Je vertelde dat je bijna akkoord was met een trio met 2 mannen. Jij wilt die lolly wel hoorquote:
Aardbeiquote:
Ja, nou, had ik nog niet verteld maar de derde persoon in kwestie is trans... (gaat van man naar vrouw)quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vertelde dat je bijna akkoord was met een trio met 2 mannen. Jij wilt die lolly wel hoor
Zijn gewoon suikerkristallenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook van die puntjes op je zak dan?
euhhquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gewoon suikerkristallen
Don't bash my balls
Watquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus Naat, wat is dit nou weer voor verhaal?
Je gaat trio gay trio doen?
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeukquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nou, had ik nog niet verteld maar de derde persoon in kwestie is trans... (gaat van man naar vrouw)
Slikt hormonen en alles, alleen geen operatie volgens mijquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeuk
Oh wacht, in interpreteer het verkeerd zie ik.quote:
huh het zijn toch 3 mannen dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeuk
Ja, en we zaten MVM* en buiten zoenen om is er helemaal niets gebeurd (en M-M zoengebeuren is ook niet gebeurd)quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh wacht, in interpreteer het verkeerd zie ik.
MMV waarvan de 2de M trans is.
Je bent niet echt in vorm vandaag hequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh het zijn toch 3 mannen dan?
heb hele dag in bed gelegen en naar mijn tv gestaardquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag he
Naatje
Man in transitie
Vrouw
Heeeeequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen lees ik al
Laatt mequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hele dag in bed gelegen en naar mijn tv gestaardlaat me
ja precies vervelende bemoeialquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatt me
Laatt me
Laatt me mijn eigen gang maar gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |