Het zou mooi zijn als hij met zijn arrogante hassus zelf eens op de bank zou komen.quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef Lelie68 het volgende:
Wat gaat Mariska doen.. ik hoop 3 op Jessie.. niet dat het uitmaakt, maar dan gaat ie weer dreigen en janken en dan staat hij weer zo voor lul op de streams en tv
alle ballen op lex denk ikquote:Op zondag 24 november 2019 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Lex is potentieel gevaar, die heeft al eerder 3 stemmen op Jessie gedaan dus die moet zo snel mogelijk moven
En Lex drie op Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef Lelie68 het volgende:
Wat gaat Mariska doen.. ik hoop 3 op Jessie.. niet dat het uitmaakt, maar dan gaat ie weer dreigen en janken en dan staat hij weer zo voor lul op de streams en tv
Die zal het ook gaan worden volgens de baas(Jessie).....quote:Op zondag 24 november 2019 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Lex is potentieel gevaar, die heeft al eerder 3 stemmen op Jessie gedaan dus die moet zo snel mogelijk moven
Dat zal niet mogenquote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou mooi zijn daarom hadden Hiske Mariska en Gerrit hun kans moeten pakken......
Lex durft niet meer tegen de grote smurf in te gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef Poesjuh het volgende:
Lex op.mylene ipv jessie? Mylene vindt het oke want ze weet dat lex er toch genoeg Krijgt
Grappig wel ...Jessie probeerde Ger gisteravond te chanteren/kleineren met zijn opmerkingen over hoe hij Ger altijd van de bank wist te houden, anders was Ger allang weg geweest bla blaatquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
hè hè hè. dan stem ik op jou Mylène, want dan kom ik niet op de bank en ik garandeer je dat jij er niet uitgaat morgen. "Uhh, Ja hoor almachtige Abdul, als jij me in mijn reet wil neuken mag dat als je er maar wat liefs bij zegt." Ja, natuurlijk geen probleem!, ik zeg wel dat ik je tactisch pak, hè hè hè!
wat een dom mokkel op deze manierquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
hè hè hè. dan stem ik op jou Mylène, want dan kom ik niet op de bank en ik garandeer je dat jij er niet uitgaat morgen. "Uhh, Ja hoor almachtige Abdul, als jij me in mijn reet wil neuken mag dat als je er maar wat liefs bij zegt." Ja, natuurlijk geen probleem!, ik zeg wel dat ik je tactisch pak, hè hè hè!
het enige waar we nog naar kunnen uitkijken zijn de blikken van jessie en merel als ze net naast de winst grijpe in de finale.quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef Labradoodle het volgende:
We weten de uitslag al het is zo voorspelbaar Utopia finale er is niks spannends aan.
Ze kan nu juist op Jessie ze gaat er toch uit.quote:Op zondag 24 november 2019 14:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lex durft niet meer tegen de grote smurf in te gaan.
Die heeft haar compleet afgeblaft vorige keer.
Dat gaat niet gebeuren dus die beelden blijven de haters bespaard...quote:Op zondag 24 november 2019 14:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het enige waar we nog naar kunnen uitkijken zijn de blikken van jessie en merel als ze net naast de winst grijpe in de finale.
laf wijfquote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex. Utopia is een plek dat je het alleen red als je met bepaalde mensen vrienden ben. Ik ben een loner en dan red je het niet.
Dan nu maar i.p.v. weer te moeten battelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |