Nou, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met een tekst als deze moet je niet doen alsof je tegen een gepolitiseerd openbaar ministerie bent. Je opereert niet vanuit een legitiem politiek principe, maar vanuit Trump is goed, Dems zijn slecht. Domme algemene vaagheden die neerkomen als "links is slecht" verdienen geen plek bij een dergelijke rol die Barr bekleedt, hoe erg jij het daar ook mee eens bent.
Dat is onzin, Watergate en de huidige impeachment van Trump zijn totaal niet vergelijkbaar met wat gestuntel van FBI-medewerkers.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:59 schreef dellipder het volgende:
[..]
Issue is trouwens een understatement, want het gaat hier over het grootste politieke schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten
^^quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat Trump gedaan heeft is vele malen erger dan Watergate, mind you.
Er is slechts het oppervlak aangeraakt met de publicatie van het OIG-rapport in de kwestie van het FBI-onderzoek en er zijn hierin een aardig aantal precedenten geschapen. En de impachement is in mijn opinie make believe fairytale dat ik zelfs met de beste wil van de hele wereld totaal niet serieus kan nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is onzin, Watergate en de huidige impeachment van Trump zijn totaal niet vergelijkbaar met wat gestuntel van FBI-medewerkers.
Althans, van wat we zo weten ... een verhaal over destijds bv:quote:
Waar ben je het niet mee eens?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:59 schreef dellipder het volgende:
[..]
Nou, nee.
Deze kwestie is niet een Democrats versus Republicans issue.
Issue is trouwens een understatement, want het gaat hier over het grootste politieke schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten en het is een constitutionele crisis omdat zowel Democrats als Republicans betrokken zijn.
Dus ik ben het volkomen met jou oneens.
Met name de tegenstelling Democrats versus Republicans die jij poneert.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens?
Dat de rol van Barr juist betrekkelijk apolitiek behoort te zijn?
Dat Barr politieke uitspraken doet?
Dat Barr politieke uitspraken doet op conferenties en dus politiek bedrijft?
Je doet zó hard je best, maar je overtuigt me echt nooit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:21 schreef dellipder het volgende:
[..]
Met name de tegenstelling Democrats versus Republicans die jij poneert.
En vooral zo'n statement "links is evil" kan ik sowieso niks mee.
Daarmee ben ik het oneens.
In deze zaak, het grootste politieke schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten, zijn zowel Democrats als Republicans medeplichtig.
Evident zit ik in deze materie heel anders in dan jij.
Ik poneer in wat ik daar zeg in zijn geheel geen tegenstelling tussen democraten en republikeinen en als je het hebt over wat ik daarvoor zei en denkt dat jij niet opereert vanuit de mentaliteit "trump is goed dems zijn slecht" dan neem ik dat ter kennisneming aan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:21 schreef dellipder het volgende:
[..]
Met name de tegenstelling Democrats versus Republicans die jij poneert.
En vooral zo'n statement "links is evil" kan ik sowieso niks mee.
Daarmee ben ik het oneens.
In deze zaak, het grootste politieke schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten, zijn zowel Democrats als Republicans medeplichtig.
Evident zit ik in deze materie heel anders in dan jij.
Dat is het probleem inderdaad, die fairytale-wereld van je. Normaal gesproken blijft dat binnen BNW.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:11 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er is slechts het oppervlak aangeraakt met de publicatie van het OIG-rapport in de kwestie van het FBI-onderzoek en er zijn hierin een aardig aantal precedenten geschapen. En de impachement is in mijn opinie make believe fairytale dat ik zelfs met de beste wil van de hele wereld totaal niet serieus kan nemen.
Ik doe voor jou geen moeite. Heb ik nooit gedaan en ik ben niet van plan daarmee te beginnen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet zó hard je best, maar je overtuigt me echt nooit.
Je doet anders behoorlijk veel moeite voor iemand die geen moeite doet. Negeer me dan gewoon. Just saying.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:25 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik doe voor jou geen moeite. Heb ik nooit gedaan en ik ben niet van plan daarmee te beginnen.
Wel vind ik dee inbreng van jou vreemd. Dat dan weer wel.
Geen idee waarom NWS hem wel laat blaten idd. POL heeft hem m.i. terecht naar BNW verwezen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad, die fairytale-wereld van je. Normaal gesproken blijft dat binnen BNW.
William Barr bedrijft geen politiek vind ik. Ik vind hem een zeer betrouwbare, kundige en integere vakman met een uitstekende staat van dienst.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik poneer in wat ik daar zeg in zijn geheel geen tegenstelling tussen democraten en republikeinen en als je het hebt over wat ik daarvoor zei en denkt dat jij niet opereert vanuit de mentaliteit "trump is goed dems zijn slecht" dan neem ik dat ter kennisneming aan.
Dat heeft echter niet zoveel te maken het vraagstuk of Barr politiek bedrijft, waar we het, gezien je eerdere statement, beiden mee eens zouden behoren te zijn, dat hij dat niet zou moeten doen.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:28 schreef dellipder het volgende:
[..]
William Barr bedrijft geen politiek vind ik. Ik vind hem een zeer betrouwbare, kundige en integere vakman met een uitstekende staat van dienst.
Dus blijkbaar ook op dit punt ben ik het oneens met jou.
Maar je kunt niet uitleggen waarom je dat vindt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:28 schreef dellipder het volgende:
[..]
William Barr bedrijft geen politiek vind ik.
Je reageert op mijn bericht, met een tikkeltje vreemde inhoud -dat dan weer wel- en ik doe uit beleefdheid daarop een reactie teruggeven. Meer was het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet anders behoorlijk veel moeite voor iemand die geen moeite doet. Negeer me dan gewoon. Just saying.
Gaarne. Want "ik reageer niet op jou-geblaat" terwijl je wel reageert en blijft reageren is een beetje tijdverspilling.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je reageert op mijn bericht, met een tikkeltje vreemde inhoud -dat dan weer wel- en ik doe uit beleefdheid daarop een reactie teruggeven. Meer was het niet.
Maar jouw voorstel neem ik ten harte.
Je vindt het gek dat obstructie van de rechtsgang een ding is als de president een onderzoek naar zijn campagne mogelijk probeert te dwarsbomen door iemand te ontslaan? Lijkt me juist niet partijdig om daar onderzoek naar te doen en partijdig als er geen onderzoek naar gedaan zou worden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:37 schreef dellipder het volgende:
Om maar een voorbeeld te noemen heeft de acting director van de FBI een obstruction of justice onderzoek naar de Amerikaanse president gestart omdat hij eerder James Comey had ontslagen.
Dat is best wel wild en daarvan zegt William Barr dat wij als Justitie anders moeten doen.
Na ruim twee jaar wild Muh Russia delusional gedoe vind ik dat een nuchtere kijk van iemand met gezond verstand. Sowieso een welkome afwisseling dat geen moment te vroeg is.
Ik vind het best gek om je baas te onderzoeken, sowieso al vanwege conflict of interest perikelen. Maar het hoofdstuk McCabe daarvan verwacht ik dat deze weer over een paar maanden zal opduiken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Om maar een voorbeeld te noemen heeft de acting director van de FBI een obstruction of justice onderzoek naar de Amerikaanse president gestart omdat hij eerder James Comey had ontslagen.
Dat is best wel wild en daarvan zegt William Barr dat wij als Justitie anders moeten doen.
Na ruim twee jaar wild Muh Russia delusional gedoe vind ik dat een nuchtere kijk van iemand met gezond verstand. Sowieso een welkome afwisseling dat geen moment te vroeg is.
Je vindt het gek dat obstructie van de rechtsgang een ding is als de president een onderzoek naar zijn campagne mogelijk probeert te dwarsbomen door iemand te ontslaan? Lijkt me juist niet partijdig om daar onderzoek naar te doen en partijdig als er geen onderzoek naar gedaan zou worden.
Het is meer een karakterzelfmoord. Ja er waren een aantal Democraten die Barr een goede keus vonden gezien zijn staat van dienst maar na een aantal politiek gekleurde acties van hem zijn ze daar stuk voor stuk op teruggekomen inclusief de schrijver van het door jou hier aangehaalde artikel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:45 schreef dellipder het volgende:
William Barr lag ook behoorlijk goed onder Democrats, maar nu er zaken worden onthuld die zij liefst onder het tapijt zouden willen vegen komt het gebruikelijke karaktermoord.
Hij bedrijft politiek is niet meer dan een niet onderbouwde talkingpoint van CNN en MSNBC.
Count me as one Democrat who thinks Trump made an excellent choice in William Barr
Dat kan je wel doen maar circumstantial evidence laat iets heel anders zien. Zijn bewering lijkt erg op Trump's 'No quid pro quo!'.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
en denkt dat jij niet opereert vanuit de mentaliteit "trump is goed dems zijn slecht" dan neem ik dat ter kennisneming aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |