quote:Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi was ook nog wel dat er op een gegeven moment een kinder ledikant stond voor de doggen om op te slapen. En mevrouw de Malteser had een eigen mandje.
Naja er stonden 5 jankende doggen naast 't ledikant en het kleine mandje was leeg. Want ook daar mochten ze niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Die grijze is echt huge, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 2 vriendjes van Dora zijn dus ook zo groot.... Ze moet niet voor niks op d'r achterpoten staan om erbij te kunnen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
Normaal voor een teefje. Reutjes worden gemiddeld nog iets (10-15cm schofthoogte) groter, die laatste blonde die ik postte in mn eerdere post was vrij klein voor een reu.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
True, ik ben er nog wel een paar keer langsgeweest en het lijnenspel is wel heeeel gaaf gedaan. Volgens mij was het toen om het station heen nog steeds niet af.quote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is fijn @:Candaasje. Voor iedereen ook?
Wat een leuke honden, maar wel enorm zeg![]()
Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.
@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ja het vult de ruimte wel ja![]()
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Wat een opluchtingquote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ja het vult de ruimte wel ja![]()
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |