abonnement Unibet Coolblue
pi_190368560
rtl7darts twitterde op dinsdag 10-12-2019 om 14:41:36 Raymond van Barneveld neemt na een imposante dartscarrière na het komende WK afscheid van de sport. In een gloednieuwe documentaire blikt RTL7 terug op de WK-successen van de legende.Documentaire 'Van Barneveld: Het Fenomeen' 14 december bij RTL7>> https://t.co/WcHWNUcBNq https://t.co/Ll4mz0KqrH reageer retweet
pi_190369423


Ted ook naar de kale cokesnuiver.
pi_190369585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:23 schreef Nober het volgende:
Price - O'Connor / Kantele
Price - Henderson / Richardson
Price - Whitlock / King / Razma
Price - Gurney / Durrant / Suljovic / Dobey / De Sousa
Price - Cross / Wright / Chisnall / Asada / Van Barneveld / Malicdem

Nee die gaat de finale niet halen.
Zie geen reden waarom hij het niet zou halen, zeker tot de halv efinale een redelijk doenbaar parcours.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_190369930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Zie geen reden waarom hij het niet zou halen
2015: First round (lost to Peter Wright 0–3)
2016: First round (lost to Andrew Gilding 0–3)
2017: First round (lost to Jonny Clayton 1–3)
2018: Third round (lost to Michael van Gerwen 2–4)
2019: Second round (lost to Nathan Aspinall 2–3)

:P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190370127
quote:
Tradities houden we natuurlijk in stand, dus ook deze december weer de lijstjes van 2019.
Wie was het best, wie juist niet en nog veel meer.

Omdat het aantal lijstjes dit jaar groter is dan andere jaren, zet ik wat vaker gewoon mijn top-5 neer zonder veel uitleg en mag eenieder discussie voeren of hij/zij het daarmee eens is of niet. Leuker nog, maak je eigen top 5 en laat me hem weten!

Beste PDC-speler van 2019
Mijn verkiezing van beste speler van 2019 gaat niet om constante spelers die telkens kwartfinales of halve finales halen, het gaat om winnaars. Hier tellen grote TV toernooien natuurlijk zwaarder dan kleine TV toernooien en EuroTour toernooien zijn voor dit lijstjesoverzicht dan weer belangrijker dan vloertoernooien. De keuze was niet eenvoudig dit jaar omdat de laatste maanden Gerwyn Price een zeer sterke indruk maakte en dus beter in je geheugen blijft hangen. Over de nummer één kun je echter nauwelijks discussiëren. Michael van Gerwen pakt 15 titels, waaronder het WK, de Premier League en de World Grand Prix. Daarnaast wint hij ook nog diverse andere TV toernooien en EuroTours. Voor het zesde jaar op rij is hij de onbetwiste nummer één. Daarna wordt het wel een stuk moeilijker. Ik zet Gerwyn Price op 2, met name omdat hij meer heeft gewonnen en ook constanter is geweest dan Rob Cross over het hele seizoen. Verder werden de titels, net zoals vorig jaar, verdeeld over verschillende spelers. Dus is het geen gemakkelijke keuze om de top 5 vol te maken, desondanks hierbij mijn volledige top 5:

1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- Rob Cross
4- Peter Wright
5- James Wade

Beste BDO-speler van 2019
1- Wesley Harms
2- Jim Williams
3- Martijn Kleermaker
4- Nick Kenny
5- Darren Herewini

Beste dame van 2019
1- Mikuru Suzuki
2- Lisa Ashton
3- Beau Greaves
4- Fallon Sherrock
5- Tori Kewish

Beste PDC-vloerspeler van 2019
Naast de toernooien op tv zijn er natuurlijk ook de vloertoernooien, waarin de Players Championship, de Euro Tourtoernooien en ook de Development Tour en Challenge Tour vallen. Ook daar was Michael van Gerwen vaak de beste, met name op de Euro Tour waar hij maar vier zeges pakte. En dus staat hij gewoon weer bovenaan, net als vorig jaar. Nogmaals winnaars krijgen bij mij meer punten dan constante kwartfinalisten en daarom staat Gerwyn Price hier op twee. Vier Players Championships en een EuroTour zege zorgen daarvoor. Wade pakte ook 5 zeges, maar allemaal op Players Championships. Ik heb Ted Evetts ook in deze lijst gezet omdat hij zo sterk heeft gespeeld op de Development Tour dat hij niet mocht missen op mijn lijstje.

1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- James Wade
4- Ian White
5- Ted Evetts

Most improved player 2019
Vorig jaar nog gewonnen door Max Hopp en in het verleden ook door onder andere Rob Cross, Mensur Suljovic, Stephen Bunting en Kim Huybrechts. Kortom: deze categorie winnen betekent dat je in de aankomende jaren de Premier League in gaat of er al in staat. Het gaat er mij om wie ten opzichte van 12 maanden geleden de meeste progressie heeft geboekt. Natuurlijk moet je ook hier keuzes maken en dus vallen mannen als Krzysztof Ratajski, William O’Connor en Jamie Hughes af.

1- Nathan Aspinall, moest bijna stoppen met darten vlak voor het afgelopen WK, maar kon de reis nog net financieren. Haalt vervolgens de halve finale en wint de UK Open en de US Darts Masters, dat is vooruitgang!
2- Gerwyn Price, stond vorig jaar ook al op twee in dit lijstje en maakt ieder jaar eigenlijk wel een stapje. Dit jaar een weer een grote stap gemaakt en nu op het oog de grootste uitdager van MVG.
3- Jose de Sousa, binnen 12 maanden je tourkaart pakken en twee Players Championships winnen is een prestatie van formaat. De Portugees is voor mij een gevaarlijke outsider op het WK, al zit de loting hem daar bepaald niet mee.
4- Gabriel Clemens is op dit moment nog niet in staat gebleken om toernooien te winnen, maar dat lijkt een kwestie van tijd. De Duitser stond afgelopen jaar in drie finales en belangrijker nog kan het ook op de grote podiums. Een gevaarlijke speler derhalve.
5- Jermaine Wattimena, niet de meest opvallende naam in de lijst waarschijnlijk, maar toch hoort hij hier thuis. De Nederlander maakt al een paar jaar langzaam progressie, maar heeft in 2019 een grotere stap gemaakt. Moet nog wat meer wennen aan zijn nieuwe status als top-20 speler en dat ook wat meer tonen op de grote podiums. Als hij daar ook nog gaat winnen, dan is de top 10 niet heel ver weg.

Teleurstellingen van 2019
Ook over dit lijstje kun je lang over discussiëren, maar dat doe ik niet. Om welke reden dan ook vielen deze mannen erg tegen in 2019:

1- Corey Cadby
2- Benito van de Pas
3- Christian Kist
4- Mark McGeeney
5- Jamie Lewis

De kwartfinalisten van het PDC WK 2020
We gaan dit WK van start met een aantal grote favorieten voor de titel, een paar outsiders en een paar ‘gelauwerde veteranen die niet in topvorm lijken te zijn. Michael van Gerwen is de grootste favoriet bij mij, gevolgd door Price, Cross en Wright. Outsiders voor mij zijn Aspinall, Durrant, White en Michael Smith. Maar nog meer benieuwd ben ik naar wat Van Barneveld en Anderson nog kunnen.

1- Michael van Gerwen
2- Gabriel Clemens
3- Nathan Aspinall
4- Michael Smith
5- Rob Cross
6- Peter Wright
7- Glen Durrant
8- Gerwyn Price

De bananenschillen van het PDC WK 2020
De spelers die voor een verrassing kunnen zorgen zonder dat ze echt in aanmerking komen voor een wereldtitel. Maar de toppers kunnen er zomaar over uitglijden.

1- Danny Baggish
2- Seigo Asada
3- Luke Humphries
4- Ted Evetts
5- Ron Meulenkamp
6- Mikuru Suzuki
7- Keane Barry
8- Brendan Dolan

De kwartfinalisten van het BDO WK 2020
Er is geen uitgesproken favoriet voor het WK van de BDO denk ik. Voor de eerste keer sinds 1986 wordt Lakeside verlaten en dat zal sowieso een andere sfeer geven denk ik. Er zitten wel een paar interessante duels bij in de vroege rondes van dit WK, met name de deelname van de dan 14-jarige Leighton Bennett die het gaat opnemen tegen Scott Mitchell wil ik niet missen. Met zeven Nederlanders zijn we goed vertegenwoordigd en hebben we ook zeker kans op de titel in de O2, mits het toernooi doorgaat natuurlijk.

1- Scott Waites
2- Leighton Bennett
3- Darren Herewini
4- Dave Parletti
5- Jim Williams
6- Martijn Kleermaker
7- Mario Vandenbogaerde
8- Richard Veenstra

De WK finale bij de dames is dit jaar ook niet zo gemakkelijk te voorspellen. Ik blijf hopen dat Aileen de Graaf het een keer echt bij elkaar kan vinden om goed te spelen op het WK. Ook hier een jonge dame die haar debuut gaat maken. Beau Greaves is 15 als ze haar debuut gaat maar en dat gaat ze doen tegen tienvoudig kampioene Trina Gulliver. Een echte aflossing der generaties want ik denk dat Greaves die partij gaat winnen. Wat daarna nog mogelijk is zullen we moeten afwachten. Ik denk dat het dit jaar tussen Lisa Ashton, Mikuru Suzuki, Anastasia Dobromyslova en Fallon Sherrock zal gaan.

De bananenschillen van het BDO WK 2020
1- Darren Herewini
2- Paul Hogan
3- Leighton Bennett
4- Justin Thompson

De line-up voor de Premier League van 2020
Het lijstje waar misschien wel het meest over gesproken wordt. Ik denk dat we dit jaar weer iets met contenders gaan doen omdat dit vorig jaar goed is bevallen. Met het wegvallen van weer een groot kampioen die veel kaarten verkocht (RVB) zal het de uitdaging worden om de Premier League entertaining te houden. Te veel van de toppers en subtoppers leveren te weinig entertainment. Een aantal van de spelers die in aanmerking komen voor de Premier League zullen misschien wel helemaal niet zo zitten te wachten op een uitnodiging. Fysiek en mentaal is het best een moeilijk toernooi en ik kan me best voorstellen dat een aantal toppers het toernooi kunnen missen als kiespijn. Natuurlijk zullen ze dit niet hardop willen roepen en is het onmogelijk om de roep van de Premier League te weerstaan zowel financieel als reclametechnisch, maar voor Anderson, Suljovic, Wade en Gurney zou een jaartje zonder helemaal zo slecht nog niet zijn. Toch zijn er weinig spelers buiten de top 10 die in aanmerking zouden kunnen komen, maar een halve finale op het WK maakt altijd een heleboel goed natuurlijk. De eerste zeven namen zijn wel zeker voor mijn gevoel mits ze willen natuurlijk, de rest is nog redelijk open.

1- Michael van Gerwen
2- Rob Cross
2- Gerwyn Price
4- Michael Smith
5- Peter Wright
6- Nathan Aspinall
7- Gary Anderson
8- Daryl Gurney
9- Dave Chisnall

De mannen om op te letten in 2020 bij de PDC
Natuurlijk is het lastig voorspellen wie er over een jaar grote vooruitgang boeken, maar ik doe weer graag een poging. Vorig jaar stond Luke Humphries bovenaan dit lijstje, hij deed het prima dit jaar, maar kende ook veel mentale problemen waardoor hij nog niet het beste heeft kunnen laten zien. Toch zet ik hem terug op dit lijstje want zijn talent is niet te ontkennen. Er zullen ook weer heel veel BDO-toppers de sprong naar Q-School wagen en dan is het maar afwachten wie het goed doet en wie niet.

1- Gabriel Clemens
2- Jose de Sousa
2- Harry Ward
4- Martijn Kleermaker
5- Ted Evetts

Ik wens iedereen weer heel fijne feestdagen en een gezond 2020. Veel plezier bij het WK dat we in zijn geheel live gaan uitzenden op RTL7, RTL7 Darts Radio en online via Videoland met uitgebreide studio uitzendingen.

Jacques Nieuwlaat
@El-Stinho
pi_190370257
Mijn verkiezing van beste speler van 2019 gaat niet om constante spelers die telkens kwartfinales of halve finales halen, het gaat om winnaars. Hier tellen grote TV toernooien natuurlijk zwaarder dan kleine TV toernooien en EuroTour toernooien zijn voor dit lijstjesoverzicht dan weer belangrijker dan vloertoernooien.

En dan Wright noemen ipv Asp

Ah, de world cup bedenk ik me nu. SORRY ZJAK
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190370297
Martijn Kleermakers om op te letten bij de PDC, ik denk t ook.. en die eerste 2 namen zijn natuurlijk hartstikke veilig.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 10 december 2019 @ 23:43:10 #158
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_190373201
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 21:56 schreef wimderon het volgende:
Outsiders voor mij zijn Aspinall, Durrant, White en Michael Smith
:')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  woensdag 11 december 2019 @ 00:28:21 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190373744
DommeWattimena.gif is er zo een die, in navolging van Kapsalon Benietje, van opkomende speler naar teleurstelling van het jaar gaat in Zjak’s lijst.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190373760
quote:
Beste PDC-speler van 2019
1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- Rob Cross
4- Peter Wright
5- James Wade
Voor Wright is nog een case te maken, maar Wade?? Looooooooooooooooooooooooool.

quote:
Beste PDC-vloerspeler van 2019
1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- James Wade
4- Ian White
5- Ted Evetts
Hartstikke leuk dat Evetts hierbij moet volgens Zjak, maar Chisnall en De Sousa verdienen dit plekje veel meer.

quote:
Most improved player 2019
1- Nathan Aspinall, moest bijna stoppen met darten vlak voor het afgelopen WK, maar kon de reis nog net financieren. Haalt vervolgens de halve finale en wint de UK Open en de US Darts Masters, dat is vooruitgang!
2- Gerwyn Price, stond vorig jaar ook al op twee in dit lijstje en maakt ieder jaar eigenlijk wel een stapje. Dit jaar een weer een grote stap gemaakt en nu op het oog de grootste uitdager van MVG.
3- Jose de Sousa, binnen 12 maanden je tourkaart pakken en twee Players Championships winnen is een prestatie van formaat. De Portugees is voor mij een gevaarlijke outsider op het WK, al zit de loting hem daar bepaald niet mee.
4- Gabriel Clemens is op dit moment nog niet in staat gebleken om toernooien te winnen, maar dat lijkt een kwestie van tijd. De Duitser stond afgelopen jaar in drie finales en belangrijker nog kan het ook op de grote podiums. Een gevaarlijke speler derhalve.
5- Jermaine Wattimena, niet de meest opvallende naam in de lijst waarschijnlijk, maar toch hoort hij hier thuis. De Nederlander maakt al een paar jaar langzaam progressie, maar heeft in 2019 een grotere stap gemaakt. Moet nog wat meer wennen aan zijn nieuwe status als top-20 speler en dat ook wat meer tonen op de grote podiums. Als hij daar ook nog gaat winnen, dan is de top 10 niet heel ver weg.
Waarom staat Dobey niet in dit lijstje? Juist hij heeft stappen gezet met een prima WK, wat meer vloerprestaties en een goede run op geen idee meer welk toernooi maar het was een goede run.

Wattimena is met alle respect vooral heel constant op de vloer, maar heeft buiten de WGP weinig uitgehaald op de televee.

quote:
Teleurstellingen van 2019
Ook over dit lijstje kun je lang over discussiëren, maar dat doe ik niet. Om welke reden dan ook vielen deze mannen erg tegen in 2019:

1- Corey Cadby
2- Benito van de Pas
3- Christian Kist
4- Mark McGeeney
5- Jamie Lewis
Van de Pas, Kist en Jamie Lewis hadden er vorig jaar ook al op kunnen staan. Noem dan een Thornton, Klaasen, Wilson.

quote:
De bananenschillen van het PDC WK 2020
De spelers die voor een verrassing kunnen zorgen zonder dat ze echt in aanmerking komen voor een wereldtitel. Maar de toppers kunnen er zomaar over uitglijden.

1- Danny Baggish
2- Seigo Asada
3- Luke Humphries
4- Ted Evetts
5- Ron Meulenkamp
6- Mikuru Suzuki
7- Keane Barry
8- Brendan Dolan
Ja ja, de Keane Barry-hype _O_. De Sousa/Heta mag je hier gewoon best bij noemen en je hoeft hiet echt niet per se acht namen te noemen of zo.

quote:
De line-up voor de Premier League van 2020
Het lijstje waar misschien wel het meest over gesproken wordt. Ik denk dat we dit jaar weer iets met contenders gaan doen omdat dit vorig jaar goed is bevallen. Met het wegvallen van weer een groot kampioen die veel kaarten verkocht (RVB) zal het de uitdaging worden om de Premier League entertaining te houden. Te veel van de toppers en subtoppers leveren te weinig entertainment. Een aantal van de spelers die in aanmerking komen voor de Premier League zullen misschien wel helemaal niet zo zitten te wachten op een uitnodiging. Fysiek en mentaal is het best een moeilijk toernooi en ik kan me best voorstellen dat een aantal toppers het toernooi kunnen missen als kiespijn. Natuurlijk zullen ze dit niet hardop willen roepen en is het onmogelijk om de roep van de Premier League te weerstaan zowel financieel als reclametechnisch, maar voor Anderson, Suljovic, Wade en Gurney zou een jaartje zonder helemaal zo slecht nog niet zijn. Toch zijn er weinig spelers buiten de top 10 die in aanmerking zouden kunnen komen, maar een halve finale op het WK maakt altijd een heleboel goed natuurlijk. De eerste zeven namen zijn wel zeker voor mijn gevoel mits ze willen natuurlijk, de rest is nog redelijk open.

1- Michael van Gerwen
2- Rob Cross
2- Gerwyn Price
4- Michael Smith
5- Peter Wright
6- Nathan Aspinall
7- Gary Anderson
8- Daryl Gurney
9- Dave Chisnall
Eens

quote:
De mannen om op te letten in 2020 bij de PDC
Natuurlijk is het lastig voorspellen wie er over een jaar grote vooruitgang boeken, maar ik doe weer graag een poging. Vorig jaar stond Luke Humphries bovenaan dit lijstje, hij deed het prima dit jaar, maar kende ook veel mentale problemen waardoor hij nog niet het beste heeft kunnen laten zien. Toch zet ik hem terug op dit lijstje want zijn talent is niet te ontkennen. Er zullen ook weer heel veel BDO-toppers de sprong naar Q-School wagen en dan is het maar afwachten wie het goed doet en wie niet.

1- Gabriel Clemens
2- Jose de Sousa
2- Harry Ward
4- Martijn Kleermaker
5- Ted Evetts
Volgens mij is Ward de 'omdat het moet' nominatie. Ik zou hier eerder Asada bij zetten als hij zijn Q-School woorden waar maakt.
quote:
Ik wens iedereen weer heel fijne feestdagen en een gezond 2020. Veel plezier bij het WK dat we in zijn geheel live gaan uitzenden op RTL7, RTL7 Darts Radio en online via Videoland met uitgebreide studio uitzendingen.

Jacques Nieuwlaat
Wij ook van jou
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_190373859
rtl7darts twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 15:00:00 Co bereidt je voor op het WK met de dingen die je in huis móet halen voor het WK!Aflevering 3: Een poster van je woonkamer https://t.co/XwnwhNgXOC reageer retweet
Hebben jullie dit ook?
  woensdag 11 december 2019 @ 01:13:38 #162
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_190373985
quote:
Beste PDC-speler van 2019
1- Michael van Gerwen
2- Gerwyn Price
3- Rob Cross
4- Peter Wright
5- James Wade
Ik zou alles bij elkaar Price en Cross omwisselen maar het verschil is klein. Wright en Wade op 4 en 5, tja, maar wie anders? Gurney met drie halve finales op grote majors? Durrant idem? Aspinall met zijn UK Open? Hooguit Smith op 4 maar die was op de vloer drama. Chisnall kan ook nog. De rest komt niet in aanmerking.

quote:
Teleurstellingen van 2019
Ook over dit lijstje kun je lang over discussiëren, maar dat doe ik niet. Om welke reden dan ook vielen deze mannen erg tegen in 2019:

1- Corey Cadby
2- Benito van de Pas
3- Christian Kist
4- Mark McGeeney
5- Jamie Lewis
Je kan ook echte teleurstellingen noemen ipv dit vage lijstje met voornamelijk kutnamen. Alsof iemand serieus iets van bovenstaande mannen had verwacht dit jaar. Van Dimitri en de Zwaan had ik bijvoorbeeld oprecht meer gehoopt. vBarneveld speelt geen bijzonder afscheidsjaar. Suljovic haalt niet eens de GSoD. Gurney en Wade zetten een uitmuntende PL onvoldoende door. Dat zijn imo grotere teleurstellingen.

quote:
1- Michael van Gerwen
2- Rob Cross
2- Gerwyn Price
4- Michael Smith
5- Peter Wright
6- Nathan Aspinall
7- Gary Anderson
8- Daryl Gurney
9- Dave Chisnall
Oei. Top 4 is natuurlijk zeker, zelfs al is het niet de feitelijke top 4 na het WK. Wright en Anderson zijn commercieel té interessant om te laten vallen. Houdt drie namen over. Vijf kanshebbers: Aspinall, Gurney, Wade, Durrant, Chisnall. Verder zouden na een fantastisch WK White, Dobey, Lewis of Suljo overwogen kunnen worden maar daar ga ik niet van uit. Wie van de vijf het gaan worden hangt van het WK af. Aspinall is een nieuwe speler en heeft nou eenmaal een major gepakt, dus hij zal er wss bij zitten, ook al zal hij buiten Anderson vermoedelijk de zwakste deelnemer zijn. Gurney staat het hoogst op de wereldranglijst en heeft na twee prima PL’s laten zien consistent te kunnen presteren. Wint hij zijn eerste WK-wedstrijd tegen Pipe en speelt hij fatsoenlijk tegen vermoedelijk Durrant, dan schrijf ik hem op. Plekje negen wordt spannend. Wade was afgelopen PL ijzersterk en op de vloer goed, maar een aantal zwakke majors helpen zijn zaak niet. Durrant is een absolute aanwinst voor de PDC, maar ze willen geen nieuwe Bunting denk ik, en met zijn belachelijk zware WK-loting geef ik hem weinig kans om daar een kwartfinale te halen wat hem toch extra zou helpen. Chisnall is dit jaar op de majors sterk geweest maar niemand heeft zin in heel Chisnall in de PL, laten we eerlijk zijn. Denk dus dat het Aspinall, Gurney en Wade worden.

Qualifiers hangen van het WK af maar op zijn minst zullen wel Noppert, O’ Connor, Evetts, Dobey en Clemens erbij zitten. Ratajski en De Sousa verdienen het ook maar ja, hun vlaggetjes helpen niet.
Makkelijk tweede.
pi_190374090
Is dit een recente foto van Cullen met kaal haar?

pi_190377494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:54 schreef wimderon het volgende:
Is dit een recente foto van Cullen met kaal haar?

[ afbeelding ]
Dat lijkt me stug gezien het Target-logo op het shirt van Jizzy.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_190377570
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:54 schreef wimderon het volgende:
Is dit een recente foto van Cullen met kaal haar?

[ afbeelding ]
De begeleider op pad met z'n drie downies
U MAD?
  woensdag 11 december 2019 @ 13:06:54 #166
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_190378469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De begeleider op pad met z'n drie downies
Anderson de begeleider mag ik hopen?
pi_190378533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 19:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Donniegod en Cobaas _O_
@Wereldgozer en ik hebben genoten.
pi_190378734
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
pi_190378743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
Het is maar een spelletje
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190379399
Toni doet weer een duit in het zakje.

ToniKroos twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:27:38 One last time. Come on Raymond!!! https://t.co/vE65ms1wKS reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_190379421
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:wereldgozer en ik hebben genoten.
Co raakt het bord niet meer.
  woensdag 11 december 2019 @ 14:20:37 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190379451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
INB4 hoofdschudden, dode blikken, armen in de lucht heffen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190379497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)
  woensdag 11 december 2019 @ 14:24:31 #174
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190379522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)
Tram missen genot. Altijd tegen mij.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 11 december 2019 @ 14:39:51 #175
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_190379787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
Allemaal 3 lagen kippenvel bij de opkomst van ONZE grote dartsheld w/
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_190379976
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Allemaal 3 lagen kippenvel bij de opkomst van ONZE grote dartsheld w/
Eerste ronde eruit.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 11 december 2019 @ 15:31:08 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_190380543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:26 schreef Platinumgoat het volgende:
Raybar180 twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:10:03 The moment has come. Tomorrow I will travel to London to play my final World Championships, I hope to show the world the one more time what I can do. Leg by leg, set by set, match by match. I will fight till the end. https://t.co/hIADnJYsFz reageer retweet
Motivatiegenot.
Ik sta al op de banken

BARNEYARMY
pi_190380638
Zijtaids die zijn spotifylist weer gaat pushen }:|
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 11 december 2019 @ 17:48:18 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190382707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:20 schreef Szura het volgende:

[..]

INB4 hoofdschudden, dode blikken, armen in de lucht heffen
Tonzon in the house.
pi_190382732
Raya eerste ronde eruit GENOT
  woensdag 11 december 2019 @ 17:54:11 #181
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190382811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Eerste ronde eruit.
Koude handen, slecht zicht, in de ingooiruimte viel alles.
pi_190386943
quote:
In de MyAT gezet.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2019 @ 07:00:07 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190391854
quote:
Raymond van Barneveld gaat op voor zijn laatste toernooi in zijn lange loopbaan, de WK darts. De wereldkampioen van 2007 blikt in Nieuwsuur, 22.40 uur op NPO 2, vooruit op dat toernooi, dat voor hem zaterdag begint met een partij tegen Darin Young.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190392372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ben er wel klaar mee. In ronde één er maar uit. Kan RTL misschien nog wat vaker die docu uitzenden. (lol)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:52 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Eerste ronde eruit.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Koude handen, slecht zicht, in de ingooiruimte viel alles.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 14:24 schreef Szura het volgende:

[..]

Tram missen genot. Altijd tegen mij.




Is dit het definitieve einde van het tijdperk Barney?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 12 december 2019 @ 09:44:02 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190393105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:33 schreef De_Kraam het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is dit het definitieve einde van het tijdperk Barney?
Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.
pi_190393131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:00 schreef borisz het volgende:

[..]

Nog maar 1 nachtje slapen maar vandaag begint het toernooi eigenlijk al met een Barney interview. Waar verdienen we dit aan? Barney hype.
pi_190393283
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.
Nee nee, dit is echt klaar. Barney Dome als afsluiting. Dan lekker duizendjes ophalen bij demonstraties.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 10:06:11 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190393342
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Barney overweegt volgens mij nog serieus om door te gaan. Zijn aangekondigde afscheid was vooral ingegeven door nog te willen graaien in PL-pot.
Geloof ik niks van.
pi_190393633
Silvia wou zelfmoord plegen toen ze zag dat Barney een relatie had met een lekker wijf. Aldus Shownieuws.
U MAD?
pi_190394730
quote:
'Ik denk dat ie alles kan halen, maar ook niks kan halen.'


Dirk, 12 december 2019.
pi_190395581
TargetDarts twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:00:39 @Raybar180 has reached out to his old nemesis @PhilTaylor to help prepare him for his last ever PDC World Championship. Stay tuned for updates throughout the day #Teamtarget #stepbeyond https://t.co/yoxB7VnHy1 reageer retweet


@wimderon
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_190396014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
TargetDarts twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:00:39 @:Raybar180 has reached out to his old nemesis @:PhilTaylor to help prepare him for his last ever PDC World Championship. Stay tuned for updates throughout the day #Teamtarget #stepbeyond https://t.co/yoxB7VnHy1 reageer retweet
[ afbeelding ]

@:wimderon
Niet perse verkeerd wellicht. #mentaalsterk #spelletjesspelen
pi_190398245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niet perse verkeerd wellicht. #mentaalsterk #spelletjesspelen
Swaantjes gaat Raya BENGIJEN _O_
pi_190398288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Silvia wou zelfmoord plegen toen ze zag dat Barney een relatie had met een lekker wijf. Aldus Shownieuws.
Als ze springt stuitert ze terug
De trein overleeft Sylvia niet
Een mes komt niet door dat spek heen.
pi_190398335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Als ze springt stuitert ze terug
De trein overleeft Sylvia niet
Een mes komt niet door dat spek heen.
Wow mad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')