Was ook een video dat er een dronken meisje knock out op bed ligt en een gast drukt direct zijn pik erin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jawel, maar je weet waar het programma om draait!
Ze had uit bed moeten stappen, en dan was het voor die jongen wel duidelijk!!!
Maar ik hoor dat er blijkbaar nog meer gaande was...
~~Bocaj wil niets goed praten!!
dat was een prima seriequote:
Ik kijk ook Temptation Islandquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Hele hordes mensen die dit mooi vinden.
Dit is waarom de mensheid nog niet een maanbasis heeft.
Dat gaat natuurlijk wel te ver...quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ook een video dat er een dronken meisje knock out op bed ligt en een gast drukt direct zijn pik erin.
Nooit gezien, temptation island. Ik heb één aflevering oh oh cherso gezienquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij kijken alleen vrouwen naar dit soort programma's?!
Monkyyy jij?
Je hoopt altijd dat er zo'n instabiel persoon als Tim in zit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk ook Temptation Island
DIt is toch waarom FOK! ( @SuperwormJim ) is ontstaan? seks in bigbrother? #durftefappen @Zipportalquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Hele hordes mensen die dit mooi vinden.
Dit is waarom de mensheid nog niet een maanbasis heeft.
@Zipportal fapt alleen in zijn rukbunkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:10 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
DIt is toch waarom FOK! ( @:superwormjim ) is ontstaan? seks in bigbrother? #durftefappen @:zipportal
Ik denk er voor mezelf altijd een steve irwin/David attenborough stem bij alsof ik natgeo zit te kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je hoopt altijd dat er zo'n instabiel persoon als Tim in zit.
gaat zo angela ff uit elkaar trekkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pauw heeft flashbacks naar woonboot orgies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |