Hierop hoort de directie van de universiteit natuurlijk te antwoorden: "Dan gaan jullie maar met jullie rug naar het schilderij zitten eten".quote:“Sommige studenten zeiden dat ze niet konden eten omdat het aan de muur hing”, zegt een woordvoerder van het Fitzwilliam Museum aan The Telegraph. “Mensen die geen vlees eten vonden het weerzinwekkend.”
Al die boeken gewoon verkopen via de Engelse Marktplaats. Weg ermee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Moeten dan niet ook al de oude boeken met lederen kaft de brander in?
Net als veganisten met lederen schoenen!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat is een contradictie ....quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
[..]
Net als veganisten met lederen schoenen!
Ik vind die kalk op de muur ook smerig!!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:59 schreef TLC het volgende:
Ehm ik snap t niet, je hoeft t schilderij toch niet op te eten ?
En alles van perkament.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En dat tikken leidt af bij het eten. En in de eetzaal staan teveel stoelen en tafels mensen komen in mijn comfortzone, 3/4 moet eruit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik eis dat de klok wordt verwijderd uit de eetzaal.
[ afbeelding ]
Niet te vreten
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Je hoort niet thuis op een universiteit als je er zulke onnozele denkbeelden op nahoudt.
Rubberen robbie's. Om elke schreeuw maar te gaan bukken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zouden mensen toch een hekel hebben aan vegans? Hmmmm.
Je bent ook wel een kansloos mongooltje als je naar zulke mensen gaat luisteren trouwens. Totaal ongeschikt voor een baan met verantwoordelijkheid.
Safe space heet dat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat tikken leidt af bij het eten. En in de eetzaal staan teveel stoelen en tafels mensen komen in mijn comfortzone, 3/4 moet eruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |