Nu heb k veel vlees gerechten op de kaart dus vraag nu hoe ze het gebakken willen en zeg k gelijk in een pan natuurlijk. Die heb ik ook wel eens gehad. Ja in een pan graag mevrouwquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik niet in d bediening werk
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:35 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling is eigenlijk yomanda
[ afbeelding ]
Phehehehe, dat laatste was ik zelfs niet op gekomenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu heb k veel vlees gerechten op de kaart dus vraag nu hoe ze het gebakken willen en zeg k gelijk in een pan natuurlijk. Die heb ik ook wel eens gehad. Ja in een pan graag mevrouw![]()
Ben ze nu voor![]()
Heb mensen ook wel eens koffie in zon metalen keuken bak gebracht als ze een bak koffie bestelde![]()
Maar daar kan ik voornamelijk dan zelf om lachen
Nee zij ook niet:D Ze vonden het ook niet allemaal even grappigquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, dat laatste was ik zelfs niet op gekomen
Ik kom echt een keertje een wentelteefje bestellen bij jou.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zij ook niet:D Ze vonden het ook niet allemaal even grappig![]()
Maar soms doe ik echt letterlijk wat men besteld.
Bij een andere zaak hadden we bagels op de kaart. Nah mensen wisten echt op gekke manieren dat uit te spreken. Vaak ook Beagle. Onze grote droom was ook dat we zon hond konden aanschaffen die we dan naar de tafel konden laten lopen met een plakje zalm op zijn kop
Verwacht je dan een wentelend teefje te krijgen ?:Pquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom echt een keertje een wentelteefje bestellen bij jou.
Ja duhquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwacht je dan een wentelend teefje te krijgen ?:P
Denk niet dat de keuringsdienst van waren dat op prijs zou stellenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Als k ooit nog een eigen zaak zou hebben zet ik expres die bagel op de kaart en neem zon hond
Nee, een tijdelijk en heb ik ook al een tijdje. Soms even tevoorschijn, zoals bij het woord 'flip' .quote:
Ah oké, dan heb ik hem nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, een tijdelijk en heb ik ook al een tijdje. Soms even tevoorschijn, zoals bij het woord 'flip' .
De timingquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik hem nog niet eerder gezien.![]()
Wel op een grappige manier hypnotiserend tough.
quote:
Reclames zijn ztoms.. welke podcast raad jij aan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Zit ik net wat hersendood werk te doen zoals agenda bijwerken, dingen voor school structureren en strava routes ordenen met een podcast op de achtergrond komt er zo'n sch**** irritante reclame voorbij in de podcast zelf![]()
Meteen uit mijn volg lijst gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |