is ook niet leuk meer sinds Bram er mee gestopt is.quote:
Hm jammer de bammer. Maar goed, je had hem anders zelf ook gekeken toch? Hij stond op je lijstquote:Op maandag 25 november 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was heel simpel.
Verder gigantisch veel tijd besteden aan steeds dezelfde beelden waardoor het wel erg saai werd op den duur (en nee dit komt niet omdat ik niet van trage films houd, want daar ben ik vaak wel fan van) en het plot was rommelig en onduidelijk. Kon emotioneel ook niet echt meeleven met het hoofdpersonage omdat het allemaal zo rommelig was.
Tuurlijk. Maar met die versmaaltijden is oosters vaak wel wat beter dan hollandsquote:
Ja vooral door de acteur en kreeg op Moviemeter ook wel een aardig cijfer.quote:Op maandag 25 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm jammer de bammer. Maar goed, je had hem anders zelf ook gekeken toch? Hij stond op je lijst
Mijn neefje is helemaal in die sferen dus dan is het wel leukquote:Op maandag 25 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga geen sinterklaas vieren. Zelfs nog geen kruidnoot op dit jaarDeze week maar eens kopen.
Ja zeker dan kan ik het me wel voorstellen inderdaadquote:Op maandag 25 november 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is helemaal in die sferen dus dan is het wel leuk
En spreek mijn familie niet zo veel meerquote:Op maandag 25 november 2019 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is ook niet leuk meer sinds Bram er mee gestopt is.
Ome aliquote:Op maandag 25 november 2019 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nog een verlanglijstje invullen, ik heb echt geen idee wat ik wil van onder de 10 euro...
Bij ons doen we suprisesquote:Op maandag 25 november 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is helemaal in die sferen dus dan is het wel leuk
Nee klopt maar ik heb best wel leuke dingen voor mijn vriendin kunnen fixenquote:Op maandag 25 november 2019 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is er dan niet op tijd, gok ik
quote:Op maandag 25 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk.
Knutselen
Knutselen was echt hetgeen waar ik het meest tegenop zag vroegerquote:Op maandag 25 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk.
Knutselen
Ik kon vroeger nooit normaal een schaar vasthouden.quote:Op maandag 25 november 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knutselen was echt hetgeen waar ik het meest tegenop zag vroeger
Met mijn dramatische motoriek. Ik vond het vreselijk en ik wist dat alles wat ik maakte er als een totale mislukking uit kwam te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |