abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190104860
Maar de vraag blijft halen ze de kerst?
  zondag 24 november 2019 @ 19:43:19 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190104886
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Och beter nu dan over een paar jaar. Dat zoontje is 2 oid. Alsof hij dat met vol verstand kan bevatten. En alsof papa elke dag om vijf uur thuis uit het werk kwam en altijd thuis was.
Jammer dat ze niet meer samen zijn, maar beter nu dan bijvoorbeeld over twee jaar.
Hij is 3, maar de "Hoe leg je hem dit uit" vraag is imho wel een zotte, helemaal in hun geval waar al sprake was van een vader die een heel ander leefpatroon heeft dan het kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 24 november 2019 @ 19:46:19 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190104931
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:11 schreef -river- het volgende:
André Hazes en Djarno Hofland gaan samen een reis maken. De twee beste vrienden en neven zitten in het vliegtuig naar de stad die nooit slaapt: New York. De twee hebben het nu al naar hun zin.

https://www.gids.tv/video(...)p-reis-naar-new-york

https://www.shownieuws.nl(...)jzondere-bestemming/
Ink inc. op pad :X
pi_190105509
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 19:46 schreef maily het volgende:

[..]

Ink inc. op pad :X
:D
pi_190106509
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 14:44 schreef praadje het volgende:

[..]

Edit. Mo heeft de like en de hartjes op de foto van Oma en Andrie verwijdert. ~O>
De hartjes staan er weer O-) ( Zijn ze wel echt weg geweest? Of hebben we niet goed gekeken :7 )
Daaronder is gelijk een vette discussie. :')
pi_190106550
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:55 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

De hartjes staan er weer O-)
Met daaronder een vette discussie tussen mensen met een mening :')
:X
pi_190107191
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:55 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

De hartjes staan er weer O-) ( Zijn ze wel echt weg geweest? Of hebben we niet goed gekeken :7 )
Daaronder is gelijk een vette discussie. :')
Ja, ze waren echt weg. Misschien hide reply gedaan ofzo en nu weer ongedaan gemaakt.
pi_190110328
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:34 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Nou dat is bevestigd door Naaste vrienden die zeiden dat hij na de vakantie weer thuis woonde. Monique een uur voordat André zijn persbericht deed uitlaten gaan Monique nog een hartje plaatste bij een foto van André,
Door welke naaste vrienden? Ik dacht namelijk een BN'er die anoniem wilde blijven...
pi_190110709
Andre heeft nu ook een foto met oma Corrie geplaatst. "Mooiste, meest unieke vrouw die ik ken". Ze mag wel uitkijken...
pi_190111114
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Andre heeft nu ook een foto met oma Corrie geplaatst. "Mooiste, meest unieke vrouw die ik ken". Ze mag wel uitkijken...
:D :D

" Mooiste, meest unieke vrouw die ik ooit ontmoet heb, niemand zal snappen wat wij met elkaar hebben, love you Cor O+ "
https://www.instagram.com/p/B5REhqOgjyE/?igshid=1gt5pqbsgao4f

Hij gaat wel vooruit en schrijft nu tenminste vrouw ipv " wijf ".

Mo is druk aan het wissen geweest op haar insta onder de 2 hartjes die Antwee heeft geplaatst.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fokkie83 op 25-11-2019 02:34:11 ]
pi_190111577
Wat een liefde, straks gaat B ook op haar insta schrijven dat oma Corrie haar grootste liefde is :{w
pi_190111636
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef -river- het volgende:

[..]

A2 is een dom kind en B gedraagt zich als een nog dommer kind dus hoe zou Mo dat dan moeten doen?
Dom kind waar jouw heldin Mo zelf een relatie mee begonnen is en ook nog een kind mee heeft gekregen.
pi_190111815
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 07:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dom kind waar jouw heldin Mo zelf een relatie mee begonnen is en ook nog een kind mee heeft gekregen.
Nou nou rustig maar.
pi_190111941
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 02:19 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D :D

" Mooiste, meest unieke vrouw die ik ooit ontmoet heb, niemand zal snappen wat wij met elkaar hebben, love you Cor O+ "
https://www.instagram.com/p/B5REhqOgjyE/?igshid=1gt5pqbsgao4f

Hij gaat wel vooruit en schrijft nu tenminste vrouw ipv " wijf ".

Mo is druk aan het wissen geweest op haar insta onder de 2 hartjes die Antwee heeft geplaatst.
Er staan nog wat comments van mensen die denken en/of hopen dat Mondré weer samen komt. Ik snap dat niet, alsof dat voor haar het hoogst haalbare zou zijn. Waarom zou je iemand nog meer ellende toewensen? Want los van wiens schuld dat is-als je daar überhaupt al van kunt spreken- is het duidelijk dat er in relatief korte tijd al enorm veel gedonder was.

Hopen mensen nou echt op een Raggel-achtig "sprookje" waarbij Andrique hun hele leven blijven knipperen?
pi_190112376
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er staan nog wat comments van mensen die denken en/of hopen dat Mondré weer samen komt. Ik snap dat niet, alsof dat voor haar het hoogst haalbare zou zijn. Waarom zou je iemand nog meer ellende toewensen? Want los van wiens schuld dat is-als je daar überhaupt al van kunt spreken- is het duidelijk dat er in relatief korte tijd al enorm veel gedonder was.

Hopen mensen nou echt op een Raggel-achtig "sprookje" waarbij Andrique hun hele leven blijven knipperen?
Ja, dat hopen mensen. Zij zien dus liever dat ze in een destructieve relatie blijven hangen. En wanneer ze dat zouden doen roepen ze weer om het hardst dat Mo bij hem weg moet gaan.
Maf volk. :') |:(
  maandag 25 november 2019 @ 09:39:47 #156
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190112580
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190112657
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
pi_190112771
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee hoor dat gaat toch niet werken.
pi_190112791
quote:
Ik ben bang dat Oma Corrie niet zo blij meer met hem is. De eerste keer vond ze het al moeilijk.
pi_190112795
quote:

[..]

Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')