quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:21 schreef qbus het volgende:
Wie weet of er ook weleens bekende politici op Fok! posten, en zo ja, onder welke Nick ?
Volgens mij is het de echte.
quote:Ja, het e-mail-adres in het profiel verwijst in ieder geval naar deconservatieven.nl.
Op zondag 12 januari 2003 16:23 schreef Zander het volgende:
Winny de Jong heeft net gepost:
Winny de Jong begint partij Conservatieven.nlVolgens mij is het de echte.
quote:Jammer.
Op zondag 12 januari 2003 16:25 schreef qbus het volgende:
Oh, de "bekende" klonen hoeven zich overigvens niet te melden.
quote:Is al de 2e keer vandaag he ?
Op zondag 12 januari 2003 16:26 schreef Thom_de_Graaf het volgende:[..]
Jammer.
quote:Nick ?
Op zondag 12 januari 2003 16:25 schreef Meneer_Aart het volgende:
Varela schijnt ook aanwezig te zijn.
quote:Deze dus: http://forum.fok.nl/profile.php?id=20173
Op zondag 12 januari 2003 16:23 schreef Kozzmic het volgende:
Abdullah Haselhoeff. Als je hem tenminste een politicus kan noemen.
Is gegarandeerd de echte, heb ik me laten vertellen.
quote:Weet ik niet, ik meende het ooit eens gelezen te hebben...
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef qbus het volgende:[..]
Nick ?
Haselhoef is er iig wel.
Alleen zul je er niet achter komen wie onder welke nick hier post of leest
quote:Nee, verela
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef qbus het volgende:[..]
Nick ?
quote:Ja, maar hij bedoelt Polinco en Democrates.net
Op zondag 12 januari 2003 16:29 schreef Libris het volgende:
Herben had het tijdens het debat ook over 'als je discussies op Internet bekijkt'
quote:Het e-mailadres wat in haar profiel staat is het mailadres van de echte Winny (zie deze link), en er wordt mij achter de schermen bevestigd dat dit inderdaad ook het mailadres is waarmee geregistreerd is.
Op zondag 12 januari 2003 16:23 schreef Zander het volgende:
Winny de Jong heeft net gepost:
Winny de Jong begint partij Conservatieven.nlVolgens mij is het de echte.
Welkom Winny dus!
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 12-01-2003 16:37]
quote:Winny de Jong begint partij Conservatieven.nl
Op zondag 12 januari 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het e-mailadres wat in haar profiel staat is het mailadres van de echte Winny (zie deze link), en er wordt mij achter de schermen bevestigd dat dit inderdaad ook het mailadres is waarmee geregistreerd is.
Welkom Winny dus!
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 03:29 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat d'r ff mailen en vragen of Winny gezellig op Fokzine komt posten
quote:Klopt.
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef Kozzmic het volgende:Deze dus: http://forum.fok.nl/profile.php?id=20173
Is gegarandeerd de echte, heb ik me laten vertellen.
quote:Dat regelen de frontpagers.
Op zondag 12 januari 2003 16:32 schreef De_Schaduw het volgende:
OT: Zijn die lijsttrekkers vragenlijstjes van Fok! eigenlijk al beantwoord en gepubliceerd?
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:48 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Varela zat onder "makaken" op fok. Haha, geintje maar barry is wel z'n tennismaat.
quote:Wat er achter de schermen gebeurt heb ik geen zicht op, maar dit lijkt me nog zel te trukeren. Maar indien het wel zo zou zijn, wordt het nog leuk hier.
Op zondag 12 januari 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:
Het e-mailadres wat in haar profiel staat is het mailadres van de echte Winny (zie deze link), en er wordt mij achter de schermen bevestigd dat dit inderdaad ook het mailadres is waarmee geregistreerd is.
quote:En nu concreet.
Op zondag 12 januari 2003 16:44 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat regelen de frontpagers.
Verder heb ik Paul_Rosenmuller hier weleens zien discussiëren.
Volgens mij zit Gretta Duisenberg achter het account 'Schatje'.
quote:Het is geen probleem om achter mailadressen te komen, helemaal als de persoon al in de Kamer zit. Ik ga vanavond een aantal partijen en personen mailen.
Op maandag 13 januari 2003 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
Het zou leuk zijn als de "echte" politici die hier komen een topic openen in POL om hun prioriteiten te verdedigen... Leuker iig dan dat ad hoc gereageer in bestaande topics. Kunnen ze zig en passant voorstellen en zeggen dat ze "echt" zijn... Kun jij dit regelen Kozzmic...? Mailtje sturen en dit vragen... 40.000 users is toch meer dan 1 kamerzetel nl... (Van Wouter Bos heb jij toch wel een emailadres btw?)
Vanmorgen heb ik trouwens al Harry van Bommel gemaild, de nummer 3 van de SP en het enige kamerlid dat ik persoonlijk ken (ook al heb ik hem al jaren niet meer gesproken). In het mailtje heb ik een aantal links naar verschillende topics (waaronder deze) en dit subforum doorgegeven en uitleg gegeven wat Fok! is. Ik zal een eventuele reactie van zijn kant hier doorgeven.
Het staat een ieder overigens vrij om politici van de verschillende partijen te benaderen. Zoals ik al eerder gemeld heb ben ik niet van plan om voor de verkiezingen nog een 'debat' ofzo te organiseren, maar als het spontaan ontstaat heb ik daar natuurlijk geen probleem mee. Ik wil wel in de loop van maart/april een soort van debatweek proberen te organiseren en regelen dat verschillende politici met de users en elkaar in discussie gaan op Fok!.
Als zoiets te regelen valt, betekent het dan dat het het eerste lijsttrekkesdebat online is?
e-debat?
quote:Ik had het mailtje gebounced met mailwasher, maar later dacht ik ik had hem moeten uitnodigen om op Fok! te discussieren over spam...
Op maandag 13 januari 2003 18:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kreeg gisteren of eergisteren spam op mijn fokadres van de nummer 40 van de VVD.
quote:binnenkort misschien, als ie z'n e-mail gelezen heeft
Op maandag 13 januari 2003 20:23 schreef Rob2002 het volgende:
Loopt Math Herben hier ook ergens rond?
quote:Ja precies, laat die retorische Tigertanks over de plastic bubbelbadbootjes van de gemiddelde Fok!ker heenwalsen,
Op maandag 13 januari 2003 15:29 schreef Kozzmic het volgende:Het staat een ieder overigens vrij om politici van de verschillende partijen te benaderen. Zoals ik al eerder gemeld heb ben ik niet van plan om voor de verkiezingen nog een 'debat' ofzo te organiseren, maar als het spontaan ontstaat heb ik daar natuurlijk geen probleem mee. Ik wil wel in de loop van maart/april een soort van debatweek proberen te organiseren en regelen dat verschillende politici met de users en elkaar in discussie gaan op Fok!.
Ik reken op je Kozzmic.
PS: Ik, als medelevende Fok!ker wil Winny graag wijzen op http://forum.fok.nl/listtopics.php/10.
quote:Ik heb mijn ICQ weinig aan, maar voor zover ik weet heb ik nog nooit een autorisatie-verzoek van jou gehad.
Op maandag 13 januari 2003 21:34 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik hoop trouwens, Kozzmic, dat ik na 3 maanden wachten op je ICQ-authorization de gelegenheid krijg om mijn anti-VVD campagne te voeren als een of andere VVD-politicus zijn pluchepootje in dit slangenest dipt.
quote:Leugenaar! Ik heb echt twee maanden lang 'awaiting athorization' gehad in mijn ICQ. Maar nee hoor, meneer authorizeerde maar niet. Ik zal je eigenlijk voor straf op de zwarte lijst moeten zetten in dit topic: [Centraal] VVD? Nee!. Nu hoeft het niet meer.
Op maandag 13 januari 2003 22:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb mijn ICQ weinig aan, maar voor zover ik weet heb ik nog nooit een autorisatie-verzoek van jou gehad.
Prutser.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |