De concentratiekampen waren bekend, de vernietigingskampen niet. Dat wisten de Britten en de Amerikanen eerder, medio 1942 als ik me niet vergis, door luchtfoto's. Het was natuurlijk ook wel zo handig om dat verborgen te houden, anders krijg je dat de medewerking en de collaboratie afneemt terwijl de joden zich gaan doodvechten.quote:
Wat meer links dan.quote:Op zondag 24 november 2019 19:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De concentratiekampen waren bekend, de vernietigingskampen niet. Dat wisten de Britten en de Amerikanen eerder, medio 1942 als ik me niet vergis, door luchtfoto's. Het was natuurlijk ook wel zo handig om dat verborgen te houden, anders krijg je dat de medewerking en de collaboratie afneemt terwijl de joden zich gaan doodvechten.
quote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat meer links dan.
https://www.theguardian.com/uk/2001/feb/17/johnezard
Hier hebben we dus helemaal niks aan. Het gaat niet om concentratiekampen, het gaat om de systematische vernietiging. Het gaat niet om extermination on German soil, het gaat om extermination, en dat gebeurde voornamelijk buiten Duitsland. Killing out of hand is geen systematische vernietiging. Dat ze naar Oosten werden afgevoerd wisten ze ja, dat ze systematisch uitgeroeid zouden worden hadden ze wellicht kunnen en moeten vermoeden. Maar dat is wat anders.quote:The mass of ordinary Germans did know about the evolving terror of Hitler's Holocaust, according to a new research study. They knew concentration camps were full of Jewish people who were stigmatised as sub-human and race-defilers. They knew that these, like other groups and minorities, were being killed out of hand.
They knew that Adolf Hitler had repeatedly forecast the extermination of every Jew on German soil.
Marco brengt wat teweeg op het autistische internetquote:Op zondag 24 november 2019 19:36 schreef Harlekien het volgende:
De discussie is hier wel een beetje geëscaleerd
Nouja, aan de andere kant: die joden waren natuurlijk ook geen lieverdjes.quote:Op zondag 24 november 2019 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Hier hebben we dus helemaal niks aan. Het gaat niet om concentratiekampen, het gaat om de systematische vernietiging. Het gaat niet om extermination on German soil, het gaat om extermination, en dat gebeurde voornamelijk buiten Duitsland. Killing out of hand is geen systematische vernietiging. Dat ze naar Oosten werden afgevoerd wisten ze ja, dat ze systematisch uitgeroeid zouden worden hadden ze wellicht kunnen en moeten vermoeden. Maar dat is wat anders.
Ik heb mijn instellingen zo staan dat een heel topic op één pagina staat.quote:Op zondag 24 november 2019 20:40 schreef fetX het volgende:
8 pagina’s al over een mislukt grapje van vBasten. Je zou het bijna een goede grap gaan noemen.
Dat vind ik dus echt een kutinstelling.quote:Op zondag 24 november 2019 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn instellingen zo staan dat een heel topic op één pagina staat.
Zo'n goeie grap was het dus niet.
Dat is me teveel scrollen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap was het dus niet.
holy shit ggmm ben je levensmoe of watquote:Op zondag 24 november 2019 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gegiecheld.quote:Op zondag 24 november 2019 20:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kutinstelling.
Misschien kan Marco een shirt aantrekken waar in het Hebreeuws "Welkom" op staat.quote:Op zondag 24 november 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eens met Peterrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 24-11-2019 om 17:06:33Iedereen valt nu over de uitspraak van Van Basten. Ik ben benieuwd of ze dat ook meteen in de studio deden, toen men nog niet wist dat de uitspraak per ongeluk was uitgezonden. De kans is groot dat er om werd gelachen en dit verontwaardiging achteraf is. https://t.co/rUQs47tBrh reageer retweet
Eerder 70 a 85 miljoen maar goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6 miljoen doden. onschuldig grapje
Marco staat volledig achter Die Mannschaft. Hihiquote:Op zondag 24 november 2019 20:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik sta hier nog steeds met de volle 100% achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |