Tja daar zijn de meningen over verdeeld, ik luister graag naar radio 2 met name zijn programma. Heerlijke kitscherige schlagers en andere prima muziek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, Ruudje is nogal een kleingeruit, aandachtsgeil ventje, terwijl ik m feitelijk 1 van de slechtste DJs vind op de radio. Die man kan werkelijk geen zin uitspreken zonder verspreking en iedereen die niet zijn smaak aanhangt moet worden afgezeken...zo 1995...
Grappig...ik zap juist meteen naar een andere zenderquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef ato het volgende:
[..]
Tja daar zijn de meningen over verdeeld, ik luister graag naar radio 2 met name zijn programma. Heerlijke kitscherige schlagers en andere prima muziek.
Schilderij en spreuk vind ik lelijk.
Dat idee heb ik ook. Ik vond Bridget helemaal niet ongemakkelijk, integendeel. Ze had het wel naar haar zin en ook met Ruud erbij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat RTL kijkcijfers willen scoren, oh wij hebben het weer over André en Bridget is erbij oei.
Bridget voelt zich helemaal in haar element als ijskonijn.
Ja toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ik vond Bridget helemaal niet ongemakkelijk, integendeel. Ze had het wel naar haar zin en ook met Ruud erbij.
Kan mevr. Er niet tegen als er een item over Monique gaat ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:16 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ongemakkelig net bij boulevard tussen Bridget en Ruud de wild toen ze eerst de tattoo van Antwee lieten zien en Bridget met een lach erbij stond.
Direct erna de foto van het schilderij van Monique.
En daar keek ze wat minder blij bij 😂
Ruud de wild ; Bridget en Andre krijgen er ook één
Zij speelt nu ermee, vind de aandacht geweldig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Kan mevr. Er niet tegen als er een item over Monique gaat ?
Slaat die tattoo nu op het ijskonijn?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:16 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ongemakkelig net bij boulevard tussen Bridget en Ruud de wild toen ze eerst de tattoo van Antwee lieten zien en Bridget met een lach erbij stond.
Direct erna de foto van het schilderij van Monique.
En daar keek ze wat minder blij bij 😂
Ruud de wild ; Bridget en Andre krijgen er ook één
Zolang het om haar draait vind ze alles geweldig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef ato het volgende:
[..]
Zij speelt nu ermee, vind de aandacht geweldig.
Heeft nog lang geduurd de eerste fotoquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
En hoppa...ze plaatst de eerste foto van hen samen als koppel:
https://www.instagram.com/p/B5Vv_EtgwLT/?hl=nl
Had ze geen leukere? De gezelligheid spat er niet echt vanafquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vind sowieso het gros van selfies 3 x niks. Spontane foto's zijn veel leukerquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Had ze geen leukere? De gezelligheid spat er niet echt vanaf![]()
Die tekst ook![]()
Wat een kleutergedrag. Maar ja, wat verwacht je van die Dré. Van Bridget had ik dit echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind sowieso het gros van selfies 3 x niks. Spontane foto's zijn veel leuker
Misschien is dit wel het antwoord van Bridget op de foto's van het schilderij die Mo geplaatst heeft.
Lekker Engels ook. Lekker nuttig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mooie spreuk voor een nieuw schilderij van Ruudjequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker Engels ook. Lekker nuttig.
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:45 schreef maily het volgende:
Mooie spreuk voor een nieuw schilderij van Ruudje
Vind dat tattoo gedoe met die namen zo plat en vies.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
Kan André in zijn eigen programma over weg halen van spijt tatoo's, ook zijn eigen Tatoo's weg halen, als het weer uitgaat, als het nieuwe er weer vanaf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |