Dat gaat zeker niet gebeuren. Dat roept namelijk emoties op. #nosarcasm.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:44 schreef Eix het volgende:
Laat dan gewoon een echt mens even omroepen dat het tot einde dienstregeling gaat duren.
Die computer ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet gebeuren. Dat roept namelijk emoties op. #nosarcasm.
Ik hoop: "Ik mag ook helemaal niets meer zeggen."quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kortom ; wat zeggen ze niet:
- Dames en Heren
- Vertraging
- Aanrijding met een persoon
- Stoptrein
Wat gaat er volgend jaar niet meer gezegd worden?
Ja dat mag ook stoppen ja. Alsof je op je knieën moet of zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:39 schreef ReisT het volgende:
Ik hoop "we zijn geheel op tijd volgens dienstregeling vertrokken" en meer van dergelijke overbodig geklets.
Wellicht doen ze nog steeds wel de melding "Aanrijding met dier"?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, bij een aanrijding met een persoon weet je dat het 2-2,5 uur gaat duren. Een aanrijding met een dier kan met een half uurtje weer voorbij zijn. Een aanrijding met een voertuig kan een halve dag duren. Qua informatie gaan we erop achteruit.
Dat is zielig voor Flappiequote:Op vrijdag 13 december 2019 13:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wellicht doen ze nog steeds wel de melding "Aanrijding met dier"?
Dames en heren pak vast uw tassen, het volgende station is Assen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Deze trein stopt niet te best."
Ergens best grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat hoor ik niet zo vaak meer, de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Of dingen als
DAAAAAAMES EN HEEREN, zodadelijk komen wij aan op station Almelo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet zo vaak meer, de laatste tijd.Heb jij in Twente gewoond??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Oss West, thuis best"quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
het eerste station na Haarlem is "Heemstede-Aanmaakhout, station Heemstede-Aanmaakhout".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |