Inderdaad, patat eet je bij de frietzaak vandaan. Niet in een restaurant.quote:Op maandag 25 november 2019 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is jammer ja.. hier soms het kindermenu maar meestal liever iets anders.
Wel zo fijn.. kibbeling of patat met een frikadel hoef ik niet voor uiteten.
Ook lekker op zn tijd maae dan gewoon lekker buiten in de zon ofzo.
Oh ik ga dochterlief ook niet dwingen iets anders te eten. Uiteten moet toch ook gewoon leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inderdaad, patat eet je bij de frietzaak vandaan. Niet in een restaurant.
Maar ja, ik ga er geen ruzie over maken.
hm. Stukje omrijden voor jou wat lastiger.quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje sip ook. F deed niet zachtjes (en dat is zacht uitgedrukt. no pun) dus al wakker en ik moet straks tandarts.
Klopt maar kost elders hetzelfdequote:Op dinsdag 26 november 2019 07:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:FranticDJ was dit niet wat jij zocht? https://www.ibood.com/ele(...)d9397b845518316670d2
Dat hoop ik wel. Is controle, maar huuu, ik heb wel wat tand-issues gehad dus altijd spannend ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hm. Stukje omrijden voor jou wat lastiger.
Virtuele knuf dan maar.
Komt vast goed straks.
Betekent dat je nu toch gaat rennen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
Ik krijg net een appje dat die collega die mijn onderwijs van 9 uur had overgenomen, tóch niet kan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Betekent dat je nu toch gaat rennen?
@:lonaa ik heb vooral issues met tandartsen... brrr
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.
Net in de bus zitten voorbereiden, zo via mijn bureau naar het klaslokaal spurten.
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.
Net in de bus zitten voorbereiden, zo via mijn bureau naar het klaslokaal spurten.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mensen die met open mond kauwgom kauwen in de treinGatver.
Datquote:
Ik dacht dat ik de enige was. Vind het zo goor, zowel de structuur als de smaak. Als minikaatje vond ik frambozenkauwgom geweldig, maar toen mijn moeder mij betrapte dat ik ze uit de kast jatte en ik giga op m'n donder kreeg is dat ook de associatiequote:Op dinsdag 26 november 2019 08:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat
Waarschijnlijk de enige fobie die ik van mijn moeder heb overgenomen. Die HAATTE kauwgum en wij mochten het dan ook nooit kopen. Tot op de dag van vandaag vind ik er dan ook helemaal niks aan. Hooguit 20 kauwgumpjes gekauwd in mijn leven (omdat iemand het aanbood en ik echt hogner had of het idee dat ik een slechte adem had, want meestal weiger ik) en na een minuut of drie ben ik er weer klaar mee.
Smakeloze rubberen klets in je mond
Mede-beschadigdequote:Op dinsdag 26 november 2019 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Vind het zo goor, zowel de structuur als de smaak. Als minikaatje vond ik frambozenkauwgom geweldig, maar toen mijn moeder mij betrapte dat ik ze uit de kast jatte en ik giga op m'n donder kreeg is dat ook de associatie
Verschrikkelijk! Schone onderkanten van tafeltjes en stoelen, schone zolen... dramaquote:
Ja, absoluut, maar in de trein zijn er zo weinig ontsnappingsmogelijkhedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |