Kan je toch schoonmaken met witte azijn?quote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Gezien, maar ze zijn gebruikt en dan kan er al aardig wat kalkaanslag op zitten.
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 24 november 2019 21:57 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Kan je toch schoonmaken met witte azijn?
Je kan ook zo denken, als je al niet eens fysiek merkt dat je bevochtigd, terwijl je vocht al zeker 20% hoger is, dan ben je het ook niet nodig. Pas bij langere droge vrieskou kan het iets laag zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
Mijn conclusie is dat het weerstation dat ik heb kaduuk is. Dus de koudwaterdamp doet waarschijnlijk meer dan ik dacht.
Die heb ik ook maar bij mij gaat het reservoir van 5l wel 2 weken mee.quote:Op zondag 24 november 2019 19:58 schreef Heph844 het volgende:
Ik heb deze en die werkt goed:
https://www.coolblue.nl/p(...)oskar-big-white.html
Als je ziet hoeveel water zo'n ding in een dag je lucht inpompt, weet je ook gelijk waarom die radiatorbakjes niet gaan helpen.
Procent, niet gradenquote:Op dinsdag 26 november 2019 07:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb de batterijen vervangen van mijn weerstation en nu geeft ie aan: 60 graden luchtvochtigheid. Toch vreemd dat ie op de oude batterijen wel de tijd en de datum nog goed aangaf, cijfers ook nog duidelijk zichtbaar, maar niet de temperatuur en luchtvochtigheid goed aangaf.
Weer wat geleerd!
Dus excuses aan de fabrikanten van de luchtbevochtigers met koude lucht, het werkt wel.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:48 schreef Appeltje het volgende:
Hier ook 3 Venta's in huis (woonkamer en 2 slaapkamers) en zijn er zeer tevreden over.
Hygiënemiddel etc koop ik op Amazon.de, is daar een stuk voordeliger.
TS is er inmiddels achter dat haar luchtbevochtiger het ook goed doet als je er een werkende batterij in stoptquote:Op maandag 30 december 2019 08:18 schreef Rtificial het volgende:
Ik gebruik ook Venta's. Werkt prima, low-tech. Er wordt een groot bevochtigd oppervlakte gecreeerd dat door de ventilator geholpen snel verdampt. Mooi eenvoudig concept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |