Gezien ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:46 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb net het NEXIT shirt en het Klimaatoptimist shirt gekocht![]()
![]()
Prachtig he. De media proberen ONS BANG te maken, BLIJF KALM. FEMKE HALSEMA BLIJFT ONGESTRAFT??? De EU FORCEERT HUN KLIMAATONZIN!!! Waarom maakt iedereen zich toch zo druk?? Waarom drukken de media hun agenda zo hard door!!!??quote:
Yeah!!!!!quote:
Heb je de hele afl gezien? Wat vind je van zijn mening over de virus. Te ver gezocht?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Yeah!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan een hele mooie periode tegemoet
Ja, ik heb hem al gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:09 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heb je de hele afl gezien? Wat vind je van zijn mening over de virus. Te ver gezocht?
Ja zo denk ik er ook over. Maar Jensen komt soms met theorieën dat ik denk man man manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem al gezienIk weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Al vind ik het best aannemelijk dat men misbruik maakt van de situatie bij bijv instortende beurzen en faillissementen.
Goeie opmerking hoor! Top!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dat hoofd van jensen lijkt op een piemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |