Die moet je geen high five geven dan breekt zequote:
Knappe meid maar mag net wat meer eten welquote:
Wil ook wel even een loodlijntje trekken van tussen dr tepels naar benedenquote:
Jaquote:
Nee we mogen haar niet dom vinden hoor..quote:
Gekke is, ik zie alleen maar een lustobject in haar als ze zo spreekt over schoonheid, ik zou er nooit een zinnig conversatie mee kunnen hebben.quote:Op maandag 25 november 2019 23:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Knappe meid maar mag net wat meer eten wel
Voor mij dan ze moet lekker doen wat ze zelf wil uiteraard
Waarom?quote:Op maandag 25 november 2019 23:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Gekke is, ik zie alleen maar een lustobject in haar als ze zo spreekt over schoonheid, ik zou er nooit een zinnig conversatie mee kunnen hebben.
Ze heeft haar master volgens mij, dus dom is ze waarschijnlijk niet. Maar deze act is echt debiel.quote:Op maandag 25 november 2019 23:47 schreef elplato het volgende:
[..]
Nee we mogen haar niet dom vinden hoor..
En wat wil ze nou in godsnaam met dit programma? Is meer een vorm van zelfverheerlijking, kijk mij ik ben een lekker wijf![]()
Jammer dat Pauw dat niet vraagt: En waarom vind je het uberhaupt nodig om bikinifoto's online te zetten?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2019 23:52 schreef BlackNero het volgende:
Ze heeft haar master volgens mij, dus dom is ze waarschijnlijk niet. Maar deze act is echt debiel.
Omdat dit juist een nadeel kan zijn, wat schoonheid kan hebben. Dat de rest je niet meer interesseert. Is een beetje hetzelfde als wie interesseert zich in wat Pamela Anderson te zeggen heeft. We kijken allemaal naar haar tieten en haar blonde haren.quote:
Een master is geen vrijwaring van dom gelul, blijkt maar weer eensquote:Op maandag 25 november 2019 23:52 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft haar master volgens mij, dus dom is ze waarschijnlijk niet. Maar deze act is echt debiel.
Een topvoetballer geweest zijn ook nietquote:Op maandag 25 november 2019 23:56 schreef elplato het volgende:
Een master is geen vrijwaring van dom gelul, blijkt maar weer eens
Ah oke geen last van gelukkig.quote:Op maandag 25 november 2019 23:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Omdat dit juist een nadeel kan zijn, wat schoonheid kan hebben. Dat de rest je niet meer interesseert. Is een beetje hetzelfde als wie interesseert zich in wat Pamela Anderson te zeggen heeft. We kijken allemaal naar haar tieten en haar blonde haren.
Jijquote:Op maandag 25 november 2019 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een topvoetballer geweest zijn ook niet
Ik herken het ook wel met collega's die veel te mooi zijn. Ze leiden je alleen maar af van het werk en je kunt er geen normale conversatie mee hebben. Geef mij maar kerels als collega's, dan hoef ik me ook nergens voor te schamen haha.quote:Op maandag 25 november 2019 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke geen last van gelukkig.
Maar het zal zeker nadelen hebben ja, o.a. lastigvallen et cetera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |