abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190342124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:05 schreef zoem het volgende:
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
Wanneer je de hele dag online zit en er kan geen berichtje van af, dan begrijp ik zo'n blokkade wel.
pi_190342261
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wanneer je de hele dag online zit en er kan geen berichtje van af, dan begrijp ik zo'n blokkade wel.
Ik heb Paiq in de tussentijd niet bezocht, omdat ik een aantal dagen niet lekker was. Dat moet toch kunnen... Het is natuurlijk een ander verhaal als je een persoon constant online ziet in de app/site en niet reageert, dan begrijp ik dat wel.
pi_190342593
Mensen hebben tegenwoordig bijna geen geduld meer. Moet vaak allemaal snel en meteen.. Ook met daten / reageren op een bericht.

Zelf tref ik ze ook, hele dagen online, maar reageren ho maar. Dan laat maar hoor :W
pi_190348616
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik heb Paiq in de tussentijd niet bezocht, omdat ik een aantal dagen niet lekker was. Dat moet toch kunnen... Het is natuurlijk een ander verhaal als je een persoon constant online ziet in de app/site en niet reageert, dan begrijp ik dat wel.
Zo'n situatie die jij beschrijft, begrijp ik wel. Maar er zijn best veel mensen die gewoon online zijn en blijven en geen bericht meer terugsturen, helemaal niks. Zulke mensen gewoon zonder pardon opruimen.
pi_190438106
Heb afgelopen donderdag Tinder weer gedownload. Heb nu wel wat gesprekken, maar niet echt iets waarvan ik heel enthousiast word.
Krijg wel echt heel veel superlikes, dus heb goede foto's gekozen volgens mij. Ook van bekenden. Dat vind ik dan weer een beetje awkward ofzo. :@
Striving to be more than average.
pi_190438431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Daniane het volgende:
Heb afgelopen donderdag Tinder weer gedownload. Heb nu wel wat gesprekken, maar niet echt iets waarvan ik heel enthousiast word.
Krijg wel echt heel veel superlikes, dus heb goede foto's gekozen volgens mij. Ook van bekenden. Dat vind ik dan weer een beetje awkward ofzo. :@
Kan ook leuk zijn.
Ik ben voorlopig aan zo’n oude bekende blijven plakken :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:05:26 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190439128
Ik heb alle datingapps verwijderd :@
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190440627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Daniane het volgende:
Ik heb in het verleden een paar keer superlikes naar bekenden gestuurd. Zonder succes dus dat leek me veelzeggend genoeg. :D

Maar als het leuke bekenden zijn, waarom dan niet?
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:34:22 #284
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190440678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef M1stral het volgende:
Ik heb alle datingapps verwijderd :@
Ik ben er ook over aan het denken... Tinder zijn de gesprekken niks, leuke mannen reageren na een match niet echt geïnteresseerd. Zijn ze het wel, gaat het alleen maar om de seks...

Paiq zijn de gesprekken leuk, maar zogauw de foto’s tevoorschijn komen zijn het 9 van de 10 keer best lelijke mannen. Misschien ook kortzichtig van mij, maar vind dat dan jammer...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190440724
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben er ook over aan het denken... Tinder zijn de gesprekken niks, leuke mannen reageren na een match niet echt geïnteresseerd. Zijn ze het wel, gaat het alleen maar om de seks...

Paiq zijn de gesprekken leuk, maar zogauw de foto’s tevoorschijn komen zijn het 9 van de 10 keer best lelijke mannen. Misschien ook kortzichtig van mij, maar vind dat dan jammer...
Wanneer je een relatie met een mooie man wil maar die je alleen willen batsen. _O-
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:41:10 #286
438527 MissButterflyy
pi_190440743
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wanneer je een relatie met een mooie man wil maar die je alleen willen batsen. _O-
Ik hoef geen mooie man. Maar een een leuk en verzorgd uiterlijk vind ik wel belangrijk.
Een lelijke man wil ik in ieder geval niet.
pi_190441513
Ik trek kennelijk vooral het type aan dat er achteraf tóch nog net niet klaar voor is om te daten... :')
pi_190441641
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik hoef geen mooie man. Maar een een leuk en verzorgd uiterlijk vind ik wel belangrijk.
Een lelijke man wil ik in ieder geval niet.
Jammer ;(
pi_190441799
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gesprekken werken 2 kanten op. En buiten dat, vervang mannen door vrouwen en je hebt hetzelfde resultaat.

Paiq begin ik niet meer aan, altijd of zelf iemand ontmatchen na de foto of ze ontmatchen mij :'). Echt zonde van je tijd.
pi_190442015
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gesprekken werken 2 kanten op. En buiten dat, vervang mannen door vrouwen en je hebt hetzelfde resultaat.

Paiq begin ik niet meer aan, altijd of zelf iemand ontmatchen na de foto of ze ontmatchen mij :'). Echt zonde van je tijd.
Foto's op Paiq waren voor mij 9 van de 10 keer een schock. Blijkbaar een lelijke mensen-app ofzo. :')
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:24:33 #291
438527 MissButterflyy
pi_190442601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Foto's op Paiq waren voor mij 9 van de 10 keer een schock. Blijkbaar een lelijke mensen-app ofzo. :')

Inderdaad. Je hoeft echt niet knap te zijn. Maar veel te dik en tanden schots en scheef in de mond is voor mij echt een no-go.
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:28:08 #292
438527 MissButterflyy
pi_190442658
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik trek kennelijk vooral het type aan dat er achteraf tóch nog net niet klaar voor is om te daten... :')
Dat ook. Leuke date gehad met een man, maar hij zat wel nog midden in een vecht-scheiding met z’n ex. Ik heb er verder geen oordeel over geveld, maar hij bleef maar met een strijdlust over haar praten. Hij was emotioneel nog lang niet klaar met haar.
pi_190442856
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Inderdaad. Je hoeft echt niet knap te zijn. Maar veel te dik en tanden schots en scheef in de mond is voor mij echt een no-go.
Dat geldt dus ook voor de vrouwen daar. ;)
pi_190442858
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:51:59 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190443084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
Ook die vrouwen kan je gewoon in je bed krijgen als je het slim speelt.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190443309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ook die vrouwen kan je gewoon in je bed krijgen als je het slim speelt.
Ook al zou ik dat willen, is dat nooit mijn doel.
pi_190443528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet intrappen dus, voor jezelf opkomen en/of afkappen. Deze types heb ik ook gehad, zielig zitten wezen en vervolgens iemand anders liggen te neuken.. :r
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:15:33 #298
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190443530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ook al zou ik dat willen, is dat nooit mijn doel.
Dan zal je toch iets moeten gaan doen aan hoe jij overkomt op vrouwen. Je bent namelijk geen friendzone materiaal. Bepaalde gedragingen maken dat vrouwen je eerder als veilige lieve teddybeer zien, dan de persoon waarvan ze wild worden. Of je date de verkeerde vrouwen, ook een optie.

Ik ben van mening dat friendzone of niet, gewoon een te beïnvloeden keuze is. Sommigen stellen zelfs dat de friendzone niet bestaat.
Blog
pi_190444188
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat ook. Leuke date gehad met een man, maar hij zat wel nog midden in een vecht-scheiding met z’n ex. Ik heb er verder geen oordeel over geveld, maar hij bleef maar met een strijdlust over haar praten. Hij was emotioneel nog lang niet klaar met haar.
Met een vechtscheiding is het vrij logisch dat je daar niet klaar mee bent.
Anders was je wel normaal uit elkaar gegaan.

De vraag is daar meestal... was hij degene die wegging.. of is hij degene die gekwetst is en daarom de boel op de spits drijft.

Maar de gemiddelde vechtscheiding gaat onder andere over/om de kinderen... dus het zou vreemder zijn als het hem niet zou boeien.
(Al heb je geen vechtscheiding als 1 van de partijen het niet uitmaakt...)

Maar kan je nu al verklappen... pas als alles afgerond is na een vechtscheiding... kunnen je beginnen met de ellende verwerken.
En onafhankelijk van welke rol dat is... je houdt 2 beschadigde mensen over.
Dat zegt niet automatisch dat je geen relatie met zo iemand kunt hebben :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:51:38 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190445923
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Met een vechtscheiding is het vrij logisch dat je daar niet klaar mee bent.
Anders was je wel normaal uit elkaar gegaan.

De vraag is daar meestal... was hij degene die wegging.. of is hij degene die gekwetst is en daarom de boel op de spits drijft.

Maar de gemiddelde vechtscheiding gaat onder andere over/om de kinderen... dus het zou vreemder zijn als het hem niet zou boeien.
(Al heb je geen vechtscheiding als 1 van de partijen het niet uitmaakt...)

Maar kan je nu al verklappen... pas als alles afgerond is na een vechtscheiding... kunnen je beginnen met de ellende verwerken.
En onafhankelijk van welke rol dat is... je houdt 2 beschadigde mensen over.
Dat zegt niet automatisch dat je geen relatie met zo iemand kunt hebben :)
Uiteindelijk levert iets beginnen met zo'n iemand alleen maar gedoe op, plus de ex krijg je er gratis bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')