quote:
heeft Caland en onlogisch al gemaakt?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heeft @:Caland en @:Onlogisch al gemaakt
Ik las dat jij nog wat ballonnetjes hebt liggen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Bijna weekend.
Gaat er nog wat spannends gebeuren?
Iemand nog MEDedelingen? @:ggmm
Ik vanavond misschienquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een pilsje opentrekken.
Wat jij @:PicoMMP
Vriendin is tot morgenavond bij haar ouders en ik ben alleen thuis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je permissie van je vriendin, of vind je de droogstand zelf wel weer mooi geweest?
Vriendin bij je ouders, ai ai ai.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vriendin is tot morgenavond bij haar ouders en ik ben alleen thuis.
Ik had gisteren een gesprek met mijn huisarts en die zei dat ik geen typische alcoholist ben, maar dat ik wel een probleem heb met drank en daar mee om moet leren gaan. Drank ontwijken/vermijden heeft geen zin op lange termijn.
Ik haal denk ik dus gewoon drie blikjes bier in huis en that's it.
Haar oudersquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vriendin bij je ouders, ai ai ai.
Daar gaat gepraat worden.
Ik ben daar vorig weekend geweest om te praten, dus dat zal vanavond wel meevallen. Haar ouders appen mij ook steeds om te vragen hoe het gaat.quote:
Stuur ze een appje van die blikjes.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig weekend geweest om te praten, dus dat zal vanavond wel meevallen. Haar ouders appen mij ook steeds om te vragen hoe het gaat.
De reden dat ze daar is, is omdat ze daar in de buurt een conferentie heeft (twee dagen) en anders vier keer anderhalf uur moet rijden.
Buitenland?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gelukkig heb ik mijn schoonouders op veilige afstand.
Mijn schoonvader woont in Saoedi-Arabië, dus die van mij voor de helft. Hij is hier nu voor twee weekjes.quote:
Ga met hem mee als hij teruggaat. Daar laat je het wel uit je doppen om te drinken. Ben je er gelijk van af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn schoonvader woont in Saoedi-Arabië, dus die van mij voor de helft. Hij is hier nu voor twee weekjes.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga met hem mee als hij teruggaat. Daar laat je het wel uit je doppen om te drinken. Ben je er gelijk van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |