Wat een treurnis eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef praadje het volgende:
Nu moet Bridget weer liefdesplaatjes gaan plakken om aan Mo te laten zien dat hij echt van haar is.
Die verkoopt straks haar verhaal aan de hoogste bieder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:46 schreef Poezewoes het volgende:
Monique doet het goed, laat zich niet uit de tent lokken.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:35 schreef IriYe het volgende:
[..]
Die verkoopt straks haar verhaal aan de hoogste bieder.
''Eenmaal vertelt zij HAAR VERHAAL!! Hoe Monique plots ALLEEN kwam te staan met HAAR KLEINE JONGEN!''
Wow, zijn de Belgen op? Genoeg echt ervaren Belgen zou je denken, maar dat is vast niet de insteek van dat programmaquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is toch om te gieren dit. Antwee gaat coachen bij The Voice Senior in Vlaanderen. Met 'senioren' heeft hij wel wat ervaring ja
Ik snap het ook niet. Ben je 65, krijg je een coach van 25quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wow, zijn de Belgen op? Genoeg echt ervaren Belgen zou je denken, maar dat is vast niet de insteek van dat programma
Wel een coach van 25 die ruime ervaring met "ouderen" heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap het ook niet. Ben je 65, krijg je een coach van 25Ben benieuwd of hij vaak gekozen zal worden, maar waarschijnlijk is zoiets als dat ook al vooraf afgesproken.
Da's waar ja. Wel andere ervaring maar toch.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wel een coach van 25 die ruime ervaring met "ouderen" heeft.
Gadver, word ik weer herinnert aan die Bas Smit die wat gepost heeftquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:53 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5T_x-tgnEt/?igshid=t07vtogs8lve
Qua uiterlijk lijkt hij dan weer geen 25.![]()
Drétwéé doet ff een Lee Towersje? En waarom heeft hij een vuilniszak om zijn arm gewikkeld onder z'n horloge?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:53 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5T_x-tgnEt/?igshid=t07vtogs8lve
Qua uiterlijk lijkt hij dan weer geen 25.![]()
Ik zou haar groot gelijk geven, helemaal omdat hij zo’n vuil spelletje speeltquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:35 schreef IriYe het volgende:
[..]
Die verkoopt straks haar verhaal aan de hoogste bieder.
''Eenmaal vertelt zij HAAR VERHAAL!! Hoe Monique plots ALLEEN kwam te staan met HAAR KLEINE JONGEN!''
Ik lees het net .......quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)4t1D6jhfg_xZtSE2AKpg
plakplaatje voor Brit
Tatoeage voor het ijskonijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Drétwéé doet ff een Lee Towersje? En waarom heeft hij een vuilniszak om zijn arm gewikkeld onder z'n horloge?
Sneu, gewoon sneuquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)4t1D6jhfg_xZtSE2AKpg
plakplaatje voor Brit
Wat had Bas Smit gepost.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gadver, word ik weer herinnert aan die Bas Smit die wat gepost heeft![]()
Dre heeft volgens mij gewoon een identiteitscrisis.
Weet je zeker dat je niet een beetje jaloers bent? Zoveel haat naar Bridget toe (is me al eerder opgevallen) verdiend ook niet echt een schoonheidsprijs.quote:
Die relatie is geen lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:35 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ik lees het net .......![]()
dat ga je toch niet doen een brug laten tatoeëren als eerbetoon aan je neukertje
Nee weet ik zeker, ik mag die vrouw gewoon echt niet! Dat kan toch ik hoef dan toch niet te doen alsof . Vind haar kil en niet sympathiek overkomen. Plus dat ze dre Hazes ook nog eens gepusht heeft om naar buiten te brengen dat hij en Mo uit elkaar zijn . Eigenbelang puur eigenbelangquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een beetje jaloers bent? Zoveel haat naar Bridget toe (is me al eerder opgevallen) verdiend ook niet echt een schoonheidsprijs.
Waarom zou iemand jaloers zijn op die heks?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een beetje jaloers bent? Zoveel haat naar Bridget toe (is me al eerder opgevallen) verdiend ook niet echt een schoonheidsprijs.
Dat vraag ik mij ook af, blijkbaar mag ik iemand niet vreselijk vinden. Dan ben je kennelijk jaloers .quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jaloers zijn op die heks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |