abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190094848
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa, PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

pi_190094868
Zo ging het ook toen ik (12 jaar oud) op rugby zat en we regelmatig Hollandse Leeuwen speelden met het heren seniorenteam :X
pi_190094872
Hehe Frantic :')

En eigenlijk zouden we er vooral een voorbeeld aan moeten nemen, die honden. Het gaat bij ze niet om hoe je eruit ziet, hoe groot of klein je bent. Het gaat om energie en hoe je je gedraagt. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 november 2019 @ 10:22:06 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190094879
In het kader van ontspannen de dag begonnen. Vandaag een lesje Yinyoga gedaan :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190094935
Mooi was ook nog wel dat er op een gegeven moment een kinder ledikant stond voor de doggen om op te slapen. En mevrouw de Malteser had een eigen mandje.

Naja er stonden 5 jankende doggen naast 't ledikant en het kleine mandje was leeg. Want ook daar mochten ze niet in.
pi_190094944
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi was ook nog wel dat er op een gegeven moment een kinder ledikant stond voor de doggen om op te slapen. En mevrouw de Malteser had een eigen mandje.

Naja er stonden 5 jankende doggen naast 't ledikant en het kleine mandje was leeg. Want ook daar mochten ze niet in.
:D
Prachtig ja, die doggen zijn veel te goedhartig.
pi_190094976
@Kaatje: inderdaad, goed onthouden! Ben benieuwd hoe vroeg mijn ouders hebben mogen opstaan. In ieder geval is 7 uur bij ons uitslapen! Vannacht niet zo goed geslapen, wellicht omdat we gister een fles wijn deelden bij het avondeten, en we dat niet meer zo gewend zijn!
pi_190095029

Geen idee if dit werkt.
pi_190095044
Op station Zutphen kun je bij DRIE vervoerders inchecken. :') :')
pi_190095048
Dat is een boel hond, Frantic O+
pi_190095059
Gaaf. O+ Ik hou wel van doggen, eigenlijk.
pi_190095062
Station Arnhem ken ik eigenlijk alleen maar als bouwput. :')

Ben er geloof ik nadat het 'af' was 1x geweest.
pi_190095065
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190095074
Oeh O+

Een van de proffen heeft ook een Duiste Dog, maar die is nog geen jaar oud. Ben heel benieuwd hoe groot 'ie gaat worden.
pi_190095082
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grijze is echt huge, of niet? :D
pi_190095102
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die 2 vriendjes van Dora zijn dus ook zo groot.... Ze moet niet voor niks op d'r achterpoten staan om erbij te kunnen. :D
pi_190095103
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Normaal voor een teefje. Reutjes worden gemiddeld nog iets (10-15cm schofthoogte) groter, die laatste blonde die ik postte in mn eerdere post was vrij klein voor een reu.
pi_190095124
Wow, indrukwekkende hoeveelheid hond, Frantic! Het lijkt me een fijn ras. Alleen dat formaat hč :D Zou hier nooit in huis passen.

Mooi :W wat een klotenacht :O kind was heel wakker en gezellig om 2 uur en om 5 uur.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_190095134
Heel fijn ras :Y Gaat ook heel goed samen met kinderen. En hebben niet eens veel beweging nodig, met regelmaat lange afstanden lopen wordt zelfs afgeraden.

Bij ons zaten ze ook allemaal in huis hoor, bijkeuken was toen op CV ketel/wasmachine/vaatwasser/droger na alleen maar hond :+ Ze liepen ook gewoon door de rest van 't huis (behalve naar boven/slaapkamer van m'n ouders).

Was eigenlijk op zoek naar foto's met de Malteser, maar die heb ik alleen nog maar analoog. Zou ik bij m'n ouders ff in fotoboeken moeten kijken.
pi_190095208
Ja het vult de ruimte wel ja :D
Maar heel toffe honden :Y

Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen. :D
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
pi_190095241
Dat is fijn @Candaasje. Voor iedereen ook?

Wat een leuke honden, maar wel enorm zeg :o

Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.

@Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190095248
Candaasje, als het gaat om doorgefokte honden, weet ik nooit wat verstandig is. Als ik ooit een hond wil zou ik een gezonde hond willen en met mijn boerenverstand lijkt het me dat een kruising/vuilnisbakken ras gezonder is. Maar dan heb je meestal een fokker die veel nonchalanter fokt (een nestje voor de gezelligheid) en een minder zorgvuldige aanpak heeft. Een fokker als MissIsis fokt met zeer veel zorgvuldigheid en levert ook relatief gezonde dieren af, ondanks dat het labrador-ras veel gezondheidsproblemen kent. Heb jij hier een visie op? Of één van je proffen? ;)
Hoe sta je überhaupt tegenover honden als huisdier?

edit: ik bedenk me dat je vast sowieso tegen het fokken van dieren bent :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Lot_1 op 24-11-2019 11:01:57 ]
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_190095284
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is fijn @:Candaasje. Voor iedereen ook?

Wat een leuke honden, maar wel enorm zeg :o

Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.

@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
True, ik ben er nog wel een paar keer langsgeweest en het lijnenspel is wel heeeel gaaf gedaan. Volgens mij was het toen om het station heen nog steeds niet af. :')
pi_190095287
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:

Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen. :D
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
^O^ Wat leuk & lekker :Y)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190095288
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:

Wat een opluchting :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')