Normaal gesproken het openingsduel van de rückrunde altijd. Ga er dus ook vanuit. Tripel Karmeliet staat klaar voor Fohlengenotquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Schalke - Mönchengladbach wordt uitgezonden bij ZDF vanavond, volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Schalke - Mönchengladbach wordt uitgezonden bij ZDF vanavond, volgens mij.
Vaker kijken jongen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:03 schreef Makamba_ het volgende:
Embolo is nog altijd niet zo goed zie ik al
Klopt hoor. Ik kan mij voornamelijk een EK/WK herinneren waar hij het supertalent zou zijn maar weerzinwekkend speeldequote:
Hij is ook zeker niet onbesproken, maar staat achter heel veel punten van Gladbach. Anders gezegd, zonder Embolo stond Borussia niet zo dicht achter Leipzig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik kan mij voornamelijk een EK/WK herinneren waar hij het supertalent zou zijn maar weerzinwekkend speelde
En die actie van hem toen ik het postte was buitgewoon dom.
Beetje een vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
En we lachen vrolijk verder om de top 3 hier die verzuimden die jongen op te pikken bij Molde.
Luuk de Jongquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:29 schreef PSVCL het volgende:
En in NL maar stoer doen met Malen en Boadou die scoren tegen teams als VVV en vitesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |