• Van Gerwen heeft niet aan bijster veel vloertoernooien meegedaan waardoor hij slechts de 18e seed is.quote:(1) Gerwyn Price v (64) Mickey Mansell
(32) Keegan Brown v (33) Andy Boulton
(16) Mensur Suljovic v (49) Kim Huybrechts
(17) Danny Noppert v (48) Ryan Searle
(8) Jose De Sousa v (57) James Richardson
(25) Dimitri Van den Bergh v (40) Stephen Bunting
(9) Jonny Clayton v (56) Ryan Meikle
(24) Harry Ward v (41) Darius Labanauskas
(5) Glen Durrant v (60) Scott Baker
(28) Max Hopp v (37) Jelle Klaasen
(12) Nathan Aspinall v (53) Raymond van Barneveld
(21) Joe Cullen v (44) Kyle Anderson
(4) Peter Wright v (61) James Wilson
(29) Chris Dobey v (36) Cristo Reyes
(13) Jeffrey de Zwaan v (52) Simon Whitlock
(20) John Henderson v (45) Ryan Joyce
(2) James Wade v (63) Ted Evetts
(31) Steve Beaton v (34) Ricky Evans
(15) Adrian Lewis v (50) Josh Payne
(18) Michael van Gerwen v (47) Luke Humphries
(7) Dave Chisnall v (58) Matthew Edgar
(26) Justin Pipe v (39) Mervyn King
(10) Jermaine Wattimena v (55) Jamie Hughes
(23) Ron Meulenkamp v (42) Rob Cross
(6) Ian White v (59) Devon Petersen
(27) Vincent van der Voort v (38) Arron Monk
(11) Michael Smith v (54) Martin Schindler
(22) Brendan Dolan v (43) Ross Smith
(3) Krzysztof Ratajski v (62) Steve Lennon
(30) William O'Connor v (35) Steve West
(14) Daryl Gurney v (51) Luke Woodhouse
(19) Gabriel Clemens v (46) Mark McGeeney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema zaterdag: tweede ronde 13u45 en derde ronde 20uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema zondag: kwartfinales 13u45 en semi+finale 20uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja; bord 2 is alleen via PDC.tv te volgen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Het is niet aan de gezichten af te lezen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik dacht steeds dat hij het net niet ging redden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Daar kwam Ian goed weg.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef KennyPowers het volgende:
Op weg naar een halve finale op tv
SOONY![]()
Nog met een goede laatste leg ook.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Price - Van Gerwen en dan gok ik dat Price wint.quote:Op zondag 24 november 2019 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat zal de finale gaan worden denken jullie?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Van Gerwen HAAT King echt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
x2quote:Op zondag 24 november 2019 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Price - Van Gerwen en dan gok ik dat Price wint.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 november 2019 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Price - Van Gerwen en dan gok ik dat Price wint.![]()
Van Gerwen niet blij met opponent King: ‘Mensen als hij zijn slecht voor darts’
Michael van Gerwen heeft zich met een 10-6 overwinning op Mervyn King geplaatst voor de halve finales van de Players Championship Finals in Minehead, maar de Brabantse darter was na afloop niet te spreken over het optreden van zijn Engelse opponent.
De 53-jarige darter uit Ipswich kreeg er flink van langs in het interview dat Van Gerwen na zijn gewonnen kwartfinale gaf. ,,Mensen zoals hij zijn slecht voor het darts. Hij had last van zijn rug, maar als dat zo is dan moet je niet spelen.. De mensen komen kijken omdat ze goede en spannende wedstrijden willen zien, niet om een speler te zien zeuren over van alles. Zijn dartspijlen, het dartsbord, de wind. Er was steeds weer iets niet goed, maar we weten allemaal hoe Mervyn is", zei een geïrriteerde Van Gerwen.
,,Er was zeker een woordenwisseling op het podium, omdat ik gewoon niet blij was met zijn manier van zijn spelen. Het haalde me zeker uit mijn spel. Op deze manier winnen is voor mij niet leuk. Hij zorgde ervoor dat het een strijd werd, maar het werd vooral een strijd met mezelf. Ik kan er gewoon niet tegen als mijn tegenstander blijft zoeken naar smoesjes en het tempo uit de partij haalt. Ik wil iedereen laten zien waartoe ik in staat ben, maar op deze manier kan ik dat niet.”
https://www.ad.nl/darts/v(...)voor-darts~addd23d5/![]()
Dit interview vind ik eigenlijk nog sneuer dan "Darten is geen eerlijk spel meer"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
@Vinnyquote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef Nober het volgende:
Michael van Gerwen heeft zich met een 10-6 overwinning op Mervyn King geplaatst voor de halve finales van de Players Championship Finals in Minehead, maar de Brabantse darter was na afloop niet te spreken over het optreden van zijn Engelse opponent.
De 53-jarige darter uit Ipswich kreeg er flink van langs in het interview dat Van Gerwen na zijn gewonnen kwartfinale gaf. ,,Mensen zoals hij zijn slecht voor het darts. Hij had last van zijn rug, maar als dat zo is dan moet je niet spelen.. De mensen komen kijken omdat ze goede en spannende wedstrijden willen zien, niet om een speler te zien zeuren over van alles. Zijn dartspijlen, het dartsbord, de wind. Er was steeds weer iets niet goed, maar we weten allemaal hoe Mervyn is", zei een geïrriteerde Van Gerwen.
,,Er was zeker een woordenwisseling op het podium, omdat ik gewoon niet blij was met zijn manier van zijn spelen. Het haalde me zeker uit mijn spel. Op deze manier winnen is voor mij niet leuk. Hij zorgde ervoor dat het een strijd werd, maar het werd vooral een strijd met mezelf. Ik kan er gewoon niet tegen als mijn tegenstander blijft zoeken naar smoesjes en het tempo uit de partij haalt. Ik wil iedereen laten zien waartoe ik in staat ben, maar op deze manier kan ik dat niet.”
https://www.ad.nl/darts/v(...)voor-darts~addd23d5/You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Mervyn King adviseert Michael van Gerwen na knappe zege: ‘Kom niet aan iemands naam’
Darter Mervyn King was vrijdagavond tijdens de UK Open de grootste verrassing van het toernooi door Michael van Gerwen uit te schakelen in de 4e ronde. De Engelsman stond na 9 legs met 7-2 voor, nadat Van Gerwen wat dubbels miste. De Vlijmenaar kwam nog terug tot 7-5, maar verzuimde door te stomen. King haalde de trekker over met een 141 finish en won met 10-6.
"Michael was een hindernis. Daar ben ik overheen gekomen, einde van het verhaal", reageerde de voormalig Lakeside-finalist kortaf. "Michael liet mij de wedstrijd domineren en scoorde niet zoals hij normaal wel doet. Hij kreeg kansen op de dubbels, maar benutte deze niet. Ik wel, zo gaat het soms."
Akkefietje
Voor King was dit heerlijk. De pot bleek de ultieme revanche op de Nederlander want in februari stonden de Engelsman en Van Gerwen tegenover elkaar tijdens een Pro Tour-toernooi. 'Mighty Mike' ergerde zich aan King tijdens deze partij en noemde de meervoudig major-finalist zelfs 'een schande voor het darten'. Van Gerwen, op de foto met King in betere tijden, vond dat King zijn best niet deed.
Motivatie
Deze uitspraak zorgde voor extra motivatie bij de voormalig UK Open-halvefinalist, zo zei de 52-jarige Brit na afloop. "Michael moet leren dat hij niet namens andere spelers spreekt. Ik mag hem graag. Het is een fantastische darter en een aardige gozer. Maar je kan niet zo’n manier iemands naam door het slijk halen. Dat loopt op een gegeven moment fout af."
King is namelijk altijd gemotiveerd. "Waarom zou ik mijn best niet doen in de halve finale van een toernooi? Niemand klaagde toen ik op dezelfde manier speelde en een Players Championship-toernooi wist te winnen met 105 gemiddeld."
https://sportnieuws.nl/da(...)om-aan-iemands-naam/![]()
Zou dit het beeld dat mensen van je hebben veel veranderen?quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd.![]()
Als hij niet speelt kun je helemaal niets laten zien, Michael.quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef Nober het volgende:
https://www.ad.nl/darts/v(...)voor-darts~addd23d5/![]()
Dat is de ergste van allemaalquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
En @De_Kraam ?quote:Op zondag 24 november 2019 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Kijkt de sympathieke @:caland vanavond ook mee?![]()
#dagjesvolkquote:Op zondag 24 november 2019 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Kijkt de sympathieke @:caland vanavond ook mee?![]()
VdV zit dan ook in kamp King nu.quote:Op zondag 24 november 2019 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Rugproblemen bespreken met VdV. King en VdV moeten beide maar eens kilo's afvallen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het zou me niks verbazen als VdV Sieg Heil roept en de hitlergroet doet als ze straks een keer iets te vroeg inschakelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op zondag 24-11-2019 om 19:38:16Van Gerwen op shortlist Sportman van het Jaar https://t.co/Y7cs6xWN4X #rtl7darts #darts https://t.co/R6nZ9DnSFX reageer retweet
x10000
In SPT is er een algemeen topic.![]()
Dit is een beetje een apart jaar hem daarvoor te nominerenquote:Op zondag 24 november 2019 19:54 schreef Zipportal het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op zondag 24-11-2019 om 19:38:16Van Gerwen op shortlist Sportman van het Jaar https://t.co/Y7cs6xWN4X #rtl7darts #darts https://t.co/R6nZ9DnSFX reageer retweet
x10000
In SPT is er een algemeen topic.
Voor zover een darter nou echt een sportman isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
VdV ging toch naar de sportschool op een gegeven moment?quote:Op zondag 24 november 2019 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Rugproblemen bespreken met VdV. King en VdV moeten beide maar eens kilo's afvallen.![]()
Daar is ie op een gegeven moment ook weer mee gestoptquote:Op zondag 24 november 2019 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
VdV ging toch naar de sportschool op een gegeven moment?![]()
1 januari de wereldtitel gepakt, misschien telt dat?quote:Op zondag 24 november 2019 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een beetje een apart jaar hem daarvoor te nomineren
Voor zover een darter nou echt een sportman is![]()
Dat zou kunnenquote:Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 januari de wereldtitel gepakt, misschien telt dat?
Ik zou hem toch eerder nomineren voor dat gigantisch dominante jaar wat hij hadMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat ze MvG helemaal niet wilden nomineren maar volgens criteria 'wereldkampioen = nominatie' kunnen ze nu niet veel anders![]()
Maar dat kan niet meer.quote:Op zondag 24 november 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Ik zou hem toch eerder nomineren voor dat gigantisch dominante jaar wat hij had![]()
Gelukkig is het een shortlist. Nomineren en gelijk afvinken. Als sportman mag je ook respect tonen, en die kant kent Klompvoet niet.quote:Op zondag 24 november 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
Ik zou hem toch eerder nomineren voor dat gigantisch dominante jaar wat hij had![]()
Noppert wordt de eerste darter die sportman van het jaar wordtquote:Op zondag 24 november 2019 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig is het een shortlist. Nomineren en gelijk afvinken. Als sportman mag je ook respect tonen, en die kant kent Klompvoet niet.![]()
![]()
Nee dat weet ik, maar ik bedoel dat hij toen niet genomineerd was (toch?) en dan voor het afgelopen jaar wel terwijl ik hem dit jaar over het jaar als geheel gezien een stuk minder goed vondquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het gaat om z'n wereldkampioenschap. Op basis daarvan wel terecht. Goed dat ze het nu wel doen in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik bedoel dat hij toen niet genomineerd was (toch?) en dan voor het afgelopen jaar wel terwijl ik hem dit jaar over het jaar als geheel gezien een stuk minder goed vond![]()
Blij dat O'Connor verloren heeft.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wattimena:quote:quote:Ik heb szura nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@yvonne
laat szura aub thuis![]()
Eens kijken of ze het vandaag weer redden om 2 uur over de pijltjes te praten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze hadden mooi in elkaar moeten draaien zodat je helemaal wappie wordt als je er naar kijkt.quote:Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef KennyPowers het volgende:
Alan Warriner is seniel, rip
[ afbeelding ]![]()
Met een finaleplek zou Dobey 17e staan op de ranking.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Price gaat gewoon dik winnen. 10-7.quote:Op zondag 24 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
Met een finaleplek zou Dobey 17e staan op de ranking.![]()
Maar we gaan niet tot de 10.quote:Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Price gaat gewoon dik winnen. 10-7.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
WHITEDquote:Op zondag 24 november 2019 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou wel leuk zijn als MvG en Price komende tijd zelfde niveau halen.![]()
25.000 pond toch?quote:Op zondag 24 november 2019 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Geen prijzengeld meer voor 9 darters?? Wat is dat nou![]()
Zou leuk zijn als Meulenkamp per ongeluk tegen Price moet als hij zijn eerste ronde op het WK wint.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik hoorde net dat dit afgeschaft is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit stond vanmiddag nog op Wikipedia. Nu staat het er ook niet meer. We worden beflikkerd.quote:Op zondag 24 november 2019 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat dit afgeschaft is.![]()
Ben zeer benieuwd welke flapdrol morgen PDPA-Q wint
Ik zie fantastische namen tussen zitten zoals Barrie Bates, Eddie Dootson, Mickey Mansell en Northy North![]()
Nou zeg.quote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit te wachten tot die vieze spataderin Price z'n nek eens barst.
![]()
@Mani89 #believequote:Op zondag 24 november 2019 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Mag toch hopen dat het niet Dobey is die MVG moet gaan bestrijden in de finale![]()
Haha leuk om te zien. Je merkt wel dat Price zich (terecht) een stukje hoger voelt dan Dobey. Hij voelt zich eigenlijk nr 1 a 2 vd wereld denk ik. Mocht hij verliezen ben ik benieuwd naar zn reactie. Toch hoop ik eigenlijk dat ie gewoon wint![]()
Ik hoop Thornton en Benito.quote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben zeer benieuwd welke flapdrol morgen PDPA-Q wint
Ik zie fantastische namen tussen zitten zoals Barrie Bates, Eddie Dootson, Mickey Mansell en Northy North![]()
Ik ben pro Pricequote:Op zondag 24 november 2019 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb je tegen goede jongen DobeyU MAD?![]()
Als Humphries wint van Gawlas in de jeugdfinale komt er nog een derde ticket.quote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop Thornton en Benito.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat een horror zegquote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop Thornton en Benito.![]()
@Mani89 en ik hopen op Norris, Van Duijvenbode en Carlin♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zjak in de huiskamergenot
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Is Norris zover gezakt?quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik hopen op Norris, Van Duijvenbode en Carlin“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Privéproblemen gehad. Vrouw is overleden.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het wordt een slagveld.quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik hopen op Norris, Van Duijvenbode en CarlinReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb de lijst met namen doorgenomen en kon niet anders dan tot de conclusie komen dat het ellendig wordt.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De beste spelers zullen ook wel in zelfde deel komen zitten en een deel zit dan vol met wanstaltige nobody's![]()
![]()
Doet Menzies nog mee?quote:Op zondag 24 november 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de lijst met namen doorgenomen en kon niet anders dan tot de conclusie komen dat het ellendig wordt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seeds 1 tot 5 en 10 tot 32 staan nu vast voor het WK. Alles staat vast als White verliest van Van Gerwen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Heeft geen tourkaart dus nee.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Van Gerwen is bEtER daN dE ReSt.
Van der Voort.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock-King is voer voor Yannick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seeds 1 tot 5 en 10 tot 32 staan nu vast voor het WK. Alles staat vast als White verliest van Van Gerwen.![]()
Holmaatjequote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Van der Voort.
![]()
Op naar Dartshop Zaanstad (die naast een slagerij zit (lol) )quote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Van der Voort.
![]()
Is Poepz0r er uberhaupt geweest dit weekend?quote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke @:Poepz0r onsympahtiek bezig is door er niet te zijn vanavond.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Die zit zeker weer in club Mystique.quote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke @:Poepz0r onsympahtiek bezig is door er niet te zijn vanavond.![]()
Nee.quote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Poepz0r er uberhaupt geweest dit weekend?![]()
Daar waren wij ook van de week.. Poepz0rs kontje geslooptquote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zit zeker weer in club Mystique.-![]()
Vervelende act. Zal vast morgen weer leuk komen doen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Welkom allenquote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar waren wij ook van de week.. Poepz0rs kontje gesloopt![]()
![]()
#TopicGekaaptquote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vervelende act. Zal vast morgen weer leuk komen doen.![]()
Erg jammer dat FC Emmen niet gewonnen heeft van het onsympathieke Waalwijk.quote:What can change the nature of a man?![]()
Eigen schuld.quote:Op zondag 24 november 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Erg jammer dat FC Emmen niet gewonnen heeft van het onsympathieke Waalwijk.![]()
RKCquote:Op zondag 24 november 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Erg jammer dat FC Emmen niet gewonnen heeft van het onsympathieke Waalwijk.@powerlougen
![]()
In elk geval geen WhitewashUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De dag dat White ooit van Van Gerwen wint op een televisietoernooi is een heilige dag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Van mij mag het vandaag gebeuren.quote:Op zondag 24 november 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
De dag dat White ooit van Van Gerwen wint op een televisietoernooi is een heilige dag.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Snap dan weer niet dat het White wel gelukt is op een Euro Tour en voor een leger tokkienederlanders nota bene.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Laten we hopen dat Price straks die kikvors van het podium afveegt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zonder camera's erbij jaquote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
White niet spectaculair
Gooit vaak 110 gemiddeldes![]()
jellyquote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen dat Price straks die kikvors van het podium afveegt.What can change the nature of a man?![]()
Thuis in de schuur?quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
White niet spectaculair
Gooit vaak 110 gemiddeldesUn dann rettet kein Kavallerie,
Valladolid is een lelijke ploeg.quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Sevilla op het tweede scherm.
Niks mis mee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Denk dat dat wel heel hard pijn gaat doen bij MvG. Die gaat heel hard hopen dat Price onderweg een keer verliest van Clemens of zo.quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen dat Price straks die kikvors van het podium afveegt.![]()
Je kan op zich wel een heel hoog gemiddelde gooien zonder dat het spectaculair is, als in weinig 180 of hoge finishesquote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
White niet spectaculair
Gooit vaak 110 gemiddeldesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies. Makkelijkste als je tegenstander ook nog eens hoog gooit.quote:Op zondag 24 november 2019 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan op zich wel een heel hoog gemiddelde gooien zonder dat het spectaculair is, als in weinig 180 of hoge finishes![]()
Kan ook zeker meehelpen jaquote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. Makkelijkste als je tegenstander ook nog eens hoog gooit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Genoteerd.quote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom daar zelden meer eigenlijk.
LidlGoden.![]()
Blauwe kaas van de Lidlquote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LidlGoden.
Op stand genieten van je wwU MAD?![]()
Lidl om de hoek hier.quote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LidlGoden.
Laatst cadeautje gekocht voor mijn nichtje daar.
Genot.What can change the nature of a man?![]()
Albert Heijn // Dirk hier.quote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
LidlGoden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh, hebben we al sinds mensenheugenis in de wijk hier. Kom tegenwoordig liever in de Appie omdat in de Dirk het stervensdruk is.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hoe laat is morgen die loting van het WK?quote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, hebben we al sinds mensenheugenis in de wijk hier. Kom tegenwoordig liever in de Appie omdat in de Dirk het stervensdruk is.What can change the nature of a man?![]()
20:30 loting. Vanaf 20:15 al live op Facebook/YouTube met Zjak en ik gok Co.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen die loting van het WK?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En dan direct nabellen. Ik kan nu al niet wachten.quote:Op zondag 24 november 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
20:30 loting. Vanaf 20:15 al live op Facebook/YouTube met Zjak en ik gok Co.![]()
Lekker met Van der Voort bellen: hey je hebt Price geloot he lastig hequote:Op zondag 24 november 2019 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan direct na bellen. Ik kan nu al niet wachten.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wattimena is door zijn bed gezakt.quote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker met Van der Voort bellen: hey je hebt Price geloot he lastig he![]()
Dit klinkt in mijn hoofd als Joep Schreuder.quote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker met Van der Voort bellen: hey je hebt Price geloot he lastig he![]()
Ik zag op de Belg vandaag een schitterend interview met een voetballer;
"Je hebt wel heel veel kansen gemist vandaag"
Ja, dat klopt inderdaad
"Hoe voel je je daarbij?"![]()
Hedde de buurvrouw liggen naaienquote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wattimena is door zijn bed gezakt.![]()
Van Barneveld die Van Gerwen kan treffen in de tweede ronde: altijd tegen mij genotquote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wattimena is door zijn bed gezakt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
wattimenahoofdschud.gifquote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wattimena is door zijn bed gezakt.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hedde de buurvrouw liggen naaienquote:Ik heb mijn buurvrouw nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!
Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!!
@rtl7darts laat Wereldgozer aub thuis.![]()
Nederlanders kunnen niet tegen elkaar lotenquote:Op zondag 24 november 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Barneveld die Van Gerwen kan treffen in de tweede ronde: altijd tegen mij genot
#indekuip![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 24-11-2019 om 21:33:42Ik baal er erg van dat Cadby voor de derde jaar op rij het WK gaat missen. Cadby is 1 van mijn favoriete darters en hij heeft de kwaliteiten om een WK te winnen. Ik hoop dat Cadby volgend jaar nog een tourcard heeft en dan gaat hij in 2020 minimaal 1 major winnen #rtl7darts reageer retweet
![]()
En toen kregen we dittwitter:machinegun180 twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:09:43Ik heb scholten nooit wat aan gedaan, en hij vind altijd een punt om negatief te praten over mij!Voor de duidelijkheid ik ga elke wedstrijd in om te winnen! En werd meer emotioneel dat het eens eruit kwam. Emotie zit in elke sport!! @rtl7darts laat scholten aub thuis. reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het doet me nog steeds pijn dat Ritchie Edhouse gekwalificeerd is voor het WK.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Twee jaar geleden alles ingesneeuwd.quote:Op zondag 24 november 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
UK Open is juist een van de mooiste toernooien![]()
Qua format wel, qua locatie mwaquote:Op zondag 24 november 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
UK Open is juist een van de mooiste toernooienLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoop niet dat Hearnaids ook nog reclame in die WK-finale heeft gefietst
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Best of 11quote:Op zondag 24 november 2019 21:41 schreef Szura het volgende:
Hoop niet dat Hearnaids ook nog reclame in die WK-finale heeft gefietst
reken er maar opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar reclame was.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik zou het bij god niet wetenquote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar reclame was.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is het WK en een hele zooi uitmelk-aids, met onder andere Première League en Champions League of Darts.quote:Op zondag 24 november 2019 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
UK Open staat op 3 in mijn lijst van favoriete toernooien![]()
WKquote:Op zondag 24 november 2019 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is het WK en een hele zooi uitmelk-aids, met onder andere Première League en Champions League of Darts.
WGP
UK Open
GSOD
Matchplay
Premier League![]()
Zoiets ja. En alles net set-principe is leuker.quote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WK
WGP
UK Open
GSOD
Matchplay
Premier League![]()
Wie?quote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Missen jullie Veltman ook zo komende wedstrijd?
Zonder gekheid, hem zullen we wel missen ja. Al geloof ik nog steeds in Perr Schuurs![]()
Dat ontloopt elkaar toch allemaal niet zo gek veelquote:Op zondag 24 november 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie?
Zonder gekheid, hem zullen we wel missen ja. Al geloof ik nog steeds in Perr Schuurs
Vooral klote dat Blind er niet bij is (al was dat wel makkelijker op te vangen geweest als Veltman er was)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk hakt Price Van Gerwen in de pan.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Goede kans.quote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk hakt Price Van Gerwen in de pan.![]()
Team Price
Un dann rettet kein Kavallerie,
Nooit. Blind is een klasse apart. Aan de bal, positioneel inzicht, drukzetten.quote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
(al was dat wel makkelijker op te vangen geweest als Veltman er was)♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zeker niet.quote:Op zondag 24 november 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook niet slecht van White toch?![]()
Ik denk het ook niet. In ieder geval geen Veltmannetjequote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ontloopt elkaar toch allemaal niet zo gek veel
Vooral klote dat Blind er niet bij is (al was dat wel makkelijker op te vangen geweest als Veltman er was)
Ben wel benieuwd hoe dit opgelost wordt. Denk dat Martinez linie naar achteren wordt gezet. Labyad variant eventueel met Beek op 6 naast Alvarez.![]()
Het WK-brekket is hiermee officieel. Laten we hopen dat er wat leuke namen in het eerste kwart worden geloot.quote:1 Michael van Gerwen v 32 Ricky Evans
16 Jonny Clayton v 17 Stephen Bunting
8 James Wade v 25 Steve Beaton
9 Ian White v 24 Max Hopp
4 Michael Smith v 29 Dimitri Van den Bergh
13 Adrian Lewis v 20 Darren Webster
5 Gary Anderson v 28 Steve West
12 Nathan Aspinall v 21 Krzysztof Ratajski
2 Rob Cross v 31 Danny Noppert
15 Joe Cullen v 18 Jermaine Wattimena
7 Peter Wright v 26 Keegan Brown
10 Dave Chisnall v 23 Jeffrey de Zwaan
3 Gerwyn Price v 30 John Henderson
14 Simon Whitlock v 19 Mervyn King
6 Daryl Gurney v 27 Glen Durrant
11 Mensur Suljovic v 22 Chris Dobey♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tweede kwart genotquote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Het WK-brekket is hiermee officieel. Laten we hopen dat er wat leuke namen in het eerste kwart worden geloot.
[..]![]()
Ja, maar dat bedoelde ik dus helemaal nietquote:Op zondag 24 november 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit. Blind is een klasse apart. Aan de bal, positioneel inzicht, drukzetten.
Ik bedoelde dat je het gemis van Blind makkelijker op kunt vangen met iemand ernaast die iets van ritme heeft en wat bij kan sturenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Alvarez dan toch speelt zou ik hem achterin zetten, hoef je het minste te schuivenquote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. In ieder geval geen Veltmannetje
Ben wel benieuwd hoe dit opgelost wordt. Denk dat Martinez linie naar achteren wordt gezet. Labyad variant eventueel met Beek op 6 naast Alvarez.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een boel klootzakken ook eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Het WK-brekket is hiermee officieel. Laten we hopen dat er wat leuke namen in het eerste kwart worden geloot.
[..]
Waar is de tijd van Andy Fordham, Ted HankeyYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Twee rechtspoten, dat wordt m nietquote:Op zondag 24 november 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Alvarez dan toch speelt zou ik hem achterin zetten, hoef je het minste te schuiven![]()
![]()
Wacht wat, hij begon in februari met darten en staat nu hier?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eens, middenveld staatquote:Op zondag 24 november 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Alvarez dan toch speelt zou ik hem achterin zetten, hoef je het minste te schuivenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
jepquote:Op zondag 24 november 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Wacht wat, hij begon in februari met darten en staat nu hier?![]()
![]()
De prijs is wel dat je een prima functionerend middenveld uit elkaar trekt. Maar er valt ook best wat te zeggen voor Martinez achterin hoorquote:Op zondag 24 november 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee rechtspoten, dat wordt m niet
We gaan het wel zien, ben wel benieuwd hoe het wordt opgelostMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van deze speler had Poepz0r nog nooit van gehoord. Maar blijft Greebe en dat soort aids maar ophemelen.![]()
Mijn voorlopige voorspelling dan. Niks dikgedrukt als ik ze allebei de laatste 16 niet zie halen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
1 Michael van Gerwen v 32 Ricky Evans
16 Jonny Clayton v 17 Stephen Bunting
8 James Wade v 25 Steve Beaton
9 Ian White v 24 Max Hopp
4 Michael Smith v 29 Dimitri Van den Bergh
13 Adrian Lewis v 20 Darren Webster
5 Gary Anderson v 28 Steve West
12 Nathan Aspinall v 21 Krzysztof Ratajski
2 Rob Cross v 31 Danny Noppert
15 Joe Cullen v 18 Jermaine Wattimena
7 Peter Wright v 26 Keegan Brown
10 Dave Chisnall v 23 Jeffrey de Zwaan
3 Gerwyn Price v 30 John Henderson
14 Simon Whitlock v 19 Mervyn King
6 Daryl Gurney v 27 Glen Durrant
11 Mensur Suljovic v 22 Chris DobeyMet pijn en moeite derde![]()
Toontje lagerquote:Op zondag 24 november 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Van deze speler had Poepz0r nog nooit van gehoord. Maar blijft Greebe en dat soort aids maar ophemelen.![]()
![]()
Ach, Asada // De Sousa // Clemens // Hughes // Van Barneveld en co moeten nog worden ingeloot.quote:Op zondag 24 november 2019 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn voorlopige voorspelling dan. Niks dikgedrukt als ik ze allebei de laatste 16 niet zie halen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: