abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190112259
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa, PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190112334
Lie, waar heb je gezeten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190112389
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Lie, waar heb je gezeten?
nou vooral niet achter mn pc!!! Lees ik nou iets over een nieuwe aanwinst??? hoe gaaf loon!!!!
pic or it didnt happen (maand of 3 terug lezen als het neit meer is is me te gortig)
pi_190112393
Goedemorgen.

Zo eens een eet lijstje maken voor deze week.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 november 2019 @ 09:21:43 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190112400
Mogge :W

Kort weekje voor de boeg. Straks wel al beoordelingsgesprek :+. Donderdag naar de Surinametentoonstelling in De Nieuwe Kerk.

WB Lie :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190112406
Maar hier iets met een hoop dooie en gedoe en verhuizing werk etc etc etc etc etc
en dan haalt het echte leven je even in...... En dikke kans dat dat snel weer gebeurt, maar denk ik maar even niet aan
pi_190112413
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

nou vooral niet achter mn pc!!! Lees ik nou iets over een nieuwe aanwinst??? hoe gaaf loon!!!!
pic or it didnt happen (maand of 3 terug lezen als het neit meer is is me te gortig)
Deze nog maar keer in de herhaling, meet Muppet.
pi_190112414
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef liedetector het volgende:
Maar hier iets met een hoop dooie en gedoe en verhuizing werk etc etc etc etc etc
en dan haalt het echte leven je even in...... En dikke kans dat dat snel weer gebeurt, maar denk ik maar even niet aan
Oh bah, da's niet fijn. Misschien de verhuizing wel, maar de rest zeker niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190112430
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh bah, da's niet fijn. Misschien de verhuizing wel, maar de rest zeker niet.
nee verhuizing ook niet..... echt ieuw wat een klote fabriek, mar never mind nu maand verder en al bijna gewend (nee ook niet)
pi_190112436
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze nog maar keer in de herhaling, meet Muppet.
[ afbeelding ]
wat een fucking dot!!!! instant verliefd!!!!!
en huis zo te zien ook helemaal spik ende span (zie zo lang bijna al...schaam!
pi_190112457
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:25 schreef liedetector het volgende:

[..]

wat een fucking dot!!!! instant verliefd!!!!!
en huis zo te zien ook helemaal spik ende span (zie zo lang bijna al...schaam!
Ja dat had ik ook een beetje. :') Wel een eigenwijs ding hoor. Tering. En zo anders dan Sally. :D Hele andere nieuwe uitdagingen.
pi_190112467
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 09:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook een beetje. :') Wel een eigenwijs ding hoor. Tering. En zo anders dan Sally. :D Hele andere nieuwe uitdagingen.
hmmm ja en dat aan elkaar wennen duurt soms jaren (als in lezen en schrijven ik bedoel) handen binder met karakter zo te zien, zou zo over stag gaan ook (gek op honden met mega oren)
pi_190112486
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:28 schreef liedetector het volgende:

[..]

hmmm ja en dat aan elkaar wennen duurt soms jaren (als in lezen en schrijven ik bedoel) handen binder met karakter zo te zien, zou zo over stag gaan ook (gek op honden met mega oren)
Ja, dat lezen en schrijven heeft tijd nodig, dat is ook prima hoor. :Y Ik merk dat er iedere dag 'iets' groeit. Dat is mooi. Ik vind het ook heel gaaf om een hond te zien opgroeien, dat is nieuw voor mij. Dat ze ineens iets geleerd hebben of ergens opgepikt hebben.

Ze is heel leuk, en heel erg open, nieuwsgierig en zichzelf.
pi_190112503
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat lezen en schrijven heeft tijd nodig, dat is ook prima hoor. :Y Ik merk dat er iedere dag 'iets' groeit. Dat is mooi. Ik vind het ook heel gaaf om een hond te zien opgroeien, dat is nieuw voor mij. Dat ze ineens iets geleerd hebben of ergens opgepikt hebben.

Ze is heel leuk, en heel erg open, nieuwsgierig en zichzelf.
ik heb ooit eens een pup (de laatste hond die ik nu ook ngo heb) gehad, en mezelf beloofd dat doe ik noooooit meeer!!!! Maar goed dat zeg ik nu al 16 jaar en kan zomaar weer veranderen... never say never do, it again

pi_190112515
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:33 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik heb ooit eens een pup (de laatste hond die ik nu ook ngo heb) gehad, en mezelf beloofd dat doe ik noooooit meeer!!!! Maar goed dat zeg ik nu al 16 jaar en kan zomaar weer veranderen... never say never do, it again

Er is bij het opvanggezin heel veel hard werk gedaan. Ze kwam zindelijk en sliep 's nachts door, godzijdank. Maar dan nog is het een bak met werk, ja. :')
  maandag 25 november 2019 @ 09:35:44 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190112529
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef liedetector het volgende:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190112536
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2019 09:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
fietsie!!!!!
pi_190112572
oww ja ik heb mezelf wel en leuk verjaardags kadootje gegegeven vanwege nieuwe werkplek en daar amper parkeerruimte etc...... (iets laten aanpassen en niet bij hun gekocht ook, maar voor het idee)

dat vond ik dan wel weer bij mij passen
  maandag 25 november 2019 @ 09:39:26 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190112573
Ik zit even te spijbelen van werk boven een bak stomende kruidenzooi, in de hoop dat ik mn voorhoofdsholte weer open krijgen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190112590
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef liedetector het volgende:
oww ja ik heb mezelf wel en leuk verjaardags kadootje gegegeven vanwege nieuwe werkplek en daar amper parkeerruimte etc...... (iets laten aanpassen en niet bij hun gekocht ook, maar voor het idee)

[ afbeelding ]

Wauw _O_
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 25 november 2019 @ 09:40:38 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190112594
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef liedetector het volgende:

[ afbeelding ]

Een brommert met rubberen voorveren! Antiek! :)
pi_190112595
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik zit even te spijbelen van werk boven een bak stomende kruidenzooi, in de hoop dat ik mn voorhoofdsholte weer open krijgen..
ahh ja ook zoiets, 2 maanden mee lopen etteren minimaal en nog niet helemaal klaar mee (gekneusde ribben en niet kunnen hoesten of neus ophalen was ook heel prettig NOT)
pi_190112608
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een brommert met rubberen voorveren! Antiek! :)
euro4 en 4 takt...dus nooit gezeik in de stad ook en met een CDI zonder begrenzer..... en meteen knappe banden bv (buiten NL ook alleen als 125 te krijgen wat ik weet)
  maandag 25 november 2019 @ 09:43:02 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190112621
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:41 schreef liedetector het volgende:

[..]

euro4 en 4 takt...dus nooit gezeik in de stad ook en met een CDI zonder begrenzer..... en meteen knappe banden bv (buiten NL ook alleen als 125 te krijgen wat ik weet)
En zo'n mooi krulsnoer-remschijfslot voor tegen de medemens?
pi_190112629
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 09:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

En zo'n mooi krulsnoer-remschijfslot voor tegen de medemens?
nee gewoon een heftige ketting art4...... (het oog in de gevel had ik al) en natuurlijk een mooie hoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')