Hebben jullie dit ook?twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 15:00:00Co bereidt je voor op het WK met de dingen die je in huis móet halen voor het WK!Aflevering 3: Een poster van je woonkamer https://t.co/XwnwhNgXOC reageer retweet
Ik zou alles bij elkaar Price en Cross omwisselen maar het verschil is klein. Wright en Wade op 4 en 5, tja, maar wie anders? Gurney met drie halve finales op grote majors? Durrant idem? Aspinall met zijn UK Open? Hooguit Smith op 4 maar die was op de vloer drama. Chisnall kan ook nog. De rest komt niet in aanmerking.quote:Beste PDC-speler van 2019
1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- Rob Cross
4- Peter Wright
5- James Wade
Je kan ook echte teleurstellingen noemen ipv dit vage lijstje met voornamelijk kutnamen. Alsof iemand serieus iets van bovenstaande mannen had verwacht dit jaar. Van Dimitri en de Zwaan had ik bijvoorbeeld oprecht meer gehoopt. vBarneveld speelt geen bijzonder afscheidsjaar. Suljovic haalt niet eens de GSoD. Gurney en Wade zetten een uitmuntende PL onvoldoende door. Dat zijn imo grotere teleurstellingen.quote:Teleurstellingen van 2019
Ook over dit lijstje kun je lang over discussiëren, maar dat doe ik niet. Om welke reden dan ook vielen deze mannen erg tegen in 2019:
1- Corey Cadby
2- Benito van de Pas
3- Christian Kist
4- Mark McGeeney
5- Jamie Lewis
Oei. Top 4 is natuurlijk zeker, zelfs al is het niet de feitelijke top 4 na het WK. Wright en Anderson zijn commercieel té interessant om te laten vallen. Houdt drie namen over. Vijf kanshebbers: Aspinall, Gurney, Wade, Durrant, Chisnall. Verder zouden na een fantastisch WK White, Dobey, Lewis of Suljo overwogen kunnen worden maar daar ga ik niet van uit. Wie van de vijf het gaan worden hangt van het WK af. Aspinall is een nieuwe speler en heeft nou eenmaal een major gepakt, dus hij zal er wss bij zitten, ook al zal hij buiten Anderson vermoedelijk de zwakste deelnemer zijn. Gurney staat het hoogst op de wereldranglijst en heeft na twee prima PL’s laten zien consistent te kunnen presteren. Wint hij zijn eerste WK-wedstrijd tegen Pipe en speelt hij fatsoenlijk tegen vermoedelijk Durrant, dan schrijf ik hem op. Plekje negen wordt spannend. Wade was afgelopen PL ijzersterk en op de vloer goed, maar een aantal zwakke majors helpen zijn zaak niet. Durrant is een absolute aanwinst voor de PDC, maar ze willen geen nieuwe Bunting denk ik, en met zijn belachelijk zware WK-loting geef ik hem weinig kans om daar een kwartfinale te halen wat hem toch extra zou helpen. Chisnall is dit jaar op de majors sterk geweest maar niemand heeft zin in heel Chisnall in de PL, laten we eerlijk zijn. Denk dus dat het Aspinall, Gurney en Wade worden.quote:1- Michael van Gerwen
2- Rob Cross
2- Gerwyn Price
4- Michael Smith
5- Peter Wright
6- Nathan Aspinall
7- Gary Anderson
8- Daryl Gurney
9- Dave Chisnall
Dat lijkt me stug gezien het Target-logo op het shirt van Jizzy.quote:Op woensdag 11 december 2019 01:54 schreef wimderon het volgende:
Is dit een recente foto van Cullen met kaal haar?
[ afbeelding ]
De begeleider op pad met z'n drie downiesquote:Op woensdag 11 december 2019 01:54 schreef wimderon het volgende:
Is dit een recente foto van Cullen met kaal haar?
[ afbeelding ]
Anderson de begeleider mag ik hopen?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De begeleider op pad met z'n drie downies
Motivatiegenot.twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Motivatiegenot.twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
twitter:ToniKroos twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:27:38One last time. Come on Raymond!!! https://t.co/vE65ms1wKS reageer retweet
Co raakt het bord niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:wereldgozer en ik hebben genoten.
INB4 hoofdschudden, dode blikken, armen in de lucht heffenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)quote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Tram missen genot. Altijd tegen mij.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)
Allemaal 3 lagen kippenvel bij de opkomst van ONZE grote dartsheldquote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Eerste ronde eruit.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Allemaal 3 lagen kippenvel bij de opkomst van ONZE grote dartsheld
Ik sta al op de bankenquote:Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Tonzon in the house.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef Szura het volgende:
[..]
INB4 hoofdschudden, dode blikken, armen in de lucht heffen
In de MyAT gezet.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:07 schreef wimderon het volgende:
Komt dat zien: DRT / [PDC WK 2020] Pick'em spel #1
quote:Raymond van Barneveld gaat op voor zijn laatste toernooi in zijn lange loopbaan, de WK darts. De wereldkampioen van 2007 blikt in Nieuwsuur, 22.40 uur op NPO 2, vooruit op dat toernooi, dat voor hem zaterdag begint met een partij tegen Darin Young.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koude handen, slecht zicht, in de ingooiruimte viel alles.
quote:Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Tram missen genot. Altijd tegen mij.
Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Barney?
Nog maar 1 nachtje slapen maar vandaag begint het toernooi eigenlijk al met een Barney interview. Waar verdienen we dit aan? Barney hype.quote:
Nee nee, dit is echt klaar. Barney Dome als afsluiting. Dan lekker duizendjes ophalen bij demonstraties.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 12 december 2019 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.
'Ik denk dat ie alles kan halen, maar ook niks kan halen.'quote:
twitter:TargetDarts twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:00:39@Raybar180 has reached out to his old nemesis @PhilTaylor to help prepare him for his last ever PDC World Championship. Stay tuned for updates throughout the day #Teamtarget #stepbeyond https://t.co/yoxB7VnHy1 reageer retweet
Niet perse verkeerd wellicht. #mentaalsterk #spelletjesspelenquote:Op donderdag 12 december 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TargetDarts twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:00:39@:Raybar180 has reached out to his old nemesis @:PhilTaylor to help prepare him for his last ever PDC World Championship. Stay tuned for updates throughout the day #Teamtarget #stepbeyond https://t.co/yoxB7VnHy1 reageer retweet
@:wimderon
Swaantjes gaat Raya BENGIJENquote:Op donderdag 12 december 2019 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet perse verkeerd wellicht. #mentaalsterk #spelletjesspelen
Als ze springt stuitert ze terugquote:Op donderdag 12 december 2019 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Silvia wou zelfmoord plegen toen ze zag dat Barney een relatie had met een lekker wijf. Aldus Shownieuws.
Wow madquote:Op donderdag 12 december 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ze springt stuitert ze terug
De trein overleeft Sylvia niet
Een mes komt niet door dat spek heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |