Vind Merel zo fake het laatste jaar.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Gerrit zo fake de laatste week.
Ja!quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er hingen heel veel mensen om Ger heen bij de markt voor fotos en handtekeningen, Jessie ging uit pure ellende maar merchandise verkopen
Juist niet ...quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
zet ze alle twee op de bank.. klaarquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
Ze hebben ineens Merel en Jessie door
Ja en Talpa zet ook een eerlijk filmpje op de site hoe de bezoekers Jessie en Merel zienquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
Ze hebben ineens Merel en Jessie door
ja ruzie is er toch alquote:Op maandag 25 november 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
zet ze alle twee op de bank.. klaar
Jessie wel? Behalve een veer in zijn reet douwen en geld aan zijn te dikke vriendin geven en 20 kg dikker worden .quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
Dat gedoe dat Gerrit alleen maar voor de stemmenmet Franny naar bed gaat is dus onzin.....hoelang gaat hij al niet met haar naar bed en dat had dan ook heel anders uit kunnen pakken.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Goh laat ik dat nu ook vinden. Jammer he.quote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vind Merel zo fake het laatste jaar.
Laat maar, sommige zien een blinde vlek. Of hebben een andere kijk op t leven. ook primaquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie wel? Behalve een veer in zijn reet douwen en geld aan zijn te dikke vriendin geven en 20 kg dikker worden .
Ik denk dat de ogen van Ger geopend zijn na gisteren .quote:
nee je gewillig naar het slachtblok toedragen, kop eraf, heeft weinig zin, en ondanks alles vind ik dat hij het meer verdient, dan dat walgelijke koppel, Gerrit heeft soms nog ergens gevoelquote:
Die liegt dat ze barst (Franny).quote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Mylene zei net dat Franny net had gezegd dat Franny het nu pas ziet van Jessie en Merel
Wat dacht je van Merel en Jessie, en Gerrit moet nu wel want er zijn twee mannen weg die altijd hielpen.....dus een beeje verdelen tussen Jessie die het ook liever niets doet en hij is niet meer dan normaal.quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |