abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190111577
Wat een liefde, straks gaat B ook op haar insta schrijven dat oma Corrie haar grootste liefde is :{w
pi_190111636
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef -river- het volgende:

[..]

A2 is een dom kind en B gedraagt zich als een nog dommer kind dus hoe zou Mo dat dan moeten doen?
Dom kind waar jouw heldin Mo zelf een relatie mee begonnen is en ook nog een kind mee heeft gekregen.
pi_190111815
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 07:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dom kind waar jouw heldin Mo zelf een relatie mee begonnen is en ook nog een kind mee heeft gekregen.
Nou nou rustig maar.
pi_190111941
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 02:19 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D :D

" Mooiste, meest unieke vrouw die ik ooit ontmoet heb, niemand zal snappen wat wij met elkaar hebben, love you Cor O+ "
https://www.instagram.com/p/B5REhqOgjyE/?igshid=1gt5pqbsgao4f

Hij gaat wel vooruit en schrijft nu tenminste vrouw ipv " wijf ".

Mo is druk aan het wissen geweest op haar insta onder de 2 hartjes die Antwee heeft geplaatst.
Er staan nog wat comments van mensen die denken en/of hopen dat Mondré weer samen komt. Ik snap dat niet, alsof dat voor haar het hoogst haalbare zou zijn. Waarom zou je iemand nog meer ellende toewensen? Want los van wiens schuld dat is-als je daar überhaupt al van kunt spreken- is het duidelijk dat er in relatief korte tijd al enorm veel gedonder was.

Hopen mensen nou echt op een Raggel-achtig "sprookje" waarbij Andrique hun hele leven blijven knipperen?
pi_190112376
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er staan nog wat comments van mensen die denken en/of hopen dat Mondré weer samen komt. Ik snap dat niet, alsof dat voor haar het hoogst haalbare zou zijn. Waarom zou je iemand nog meer ellende toewensen? Want los van wiens schuld dat is-als je daar überhaupt al van kunt spreken- is het duidelijk dat er in relatief korte tijd al enorm veel gedonder was.

Hopen mensen nou echt op een Raggel-achtig "sprookje" waarbij Andrique hun hele leven blijven knipperen?
Ja, dat hopen mensen. Zij zien dus liever dat ze in een destructieve relatie blijven hangen. En wanneer ze dat zouden doen roepen ze weer om het hardst dat Mo bij hem weg moet gaan.
Maf volk. :') |:(
  maandag 25 november 2019 @ 09:39:47 #156
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190112580
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190112657
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 01:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
Andre heeft nu ook een foto met oma Corrie geplaatst. "Mooiste, meest unieke vrouw die ik ken". Ze mag wel uitkijken...
:D
pi_190112771
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee hoor dat gaat toch niet werken.
pi_190112791
quote:
Ik ben bang dat Oma Corrie niet zo blij meer met hem is. De eerste keer vond ze het al moeilijk.
pi_190112795
quote:

[..]

:D
Tap tap tap
pi_190112903
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:00 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Oma Corrie niet zo blij meer met hem is. De eerste keer vond ze het al moeilijk.
Andre is al lang en breed over oma corrie heen geweest; zou me niets verbazen als kleine dre hazes een kind van oma corrie is
pi_190113163
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:00 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Oma corrie zal nu wel een hater hebben. Bridget het onzekere wijf wat stinkend jaloers is op haar toyboy zijn verleden met Monique.
pi_190114463
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:40 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Oma corrie zal nu wel een hater hebben. Bridget het onzekere wijf wat stinkend jaloers is op haar toyboy zijn verleden met Monique.
Bridget komt nou niet bepaald onzeker over.
pi_190114806
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 12:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Bridget komt nou niet bepaald onzeker over.
Waarom dan het smerige gedoe om Monique zoveel mogelijk te raken en dus ook André junior . Als je zo zeker ben van de toyboy houd je toch je bek.
pi_190115112
Bridget Maasland gaat voor een nieuw kapsel

Bridget Maasland is de laatste tijd veel in het nieuws vanwege haar verliefdheid op André Hazes.

Ze vindt het nu tijd voor een make-over.

Op social media laat ze weten dat ze heeft gekozen voor een nieuw kapsel en andere make-up. Net wat korter en wat blonder. Haar fans zijn onder de indruk. ‘Wauw’ en ‘wat mooi!’, klinkt het massaal.

Bridget kon de ophef rondom haar liefdesleven niet waarderen. Uiteindelijk was zij de gebeten hond in het verhaal. “Er is heel heftig en overdreven op gereageerd. Belachelijk, waar bemoei je je mee”, zei ze eerder.

https://www.libelle.nl/me(...)or-een-nieuw-kapsel/
https://www.instagram.com/p/B5Mwq2Qgl67/?utm_source=ig_embed

Wtf, ze heeft nu een geföhnde coupe net als Mo, ook dezelfde kleur en haar make-up ook 8)7
pi_190115200
Leuk filtertje er overheen, haar gezicht ziet eruit alsof ze ineens 20 kilo kwijt is en die lippen daar klopt ook niks van. Ze lijkt opeens op Nicolette
  maandag 25 november 2019 @ 15:28:23 #167
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190117487
Jeetje wat een gedoe om je vriendje tevreden, en bij te houden, tja dat gaat ook meer moeite kosten Brit, je bent tenslotte geen 18 meer. O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190117708
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:40 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Familie van Monique is altijd heel goed voor Mo geweest,het is wachten dat Mo een leuke knappe man tegen komt. Dan begint het feest pas echt hij gaat Mo echt missen.
pi_190117734
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk filtertje er overheen, haar gezicht ziet eruit alsof ze ineens 20 kilo kwijt is en die lippen daar klopt ook niks van. Ze lijkt opeens op Nicolette
Zitten wel een paar filters over heen . Ja je moet wat hè.
pi_190117769
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:38 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Familie van Monique is altijd heel goed voor Mo geweest,het is wachten dat Mo een leuke knappe man tegen komt. Dan begint het feest pas echt hij gaat Mo echt missen.
Nee joh, hij is gewoon bezig zich los te maken van en af te zetten tegen zijn tweede moeder, zoals elke rechtgeaarde puber. En ijskonijn Bridget is zooooo anders, die begrijpt hem zooo goed, die stimuleert hem daarin, want dat is zo’n tof wijf etc etc
  maandag 25 november 2019 @ 15:47:04 #171
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190117887
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:55 schreef -river- het volgende:
Bridget Maasland gaat voor een nieuw kapsel

Bridget Maasland is de laatste tijd veel in het nieuws vanwege haar verliefdheid op André Hazes.

Ze vindt het nu tijd voor een make-over.

Op social media laat ze weten dat ze heeft gekozen voor een nieuw kapsel en andere make-up. Net wat korter en wat blonder. Haar fans zijn onder de indruk. ‘Wauw’ en ‘wat mooi!’, klinkt het massaal.

Bridget kon de ophef rondom haar liefdesleven niet waarderen. Uiteindelijk was zij de gebeten hond in het verhaal. “Er is heel heftig en overdreven op gereageerd. Belachelijk, waar bemoei je je mee”, zei ze eerder.

https://www.libelle.nl/me(...)or-een-nieuw-kapsel/
https://www.instagram.com/p/B5Mwq2Qgl67/?utm_source=ig_embed

Wtf, ze heeft nu een geföhnde coupe net als Mo, ook dezelfde kleur en haar make-up ook 8)7
Is Bridget afgevallen in haar gezicht. Het haar is nu wel leuker .. Stukker korter staat beter alleen te blond.
  Tettenkoning maandag 25 november 2019 @ 15:49:51 #172
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190117969
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2019 15:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Is Bridget afgevallen in haar gezicht. Het haar is nu wel leuker .. Stukker korter staat beter alleen te blond.
Zit aardig wat plamuur op.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 25 november 2019 @ 15:51:34 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190118020
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:49 schreef Nine. het volgende:

Zit aardig wat plamuur op.
Ja dat heeft ze altijd wel.
pi_190118250
"Mooiste, meest unieke vrouw die ik ken"

Gast, wat doe je. Waarom moet je dit zo in de media uitschreeuwen? :') Dit moet zo kwetsend zijn voor Mo.
pi_190118366
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 16:02 schreef Jauke het volgende:
"Mooiste, meest unieke vrouw die ik ken"

Gast, wat doe je. Waarom moet je dit zo in de media uitschreeuwen? :') Dit moet zo kwetsend zijn voor Mo.
Hij bedoelt de oma van Monigue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')