Dankquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:05 schreef Charged het volgende:
Kijk! Wederom lekker bezig.
Ik denk dat jij samen met Turquaz kan gaan wedijveren voor de meeste project topics in de kortste tijd.
Succes ermee,de nieuwe ziet er leuk uit.
Is ook niet helemaal correct getypt,hij heeft wel eens in je vorige topics gereageerd.quote:Op woensdag 27 november 2019 11:57 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Dank
Heb even gekeken maar ik kan geen topics van Turquaz vinden?![]()
Hoe bedoel je?quote:
Geen probleem, leuk als mensen het leuk vinden om te lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb er niet zoveel aan toe voegen maar lees graag mee. Leuk om te zien hoe je het allemaal doet!
Aaah, op die fietsquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:28 schreef Maegrim het volgende:
[..]
280 als max, komt ie net geen derde tekort
Die vraag krijg ik vaker, maar waar is daar de lol aan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:13 schreef Sjemmert het volgende:
Ik snap dat dit hobby is en misschien is dit een stomme vraag hoor maar was het niet goedkoper en makkelijker geweest gewoon een A3 S-line te kopen ipv het zelf allemaal om te bouwen ?
Wellicht een idee om de post boven de jouwe te lezen?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een S3. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit en dan heb je echt een leuke auto.
Haha oke, als je alles zelf kan en goed rond shopt zal het wel goedkoper zijn dan. Ik blijf even volgen wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 december 2019 00:20 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Die vraag krijg ik vaker, maar waar is daar de lol aan?. Natuurlijk is het fabrieks af ook te krijgen. Gezien het feit dat ik mijn weekenden vul met mijn hobby en (vaak) voor de helft van de prijs dezelfde opties monteer... Een win-win situatie voor mij
.
Zoek voor de grap maar eens naar een standaard A3 (Ambition of ProLine) en dan een van hetzelfde bouwjaar en KM-stand in S-line. De prijs schiet ineens de lucht in.
Dan weet je ook als geen ander dat S-line het prijskaartje verhoogdquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha oke, als je alles zelf kan en goed rond shopt zal het wel goedkoper zijn dan. Ik blijf even volgen wel leuk om te zien.
Ik heb zelf een al wat oudere A4 B6 (2004) met S-Line onderstel (20mm lager) en interieur (o.a. S-line deurlijsten, half lederen sportstoelen, geperforeerd 3 spaak stuur, zwarte hemel).
Ja maar op die leeftijd was het verschil in prijs niet zo groot meer, het verschil zal met een nieuwere auto wel wat groter zijn. Zat kwa aankoop prijs een beetje tussen de standaard B6 (tot en met 2004) en de standaard B7 (vanaf 2005) in zeg maar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Dan weet je ook als geen ander dat S-line het prijskaartje verhoogd.
Ah een A4 B6, die zijn ook nog leuk knutselbaar.
De zwarte hemel en lijsten moet ik ook nog even op de kop tikken, dat doe ik denk ik vanuit Duitsland daar is het een stuk goedkoper.
Je kan tegenwoordig in de Audi app (op je telefoon) heel veel terugvinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja maar op die leeftijd was het verschil in prijs niet zo groot meer, het verschil zal met een nieuwere auto wel wat groter zijn. Zat kwa aankoop prijs een beetje tussen de standaard B6 (tot en met 2004) en de standaard B7 (vanaf 2005) in zeg maar.
Het onderstel is iig fabrieks af, heb ik destijds gecontroleerd a.d.h.v de code in het boekje. Ik ga ervan uit dat het interieur ook fabrieks af is gekomen, weet jij of dat ook nog te controleren is met die optie codes ? Zo ja welke codes moeten er dan in staan ?
Aha ik heb wat kunnen vinden inderdaad thanks !quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig in de Audi app (op je telefoon) heel veel terugvinden.
https://apps.apple.com/nl/app/myaudi/id440464115
Daar kun je je voertuigen toevoegen via VIN nummer (staat op je kentekenkaart).
Vervolgens kun je dan de opties bekijken zoals die geleverd is aan de 1e eigenaar;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overige "S-line"quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Aha ik heb wat kunnen vinden inderdaad thanks !![]()
[ afbeelding ]
Top om te lezen, dank!quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef raptorix het volgende:
Geen rijbewijs of auto, maar vind dit soort topics super 😋
Als ik daar de pinbezetting van de RNS-e tegenover houd komt dit aardig overeen..quote:Geel = RR
Groen = RL
Grijs = Massa RR/RL
Wit = remote kabel voor inschakelen amp (versterker)
Oranje = Can-L (Can Low)
Oranje/paars = Can-H (Can High)
Rood/blauw = Constante 12V
Bruin = Massa
Heb ik gedaan. Die opmerking over de prijzen is kul. De 1.4 die hij heeft kost ongeveer 8k, een 2.0 Quattro S-Line 9k. Een S3 is wel iets duurder, maar dat is dan ook echt een speciale uitvoering, in tegenstelling tot een 'gewone' S-Line.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
Wellicht een idee om de post boven de jouwe te lezen?
Ik heb een A3 2011, met 180.000 op de klok en dat klopt hij was ongeveer 8k.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Die opmerking over de prijzen is kul. De 1.4 die hij heeft kost ongeveer 8k, een 2.0 Quattro S-Line 9k. Een S3 is wel iets duurder, maar dat is dan ook echt een speciale uitvoering, in tegenstelling tot een 'gewone' S-Line.
Correct. Zoals ik in de reactie boven jou ook al aangaf.quote:
Nee dat kan ik inderdaad niet, maar dan praten we over vermogen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Correct. Zoals ik in de reactie boven jou ook al aangaf.
Er staat ook een 2.0 Quattro S-line met 176dkm voor 9k te koop. Ik betwijfel of jij voor 1000 euro van jouw 1.4 een 2.0 Quattro kunt maken.
https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a3/47866854
ffs,serieus,je blijft ook maar klooien ook,is het niet? Zeiken om te zeiken. Flikker dan op hier uit dit topic en laat hem lekker hobbyen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Correct. Zoals ik in de reactie boven jou ook al aangaf.
Er staat ook een 2.0 Quattro S-line met 176dkm voor 9k te koop. Ik betwijfel of jij voor 1000 euro van jouw 1.4 een 2.0 Quattro kunt maken.
https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a3/47866854
Heb jij nou die set om die pins mooi om te zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:41 schreef henkkeumus het volgende:
Update 12 (klein):
Eergister bij de Audi dealer nieuwe stekkers voor de subwoofer besteld en vandaag al kunnen ophalen.
2 stuks, just in case....
[ afbeelding ]
Rustig aan,beter wat later en goed als gehaast maar dat hoef ik je niet te vertellen. Lekker bezig iig en ga gewoon door.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:09 schreef henkkeumus het volgende:
Yes, ik ga morgen of donderdag even langs de auto speciaalzaak om de pinnen op te pikken. De buurman heeft zo'n tang waarmee ik ze er zo in kan prikken.
Als alles meezit bouw ik de boel er vrijdag of dit weekend even in. Heb een erg drukke week wil alles tegelijk doen maar aangezien ik in mijn afstudeer jaar zit krijgt school op dit moment even voorrang
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef Charged het volgende:
[..]
Rustig aan,beter wat later en goed als gehaast maar dat hoef ik je niet te vertellen. Lekker bezig iig en ga gewoon door.
Let's hope so,zou weer een mooie update zijn. Succes!quote:Op maandag 27 januari 2020 20:08 schreef henkkeumus het volgende:
Vandaag zijn een paar originele S-Line deurlijsten vanuit Duitsland op de post gegaan.
Donderdag ga ik naar Essen om te kijken naar een volledig S-Line interieur (hemel, a/b/c stijlen, kofferbakbekleding enz). Hopelijk is 't wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |