nou ik denk dat haar kut net zo droog is als haar tandenquote:Op maandag 25 november 2019 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen Bonfire hinniken
Ik heb gezien hoeveel mensen Ger over Jessie hebben aangesproken . Bij Jessie heb ik het amper gezien.quote:
dan kijk je niet goedquote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Gerrit zo fake de laatste week.
Huisdieren gaan op hun baasje lijken hè...quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Er hingen heel veel mensen om Ger heen bij de markt voor fotos en handtekeningen, Jessie ging uit pure ellende maar merchandise verkopenquote:
Ja, de eerste keer niet dus want Jens moest eruit. De laatste keer had hij gezegd ik geef jou stemmen omdat ik dit keer niet zelf op de bank wil komen en je weet maar nooit. had dus niet tijdens de tweede ronde gehoeven.quote:
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsaversquote:
ik niet, en heb altijd wel een soort van integerheid in hem gezien, hoe lui hij ook is, ik wissel, laat hem UHVJ worden, ipv die dooie moraalridderquote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Die ploft straks nog uit elkaar.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat gedoe met Ger....Merel kan er niet meer tegen
ja ok. laat maarquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoeveel mensen Ger over Jessie hebben aangesproken . Bij Jessie heb ik het amper gezien.
Jessie is een typische opportunist ...
normaal bestaanquote:Op maandag 25 november 2019 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Gelul hiske, ze had het weer uitgegeven aan botox en een of andere chirurgische ingreep. Als lex wil kan ze gewoon werken en heeft ze ook een normaal bestaan. Ze mankeert niets en heeft 2 handen dus geld kan ze altijd zelf gaan verdienen.
Wat hier vanmorgen al getypt werd denk dat ze eindelijk op die 2 mogen stemmen de lieverdjes van de FEBO.quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
Ze hebben ineens Merel en Jessie door
Vind Merel zo fake het laatste jaar.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja!quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er hingen heel veel mensen om Ger heen bij de markt voor fotos en handtekeningen, Jessie ging uit pure ellende maar merchandise verkopen
Juist niet ...quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
zet ze alle twee op de bank.. klaarquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
Ja en Talpa zet ook een eerlijk filmpje op de site hoe de bezoekers Jessie en Merel zienquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
ja ruzie is er toch alquote:Op maandag 25 november 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
zet ze alle twee op de bank.. klaar
Jessie wel? Behalve een veer in zijn reet douwen en geld aan zijn te dikke vriendin geven en 20 kg dikker worden .quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
Dat gedoe dat Gerrit alleen maar voor de stemmenmet Franny naar bed gaat is dus onzin.....hoelang gaat hij al niet met haar naar bed en dat had dan ook heel anders uit kunnen pakken.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Goh laat ik dat nu ook vinden. Jammer he.quote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vind Merel zo fake het laatste jaar.
Laat maar, sommige zien een blinde vlek. Of hebben een andere kijk op t leven. ook primaquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie wel? Behalve een veer in zijn reet douwen en geld aan zijn te dikke vriendin geven en 20 kg dikker worden .
Ik denk dat de ogen van Ger geopend zijn na gisteren .quote:
nee je gewillig naar het slachtblok toedragen, kop eraf, heeft weinig zin, en ondanks alles vind ik dat hij het meer verdient, dan dat walgelijke koppel, Gerrit heeft soms nog ergens gevoelquote:
Die liegt dat ze barst (Franny).quote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Mylene zei net dat Franny net had gezegd dat Franny het nu pas ziet van Jessie en Merel
Wat dacht je van Merel en Jessie, en Gerrit moet nu wel want er zijn twee mannen weg die altijd hielpen.....dus een beeje verdelen tussen Jessie die het ook liever niets doet en hij is niet meer dan normaal.quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit best wel wist waar hij mee te maken had. Je kunt niet te vroeg je kruid verschieten.quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat de ogen van Ger geopend zijn na gisteren .
Mylene wil het spel nog wel een tijdje verder spelen , mensen genoeg bij elkaar zien te krijgen en om Jessie weg te krijgen
Beetje laat maar ik krijg weer hoop![]()
Eens.quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee je gewillig naar het slachtblok toedragen, kop eraf, heeft weinig zin, en ondanks alles vind ik dat hij het meer verdient, dan dat walgelijke koppel, Gerrit heeft soms nog ergens gevoel
ik ook, ik dacht gister nog Brandon is de enige optie, walg van die gozer, maar heb er over nagedacht, ik walg minder van Gerritquote:
ik ookquote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat de ogen van Ger geopend zijn na gisteren .
Mylene wil het spel nog wel een tijdje verder spelen , mensen genoeg bij elkaar zien te krijgen en om Jessie weg te krijgen
Beetje laat maar ik krijg weer hoop![]()
Dat zou mooi zijn, net zoals Mylene en Jens tegelijk op de bank stonden......quote:Op maandag 25 november 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
zet ze alle twee op de bank.. klaar
Gerrit heeft de afgelopen 2 dagen veel te horen gekregen dat Jessie vaak vies over hem praat. Dat wist hij niet.quote:Op maandag 25 november 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit best wel wist waar hij mee te maken had. Je kunt niet te vroeg je kruid verschieten.
quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh laat ik dat nu ook vinden. Jammer he.
Neeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 november 2019 14:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BRandson
doet zn ding .. bietje uit de wind blijven
![]()
![]()
![]()
ga stuk als die met de pot naar huis gaat
. beidewee..
gooi die laatste week wat oud uto dr in
gun opa Pisfles ook de pot wel
daaintegen Mike ook
en gekke Jeff
hop dr in
allemaal kans maken
Tim erbij maakt het helemaal af.quote:Op maandag 25 november 2019 14:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BRandson
doet zn ding .. bietje uit de wind blijven
![]()
![]()
![]()
ga stuk als die met de pot naar huis gaat
. beidewee..
gooi die laatste week wat oud uto dr in
gun opa Pisfles ook de pot wel
daaintegen Mike ook
en gekke Jeff
hop dr in
allemaal kans maken
Dus dan heeft hij al die maanden gehuicheld?quote:Op maandag 25 november 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit best wel wist waar hij mee te maken had. Je kunt niet te vroeg je kruid verschieten.
Mwah ..ik denk dat het applaus wat Lex gisteren kreeg voor haar stemmen op Jessie de situatie op scherp heeft gezet.quote:Op maandag 25 november 2019 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben even voor de persoon die het voortouw neemt in de liquidatie van El commandante en/of zijn dikke putaquote:
quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ..ik denk dat het applaus wat Lex gisteren kreeg voor haar stemmen op Jessie de situatie op scherp heeft gezet.
Ze dachten allemaal dat Jessie het lievelingetje was en ook dacht dat hij daardoor de macht had.
Kom op nou hij doet zelf niet anders ook over Jessie. En tot nu toe is het in iedere RLS zo geweest dat er 2 personen tegenover elkaar komen te staan. Nu zijn dit Gerrit en Jessie die het beste weten hoe ze het moeten spelen in overleg met de Febo. Zo gaan er meer mensen op het einde stemmen op een van de twee. Dat is al vanaf BB1 zo gegaan.quote:Op maandag 25 november 2019 14:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit heeft de afgelopen 2 dagen veel te horen gekregen dat Jessie vaak vies over hem praat. Dat wist hij niet.
En Jessie niet en nog veel meer utopianen?quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij al die maanden gehuicheld?
Nou ja dat eigenlijk jaquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben even voor de persoon die het voortouw neemt in de liquidatie van El commandante en/of zijn dikke puta
Dat was een prachtig momentquote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ..ik denk dat het applaus wat Lex gisteren kreeg voor haar stemmen op Jessie de situatie op scherp heeft gezet.
Ze dachten allemaal dat Jessie het lievelingetje was en ook dacht dat hij daardoor de macht had.
Mijn zin klopte nietquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]plus de discussies van zaterdagnacht, plus de opmerkingen over Jessie van het publiek.
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kom op nou hij doet zelf niet anders ook over Jessie. En tot nu toe is het in iedere RLS zo geweest dat er 2 personen tegenover elkaar komen te staan. Nu zijn dit Gerrit en Jessie die het beste weten hoe ze het moeten spelen in overleg met de Febo. Zo gaan er meer mensen op het einde stemmen op een van de twee. Dat is al vanaf BB1 zo gegaan.
quote:
randomquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben even voor de persoon die het voortouw neemt in de liquidatie van El commandante en/of zijn dikke puta
Nee hoor, Gerrit praat lang niet zo smerig, inclusief zielige scheldwoorden over Jessie als andersom.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kom op nou hij doet zelf niet anders ook over Jessie. En tot nu toe is het in iedere RLS zo geweest dat er 2 personen tegenover elkaar komen te staan. Nu zijn dit Gerrit en Jessie die het beste weten hoe ze het moeten spelen in overleg met de Febo. Zo gaan er meer mensen op het einde stemmen op een van de twee. Dat is al vanaf BB1 zo gegaan.
Precies het is als in 1 met de tweelingquote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.
Merel heeft ook een bijrol. Al denk ik wel dat er dit jaar een vrouw gaat winnen. Na al die mannen elke keer. Maar wie maakt me geen ene moer uit. Niemand daar verdiend het in mijn ogen.quote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.
quote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zin klopte nietGelukkig snapte je wel wat ik bedoelde
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.quote:Op maandag 25 november 2019 14:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, Gerrit praat lang niet zo smerig, inclusief zielige scheldwoorden over Jessie als andersom.
Dat vraag ik niet.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En Jessie niet en nog veel meer utopianen?
Ger is niet minder erg dan Jessie in dit geval.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.
ik vind het niet te vergelijken!quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.
het is toch volkomen normaal dat er nu meer mensen aan het werk moeten die de afgelopen tijd niet veel hebben gedaanquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mooi nu een envelop in de bus stemmen zonder overleg wie er praat gelijk kist pakken.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Jessie is vreselijk geirriteerd, maar niet op Franny zegt it
In gezelschap van Merel.....en nogmaals: niet zo smerig en vaak als Jessie.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is onrustigquote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Jessie is vreselijk geirriteerd, maar niet op Franny zegt ie
welneequote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het niet te vergelijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |