Ja. Met worst.quote:Op maandag 25 november 2019 16:06 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa inzake Uitgekookt (want, ja - verder beter zwijgen lijkt me evident), ik vond het vooral ook wel nogal aardappelig.
Hmm. Aantrekkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je besteld 4 gerechten en eerst geef je aan proefbestelling. Bij afrekenen zie je 15 euro staan.
Knolselderijgratin met brie, appel en noten 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stukquote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
quote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringenquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Ik kreeg er geen honger van, zeg maarquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatterenquote:Op maandag 25 november 2019 16:25 schreef golfer het volgende:
Gemarineerde speklappen uit de airfryer vanavond.
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Ik ook niet. Niettemin uitprobeerdrangquote:Op maandag 25 november 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen honger van, zeg maar
ja okay, als in voor 1 keer doen dusquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |