Jij hebt de definitie van rommel niet helemaal begrepenquote:Op zondag 24 november 2019 19:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee heb geen rommel nodig om me beter voor te doen
Hey sletjequote:Op zondag 24 november 2019 19:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat zei je niet toen ik je nam bby
Niks bijzonders, watsmetjouquote:
Ben jij Hansquote:Op zondag 24 november 2019 20:32 schreef TTSS het volgende:
Me dices que el amor, igual que llega pasa
Y el tuyo se marcho por la ventana
Y que encontró un lugar, en otra cama
Zeker hele dag chips gegeten op de bank jijquote:Op zondag 24 november 2019 20:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ook niets bijzonders eigenlijk, heb t hele weekend geen moer gedaan man. Heerlijk
No man, gisteren buiten ontbeten, rest van het weekend huis opgeruimd, nagegaan wat gedaan moest worden en dat soort dingen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker hele dag chips gegeten op de bank jij
Neequote:
Godverdomme wat saaiquote:Op zondag 24 november 2019 20:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
No man, gisteren buiten ontbeten, rest van het weekend huis opgeruimd, nagegaan wat gedaan moest worden en dat soort dingen.
Heb een ik wil thuis zitten periode.
Wie ben je danquote:
Wil je niet wetenquote:
Ja nu dus nog meer juistquote:
Hij beweert Jimmy te zijnquote:
Lol okéquote:Op zondag 24 november 2019 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij beweert Jimmy te zijn
Tevens: hoi. Lang niet meer gezien.
Ben je al 40?quote:Op zondag 24 november 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee heb genoten. Ik heb dit even nodig.
Uhm, ja, daar kan ik niks tegen in brengen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oké
Hi ja sry het is hier echt kutjesaai en heb betere shit te doen
Zoals?quote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oké
Maak dat de kat wijsquote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oké
Nee, heb gewoon periodes dat ik alleen buiten ben en dan weer binnen.quote:
Alles behalve hier zitten dus goddomme Jimmy ben je nou zo domquote:
punten.quote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles behalve hier zitten dus goddomme Jimmy ben je nou zo dom
Doe niet zo boos joh raar mensquote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles behalve hier zitten dus goddomme Jimmy ben je nou zo dom
Wat is dit nou weer voor wazige en slechte kaats, je bent echt afgezwakt, er is niks meer over van die sprankelende cronoquote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon periodes dat ik alleen buiten ben en dan weer binnen.
Waarom is dat raar? Ben je bang om met jezelf geconfronteerd te worden?
Ahw Jimmy je bent het echtquote:
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor wazige en slechte kaats, je bent echt afgezwakt, er is niks meer over van die sprankelende crono
Marg barquote:Op zondag 24 november 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Hey chloro, ik blijk voor 67% Iraans bloed in mij te dragen. How about that.
Het is je gegundquote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.
Amen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Dat de periode waarin je alleen maar buiten bent maar heel snel mag aanbreken, en nooit meer stopt.
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag belevenquote:
Hey, een van m'n favo fokkersquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag beleven
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!quote:
Ik val op donkere mannen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?quote:Op zondag 24 november 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Thank you baby
Nog geneukt via tinder?
Zijn ziel is donker.quote:
Kut ckquote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Jezus niet meer nee, wat een goorheid daar zegquote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Dank jequote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Ik val op lichtquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer hardcore luisteren #2white4u
Ben je wel weer single?quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee isquote:
ik kan dit beamen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemdquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
wtf moeten we anders doen hierquote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemd
Geldt voor alle vrouwen vriendquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
Er zijn uitzonderingen.quote:
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.quote:
Jij bent zo helder he, het is ongelooflijkquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |