2019 @ 11:50:37 #209
179002 GwaiLow
pi_190165865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, maar qua voetbal en prestaties op dit moment 10e.
Zeker weten, alleen je vergeet dat je nu Dick hebt, en die begint zijn manier van voetbal er steeds meer in te slijpen bij de jongens.
pi_190165866
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Een Feyenoorder kan heden ten dage alleen maar hopen, niet vertrouwen.
pi_190165925
Als Liverpool al niet van Napoli kan winnen gaan jullie vanavond nog een lastige pot tegemoet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 28 november 2019 @ 12:00:17 #212
179002 GwaiLow
pi_190165962
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Als Liverpool al niet van Napoli kan winnen gaan jullie vanavond nog een lastige pot tegemoet.
Ach Liverpool was veel beter, 9 vd 10 keer winnen ze die partij. Net als Feyenoord 8 vd 10 keer thuis van Rangers zal winnen.
pi_190165970
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Hoe is dit relevant?
pi_190165973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een Feyenoorder kan heden ten dage alleen maar hopen, niet vertrouwen.
Mooi uitgelegd kameraad
  donderdag 28 november 2019 @ 12:02:28 #215
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190165981
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mooi uitgelegd kameraad
Ik hoop dat ze bij het kader van Feyenoord dat maar niet alleen doen ;(
pi_190166012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe is dit relevant?
De Gwailow meme niet begrijpen :') lees even de vorige paginas terug
pi_190166024
Ik hoop zo hard dat Gwailow een bizar slechte act is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2019 @ 12:05:56 #218
179002 GwaiLow
pi_190166030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe is dit relevant?
Denk dat hij wil zeggen dat jullie zo ongeveer als Liverpool spelen, en dat het spel van Rangers op die van de mannen uit Napels lijkt.
pi_190166037
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bij het kader van Feyenoord dat maar niet alleen doen ;(
Vertrouwen in onze club heb ik dit seizoen allang niet meer. Alle goede resultaten zullen buiten mijn verwachtingen zijn, want zelfs winnen van Emmen of Fortuna is al te veel gevraagd. En natuurlijk hoop ik op niets anders dan succes.

Maar realistisch gezien kunnen we dit seizoen beter ons bek houden, geen verwachtingen hebben, terugtrekken en het volgend seizoen na een goede transferzomer opnieuw proberen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2019 12:06:56 ]
pi_190166065
Verbeek overleden.

Pim, niet Gert-Jan helaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190166074
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:08 schreef Caland het volgende:
Verbeek overleden.

Pim
Zie ‘t nu, ja. :{

RIP

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2019 12:10:16 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 12:09:48 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190166076
quote:
Verbeek overleden.

Gedraag je.
  donderdag 28 november 2019 @ 12:10:51 #223
268491 fetX
pi_190166086
quote:
Verbeek overleden.

_O-
  donderdag 28 november 2019 @ 12:11:51 #224
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190166100
Tong zou nu al een topic hebben gemaakt...
  donderdag 28 november 2019 @ 12:15:46 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190166140
quote:
Verbeek overleden.

:D

RIP voor Pim
  donderdag 28 november 2019 @ 12:25:34 #226
179002 GwaiLow
pi_190166292
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:06 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Vertrouwen in onze club heb ik dit seizoen allang niet meer. Alle goede resultaten zullen buiten mijn verwachtingen zijn, want zelfs winnen van Emmen of Fortuna is al te veel gevraagd. En natuurlijk hoop ik op niets anders dan succes.

Maar realistisch gezien kunnen we dit seizoen beter ons bek houden, geen verwachtingen hebben, terugtrekken en het volgend seizoen na een goede transferzomer opnieuw proberen.
Het is natuurlijk waar dat Feyenoord in Europa totaal niet serieus wordt genomen. Zullen mensen zijn die Feyenoord helemaal niet kennen, of alleen de naam. Juist hier schuilt het gevaar voor die ploegen. Komen ze opeens in een tof stadion terecht vol met fanatieke aanhang. En als Feyenoord een goede dag heeft kunnen ze ook gewoon echt goed voetbal spelen en ploegen die met onderschatting spelen totaal wegblazen.
  donderdag 28 november 2019 @ 12:35:22 #227
474254 GurneyIsBestOke
pi_190166439
Bij de Rangers weten ze precies wie Feyenoord is hoor.

Overigens kan zo’n stadion wel degelijk indrukwekkend werken, verschil tussen 50.000 man voor je of tegen je is gigantisch.
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2019 @ 12:40:08 #228
179002 GwaiLow
pi_190166509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij de Rangers weten ze precies wie Feyenoord is hoor.

Overigens kan zo’n stadion wel degelijk indrukwekkend werken, verschil tussen 50.000 man voor je of tegen je is gigantisch.
Dat laatste idd, dat probeer ik ze hier steeds duidelijk te maken😄
pi_190166665
quote:
Verbeek overleden.

Moest lachen :')
Oh.
  donderdag 28 november 2019 @ 12:53:32 #230
179002 GwaiLow
pi_190166700
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moest lachen :')
Gert Jan is net vader. Gelukkig niet zeg.

Rip Pim, je was een mooie vent.
pi_190166704
quote:
Verbeek overleden.

:D
blablablabla
pi_190166833
Feyenoord twitterde op donderdag 28-11-2019 om 12:58:56 Wat een pleurisweer hier... 🙄Of, zoals Hans van Vliet ooit zei: 'Ik zou Flipper laten warmlopen...' (Geluid aan)#feyran #UEL https://t.co/hhlItpf1uM reageer retweet
Vanavond voor de aftrap worden er geluidsfragmenten van Van Vliet afgespeeld :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190166843
quote:
Verbeek overleden.

_O-
  donderdag 28 november 2019 @ 13:57:53 #234
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_190167579
quote:
Domste post van 2019. Netjes.
pi_190168440
Ten tijde van Pim Verbeek als trainer waren alleen de echte supporters va Feyenoord nog aanwezig in de Kuip.
pi_190168466
Klaar met werk. Straks naar De Kuip, vakkie S dit keer. Ook ff langs het Legioenzaal _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Erasmus op 28-11-2019 15:15:40 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 15:28:54 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_190168605
We gaan ze slopen! :pul
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2019 @ 15:29:28 #238
179002 GwaiLow
pi_190168613
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Domste post van 2019. Netjes.
[ afbeelding ]
Niet zo lekkerlijk nemen. Ik probeer een beetje vertrouwen te kweken hier, maar dat blijkt erg lastig te zijn.
  donderdag 28 november 2019 @ 15:30:12 #239
179002 GwaiLow
pi_190168622
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Klaar met werk. Straks naar De Kuip, vakkie S dit keer. Ook ff langs het Legioenzaal _O_
Geniet ervan ! Denk dat je een mooie avond tegemoet gaat
  donderdag 28 november 2019 @ 17:15:33 #240
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_190169855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:30 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Geniet ervan ! Denk dat je een mooie avond tegemoet gaat
Dit moet toch wel goed komen, Lerra is helemaal uit Engeland gekomen!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_190170182
Vermeer geblesseerd. Marshont in de kool.

Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Sinisterra, Larsson.
pi_190170263
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord twitterde op donderdag 28-11-2019 om 12:58:56 Wat een pleurisweer hier... 🙄Of, zoals Hans van Vliet ooit zei: 'Ik zou Flipper laten warmlopen...' (Geluid aan)#feyran #UEL https://t.co/hhlItpf1uM reageer retweet
Vanavond voor de aftrap worden er geluidsfragmenten van Van Vliet afgespeeld :)
Was dat tegen Stuttgart ?
blablablabla
pi_190170268
HAHAA och hemel

Ik voorspel een Kuipvreesje. En niet bij iemand van de Rangers.
pi_190170327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:

Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Sinisterra, Larsson.
Onze bank is ook om te janken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_190170352
Marsgod

Slechter dan Vermeer kan het niet zijn toch?
pi_190170439
quote:

Leuk, van de 5 (incl. keeper) in de verdediging zijn er 4 onwennig en de 5e loopt op z'n laatste benen.

("Maar Perr Schuurs en Onana speelden gisteren goed, dus Feyenoord wint van Rangers."
- @GwaiLow )

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 17:55:49 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 17:55:44 #247
268491 fetX
pi_190170469
Zaadopstelling weer.

Ongelooflijk hoeveel blessures wij toch steeds hebben :')
pi_190170481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:55 schreef fetX het volgende:
Zaadopstelling weer.

Ongelooflijk hoeveel blessures wij toch steeds hebben :')
Ik ga vanavond voor een vette bek, dan heb ik in ieder geval nog van iets van gegarandeerd genot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 17:56:38 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 18:06:49 #249
474254 GurneyIsBestOke
pi_190170650
quote:

Wie spelen er bij het eerste vanavond?
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2019 @ 18:11:53 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190170734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is die kanjerstoere Fer wel fit, die kunnen we echt niet missen!
Wat een naar leven moet jij hebben
Laffe huichelaar
pi_190170788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is die kanjerstoere Fer wel fit, die kunnen we echt niet missen!
TR gemacht
Groot fan van User Wotte
  donderdag 28 november 2019 @ 18:17:11 #252
268491 fetX
pi_190170820
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga vanavond voor een vette bek, dan heb ik in ieder geval nog van iets van gegarandeerd genot.
Gelukkig op ‘t bankje vanavond. Zondag maar weer naar de Kuip.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:18:01 #253
474254 GurneyIsBestOke
pi_190170829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Gelukkig op ‘t bankje vanavond. Zondag maar weer naar de Kuip.
Mis je dit? Matigjes hoor. Ik zit er gewoon weer met het schijtweer ;(
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2019 @ 18:18:13 #254
262211 hhh38
pi_190170833
Dit wordt bibberen iedere keer dat Rangers de middenlijn oversteekt ;(
  donderdag 28 november 2019 @ 18:20:02 #255
268491 fetX
pi_190170863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mis je dit? Matigjes hoor. Ik zit er gewoon weer met het schijtweer ;(
Heb geen passe partout genomen. Kon die andere twee keer niet. :)
pi_190170888
Komt goed vanavond boys. 2-1 voor Feyenoord :)
  donderdag 28 november 2019 @ 18:23:07 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190170906
Marsman speelt :D
  donderdag 28 november 2019 @ 18:23:10 #258
474254 GurneyIsBestOke
pi_190170907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Heb geen passe partout genomen. Kon die andere twee keer niet. :)
Ah, begrijpelijk. Hopen op een wonder en alsnog een volgende ronde :)
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2019 @ 18:27:37 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190170953
Waarom rijden er in s hemelsnaam geen extra trams
Laffe huichelaar
pi_190171088
Ajax is mijn leven maar vanavond sta ik achter Feyenoord. Ik hoop echt dat ze weer de top bereiken.
pi_190171106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Jiyar86 het volgende:
Ajax is mijn leven maar vanavond sta ik achter Feyenoord. Ik hoop echt dat ze weer de top bereiken.
De top? Welke top?
  donderdag 28 november 2019 @ 18:40:25 #262
268491 fetX
pi_190171128
Aanvallend alleen Narsingh op de bank :')
pi_190171294
Waar bespreken we de wedstrijd boys?
pi_190171325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:39 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Top 3 eredivisie? Gewoon op Ajax niveau van nu.

De top? Welke top?
  donderdag 28 november 2019 @ 18:52:00 #265
268491 fetX
pi_190171327
Spandoekje hoor _O_
  donderdag 28 november 2019 @ 18:52:12 #266
268491 fetX
pi_190171330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Waar bespreken we de wedstrijd boys?
Wat mij betreft hier makker.
pi_190171347
Gespannen koppie bij Marsman.

Niet goed voor mn stoelgang.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:53:30 #268
268491 fetX
pi_190171362
Ik hoop op ‘n Malacia zoals tegen Napoli.
pi_190171366
ik schakel net in en heb alles gemist

aardige opstelling, daar kun je wel potten mee breken europees :)

watskeburt met Vermeer en Bijlow?
  donderdag 28 november 2019 @ 18:54:12 #270
268491 fetX
pi_190171373
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef aTypisch het volgende:
ik schakel net in en heb alles gemist

aardige opstelling, daar kun je wel potten mee breken europees :)

watskeburt met Vermeer en Bijlow?
Geblesseerd.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:55:13 #271
268491 fetX
pi_190171388
Gerrard in de Kuip blijft mooi _O_
  donderdag 28 november 2019 @ 18:57:21 #272
268260 Dr.Mikey
pi_190171429
lekker europees avondje.
R.I.P DTS.
  donderdag 28 november 2019 @ 18:57:52 #273
268491 fetX
pi_190171439
Wat zijn wij toch gigantisch kwetsbaar in de omschakeling.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 18:59:13 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190171467
Fer loopt weer bijna 1 op 1 wat betreft balverlies en minuten.

Had Tapiaatje sws wel verwacht. Maar goed. Die haalt ook altijd een lekker gemidddelde.
pi_190171525
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef fetX het volgende:
Gerrard in de Kuip blijft mooi _O_
als speler sure, maar wordt er niet warm of koud van dat hij daar langs de lijn staat

al heeft De Kuip sowieso weinig met (ex) topspelers geloof ik _O-
zelfs een Totti werd uitgefloten
  donderdag 28 november 2019 @ 19:03:47 #277
268491 fetX
pi_190171544
Redelijk begin.

Behalve van Fer.
  donderdag 28 november 2019 @ 19:04:04 #278
179002 GwaiLow
pi_190171552
Hoppa lekker boys, begin is al lekker fel. Zei het toch! Denk aan mn woorden.

Enjoy!
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 19:04:07 #279
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_190171554
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fer loopt weer bijna 1 op 1 wat betreft balverlies en minuten.

Had Tapiaatje sws wel verwacht. Maar goed. Die haalt ook altijd een lekker gemidddelde.
Ja echt een drama die man, gaat ook nooit meer wat worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_190171561
Bottegod
  donderdag 28 november 2019 @ 19:04:27 #281
268491 fetX
pi_190171562
Fucking Botteghin, wat doe je?
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 19:05:05 #282
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_190171581
Circus Botteghin
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_190171654
Wat is Fer slecht
  donderdag 28 november 2019 @ 19:09:42 #284
268491 fetX
pi_190171657
Kokcu speelt wel aardig
  donderdag 28 november 2019 @ 19:11:28 #285
268260 Dr.Mikey
pi_190171687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is Fer slecht
grote wedstrijden beter met tapia beginnen.
R.I.P DTS.
pi_190171693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is Fer slecht
gras is groen
pi_190171695
JAAA GEEL
pi_190171698
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppa lekker boys, begin is al lekker fel. Zei het toch! Denk aan mn woorden.

Enjoy!
ga gewoon weg
  donderdag 28 november 2019 @ 19:11:50 #289
268491 fetX
pi_190171700
Toornstra speelt verstoppertje?
pi_190171710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

grote wedstrijden beter met tapia beginnen.
Alles beter dan dit idd
pi_190171713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
JAAA GEEL
GEELGOD

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 19:12:36 ]
pi_190171719
Rangers wankelt!
pi_190171724
Lekker ouderwets alle ballen op Berghuis. Lijkt me het beste.
pi_190171755
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

GEELGOD
[ afbeelding ]
God en godin

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2019 19:13:49 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 19:13:45 #295
268491 fetX
pi_190171757