"Kerststol groot - ¤ 19,50quote:
Ook 1x gehaald daar. Was gelijk ook de laatste keer.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij de diamantenring in delft een pakket opgehaald:
3 pakken (dezelfde) kleine koekjes
Echt wat een pauperzooi daar...
Matig... bij een dure zaak kun je kleinere hoeveelheden verwachten, maar om dan drie keer hetzelfde erin te doenquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij de diamantenring in delft een pakket opgehaald:
3 pakken (dezelfde) kleine koekjes
Echt wat een pauperzooi daar...
Je kan wentelteefjes maken van de oliebollenquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef Helsinki het volgende:
Bij de HEMA geweest voor een box.
[ afbeelding ]
Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest..
Als het een locatie is die een korte ophaaltijd heeft (15-30 minuten) is dit waarschijnlijk het tijdstip waarop de pakketten kunnen worden opgehaald.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:12 schreef drakin het volgende:
Er staat bij een favoriete locatie nu verkoop is gestopt.
Wat houd dit in?
Is dit een locatie die stopt met too good to go of is het iets anders?
Het was vlak na ophaaltijd, maar ook een kwartiertje daarna stond het er nog.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als het een locatie is die een korte ophaaltijd heeft (15-30 minuten) is dit waarschijnlijk het tijdstip waarop de pakketten kunnen worden opgehaald.
Een kwartiertje wachten en dan zullen ze alles voor de volgende dag er wel weer inzetten.
Als ze niet meer meedoen met TGTG staat er wat anders, maar ik weet de term niet meer.
En heb ook het idee dat ze ze tegenwoordig er stilletjes uithalen. Ik keek mijn favorieten pas door en miste opeens een locatie.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
Noquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef drakin het volgende:
Makro wil ik nog ooit eens een pakket van, maar die lukt maar niet.
Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsen
Ik woon precies tussen die van Delft en Wateringen in.
De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.
Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.
Makro is 5 of 6 kilometer, wel een lekker stukje wandelen, maar heb alleen vaak tijdgebrek daarvoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijn
Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.quote:
Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Morgen pakketten ophalen bij Jumbo en bakker Bart. Hopelijk annuleert die laatste deze keer niet.
Dat wel weer, geen taart ben ik wel blij mee. al 3 weken dagelijks hard sporten werkt niet met feestdagen, tgtg taartjes en oliebollen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.
[..]
Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.
Donderdagavond (want koopavond) is er altijd veel over.
Hier ook een pakket van de Hema met oliebol en appelbeignet. Brr.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef Helsinki het volgende:
Bij de HEMA geweest voor een box.
[ afbeelding ]
Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje TGTG vandaag (spoiler ivm grote plaatjes)Wow! zeker die van Bakker BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Het is wel echt heel veel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bart is een beetje belachelijk... ik heb nu ruim 20 harde broodjes![]()
Daarom haal ik er zelden, ik ken de hoeveelheden. Normaal zit er wel meer gewoon brood bij maar één brood is voor mij ook prima. Vrouwtje voor me was stomverbaasd: ‘ is dit allemaal voor mij?‘
Maar even gevraagd of het haar eerste keer was:. Tja, toen stond ik daar ook zo.
Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Deze even van de facebookgroep gepikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.
De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
Geen slecht alternatief. Ik vraag me wel af of de producten dan 66% afgeprijsd worden. Ik gok zomaar van niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
O Wowquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.
Er was een koeling en een diepvries. Ook nog een bak chocolademousse meegenomen voor 50 cent.quote:
Zat er ook beleg in die koeling? Voor op mijn tienduizendmiljoen harde broodjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een koeling en een diepvries. Ook nog een bak chocolademousse meegenomen voor 50 cent.
Jaaa beterquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zat er ook beleg in die koeling? Voor op mijn tienduizendmiljoen harde broodjes?
Er zal hier ongetwijfeld een bedrijfseconoom aan te pas zijn gekomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen slecht alternatief. Ik vraag me wel af of de producten dan 66% afgeprijsd worden. Ik gok zomaar van niet.
Hoe kan je eigenlijk zien dat een box geannuleerd is?quote:
De twee keer dat ik het meemaakte kreeg ik een mailtje op het moment dat geannuleerd werd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe kan je eigenlijk zien dat een box geannuleerd is?
Ik heb namelijk een keer gehad dat ik van huis vertrok terwijl de bon al actief was en toen ik 10 minuten later bij de winkel aankwam bleek de box volgens de medewerker geannuleerd te zijn. Op de app was daar niets van te zien. Twee dagen later kreeg ik wel mijn geld terug.
Ik snap dat een box soms geannuleerd word, maar het zou wel prettig zijn als je niet voor niets naar een ophaalpunt hoeft te gaan.
wat zit er in zoal?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef Granqvist het volgende:
Voor wie er zin in heeft, mega magic boxen bij Eko Plaza in Den Haag. Kost ¤15, waarde ¤45. Ik heb nog een volle vriezer dus ik pas
Piazza? Ik heb 1x in groot ammers en 1 x in giessenburg gehaald maar vind het toch tegenvallen wat ze geven.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:35 schreef Frumzel het volgende:
Nog van vorig jaar. Morgen weer een nieuw pakket!
[ afbeelding ]
¤3,99 - Bakker v.d. Grijn, Gorinchem
Yup. Vergeleken met andere winkels/bakkers is het niet heel erg veel, maar ik hoef niet altijd een enorme berg. Afwisseling is voor mij prima. Hou er wel rekening mee inderdaad. Voor vandaag bij bakker Bart, die heeft meestal een flink pakket.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:43 schreef Najieto het volgende:
[..]
Piazza? Ik heb 1x in groot ammers en 1 x in giessenburg gehaald maar vind het toch tegenvallen wat ze geven.
Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef Granqvist het volgende:
Voor wie er zin in heeft, mega magic boxen bij Eko Plaza in Den Haag. Kost ¤15, waarde ¤45. Ik heb nog een volle vriezer dus ik pas
Ik heb bij ekoplaza alleen nog maar teleurstellingen meegekregen, dus ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.
Ohhh spannend! Post je ook een foto?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar natuurlijk. Dure winkel, maar ach, hopelijk wat leuke dingen om eens te proberen. Ik verwacht hierin wat minder verse producten en meer dingen die uit het assortiment gaan oid.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb bij ekoplaza alleen nog maar teleurstellingen meegekregen, dus ik ben zeer benieuwd.
Met /6 producten zit je al aardig aan het bedrag
O, nee, annuleren!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh kut. Kan niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:19 schreef Yinny het volgende:
[..]
O, nee, annuleren!
In een FBpost zag ik dat het overgebleven boxen waren van een gratis zegeltjes actie. Ze waren er niet tevreden over
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/o1ajUyI
Dus eigenlijk verdienen ze nu dubbel geld hiermee? of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:19 schreef Yinny het volgende:
[..]
O, nee, annuleren!
In een FBpost zag ik dat het overgebleven boxen waren van een gratis zegeltjes actie. Ze waren er niet tevreden over
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/o1ajUyI
Die producten zoals in plaatje van Yinny zijn toch niet verkeerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de box. Stond in de winkel ook gewoon voor 15 euro. Maarja. Thuis maar even kijken, misschien is de inhoud alsnog wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |