• Van Gerwen heeft niet aan bijster veel vloertoernooien meegedaan waardoor hij slechts de 18e seed is.quote:(1) Gerwyn Price v (64) Mickey Mansell
(32) Keegan Brown v (33) Andy Boulton
(16) Mensur Suljovic v (49) Kim Huybrechts
(17) Danny Noppert v (48) Ryan Searle
(8) Jose De Sousa v (57) James Richardson
(25) Dimitri Van den Bergh v (40) Stephen Bunting
(9) Jonny Clayton v (56) Ryan Meikle
(24) Harry Ward v (41) Darius Labanauskas
(5) Glen Durrant v (60) Scott Baker
(28) Max Hopp v (37) Jelle Klaasen
(12) Nathan Aspinall v (53) Raymond van Barneveld
(21) Joe Cullen v (44) Kyle Anderson
(4) Peter Wright v (61) James Wilson
(29) Chris Dobey v (36) Cristo Reyes
(13) Jeffrey de Zwaan v (52) Simon Whitlock
(20) John Henderson v (45) Ryan Joyce
(2) James Wade v (63) Ted Evetts
(31) Steve Beaton v (34) Ricky Evans
(15) Adrian Lewis v (50) Josh Payne
(18) Michael van Gerwen v (47) Luke Humphries
(7) Dave Chisnall v (58) Matthew Edgar
(26) Justin Pipe v (39) Mervyn King
(10) Jermaine Wattimena v (55) Jamie Hughes
(23) Ron Meulenkamp v (42) Rob Cross
(6) Ian White v (59) Devon Petersen
(27) Vincent van der Voort v (38) Arron Monk
(11) Michael Smith v (54) Martin Schindler
(22) Brendan Dolan v (43) Ross Smith
(3) Krzysztof Ratajski v (62) Steve Lennon
(30) William O'Connor v (35) Steve West
(14) Daryl Gurney v (51) Luke Woodhouse
(19) Gabriel Clemens v (46) Mark McGeeney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema zaterdag: tweede ronde 13u45 en derde ronde 20uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema zondag: kwartfinales 13u45 en semi+finale 20uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja; bord 2 is alleen via PDC.tv te volgen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat ie dood neervalt op het podium?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij King vraag ik me af of het niet een keer mis gaat.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Of iets minder heftigs, maar dat ie problemen krijgt ja.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ie dood neervalt op het podium?![]()
https://www.huurpontons.nl/quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:48 schreef Zipportal het volgende:
https://www.123lens.nl/
Groeten,
DrankALekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jij hebt toch Twitter? Tijds voor een social media offensief.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:54 schreef wimderon het volgende:
Marcel moet eens ophouden met z'n stopzinnetjes.
'Mag gaan zitten'
'Komt niet opdagen'![]()
Pisschraper is aan het multitasken vandaag, moest ook al Liverpool doenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ongelukkige schakeling idd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik had de handshake willen zien, niet deze hoofden.sig verwijderd door FA![]()
Moet toch wel verbeterd zijn sinds ie een jong hertje heeftquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Het uithodingsvermogen van Ray, nu gaat het komenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Heb je een puntjequote:Op zaterdag 23 november 2019 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet toch wel verbeterd zijn sinds ie een jong hertje heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HET IS GEWOON OP.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Het uithodingsvermogen van Ray, nu gaat het komen![]()
In het hoofd van Marcel is het eeuwig Sesamstraat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt toch Twitter? Tijds voor een social media offensief.![]()
Wat een gezeur van Zjak om niks.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zjak heeft weer iets gevonden hoor waarover ie kan doorzeikenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Durrant heeft godbetert al drie TV-semi's gehaald als nieuwkomer bij de PDC.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
MEER MEER MEEREn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
MEER MEER MEERquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WILLEN WIJ MEER OF MINDER RAYBAR?
180 LINKERBAAN
OOG VAN DE TIJGER![]()
(lol)quote:Let op!
Houd er rekening mee dat het tijdens dit evenement niet is toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen, indien zij niet groter zijn dan A4 formaat en niet dikker zijn dan 10 cm.
https://www.ziggodome.nl/event/4732783317/barney-dome![]()
De Gesmolten Kaars wordt op de pijnbank gelegd door ONZE Raya
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
On-ge-kend
Kijken of ze zometeen in de break weer net zo'n bizarre analyse hebben als gisteren. Dat was uiteindelijk toch wel het hoogtepunt van de nachtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:05 schreef Tagliano het volgende:
On-ge-kend
Kijken of ze zometeen in de break weer net zo'n bizarre analyse hebben als gisteren. Dat was uiteindelijk toch wel het hoogtepunt van de nacht
Die analyse over Price net ging ook helemaal nergens over.
The hype is realEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze begonnen ermee dat hij met zijn spel van gisteren een serieuze kanshebber is om het WK te winnenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat dan?
Die analyse over Price net ging ook helemaal nergens over.
Uiteindelijk mondde het uit in dat hij de wedstrijd tegen Aspinall nog niet verloren had en hij hem nog kon winnen: "Er is nog niks aan de hand"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb de IJndejaars, die bevalt me welquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik trek nog even een speciaalbiertje openMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nooit gehadquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb de IJndejaars, die bevalt me wel
Ik heb nog wat spul staan van een brouwerij uit Ermelo, Burg BierLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Nooit gehad
Ik heb nog wat spul staan van een brouwerij uit Ermelo, Burg Bier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Smith wint van White, zit De Zwaan in het gedeelte bij White op het WK. Ik sta volledig achter Smiss.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik bedoel gewoon winnen van figuren als Aspinall, (Cullen) een Durrant is toch wel een enorme stimulans.![]()
Ik denk dat Barney zich eerder opknoopt dan er een jaar aan vastknooptquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Barney er maar niet nog een jaar aan vastknoopt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
En hij wint die potten ook echt niet omdat zijn tegenstanders hun dag niet hebben oidquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik bedoel gewoon winnen van figuren als Aspinall, (Cullen) een Durrant is toch wel een enorme stimulans.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarvan het op de Grand Slam een wonder was en hij sowieso niet bijzonder speelt (inclusief WGP ook) sinds De Overstap.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durrant heeft godbetert al drie TV-semi's gehaald als nieuwkomer bij de PDC.![]()
Dat is een ander verhaal dan dat gezeur over die kutflights.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarvan het op de Grand Slam een wonder was en hij sowieso niet bijzonder speelt (inclusief WGP ook) sinds De Overstap.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Van een bijna-negendarter naar negen gemiste dartsquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:16 schreef Szura het volgende:
Van een bijna-negendarter naar legverliesHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dan weten we nog niks over Het Uithoudingsvermogenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit kan met 1 reclamebreak gewoon klaar zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij riep 'Voor Mason'.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:18 schreef Morm_NL het volgende:
Gooit Barney nou met pijltjes uit de speelgoedwinkel?![]()
Blijft vreemd dat z’n kleinzoon vernoemd is naar degene die hem na twee Embassy-titels vernederde in de eerste rondequote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit zijn andere tijden, kameraadquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zag het al volledig misgaan voor RayaHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zelfs Bunting gooit heel erg goed. Zoveel geluk gaat Barney echt niet hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:21 schreef DKUp het volgende:
Zjuhak over als Barney het toernooi zal winnen.![]()
Je kan hem nog wel boeken voor verjaardagen en partijen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:26 schreef Mansjester het volgende:
Doet Barney mee aan het wk? Laatste toernooitje is dat toch voor hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan hem nog wel boeken voor verjaardagen en partijen.Lekker man, kun je er daarna meteen nog een begrafenis bijboekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heeft Barney niet gezegd dat ie alleen bij de PDC stopt?quote:anders kan ie mooi figuren als Veenstra trollen bij de BDO.
![]()
Alcoholist gespotquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens te veel bier op.![]()
Dat past niet bepaald bij iemand met jouw naam.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens te veel bier op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
White staat op de "niet-tv-baan" te schroeien, je verwacht het niet zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zucht.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
White staat op de "niet-tv-baan" te schroeien, je verwacht het niet zeg.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Incompetence thrives in the shadowsquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
White staat op de "niet-tv-baan" te schroeien, je verwacht het niet zeg.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
White v O'Connor morgen dus in de kwartfinale.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat een baggerquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
White v O'Connor morgen dus in de kwartfinale.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
235 ook weer uit in 5 pijlenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef Mani89 het volgende:
White staat op de "niet-tv-baan" te schroeien, je verwacht het niet zeg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
White v O'Connor morgen dus in de kwartfinale..
![]()
Denk dat Raya het wel weer negatief kan draaien. Dat dit toernooi niet telt en bla bla.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puik van Raya en bijzonder matig van Duzza![]()
Barnevel moet helemaal niet in de top 32 terug willen komen. Dan sta je in de derde ronde tegen nr 1 of 2Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 22:45:20Een schande dat Durrant met zijn kwaliteiten met 10-3 van van Barneveld heeft verloren in de derde ronde van de PCF. Het zou in 2019 niet meer mogelijk moeten zijn dat van Barneveld een kwartfinale van een major zou halen. Ik hoop dat Dobey hem morgen gaat vernederen #rtl7darts reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 22:45:20Een schande dat Durrant met zijn kwaliteiten met 10-3 van van Barneveld heeft verloren in de derde ronde van de PCF. Het zou in 2019 niet meer mogelijk moeten zijn dat van Barneveld een kwartfinale van een major zou halen. Ik hoop dat Dobey hem morgen gaat vernederen #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Robertquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 21:33:35Erg jammer dat Clemens met 10-7 van de Ierse klootzak O'Connor heeft verloren in de derde ronde van de PCF. Ik hoop dat Bunting en O'Connor vandaag nog hun gooiarm breken want ik gun het deze klootzakken zeker niet om morgen de kwartfinale van deze PCF te spelen #rtl7darts reageer retweet
Hij wordt steeds agressieverquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Rini dankjewel.![]()
Dit is nog niks voor Yannick.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 21:33:35Erg jammer dat Clemens met 10-7 van de Ierse klootzak O'Connor heeft verloren in de derde ronde van de PCF. Ik hoop dat Bunting en O'Connor vandaag nog hun gooiarm breken want ik gun het deze klootzakken zeker niet om morgen de kwartfinale van deze PCF te spelen #rtl7darts reageer retweet
Hij wordt steeds agressieverOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
twitter:dartfanaat twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 22:39:21Ik heb het gevoel dat Raymond tijdelijk stopt en daarna terugkomt. Wat denken jullie? #rtl7darts reageer retweet
![]()
Nou nou noutwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 17:27:32Een schande dat de erg irritante klootzak Whitlock een 3-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen de Zwaan in de PCF. De Zwaan mag met zijn talent in 2019 niet meer van Whitlock verliezen. Ik hoop dat de vuile klootzak Whitlock vandaag nog wordt aangereden door een auto #rtl7darts reageer retweet
Rini dankjewel.![]()
Als het aan Yannick ligt is halve dartswereld inmiddels dood of in ziektewet met een gebroken armquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou nou noutwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 17:27:32Een schande dat de erg irritante klootzak Whitlock een 3-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen de Zwaan in de PCF. De Zwaan mag met zijn talent in 2019 niet meer van Whitlock verliezen. Ik hoop dat de vuile klootzak Whitlock vandaag nog wordt aangereden door een auto #rtl7darts reageer retweet
![]()
Zou hij zelf nou nooit moe worden van z'n eigen act?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het aan Yannick ligt is halve dartswereld inmiddels dood of in ziektewet met een gebroken armEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:quote:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09
Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts![]()
Ik heb even zitten scrollen. Het lijkt er niet op. Vraag me wel af of het heel consistent is wat hij plaatst. Volgens mij worden darters die in september nog klootzak waren even later sympathiek en vice versa.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zou hij zelf nou nooit moe worden van z'n eigen act?Rini dankjewel.![]()
Schat in dat het een enorme autist is en die worden nooit moe van hun tics/actsquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zou hij zelf nou nooit moe worden van z'n eigen act?![]()
Yannick heeft wel iets met “erg teleurstellend” en mensen die een ongeluk krijgen of zelfs sterven.....SOONY![]()
Hij vindt toch ook wel veel mensen sympathiek.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:12 schreef DKUp het volgende:
Yannick heeft wel iets met “erg teleurstellend” en mensen die een ongeluk krijgen of zelfs sterven.....Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er was een topic met een heel overzicht van alle typeringen, kan het niet vindenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zullen we die hele Yannick gewoon lekker doodzwijgen joh
allemachtigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowieso best een ingewikkeld script inmiddels.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:12 schreef DKUp het volgende:
Yannick heeft wel iets met “erg teleurstellend” en mensen die een ongeluk krijgen of zelfs sterven.....![]()
Cross maakt er geen wedstrijd meer van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we die hele Yannick gewoon lekker doodzwijgen joh
allemachtig![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cross maakt er geen wedstrijd meer van.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zet het dan ook niet in NWSquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Dagjesvolk Nober wordt kapot gemaakt in NWS.
NWS / 'Van Gerwen brengt Hitlergroet na 9 darter'![]()
![]()
Wel heel goed gespeeld door King.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En checkout percentage van 52%.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toch zeker 5 kwartfinalisten die je niet direct opschrijft, weleens leuk. Wel jammer dat de weinig sprankelende White en O’Connor elkaar treffen.
Brekket
Price v Bunting
Van Barneveld v Dobey
Van Gerwen v King
White v O'Connor
WK-Ranking
QF-zege morgenmiddag: +10.000 pond, bij een zege in de semi komt daar nog eens +25.000 pond bij en in de finale nog eens 50.000 pond extra.
O'Connor kan met een finaleplek 32e eindigen op de ranking; Van Barneveld moet het toernooi winnen. en zou dan op plek 22 uit komen.
Mits niets van bovenstaande gebeurt, zitten we sowieso vast aan Chisnall v De Zwaan in een potentiële laatste 32 op het WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Gelukkig voor King gaan ze in 2020 niet terug naar de snikhete zaal in Praag waar King toen flauw viel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Morgen ben ik in de namiddag absent dus dan moet je zelf even naar mijn post kijken en doorrekenen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel relaxt dat overzicht van jou, Stinho.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
Brekket
Price v Bunting
Van Barneveld v Dobey
Van Gerwen v King
White v O'Connor
WK-Ranking
QF-zege morgenmiddag: +10.000 pond, bij een zege in de semi komt daar nog eens +25.000 pond bij en in de finale nog eens 50.000 pond extra.
O'Connor kan met een finaleplek 32e eindigen op de ranking; Van Barneveld moet het toernooi winnen. en zou dan op plek 22 uit komen.
Mits niets van bovenstaande gebeurt, zitten we sowieso vast aan Chisnall v De Zwaan in een potentiële laatste 32 op het WK.Oke dus ik ben wel de lul met mijn voorkeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste![]()
Yannick is een Fokker. Verdenk @zipportal.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wel zin in vanmiddag. Hup Barney
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je bent zelf een Fokker.quote:Op zondag 24 november 2019 11:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Yannick is een Fokker. Verdenk @:zipportal.![]()
White is een held met al zijn gifjesquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:33 schreef Szura het volgende:
Toch zeker 5 kwartfinalisten die je niet direct opschrijft, weleens leuk. Wel jammer dat de weinig sprankelende White en O’Connor elkaar treffen.
![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 11:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erg jammer dat je zo reageert. Ik hoop dat je je schrijfvingers breekt.
Greebe voor je, zodat je vanuit een rolstoel moet dartsen.![]()
Ik hoop dat ie Q School gaat spelen.quote:Op zondag 24 november 2019 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Greebe voor je, zodat je vanuit een rolstoel moet dartsen.![]()
![]()
quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door AFCNiels op 24-11-2019 14:19:31 ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een machine. When the pressure builds..quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is opeens wel weer een stuk minder, jammer.quote:Op zondag 24 november 2019 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Barney tikt weer braaf de 90's+ aan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kropen weer wormen in zijn hoofd vannacht waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is opeens wel weer een stuk minder, jammer.![]()
Hij is dermate mentaal zwak dat hij ongetwijfeld zou worden toegelaten voor het paradarts.quote:Op zondag 24 november 2019 15:01 schreef Platinumgoat het volgende:
Barney moet toch wel de mentaalst zwakste darter zijn.![]()
85 gemiddeld, finishpercentage van 27%quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dobey gewoon op weg naar een halve finale. Prima voor die jongen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
85 gemiddeld, finishpercentage van 27%♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hij heeft nu wel geluk dat Van Barneveld NOG slechter is.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobey gewoon op weg naar een halve finale. Prima voor die jongen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Barnie heeft een mentaal avondje gehad.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Checkouts 2/20quote:Op zondag 24 november 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Barnie heeft een mentaal avondje gehad.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Announce een privévliegtuig voor Barney, zodat de vlaggenisten toch aan hunnie trekken komen dat
ons aller Barney tóch in de RTL7 Studio kan zitten.![]()
Als King weer zo goed speelt, dan kan de volgende wel een leuke wedstrijd worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Merv heeft gisterenavond de sleutel gevraagd en stond om 5:00 al in te gooien.quote:Op zondag 24 november 2019 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
Als King weer zo goed speelt, dan kan de volgende wel een leuke wedstrijd worden.![]()
Die wil weer een paar dagen dood.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twee als hij van de international qualifier wint.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Asada-uit altijd lastig.quote:Op zondag 24 november 2019 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Maandag gunnen we Barney een moeilijke loting.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
VERNEDERED.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Raya gaat weer full Barney in dat interview
quote:Op zondag 24 november 2019 15:27 schreef KennyPowers het volgende:
Hypoglycemic cunt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Taylor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ook niet dat ie stopt na het WK.![]()
Dit lijkt me niet geschreven door iemand van de Barney Army.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heb de site even opgezocht, wat een verdrietig persoon runt dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste![]()
Lastly, I want to make a mention for Holland's tallest midget, that baldy hunchback cunt MVG.
I was delighted Vermin Price beat him, and Vermin more than derved it to, and was glad he went on to win the Grand Slam.
What pissed me off with that hunchbacked cunt and was his interview afterwards where like always anytime he loses there is an excuse. This time again he claimed in the post match interview he made mistakes.,...guess what cunt, no player can go a single game with out what could be called a mistake. This assumption and attitude that Price only won because of MVG's mistakes is disrespectful to Price who was the better player. Its not like MVG was below par, he was averaging well over 105 playing his A-game, and Price pressured him and was the better player. This cunt who is not averse to coughing behind opponents back when it suit him, is fast becoming a thundering cunt who thinks no one can win unless he lets him. MVG may be a great player, but he is a total cunt.
(lol)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
just banter matequote:Op zondag 24 november 2019 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb de site even opgezocht, wat een verdrietig persoon runt dat zegYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Yannick The Fox?quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Lastly, I want to make a mention for Holland's tallest midget, that baldy hunchback cunt MVG.
I was delighted Vermin Price beat him, and Vermin more than derved it to, and was glad he went on to win the Grand Slam.
What pissed me off with that hunchbacked cunt and was his interview afterwards where like always anytime he loses there is an excuse. This time again he claimed in the post match interview he made mistakes.,...guess what cunt, no player can go a single game with out what could be called a mistake. This assumption and attitude that Price only won because of MVG's mistakes is disrespectful to Price who was the better player. Its not like MVG was below par, he was averaging well over 105 playing his A-game, and Price pressured him and was the better player. This cunt who is not averse to coughing behind opponents back when it suit him, is fast becoming a thundering cunt who thinks no one can win unless he lets him. MVG may be a great player, but he is a total cunt.
(lol)![]()
Ik denk dat Yannick een neef in Engeland heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef Mani89 het volgende:
(lol)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit is goud.
The first PDC versus BDO match of the Slam saw the BDO #2 Richard Veenstra take on Daryl Gurney....yes Daryl...not Darry-el as that cunt on comms call him. Right away that thundering cunt Mardle started his shit hyping the BDO jobbers calling them "world class". This shit from him never ends. The "world class" Veenstra averaged 75 and came away with less legs than Toon Greebe. World class my hole.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als King dit wint, neem ik een Hans Kazan-ui.quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Voorlopig gaat hij voor 82 gemiddeld dus je bent geredquote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die heb je al eens gehad dacht ik.quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als King dit wint, neem ik een Hans Kazan-ui.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd..
![]()
Hij komt al lekker dichterbij.quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Als King dit wint ga ik een week lang door het leven met een opblaasbare kroon op mijn hoofd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is goud.
The first PDC versus BDO match of the Slam saw the BDO #2 Richard Veenstra take on Daryl Gurney....yes Daryl...not Darry-el as that cunt on comms call him. Right away that thundering cunt Mardle started his shit hyping the BDO jobbers calling them "world class". This shit from him never ends. The "world class" Veenstra averaged 75 and came away with less legs than Toon Greebe. World class my hole.![]()
![]()
Mvg
Weer een partij vandaag met een erg matig niveau.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als O'Connor wint, staan de seeds 1 tot 12 vast
Als White wint, staan de seeds 23-32 vast.
Ik ben er vanavond pas weer. Doei.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als O'Connor wint, staan de seeds 1 tot 12 vast
Als White wint, staan de seeds 23-32 vast.
Ik ben er vanavond pas weer. Doei.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Oh, het kwam door King dat hij zo waardeloos speelde.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bad for darts
MvG vliegt er weer vol in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is dat vanavond de finale van het jeugd-WK wat we te zien krijgen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja. Waar we juichen voor de echte jeugd, en niet voor een 24-jarige papzak.quote:Op zondag 24 november 2019 16:31 schreef Szura het volgende:
Is dat vanavond de finale van het jeugd-WK wat we te zien krijgen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben tegen beide.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze mogen van mij allebei hun werparm breken, ik heb nog nooit iemand met zo weinig levensvreugde meegemaakt als Oconner.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij staat weer pal voor een camera, dan begint zijn kringspier vanzelf te ontspannen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ian doet nu al z’n best om ook deze kwart finale te verliezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan zal O Connor ‘m hard pakken.quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat weer pal voor een camera, dan begint zijn kringspier vanzelf te ontspannen.![]()
Dit is wel een spannend wedstrijdje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: