abonnement Unibet Coolblue
pi_190110315
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zou dat ding soms bedacht zijn door kinderpsychologen, om te zorgen dat ze altijd voldoende werk hebben? :X
Ik heb menig psycholoog versleten door de jaren heen, dus kennelijk heeft het bij mij wel gewerkt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110318
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is dat kreng trouwens in actie:


Alleen had ik dan een versie met Nederlandse stem
Hahahaha wat een bizar ding _O- _O-
Alles eraan is weird en grappig :D

Maar ze schreeuwt niet echt 'hier komt baby' ;) ze herhaalt het wel 30x :D
Koel en donker bewaren
pi_190110331
Dat je de baby ook moet 'introduceren' :D

En dat het er soms twee zijn :D *;
Koel en donker bewaren
pi_190110340
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is dat kreng trouwens in actie:


Alleen had ik dan een versie met Nederlandse stem
Trouwens wel echt gieren om dat stukje vanaf 5:03 dat het ei wordt teruggeplaatst en die klep dicht wordt geslagen. De Wuv Luv echt zo terugdeinzen en 'WOOOOO' _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110352
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hahahaha wat een bizar ding _O- _O-
Alles eraan is weird en grappig :D

Maar ze schreeuwt niet echt 'hier komt baby' ;) ze herhaalt het wel 30x :D
De Nederlandse versie schreeuwde. Vond ik althans :P En herhaalde het inderdaad ook 30x _O- _O-

Wel een van de raarste speelgoedbeesten die ik ooit heb gehad. Maar ach; had er wel plezier aan :P :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110368
Dat liedje dat ze samen zingen :D O+
Koel en donker bewaren
pi_190110381
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:12 schreef Guanabana het volgende:
Dat je de baby ook moet 'introduceren' :D

En dat het er soms twee zijn :D *;
Ik had een Wuv Luv met twee baby's!

En dan kan je ook zelf kiezen of je de volgende keer weer een tweeling wil of een eenling. Want als je er eentje wil stop je gewoon het ei terug met 1 baby erin in plaats van 2 :P w/

En je kan zelfs een leeg ei terugplaatsen, zoals ze in dat filmpje ook doen (die twee koters zitten er namelijk nog gewoon naast _O- )
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110389
Geweldig, erg mee vermaakt, ga het morgen aan mijn vriend laten zien.
Koel en donker bewaren
pi_190110410
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:15 schreef Guanabana het volgende:
Dat liedje dat ze samen zingen :D O+
Ja :D Volgens mij heeft zo'n Wuv Luv (ten minste, degene die ik had, later is er nog een upgrade gekomen) standaard 2 liedjes.

quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 00:17 schreef Guanabana het volgende:
Geweldig, erg mee vermaakt, ga het morgen aan mijn vriend laten zien.
:D _O-

Ja, echt bizar ook om terug te zien
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110566
Is iedereen nu slapen?
Koel en donker bewaren
pi_190110608
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
Is iedereen nu slapen?
Nee hoor, maar ik was wat Youtube filmpjes kijken

En half bezig met mijn verhaalopzet..
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110623
Ik ga wel zo slapen, trusten :W

Nooit meer gehoord hoe het is afgelopen met Strani en het JSF maar oke. :P
Koel en donker bewaren
pi_190110647
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel zo slapen, trusten :W

Nooit meer gehoord hoe het is afgelopen met Strani en het JSF maar oke. :P
Trusten! :* :W

Strani overleeft het wel :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 25 november 2019 @ 00:54:53 #39
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_190110656
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel zo slapen, trusten :W

Nooit meer gehoord hoe het is afgelopen met Strani en het JSF maar oke. :P
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Trusten! :* :W

Strani overleeft het wel :P
:D Ik heb het overleefd ja ;)

Nou ja, ik wist de top vier al dus het stemmen was verder niet zo spannend :D Maar was een leuke show, veel beter dan ik had verwacht. Ik had het JESF ook al jaren niet meer gezien dus ik verwachtte een veel kinderachtiger geheel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 25 november 2019 @ 00:55:26 #40
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_190110662
Ik ga ook slapen. Truste! :*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_190110669
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:54 schreef Strani het volgende:

[..]


[..]

:D Ik heb het overleefd ja ;)

Nou ja, ik wist de top vier al dus het stemmen was verder niet zo spannend :D Maar was een leuke show, veel beter dan ik had verwacht. Ik had het JESF ook al jaren niet meer gezien dus ik verwachtte een veel kinderachtiger geheel.
Ja wij waren eigenlijk allemaal verbaasd dat de staging vaak zelfs leuker en beter was dan bij het echte ESF.
Koel en donker bewaren
pi_190110707
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:54 schreef Strani het volgende:

[..]

[..]

:D Ik heb het overleefd ja ;)

Nou ja, ik wist de top vier al dus het stemmen was verder niet zo spannend :D Maar was een leuke show, veel beter dan ik had verwacht. Ik had het JESF ook al jaren niet meer gezien dus ik verwachtte een veel kinderachtiger geheel.
Het is inderdaad echt een stuk minder kinderachtig geworden door de jaren heen; viel me ook al op. Komt ook wel om hoe goed die show geproduceerd is en qua staging zo klopt. Je hebt niet echt meer het gevoel naar een kindershow te kijken.

Trusten trouwens! :* :W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2019 @ 01:02:38 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_190110718
Olivia Colman ken ik vooral van Mitchell & Webb


En Guana: ik ken Domino D-Day ook (inclusief die D!) Maar volgens mij hebben ze het alleen de eerste editie D-Day genoemd en is die D er bij latere edities afgehaald
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2019 @ 01:08:57 #44
39237 crew  H_T
2733
pi_190110762
En: ik heb nu vakantie *O* Niet overdreven lang, maar toch lekker een ruime week. Goed gevoel altijd om je out-of-office te activeren :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190110765
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En: ik heb nu vakantie *O* Niet overdreven lang, maar toch lekker een ruime week. Goed gevoel altijd om je out-of-office te activeren :)
Gefeliciteerd Tim! *O* Wanneer ga je naar Londen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2019 @ 01:13:26 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_190110781
Tot vandaag wist ik niet van het bestaan van Wuv Luv af. Ik kan niet zeggen dat mijn leven verrijkt is door die helleveeg ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2019 @ 01:15:00 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_190110790
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Tim! *O* Wanneer ga je naar Londen?
Vrijdag :) Heen op Luton, terug vanaf City. Beide vliegvelden ben ik nog nooit geweest, dus we gaan het meemaken :)

Nog even definitief een knoop doorhakken over de slaapplek en of ik naar Phantom of Wicked zal gaan (of allebei). Hamilton loopt ook maar is praktisch uitverkocht en gigantisch duur op de dagen dat ik er ben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190110801
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
die helleveeg ;(
:D Sorry :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190110862
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Vrijdag :) Heen op Luton, terug vanaf City. Beide vliegvelden ben ik nog nooit geweest, dus we gaan het meemaken :)

Nog even definitief een knoop doorhakken over de slaapplek en of ik naar Phantom of Wicked zal gaan (of allebei). Hamilton loopt ook maar is praktisch uitverkocht en gigantisch duur op de dagen dat ik er ben
Ik ben nog nooit op City gevlogen, maar begin dit jaar voor het eerst wel op Luton. Op zich is Luton wel een prima vliegveld; je moet wel nog met een soort busje naar de Luton-Londen shuttle en dan is het even goed kijken waar je precies heen moet omdat er verder ook 'normale' bussen stoppen.

Phantom vond ik in ieder geval tof; daar was ik afgelopen keer dus heen geweest (was tot het eind aan het twijfelen tussen Phantom of Mormon, maar koos uiteindelijk voor de eerste); ook echt wel een musical die je een keer meegemaakt moet hebben. Maarja, dat is Wicked ook. :P

Hamilton, daar wil ik heel graag nog eens heen _O_ Zou het mooist zijn om die ergens in Amerika te zien vanwege het heel Amerikaanse verhaal, maar je gaat niet apart die kant op voor een musical natuurlijk :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2019 @ 01:35:45 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_190110901
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op City gevlogen, maar begin dit jaar voor het eerst wel op Luton. Op zich is Luton wel een prima vliegveld; je moet wel nog met een soort busje naar de Luton-Londen shuttle en dan is het even goed kijken waar je precies heen moet omdat er verder ook 'normale' bussen stoppen.

Phantom vond ik in ieder geval tof; daar was ik afgelopen keer dus heen geweest (was tot het eind aan het twijfelen tussen Phantom of Mormon, maar koos uiteindelijk voor de eerste); ook echt wel een musical die je een keer meegemaakt moet hebben. Maarja, dat is Wicked ook. :P

Hamilton, daar wil ik heel graag nog eens heen _O_ Zou het mooist zijn om die ergens in Amerika te zien vanwege het heel Amerikaanse verhaal, maar je gaat niet apart die kant op voor een musical natuurlijk :P
Niet speciaal die kant op voor één musical, maar als je er een leuke trip van kan maken kan het wel :)

Luton ga ik vooral heen omdat easyJet nog prettig geprijsde vluchten daarheen op een geschikte tijd had :) City wil ik wel eens uitproberen (want je bent in een keer midden in de stad) en vanaf daar kan ik met een propellervliegtuig terug naar Schiphol, wat ik serieus best een keer tof vind (8>
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')